Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, nu heb ik tenminste weer tijd voor BeF.
Bij het bier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Oy, waar staat de OP?
Ja?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi
Tof. Dan gooi ik er nog een paar tieten in:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, gevonden. Even erin gooien.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:47 schreef rompompom het volgende:
Wat zal ik eens voor TVP plaatsen?
Bier!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets met 'bier' er in lijkt me wel gepast.
Nog voorkeur voor een bepaald standje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
pak maar
dat was over het bier voor Qquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een bepaald standje?
Oh sorryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was over het bier voor Qmn reputatie wat doe je?
Waarom slechts bier voor mij als jij zo dadelijk met enige regelmaat op 100 meter bij mijn huis vandaan bent?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was over het bier voor Qmn reputatie wat doe je?
Hè bah.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof. Dan gooi ik er nog een paar tieten in:
[afbeelding]
Nee. Op zondag ben ik bijna nooit online!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:05 schreef rompompom het volgende:
Maar het is best een aardige neprel hoor! Volgende keer wel gewoon weer op zondag..
Latersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:23 schreef rompompom het volgende:
Zo, ik ben de hort op. Tot vannacht ergens, wellicht
Waar is je 86???quote:
Die heeft zijn kut-SA afgepaktquote:
quote:
Waarom wil je dat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi hoe lul ik me onder een "date" uit?![]()
Huisgenoot, 27, triest figuur, vertelt 4keer hetzelfde en het gaat allemaal over mislukte dates etc etc, hij is irritant, ik zei dat ik druk was en dat films me niet zo interesseerden maar hij bleef doorzeuren (na 21uur kan wel etc etcquote:
Oh buggar, een huisgenoot ditchen is niet zo gemakkelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Huisgenoot, 27, triest figuur, vertelt 4keer hetzelfde en het gaat allemaal over mislukte dates etc etc, hij is irritant, ik zei dat ik druk was en dat films me niet zo interesseerden maar hij bleef doorzeuren (na 21uur kan wel etc etc) dus heb gezegd: zal ,morgen op rooster kijken qua werk enzo maar the horror met hem uit al dan niet vriendschappelijk, het uurtje in de woonkamer was al een hel
er is dus niks afgesproken, dus ik ga gewoon vergeten te kijken, en ontloop hem, of als ie me aanspreekt ben ik te moe ofzo he bahquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh buggar, een huisgenoot ditchen is niet zo gemakkelijk.
Maak snel andere plannen!
Plus dat je heul erg misselijk bent. Wat vast niet zo moeilijk te faken is als hem tegenkomt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er is dus niks afgesproken, dus ik ga gewoon vergeten te kijken, en ontloop hem, of als ie me aanspreekt ben ik te moe ofzo he bahhet is ook hard om keihard NEE te zeggen maar mn hints waren wel duidelijk toch: "ik heb niks met films" "ik ben druk""
inderdaadquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Plus dat je heul erg misselijk bent. Wat vast niet zo moeilijk te faken is als hem tegenkomt.
Wel echt kut dat het dan een huisgenoot is, straks zit je elk weekend met dit probleem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inderdaadheb zelden zo'n triest figuur meegemaakt
Nounounounouquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inderdaadheb zelden zo'n triest figuur meegemaakt
Nouja ergens van de week had hij gezegd ik probeer m gewoon te ontlopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel echt kut dat het dan een huisgenoot is, straks zit je elk weekend met dit probleem.
Slagroom heb ik ookquote:
Het van mezelf aflikken.quote:
Wat ga je daarmee doen?quote:
Trusten schattekequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef Petre het volgende:
[..]
Klinkt goed.. bij mezelf dan he
trusten zo trouwens
Ga jij ook met slagroom spuiten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:32 schreef rompompom het volgende:
Hallo Boppers!!!!!
Ja?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Haaaanspaaaanspaaaaans.
*kunstje doet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag dat je nog wakker was. Vermaak me.
Wie een kuil graaft voor een ander..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar een kwartet krijg je niet!
Hoezo, ik ging niet voor een kwartet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:16 schreef Petre het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander..
Pics! En video met geluid.quote:
Squier Standard Double Fat Stratocasterquote:
U riep?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:48 schreef Bizznitch het volgende:
Zeker sexykijk naar dat mooie lijf
.
quote:
Mits je vrouw bent.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef Misstique het volgende:
Bruidsjurken kijken is tof. Ook al is het niet voor jezelf.
True. Óf dragqueen.quote:
Dago gaat in een jurkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef Misstique het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef Misstique het volgende:
Of goth. Of emo, onee, dragqueen had je al gezegt.quote:
Geen kaart, wel een nummerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Heeft u een ikea-family kaart?![]()
ggod wat heb ik dat avndaag vaak gezegdverder was het erg leuk
Oeh, wat voor meet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:55 schreef Petre het volgende:
[..]
Geen kaart, wel een nummer
om 24:00u op zaterdagavond nog op FOK!tis dat ik morgen een meet heb..
Oeh, tof, een fotoshoot!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:10 schreef Petre het volgende:
[..]
[MEETING] DORPSGEK-fotoshoot in Beerschoten!!!
Mag ik met jou op de foto?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:10 schreef Petre het volgende:
[..]
[MEETING] DORPSGEK-fotoshoot in Beerschoten!!!
En wat zou ik daar moeten doen dan.. als er íemand niet fotogeniek is dan is het moi, en ik kan ook geen plaatjes schieten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef Petre het volgende:
Kom je ook?![]()
en niet zeuren over lang treinen en vroeg op
![]()
je bent fotogenieker dan dat ik ben en knapper ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En wat zou ik daar moeten doen dan.. als er íemand niet fotogeniek is dan is het moi, en ik kan ook geen plaatjes schieten.
Waar denk je dat die meet nou juist voor isquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En wat zou ik daar moeten doen dan.. als er íemand niet fotogeniek is dan is het moi, en ik kan ook geen plaatjes schieten.
Ja ik kom ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef Petre het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Kom je ook?![]()
en niet zeuren over lang treinen en vroeg op
![]()
Ik kan niet meer op vakantie gaan omdat ik gister mijn vakantie geld uit heb gegevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
Ik gá lekker een hele week op vakantie.
Erg slim, dat. Echt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op vakantie gaan omdat ik gister mijn vakantie geld uit heb gegeven.
Hè bah, dus geen kerkliederen voor jou, vandaag?quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:34 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik ben mn stem kwijt, dat was ik vergeten.
Helaas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hè bah, dus geen kerkliederen voor jou, vandaag?
Ik ben dan ook niet op de Veluwe momenteel. Hier in Den Groten Stad doen wij niet aan kerken, slechts aan moskeeën.quote:
Hip.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet op de Veluwe momenteel. Hier in Den Groten Stad doen wij niet aan kerken, slechts aan moskeeën.
Ik zo van je leven wat doe je?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
Wat is er met me aan de hand man? Ik zit steeds minder op het forum.
Je krijgt een levenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
Wat is er met me aan de hand man? Ik zit steeds minder op het forum.
Huuu, het voelt net alsof ik een "normaal mens" ga worden dat "meedraait in de maatschappij". Troost me.quote:
*troostquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huuu, het voelt net alsof ik een "normaal mens" ga worden dat "meedraait in de maatschappij". Troost me.
Heb ik op het moment niet. Wel hia. Rookt goooed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Chowi het volgende:
Hásj!
Lekkere wiet.quote:
Allemaal veel koffie/energie drankjes drinken of wat andere oppeppende middelen nemen als coke en speed en dan hyperactief gaan posten!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef mcDavid het volgende:
dit topicwil ook niet vlotten he!
Nee! Doe dat niet! Niet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huuu, het voelt net alsof ik een "normaal mens" ga worden dat "meedraait in de maatschappij". Troost me.
Hoi.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
Dat is David he. Emo als de pest. Is verdrietig omdat hij blij is en blij als hij verdrietig is.quote:
Géén idee., wat is stom?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
slarioux! waarom doet het fobo zo stom bij ,mij?
ik kan geen foto;s plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |