Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, nu heb ik tenminste weer tijd voor BeF.
Bij het bier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Oy, waar staat de OP?
Ja?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi
Tof. Dan gooi ik er nog een paar tieten in:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, gevonden. Even erin gooien.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:47 schreef rompompom het volgende:
Wat zal ik eens voor TVP plaatsen?
Bier!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets met 'bier' er in lijkt me wel gepast.
Nog voorkeur voor een bepaald standje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
pak maar
dat was over het bier voor Qquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een bepaald standje?
Oh sorryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was over het bier voor Qmn reputatie wat doe je?
Waarom slechts bier voor mij als jij zo dadelijk met enige regelmaat op 100 meter bij mijn huis vandaan bent?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was over het bier voor Qmn reputatie wat doe je?
Hè bah.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof. Dan gooi ik er nog een paar tieten in:
[afbeelding]
Nee. Op zondag ben ik bijna nooit online!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:05 schreef rompompom het volgende:
Maar het is best een aardige neprel hoor! Volgende keer wel gewoon weer op zondag..
Latersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:23 schreef rompompom het volgende:
Zo, ik ben de hort op. Tot vannacht ergens, wellicht
Waar is je 86???quote:
Die heeft zijn kut-SA afgepaktquote:
quote:
Waarom wil je dat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi hoe lul ik me onder een "date" uit?![]()
Huisgenoot, 27, triest figuur, vertelt 4keer hetzelfde en het gaat allemaal over mislukte dates etc etc, hij is irritant, ik zei dat ik druk was en dat films me niet zo interesseerden maar hij bleef doorzeuren (na 21uur kan wel etc etcquote:
Oh buggar, een huisgenoot ditchen is niet zo gemakkelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Huisgenoot, 27, triest figuur, vertelt 4keer hetzelfde en het gaat allemaal over mislukte dates etc etc, hij is irritant, ik zei dat ik druk was en dat films me niet zo interesseerden maar hij bleef doorzeuren (na 21uur kan wel etc etc) dus heb gezegd: zal ,morgen op rooster kijken qua werk enzo maar the horror met hem uit al dan niet vriendschappelijk, het uurtje in de woonkamer was al een hel
er is dus niks afgesproken, dus ik ga gewoon vergeten te kijken, en ontloop hem, of als ie me aanspreekt ben ik te moe ofzo he bahquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh buggar, een huisgenoot ditchen is niet zo gemakkelijk.
Maak snel andere plannen!
Plus dat je heul erg misselijk bent. Wat vast niet zo moeilijk te faken is als hem tegenkomt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er is dus niks afgesproken, dus ik ga gewoon vergeten te kijken, en ontloop hem, of als ie me aanspreekt ben ik te moe ofzo he bahhet is ook hard om keihard NEE te zeggen maar mn hints waren wel duidelijk toch: "ik heb niks met films" "ik ben druk""
inderdaadquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Plus dat je heul erg misselijk bent. Wat vast niet zo moeilijk te faken is als hem tegenkomt.
Wel echt kut dat het dan een huisgenoot is, straks zit je elk weekend met dit probleem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inderdaadheb zelden zo'n triest figuur meegemaakt
Nounounounouquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inderdaadheb zelden zo'n triest figuur meegemaakt
Nouja ergens van de week had hij gezegd ik probeer m gewoon te ontlopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel echt kut dat het dan een huisgenoot is, straks zit je elk weekend met dit probleem.
Slagroom heb ik ookquote:
Het van mezelf aflikken.quote:
Wat ga je daarmee doen?quote:
Trusten schattekequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef Petre het volgende:
[..]
Klinkt goed.. bij mezelf dan he
trusten zo trouwens
Ga jij ook met slagroom spuiten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:32 schreef rompompom het volgende:
Hallo Boppers!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |