quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 05:21 schreef Caesu het volgende:
http://xs308.xs.to/xs308/06425/vuilniscopy1.jpg
Volgens mijn bron (James mijn butler) zitten er wel iets meer dan 3 verschillen in, we zijn er alleen nog uit wat de verschillen zijn, ik houd u op de hoogtequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 05:48 schreef Caesu het volgende:
drie verschillen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb verdikkie photoshop moeten gebruiken om de verschillen te zoeken. Mag dat überhaubt?quote:
Als je niks had gezegd, had niemand het gewetenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:34 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik heb verdikkie photoshop moeten gebruiken om de verschillen te zoeken. Mag dat überhaubt?
Zo niet dan post ik ze ook niet.
Flauwquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:47 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen verschillen![]()
![]()
okee, was te verwachten![]()
Kijk 'ns naar de links, allebei: http://www.meesterinternetsolutions.com/Pilly/16.jpgquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:12 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Flauw
Dat idee heb ik nu ook bij de foto's van EL_REY![]()
Ok wie maakt er een nieuwe, en doet niet flauwquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Kijk 'ns naar de links, allebei: http://www.meesterinternetsolutions.com/Pilly/16.jpg
quote:
HEHEH meerdere mensen nuquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:46 schreef Megumi het volgende:
Ik heb wat herinneringen van dat plaatje.
Zit hier nu te huilen, ik heb mijn hhele loop baan hier op fok ( loopbaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Tof spel, ik ga zeker ook mee doen vooral het photoshoppen zelf en het raden zal leuk zijn.. Hulde.
.
De champagne heb je al op zo te zienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:09 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Zit hier nu te huilen, ik heb mijn hhele loop baan hier op fok ( loopbaan) nog nooi een compliment gehad op een topic
dank u
Ja ik was al iets aan het vieren, alleen ik wist nog niet waarom, maar nu weet ik het weer waarom.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
De champagne heb je al op zo te zien
ja is goed. die van mij was duidelijk een paar klassen te hoog klaarblijkenschijnlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:48 schreef _van_puffelen het volgende:
Zal ik een nieuwe maken dan ? ( cees zeg het maar )
Lol jij lijerquote:Op maandag 6 november 2006 17:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
Had je daar nou zo lang voor nodig?
Nee nog nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef _van_puffelen het volgende:
Zussie heb je er al een gevonden
Ok, kijk eens goed in het midden van de foto, en dan iets naar onderen en dan 0,5 cm naar rechtsquote:Op woensdag 8 november 2006 00:12 schreef rompompom het volgende:
Wellicht dat het het topic wat vlot zou trekken
Bijgewerkt. Ik maak morgen een nieuwe opdracht hoorquote:
Zie er nog steeds maar twee die jullie gevonden hebbenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bijgewerkt. Ik maak morgen een nieuwe opdracht hoor
Als iemand zich geroepen voelt het wél nu te doen, go your gang!
ctrl+F5quote:Op woensdag 8 november 2006 04:16 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Zie er nog steeds maar twee die jullie gevonden hebben
Viel het op?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef Caesu het volgende:
1. de stip van Voorhout
beetje wel.quote:
Lijken?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:37 schreef Caesu het volgende:
[..]
beetje wel.
andere twee lijken lastiger.
|
Forum Opties | |
---|---|