abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42846541
Hoooww wat is dat kut zeg!
Ik samen met een vriend naar een vriendin in Utrecht, lekker stappen daar.
Zij had nog wat vriendinnen geregeld die ook mee gingen, harstikke leuk. WIj naar hun studentenvereniging disco ofzo. Waarom maken ze daar het bier nou zooo goedkoop? nou had ik veel te veel geld meegenomen waardoor ik me helemaal gaar kon zuipen !1!!

En dat heb ik vannochtend gemerkt, de bosjes, de wc op Utrecht centraal, de plee op de intercity, nog meer bosjes in mijn woonplaats en de plee bij mij thuis waren getuige van mijn brakheid :'( .

verder wel leuke stad overigens!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_42846561
Junk.
pi_42846655
Whaha, pussy, kotsen van de drank is voor mietjes.
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_42846692
Wat nu? Heb je nu een schrale keel?
pi_42846766
Kotsen van drank is 1.
Kotsen van bier is 2.

Uitgaan met kutstudenten is gay.
JOHNNY HEITINGA
pi_42846777
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef Vandoooorrr het volgende:
Whaha, pussy, kotsen van de drank is voor mietjes.
Ja idd!! het rare was dat ik pas moest toen ik eenmaal buiten was, daarvoor geen signalen gehad dat het niet goedzat
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:58 schreef Pelgrim het volgende:
Wat nu? Heb je nu een schrale keel?
Die gaan we zo weer smeren
met cola
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:01:12 #7
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_42846790
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:00 schreef Camplo het volgende:
Kotsen van drank is 1.
Kotsen van bier is 2.

Uitgaan met kutstudenten is gay.
Kutploert
pi_42846795
Ik ging eens mee met een kerel van mijn studie. Student. Wij daarheen, vlakbij de Dam in Amsterdam. Komen daar aan, kerel zegt: "Goed, deze jongens mag je mee praten, al die andere groepjes mag je pas ná middernacht mee praten. Dat zijn namelijk andere studentenverenigingen. Dus alléén met ons praten. Je mag niet met je rug naar de barman staan. Begrepen?". Ik knikte en bestelde een pilsje en deed braaf wat me opgedragen werd. Na een uur was ik het wel beu met die gasten en keek wat in het rond. Ik zag een knappe jonkvrouwe, die ik aansprak. Al snel vraagt ze bij welke studentenvereniging ik hoorde. Ik antwoorde waarheidsgetrouw dat ik bij "hen" hoorde. "Dan zie ik je om 12 uur wel weer, nu mag ik niet met je praten" en ze draaide zich om.

Studentenverenigingen . .
Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef IWOWZ het volgende:
Hij mag wel eens toekijken. Ik mag vloeistofje wel.
pi_42846867
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef vloeistofje het volgende:
Ik ging eens mee met een kerel van mijn studie. Student. Wij daarheen, vlakbij de Dam in Amsterdam. Komen daar aan, kerel zegt: "Goed, deze jongens mag je mee praten, al die andere groepjes mag je pas ná middernacht mee praten. Dat zijn namelijk andere studentenverenigingen. Dus alléén met ons praten. Je mag niet met je rug naar de barman staan. Begrepen?". Ik knikte en bestelde een pilsje en deed braaf wat me opgedragen werd. Na een uur was ik het wel beu met die gasten en keek wat in het rond. Ik zag een knappe jonkvrouwe, die ik aansprak. Al snel vraagt ze bij welke studentenvereniging ik hoorde. Ik antwoorde waarheidsgetrouw dat ik bij "hen" hoorde. "Dan zie ik je om 12 uur wel weer, nu mag ik niet met je praten" en ze draaide zich om.

pi_42846913
quote:

Haha, serieus? Lafjes, maar wel geneukt?
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_42846917
Hij is naar de Woolloomoolloo geweest

de Woo, zeg maar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_42846963
quote:
Ik ging eens mee met een kerel van mijn studie. Student. Wij daarheen, vlakbij de Dam in Amsterdam. Komen daar aan, kerel zegt: "Goed, deze jongens mag je mee praten, al die andere groepjes mag je pas ná middernacht mee praten. Dat zijn namelijk andere studentenverenigingen dispuut . Dus alléén met ons praten. Je mag niet met je rug naar de barman staan. Begrepen?". Ik knikte en bestelde een pilsje en deed braaf wat me opgedragen werd. Na een uur was ik het wel beu met die gasten en keek wat in het rond. Ik zag een knappe jonkvrouwe, die ik aansprak. Al snel vraagt ze bij welke studentenvereniging ik hoorde. Ik antwoorde waarheidsgetrouw dat ik bij "hen" hoorde. "Dan zie ik je om 12 uur wel weer, nu mag ik niet met je praten" en ze draaide zich om.

Dan was je bij LANX
Als je daadwerkelijk één pilsje hebt besteld, met die bewoording, dan is er toch iets mis gegaan. Het heet bier (ook niet 'biertje'), en als je pils besteld krijg je een glas water over je hoofd En één bier heb je sws niet kunnen bestellen, want je drinkt nooit alleen. Dus je hebt er één voor de barman besteld, of je hebt er toen 2 gehaald
pi_42846971
quote:

OMFG dat is wel heel stom!
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:

de Woo, zeg maar
Wie? ik?
pi_42846978
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:04 schreef Vandoooorrr het volgende:

[..]

Haha, serieus? Lafjes, maar wel geneukt?
Geen denken aan. Ik heb verder bier getankt en was vóór 12 uur lazerus en ben naar huis gegaan. Dat bier ís goedkoop! .
pi_42847018
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

Dan was je bij LANX
Als je daadwerkelijk één pilsje hebt besteld, met die bewoording, dan is er toch iets mis gegaan. Het heet bier (ook niet 'biertje'), en als je pils besteld krijg je een glas water over je hoofd En één bier heb je sws niet kunnen bestellen, want je drinkt nooit alleen. Dus je hebt er één voor de barman besteld, of je hebt er toen 2 gehaald
Klopt, de LANX was dat. Nee, uiteraard heb ik gewoon bier besteld voor meerderen, ik heb verder geen overtredingen begaan. Geloof ik .
pi_42847055
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:08 schreef vloeistofje het volgende:

[..]

Klopt, de LANX was dat. Nee, uiteraard heb ik gewoon bier besteld voor meerderen, ik heb verder geen overtredingen begaan. Geloof ik .
Anders had je het wel gemerkt, ongetwijfeld.
Geen sportschoenen, korte rokjes zonder panty, blote schouders, pet op oid?
pi_42847067
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:07 schreef vloeistofje het volgende:

[..]

Geen denken aan. Ik heb verder bier getankt en was vóór 12 uur lazerus en ben naar huis gegaan. Dat bier ís goedkoop! .
Goed werk, pottenslobberen voor je vaderland!
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_42847073
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:06 schreef Mute_Me het volgende:
Wie? ik?
Niet dan?
pi_42847119
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:09 schreef lienelien het volgende:

[..]

Anders had je het wel gemerkt, ongetwijfeld.
Geen sportschoenen, korte rokjes zonder panty, blote schouders, pet op oid?
Oh, dát kan ik me niet herinneren. Ik ben altijd casual gekleed, dus daar heb ik verder geen spelregels over gehoord en er derhalve ook niet op gelet.
pi_42847135
quote:

JOHNNY HEITINGA
pi_42847150
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:06 schreef lienelien het volgende:

[..]

Dan was je bij LANX
zulks een sneue aangelegenheid
pi_42847168
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:10 schreef vloeistofje het volgende:

[..]

Oh, dát kan ik me niet herinneren. Ik ben altijd casual gekleed, dus daar heb ik verder geen spelregels over gehoord en er derhalve ook niet op gelet.
mores heten dat, mores
pi_42847182
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:11 schreef Repeat het volgende:

[..]

zulks een sneue aangelegenheid
zulks een bekrompenheid
pi_42847239
quote:
en bestelde een pilsje
Afgezien van ´´Heil Hitler´´ en ´´stem SP´´ toch wel de treurigste korte zin die ik ken.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42847263
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:12 schreef lienelien het volgende:

[..]

mores heten dat, mores
Maar vertel eens. Als ik na 12 uur dat gesprek met dat meisje had doorgezet, was de kans dan groot dat ik met haar het bed gedeeld had? Of had ik al "strafpunten", ongeacht de inhoud van het gesprek vóór 12 uur?
pi_42847269
Maar waar was je geweest dan? De woo? of een andere studentenvereniging?
Jupiler is goed
pi_42847275
Nee een paupervereniging is het.

Waar ligt dat ergens?
Wil wel eens zien wie er water over me heen durft te gooien.
JOHNNY HEITINGA
pi_42847296
Oh wat heb ik toch een schijthekel aan studentenverenigingen.. Met dat pretentieuze gebabbel en die irritante verplichte polo'tjes.

Stond laatst in de kroeg, komen er twee van die studieverenigingdametjes naar me toe.. "Wil je je tasje even over je schouder dragen en niet overdwars? We storen ons er aan."

Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_42847300
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:14 schreef vloeistofje het volgende:

[..]

Maar vertel eens. Als ik na 12 uur dat gesprek met dat meisje had doorgezet, was de kans dan groot dat ik met haar het bed gedeeld had? Of had ik al "strafpunten", ongeacht de inhoud van het gesprek vóór 12 uur?
Strafpunten? Neuh, 't meisje in kwestie had dan wel bier moeten adten oid. Als jullie daar hadden gezoend hadden jullie beide een glas koffiemelk mogen adten. Leuk, hè
pi_42847301
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Apropos het volgende:

[..]

Afgezien van ´´Heil Hitler´´ en ´´stem SP´´ toch wel de treurigste korte zin die ik ken.
Ik vond het onnodig om een gehele alinea te wijden aan mijn manier van bier bestellen.
pi_42847323
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:12 schreef lienelien het volgende:

[..]

zulks een bekrompenheid
ik zie dat jij hbo doet, dan ga ik geen discussie over studentenverenigingen beginnen
pi_42847343
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
Oh wat heb ik toch een schijthekel aan studentenverenigingen.. Met dat pretentieuze gebabbel en die irritante verplichte polo'tjes.
Ja, vreselijk !
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42847344
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

Strafpunten? Neuh, 't meisje in kwestie had dan wel bier moeten adten oid. Als jullie daar hadden gezoend hadden jullie beide een glas koffiemelk mogen adten. Leuk, hè
Dat mensen echt aan zoiets debiels meedoen snap ik echt niet.
pi_42847345
quote:

Stond laatst in de kroeg, komen er twee van die studieverenigingdametjes naar me toe.. "Wil je je tasje even over je schouder dragen en niet overdwars? We storen ons er aan."

pi_42847347
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nou, zó aantrekkelijk was ze nou ook weer niet. Tering, wat een vreemde gewoontes.
pi_42847381
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:16 schreef Repeat het volgende:

[..]

ik zie dat jij hbo doet, dan ga ik geen discussie over studentenverenigingen beginnen
over bekrompenheid gesproken.
Ik doe een gewéldige cursus, ja

pi_42847386
Koffiemelk adten. En wie zou je daartoe moeten verplichten dan?

Alleen losers laten zich de wil van studentjes opleggen men.
JOHNNY HEITINGA
pi_42847389
quote:

wie draagt zn tasje dan ook overdwars, dan vraag je erom hoor.
pi_42847410
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef lienelien het volgende:

[..]

over bekrompenheid gesproken.
Ik doe een gewéldige cursus, ja

Maar ff serieus, sinds wanneer zitten cursisten ookal bij verenigingen?
pi_42847411
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef Janetje het volgende:

[..]

Dat mensen echt aan zoiets debiels meedoen snap ik echt niet.
"Ja, weet je, het draagt bij aan het groepsgevoel hier binnen de vereniging."
pi_42847944
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Niet dan?
Geen idee.
Ik zag niet zoveel polo's, wel veel streepjes blousen...
Maar allemaal releaxte mensen, wel een beetje balletjes maar dan aardiger .
Ook van die kansloze studenten met lang haar die het strak achterover gekamt hebben brrrr
pi_42851852
Foei,kan de bier wel goedkoop zijn maar dan nog drink je met mate..

En ja de studenten vallen op zich wel mee in utrecht
Salsa Española
pi_42851960
LANX
Een jongen die ik ken heeft daar ooit aan de bar met een meisje staan zoenen, moest ie inderdaad een glas of weet ik veel hoeveel koffiemelk drinken. Dus wat hij doet, hij pakt de fles, drinkt in 1 keer de fles leeg en ging verder met waar hij mee bezig was
Daar konden de dispuutsjongens dan wel weer respect voor opbrengen.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 04:58:48 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42856719
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:

de Woo, zeg maar
De Woo heeft geen goedkoop bier, daarvoor moet je bij de verenigingen 'thuis' zijn. Ben wel benieuwd bij welke hij geweest is overigens.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 05:02:46 #45
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42856722
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef Repeat het volgende:
Maar ff serieus, sinds wanneer zitten cursisten ookal bij verenigingen?
Voor zover ik weet laten alle Utrechtse verenigingen 'cursisten' toe, zelfs het corps.
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef Camplo het volgende:
Koffiemelk adten. En wie zou je daartoe moeten verplichten dan?
Als je het er niet mee eens bent ga je toch gewoon in een kroeg zuipen?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42856748
(wannabe) koorballen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_42857115
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 04:58 schreef Catbert het volgende:

De Woo heeft geen goedkoop bier,
owh? Ben er al jaaaren niet meer geweest ook, trouwens, dus dat zou best eens kunnen

Dingen zijn gewoon niet meer zoals vroegah
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:46:47 #48
83417 MeneerGiraffe
pi_42860299
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 04:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

De Woo heeft geen goedkoop bier, daarvoor moet je bij de verenigingen 'thuis' zijn. Ben wel benieuwd bij welke hij geweest is overigens.
Een euro per pot is ook niet echt verschrikkelijk veel.
pi_42860387
Kotsen van drank. Ben je van de herenliefde ofzo?

Verder trouwens schitterende anekdotes over koffiemelk, tasjes overdwars en gesprekjes voor 12 uur.
Gheghe, stond ik vanmorgen bij de tramhalte zeg, ...
pi_42860868
Je wordt toch alleen lid van een vereniging zodat je meer toegang hebt tot de dames = neuken
^_
pi_42861001
quote:

je laten je een beetje pwnen door die hockeyers
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_42861015
quote:

in Zitterd hadden we door het bushokje gegooid
pi_42861184
Volgens mij was het hier in de buurt
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=17&ll=52.090944,5.128233&spn=0.002531,0.007188&om=1

aan de overkant van de straat was water .
pi_42861207
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:32 schreef Mute_Me het volgende:
Volgens mij was het hier in de buurt
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=17&ll=52.090944,5.128233&spn=0.002531,0.007188&om=1

aan de overkant van de straat was water .
utrecht

nog lekker gebald met stefan postma
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:34:12 #55
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_42861217
Dan was je denk ik bij Veritas
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_42862419
die kutstudenten moeten sowieso afgeschoten worden. Bier zuipen in groepsverband omdat het stoer is . Die pauperboys komen allemaal uit een dorp waar van de kerk geen bier gedronken mag worden, en gaan ze zich maar 'misdragen' in de grote stad met minimaal 4 polo's over elkaar, aners hoor je er niet bij
pi_42862602
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:27 schreef KansloosForEver het volgende:
die kutstudenten moeten sowieso afgeschoten worden. Bier zuipen in groepsverband omdat het stoer is . Die pauperboys komen allemaal uit een dorp waar van de kerk geen bier gedronken mag worden, en gaan ze zich maar 'misdragen' in de grote stad met minimaal 4 polo's over elkaar, aners hoor je er niet bij
je doet je naam eer aan..
pi_42862668
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:37 schreef Janteh het volgende:

[..]

je doet je naam eer aan..
verklaar u nader
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:47:59 #59
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_42862834
Studentenverenigingen zijn het kutste wat er is. Allemaal voor mietjes die geen vrienden hebben en het op die manier proberen te compenseren.

Studentenverenigingen:
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_42862916
Ik snap dat niet he. Als iemand koffiemelk opeens over je gooit, dan sla je die persoon toch gelijk voluit op ze bek?
pi_42863030
Moet idd haast wel veritas geweest zijn. Of je bent naar het uvsv geweest
Jupiler is goed
pi_42863038
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:51 schreef Obnx het volgende:
Ik snap dat niet he. Als iemand koffiemelk opeens over je gooit, dan sla je die persoon toch gelijk voluit op ze bek?
Wel een beetje bij de les blijven hè, je krijgt water over je heen, of je moet koffiemelk adten.

En je schrijft 'hè' verkeerd, en 'zijn'.
pi_42863046
koffiemelk adten hoe triest
Groots en meeslepend wil ik leven!
hoort ge dat, vader, moeder, wereld, knekelhuis!
Mein figur, ein wunder der fritur!
Hello.. I'm Johnny Cash.
pi_42863161
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:58 schreef lienelien het volgende:

[..]

Wel een beetje bij de les blijven hè, je krijgt water over je heen, of je moet koffiemelk adten.

als iemand water over mij heengooit omdat ik iets verkeerd zeg, heeft die ander toch wel een probleem. Maarja, het zijn pauperboys zonder vrienden die bij zo'n vereniging gaan. Echte vrienden laat je geen koffiemelk drinken, of straf je niet als ze iets verkeerds zeggen. Als het nou grappig was, kon ik er wel mee leven. Maar die josti's hebben niet eens humor
pi_42863191
quote:

[..]

wtf doe je nou triest met die 2 minispelfoutjes.
pi_42863313
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:06 schreef Repeat het volgende:

[..]

wtf doe je nou triest met die 2 minispelfoutjes.
Intelligentie-bevorderend hoor, de Nederlandse taal kunnen begrijpen, spreken, en schrijven.
Misschien kunnen ze je bij LANX nog wat goede manieren aanleren
pi_42863359
Die Repeat heeft echt een opvoeding nodig. Hup vlegel, ga je aanmelden bij een studentenvereniging!
pi_42863413
daarom zit ik ook in een studievereniging
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:22:27 #69
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_42863502
quote:

Wat had je gezegd ?????? Ik had dat wijf een klap in haar bakkes verkocht (als ik een vrouw was dan he ).
Hier in Roermond zouden zulke mensen denk ik achter een auto aangebonden worden om uiteindelijk uitgewoond te worden door een hongerige Antilliaan.

Die hockeyerts hier hebben hun eigen kroegje. Als je daar binnenkomt is het 100% kraagje
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_42863581
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:22 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Wat had je gezegd ?????? Ik had dat wijf een klap in haar bakkes verkocht (als ik een vrouw was dan he ).
Hier in Roermond zouden zulke mensen denk ik achter een auto aangebonden worden om uiteindelijk uitgewoond te worden door een hongerige Antilliaan.

Die hockeyerts hier hebben hun eigen kroegje. Als je daar binnenkomt is het 100% kraagje
En daar past u niet tussen in uw fabriekskostuum inclusief veiligheidsschoenen?
Gheghe, stond ik vanmorgen bij de tramhalte zeg, ...
pi_42865132
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef lienelien het volgende:

[..]

Intelligentie-bevorderend hoor, de Nederlandse taal kunnen begrijpen, spreken, en schrijven.
ja zeg, iemand op een accentje naaien.

weetje wat intelligentiebevorderend is (dus zonder - ja), de universiteit.
pi_42865603
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:34 schreef Repeat het volgende:

[..]

ja zeg, iemand op een accentje naaien.

weetje wat intelligentiebevorderend is (dus zonder - ja), de universiteit.
ja lekker wetenschappelijk onderzoek doen, geen zak weten van het bedrijfsleven, en niets kunnen toepassen
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:58:55 #73
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_42865689
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:26 schreef Tramhaltespecialist het volgende:

[..]

En daar past u niet tussen in uw fabriekskostuum inclusief veiligheidsschoenen?
nee
pi_42865740
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef lienelien het volgende:

[..]

Mag ik je even vragen op te houden met dat taalgeneuk?
'Tis niet bepaald topicbevorderend.
Dank je.
pi_42865817
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:00 schreef Janetje het volgende:

[..]

Mag ik je even vragen op te houden met dat taalgeneuk?
'Tis niet bepaald topicbevorderend.
Dank je.

goed hoor, maar ik zei maar één keer iets
en iedereen basht toch iedereen in dit topic. of iig leden. Dus wat maakt het uit joh
pi_42866087
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:55 schreef lienelien het volgende:

[..]

ja lekker wetenschappelijk onderzoek doen, geen zak weten van het bedrijfsleven, en niets kunnen toepassen
Nee, op het HBO leer je veel van het ''bedrijfsleven''. Je wilt toch niet beweren dat HBO'ers beter het bedrijfsleven in kunnen stappen dan academici?

Heb zelf ook een HBO-diploma, maar dat is echt een eitje vergeleken met de universiteit. Je kennisniveau is gewoon vele malen hoger als je de universiteit hebt afgerond.

Nee, ik doe zelf geen universiteit.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_42866093
zeg -sandstorm als je klaar bent met die student mag ik hem door een bushokje gooien
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:17:45 #78
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_42866117
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:15 schreef postmortum het volgende:
zeg -sandstorm als je klaar bent met die student mag ik hem door een bushokje gooien
Ja. Mag ik dan de scherven in zijn rug zetten zodat hij op een stekelvarken lijkt ! Whehehehe EINZ !111 !111
pi_42866219
veritas klinkt wel bekend ja
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:23:04 #80
82589 S-Two
barba macacu
pi_42866236
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:15 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Nee, op het HBO leer je veel van het ''bedrijfsleven''. Je wilt toch niet beweren dat HBO'ers beter het bedrijfsleven in kunnen stappen dan academici?

Heb zelf ook een HBO-diploma, maar dat is echt een eitje vergeleken met de universiteit. Je kennisniveau is gewoon vele malen hoger als je de universiteit hebt afgerond.

Nee, ik doe zelf geen universiteit.
Tot nu toe vind ik het niveau van de universiteit anders ook behoorlijk laag maar goed, daar gaat het hier niet over.

Studentenverenigingen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_42866361
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:17 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Ja. Mag ik dan de scherven in zijn rug zetten zodat hij op een stekelvarken lijkt ! Whehehehe EINZ !111 !111
en dan aan de schandpaal op de veldstraat
pi_42866493
Als ik dit zo lees, dan ben ik blij niet bij een studentenvereniging te zijn gegaan.

Gisteravond uit geweest in Utrecht met vrienden (die je niet straffen mijn God... straf van "vrienden") en het was reuze gezellig.
pi_42866521
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:35 schreef HuHu het volgende:
Als ik dit zo lees, dan ben ik blij niet bij een studentenvereniging te zijn gegaan.

Gisteravond uit geweest in Utrecht met vrienden (die je niet straffen mijn God... straf van "vrienden") en het was reuze gezellig.
in feite zijn ze allemaal gay
pi_42866635
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:55 schreef lienelien het volgende:

[..]

zo kortzichtig. dit zeg je ook alleen maar omdat je van de havo komt ofzo,.
pi_42866655
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:41 schreef Repeat het volgende:

[..]

zo kortzichtig. dit zeg je ook alleen maar omdat je van de havo komt ofzo,.
moet je havo hebben om een homo te zijn, nee de mavo is genoeg
pi_42867389
BIj dat veritas straffen ze ook niemand geloof ik. Gewoon releaxte mensen. wel veel vrouwelijk volk trouwens.. maar daar heb ik geen problemen mee.
pi_42867415
Even ophouden met het op de persoon spelen alsjeblieft, als je elkaar zonodig wilt pesten dan stuur je maar PM's.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:24:14 #88
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_42867656
Geweldig zijn vereniging als dat LANX, ik zou er met wat vrienden heen gaan en wat regels overtreden. Als ze dan met dergelijke straffen komen, gaan ze lekker glazen koppen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_42868202
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Geweldig zijn vereniging als dat LANX, ik zou er met wat vrienden heen gaan en wat regels overtreden. Als ze dan met dergelijke straffen komen, gaan ze lekker glazen koppen .
Je krijgt er wel 10 terug
Ik steek je moeder in de fik!
pi_42868391
damn, wat een kansloos gedoe is dat zeg
pi_42868545
Studentenverenigingen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_42871143
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:04 schreef kollie het volgende:
Studentenverenigingen
Juist, deze heer is lid van het mooiste corps van Nederland.
Groots en meeslepend wil ik leven!
hoort ge dat, vader, moeder, wereld, knekelhuis!
Mein figur, ein wunder der fritur!
Hello.. I'm Johnny Cash.
pi_42872074
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:54 schreef commander het volgende:

[..]

Juist, deze heer is lid van het mooiste corps van Nederland.
ow god
pi_42872554
En corps spreek je natuurlijk uit als 'cooorrrr'
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_42872740
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
gozer, dat ga jij ook doen
  zondag 22 oktober 2006 @ 04:49:10 #96
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_42879281
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Apropos het volgende:

[..]

"hier linksaf"
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 22 oktober 2006 @ 04:51:07 #97
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_42879292
Corps-bash-topic

En terecht, je zou dat clubje omhooggevallen kakkertjes maar nodig hebben om het naar je zin te hebben
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_42880273
Hoe sneu ben je om bij wijze van lol je eigen hersens te vernielen. Wat een sneue wereld.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:16:01 #99
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42881537
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:46 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Een euro per pot is ook niet echt verschrikkelijk veel.
Kleine glaasjes goedkope bocht, net zoals bij Veri. Drink liever echt bier voor iets meer
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:18:47 #100
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42881587
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja, dat schrikt jouw soort kansloze mensen af, werkt perfect.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:20:09 #101
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42881618
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Tuurlijk joh.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:21:00 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42881631
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jij spreekt het uit als 'korps' alsin politiekorps?
pi_42882819
quote:

[..]

Holy shit, hoe kom jij zo dichtgetikt? Maandag?

quote:
Ze had gewoon geen interesse.. Dan is die 12-uur regel een mooi excuus. Met welk dispuut was je mee?
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_42882993
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:09 schreef Unity het volgende:

[..]

Holy shit, hoe kom jij zo dichtgetikt? Maandag?

de dinsdag is een disco

( )
pi_42883043
Leuk he
pi_42883152
shit mèn. meer lanxianen op fok
Jij dinsdag dus?
pi_42883242
Borgia. Jij?
pi_42883302
Hè, verdorie. Nou heb ik net mijn almanak niet hier liggen, anders had ik eens kunnen kijken naar Borgia '05
pi_42883728
De variumavond leek trouwens nog écht verdacht veel op een disco. Met breezers en alles.
pi_42884109
Die breezers had ik niet gezien. Ook geen dansende mensen trouwens, maar ik ging dan ook al weg om 1 uur. Ben je vrijdag ook nog naar lanx geweest?
pi_42884158
lanx slowchat topic?
ik ben sowieso da bomb
pi_42884179
Hee lulletje
pi_42884192
Je kreeg een breezer als je een varium inleverde
Vrijdag was ik er ook, was behoorlijk leeg. Iedereen al een beetje te zat van de VriMiBo misschien
pi_42884204
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:45 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
lanx slowchat topic?
ah, gezellig. Nog één ja?
pi_42884256
Ook borgia En idd vrijdag was kut. Maar welk dispuut zit je dan?
pi_42884296
hoe vonden jullie het vrijdag dan? Of niet geweest?
pi_42884332
we hadden op de variumavond met onze outfitjes 100 gratis bier gewonnen
pi_42884356
wat zijn de achternamen van jullie jaarsch? eens kijken of ik er iemand van ken
pi_42884501
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:50 schreef lienelien het volgende:
wat zijn de achternamen van jullie jaarsch? eens kijken of ik er iemand van ken
Kom maar 'n keertje langs, dan zie je 't vanzelf wel. Trouwens nog steeds geen idee welk dispuut, ik ben slecht in hints.
pi_42884616
hmm, ja. Maar we hadden nog wel hele mooie zeegroene capes om enzo
trouwens ook naar dat Senecafeestje geweest, Zooy?
pi_42884665
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef Unity het volgende:

[..]

Kom maar 'n keertje langs, dan zie je 't vanzelf wel. Trouwens nog steeds geen idee welk dispuut, ik ben slecht in hints.
Hint: Ze staan schuin tegenover ons
ik ben sowieso da bomb
pi_42884814
Nee. En dat was een goede beslissing, hoorde ik. En heb je enig idee hoeveel vrouwendisputen een cape omhadden?

Leuke muzieksmaak trouwens.

En nietszeggendwezentje, nog steeds clueless.

Kom je nog thuis dit weekend? Neem brood mee,thx.
pi_42884830
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

Hint: Ze staan schuin tegenover ons
daar staat een damesdispuut
pi_42884886
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef Unity het volgende:
Nee. En dat was een goede beslissing, hoorde ik. En heb je enig idee hoeveel vrouwendisputen een cape omhadden?

Leuke muzieksmaak trouwens.
Mm, ik was er wel, maar euhm, weet niet of het leuk was enzo

2 of 3 damesdisputen hadden dat dacht ik. Maar wij hadden ook allemaal onze veel te korte pyamabroekjes erbij aan
pi_42884961
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef Unity het volgende:

Kom je nog thuis dit weekend? Neem brood mee,thx.
huisgenoot, familie? ga boodschappen doen joh
pi_42885096
Gisteren gedaan maar die AH had geen brood meer.
pi_42885126
en wat nou als je toch van je vaste plaats afkomt? moet je dan stierencum adten?
pi_42885170
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:08 schreef Repeat het volgende:
en wat nou als je toch van je vaste plaats afkomt? moet je dan stierencum adten?
Je mag wel rondlopen ofzo hoor. Je mag zelfs naar de wc als je dat wil
Alleen niet integreren vóór middernacht. Doe je dat wel, dan zegt je praeses er wat van, verder niets aan de hand.

Ja, moeilijk woord hè, 'praeses'.
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:07 schreef Unity het volgende:
Gisteren gedaan maar die AH had geen brood meer.
je woont in Amsterdam, de AH is ook op zondag open
pi_42885260
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef lienelien het volgende:

[..]

Alleen niet integreren vóór middernacht. Doe je dat wel, dan zegt je preases er wat van, verder niets aan de hand.

Ja, moeilijk woord hè, 'preases'.
[..]
valt wel mee hoor, na 6 jaar latijn

whaha, dank aan de oplettende poster onder mij, ik zie die verschrikkelijke spelfout nu pas

ik zou mezelf van ophangen als ik jou was lienelien, zo'n spelfout kan echt niet.

snel editten
pi_42885266
quote:

[..]

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben sowieso da bomb
pi_42885337
quote:

[..]

Alleen niet integreren vó'r middernacht. Doe je dat wel, dan zegt je preases er wat van, verder niets aan de hand.

Preases is zo'n moeilijk woord, zelfs meneer Van Dale kent het niet:
quote:
U hebt gezocht op preases:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Verder vind ik het maar een beetje triest, al dat soort regels.
pi_42885368
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

waar heb je het over?
het is zondag

Maar hoezo 'ze staan schuin tegenover ons'?
Gezien ik op maandag borrel heb, jullie op dinsdag, toch? ik weet niet eens wat er allemaal op maandag rondhangt, maar goed. en schuin tegenover ons staat dan toch echt een damesdispuut
pi_42885395
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

waar heb je het over?
het is zondag

Maar hoezo 'ze staan schuim tegenover ons'?
Gezien ik op maandag borrel heb, jullie op dinsdag, toch? ik weet niet eens wat er allemaal op maandag rondhangt, maar goed. en schuin tegenover ons staat dan toch echt een damesdispuut
hahah de SS-spelingnazi is zelf gepwnd
pi_42885412
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

waar heb je het over?
het is zondag

Maar hoezo 'ze staan schuim tegenover ons'?
Je hebt je bericht ge-edit. Triest hoor. Geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt. Het is tenslotte door 3 mensen gequote.

pi_42885436
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef Repeat het volgende:

[..]

hahah de SS-spelingnazi is zelf gepwnd

we mochten het van die mod niet meer over spellingskwesiteskwesties hebben

lienelien, niet meer typen op zondag
pi_42885450
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef lienelien het volgende:

[..]

we mochten het van die mod niet meer over spellingskwesites hebben
Wat zijn spellingskwesites?
pi_42885475
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef HuHu het volgende:

[..]

Je hebt je bericht ge-edit. Triest hoor. Geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt. Het is tenslotte door 3 mensen gequote.

ik weet ik ook dat ik het daar fout had staan, hoor.
maar er zijn hier mensen die nog niet eens weten hoe ze een werkwoord moeten vervoegen

[ Bericht 1% gewijzigd door lienelien op 22-10-2006 14:24:28 ]
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:18:27 #138
83417 MeneerGiraffe
pi_42885510
quote:
Knorren

inkoppertje
pi_42885638
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef HuHu het volgende:

[..]
Preases is zo'n moeilijk woord, zelfs meneer Van Dale kent het niet:
[..]
knor het is geen nederlands...

Maar lienelien dan staan jullie gvd toch niet op onze tap he?
ik ben sowieso da bomb
pi_42885671
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

waar is jullie tap dan?
pi_42885751
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef lienelien het volgende:

[..]

waar is jullie tap dan?
onze tap is waar jij op maandag (met onze gratie) staat.
ik ben sowieso da bomb
pi_42885827
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

onze tap is waar jij op maandag (met onze gratie) staat.
Oh, ook zo gezellig in het hoekje?
Zijn jullie dan ook niet dat dispuut die in hun mores heeft staan dat ze niet met ons mogen borrelen?
pi_42885845
Kutjaarsch.

Mores zijn ongeschreven regels.

En: nee?
pi_42885859
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Unity het volgende:
Kutjaarsch.
daar zat ik al op te wachten

m'n installatieweek is over 2 weken, hoor
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:28:09 #145
82589 S-Two
barba macacu
pi_42885931
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef lienelien het volgende:

[..]

ik weet ik ook dat ik het daar fout had staan, hoor.
maar er zijn hier mensen die nog niet eens weten hoe ze een werkwoord moeten vervoegen
Rot op man, je maakte zelf gewoon een fout, niet zeuren.
pi_42885952
Installatieweek? Week??

Wat is lanx toch kut, eigenlijk.
pi_42885972
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Unity het volgende:
Kutjaarsch.

Mores zijn ongeschreven regels.

En: nee?
ja ik weet ook wel dat het ongeschreven regels zijn, zeg. 'staan' hoeft niet persé letterlijk opgevat te worden in dit geval

Dan is dat Lysias
pi_42885977
Toch wel wat zielig dat volwassenen, want dat zijn het technisch gesproken, nog zo kinderlijk een warm clubje opzoeken.
pi_42886019
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef S-Two het volgende:

[..]

Rot op man, je maakte zelf gewoon een fout, niet zeuren.
zucht. . gek genoeg maakt zelfs een aanstormend journaliste wel eens type- spel- of schrijffouten.
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Unity het volgende:
Installatieweek? Week??
7 dagen, ja.
pi_42886072
Da's gefuckt. Leuk, die maandag.
pi_42886078
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef lienelien het volgende:
7 dagen, ja.
En ben je dan ook trots na die 7 dagen?
pi_42886127
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En ben je dan ook trots na die 7 dagen?
waar zou ik trots op moeten zijn dan?
pi_42886159
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef Unity het volgende:
Da's gefuckt. Leuk, die maandag.
ga discodansen
pi_42886204
Ja, of niet.
pi_42886237
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef Unity het volgende:
Ja, of niet.
mm. achja.
We komen als het goed is binnenkort een keertje op dinsdag borrelen met '06. Zal daarna eens oordelen dan

maandag is trouwens gewoon dodelijk saai, hoor.
Zelfs Panda's die na 15 minuten zooien en 10 kapotte jasjes zélf gaan roepen tegen de soccies dat ze willen stoppen
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:36:53 #156
82589 S-Two
barba macacu
pi_42886265
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef lienelien het volgende:

zucht. . gek genoeg maakt zelfs een aanstormend journaliste wel eens type- spel- of schrijffouten.

Had ik al gezegd dat studentenverenigingen sneu zijn?

pi_42886278
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:36 schreef S-Two het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat studentenverenigingen sneu zijn?

volgens mij wel
pi_42886288
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:32 schreef lienelien het volgende:

[..]

waar zou ik trots op moeten zijn dan?
Dat je bij het clubje hoort?
pi_42886301
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat je bij het clubje hoort?
daar hoor ik al bij, als jij dat zo wil stellen
pi_42886347
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef lienelien het volgende:

[..]

mm. achja.
We komen als het goed is binnenkort een keertje op dinsdag borrelen met '06. Zal daarna eens oordelen dan

maandag is trouwens gewoon dodelijk saai, hoor.
Zelfs Panda's die na 15 minuten zooien en 10 kapotte jasjes zélf gaan roepen tegen de soccies dat ze willen stoppen
Ja hallo, panda. Dan vraag je er ook om, hè. Maar ik neem aan dat jij gewoon jas + das ertussen gaat staan en lekker meezooit?
pi_42886444
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Unity het volgende:

[..]

Ja hallo, panda. Dan vraag je er ook om, hè. Maar ik neem aan dat jij gewoon jas + das ertussen gaat staan en lekker meezooit?
Ja, inderdaad. Panda
Euh, ik ben een meisje.Dus voor mij geen jas+das Het was meer met hakken met een rokje en panda´s proberen weg te slepen, en vooral zo snel mogelijk, zo veel mogelijk jasjes slopen, en dat ging aardig goed. Totdat een gorilla van een panda door had dat ik niet echt zwaar ben, en hij me steeds optilde en aan de andere kant van de zaal op de bierrand weer neerkwakte
Dus dan maar weer terugrennen enzo
Al die panda's stonden dan met half kapotte jasjes en rode hoofdjes hun fust te beschermen, za waren echt helemaal uitgeput
pi_42886496
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:42 schreef lienelien het volgende:

[..]
ik niet echt zwaar ben
Komt nog wel.
pi_42886519
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:43 schreef Unity het volgende:

[..]

Komt nog wel.
15 minuten zooien staat gelijk aan het kwijtraken van aardig wat glazen bier
pi_42886628
Wat een sneue bezigheid en dan die term panda !
pi_42886664
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een sneue bezigheid en dan die term panda !
dat ís geen term. Jammur
pi_42886757
Misschien snap je het als ik zeg dat die heren toebehoren aan de O.V. Panda?
pi_42886762
Het mooie is dat over een half jaar (misschien wel eerder) iedere maandag- en dinsdagborrel massaal leegloopt om 1 over 12.
pi_42886829
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Unity het volgende:
Het mooie is dat over een half jaar (misschien wel eerder) iedere maandag- en dinsdagborrel massaal leegloopt om 1 over 12.
oehoeh, vertel. Wat heb ik gemist?
Eindelijk een goed excuus om de saaie maandagborrel te verlaten?
Achjah, ik ga dan stagelopen, dus ik ben dan sws vroeg weg
pi_42886940
Dat bedoel ik dus.
pi_42886983
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef Unity het volgende:
Dat bedoel ik dus.
Ach, niet iedereen zal om 6u uit z'n bed moeten om naar z'n stageadres in Rotterdam te gaan joh
pi_42887765
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

Gebruik het woord dan niet!

Als allochtone mensen in hun moedertaal gaan praten, dan mag 't niet. Maar Nederlandsers mogen zelf wel buitenlandse woorden gebruiken die niet in de Nederlandse taal zijn opgenomen?
pi_42887881
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef HuHu het volgende:

[..]

Gebruik het woord dan niet!

Als allochtone mensen in hun moedertaal gaan praten, dan mag 't niet.
Van wie mag 't niet? Beetje bekrompen van je.
quote:
Maar Nederlandsers mogen zelf wel buitenlandse woorden gebruiken die niet in de Nederlandse taal zijn opgenomen?
Praeses komt uit het latijn. 't Is alleen maar om het wat interessanter en intellectueler te laten klinken. Aansteller.

Bovendien is een van de kenmerken van onze taal de vele woorden geïntegreerd uit andere talen. Je bent een beetje laat met klagen over dit feit. Nogmaals: aansteller.

Als laatste is er ook nog een verschil tussen in je (buitenlandse) moedertaal praten en enkele niet-nederlandse woorden integreren in je taalgebruik. Get your facts straight.

[ Bericht 11% gewijzigd door Unity op 22-10-2006 15:38:42 ]
pi_42891990
Ontgroeningsritueel nodig?
Amstelveen de beste
pi_42893334
Maar wat vinden ze er op bij die verenigingen dan van dat er ook cursisten tussenzitten? Ik neem aan dat ze je nooit helemaal voor vol aanzien?
pi_42893342
panda's

corpstaal

waar blijft -sadstorm- om dit topic vol te baggeren, zodat het op slot kan
pi_42893377
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:18 schreef postmortum het volgende:
panda's

corpstaal
De o.v. Panda is een herendispuut, geen corpstaal, of hoe je het dan ook wil noemen
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:17 schreef Repeat het volgende:
Maar wat vinden ze er op bij die verenigingen dan van dat er ook cursisten tussenzitten? Ik neem aan dat ze je nooit helemaal voor vol aanzien?
Volgens mij hè, heeft de vereniging besloten dat er ook studenten van de UvA lid mogen worden, en studenten aan een HBO instelling. Niet de overheid ofzo, dus ze zitten er niet mee.
pi_42893483
Een HBO'er die lid wordt van een studentenvereniging . Ik zou de eer aan mijzelf houden als HBO cursist .
pi_42893526
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef FuifDuif het volgende:
Een HBO'er die lid wordt van een studentenvereniging . Ik zou de eer aan mijzelf houden als HBO cursist .
sowieso hbo universiteit

ts zwakstroom is de shit van vandaag
pi_42893540
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef FuifDuif het volgende:
Van Dale.nl
quote:
stu·de·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
pi_42893572
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:26 schreef lienelien het volgende:

[..]

Van Dale.nl
[..]

Alsof een begrip uit de Van Dale iets zegt hoe de zaken in de praktijk echt in elkaar zitten .
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:28:58 #181
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42893597
Zie TT. Van één woord twee maken is ook irritant.
Ik heb al een boek.
pi_42893616
reuzenpanda

pi_42893638
kleine panda

pi_42893674
panda die je beschermt tegen virussen zoals mails van studentenverenigingen:

zondag 22 oktober 2006 @ 20:10:09 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42896777
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:27 schreef FuifDuif het volgende:
Alsof een begrip uit de Van Dale iets zegt hoe de zaken in de praktijk echt in elkaar zitten .
Wat weet jij er nou van dan? Je zit zo af te geven op verenigingen dat 't wel heel erg duidelijk is dat je er zelf niet bijhoort. Dus wat de neuk weet jij nu van de praktijk dan?

Als die frustratie van 't op jouw leeftijd nog niet geneukt hebben breken je duidelijk nog een keer op joh, ga een keertje naar 't zandpad ofzo.
pi_42899327
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:31 schreef postmortum het volgende:
panda die je beschermt tegen virussen zoals mails van studentenverenigingen:

[afbeelding]
pi_42899520
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat weet jij er nou van dan? Je zit zo af te geven op verenigingen dat 't wel heel erg duidelijk is dat je er zelf niet bijhoort. Dus wat de neuk weet jij nu van de praktijk dan?

Als die frustratie van 't op jouw leeftijd nog niet geneukt hebben breken je duidelijk nog een keer op joh, ga een keertje naar 't zandpad ofzo.
Ik dacht dat ze op de uni eerst ook bachelor deden? Dus dan mag je in je 5e jaar van de uni lid worden, als ik het begrijp volgens Fuifduif
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_42899599
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef WarPuppy het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze op de uni eerst ook bachelor deden? Dus dan mag je in je 5e jaar van de uni lid worden, als ik het begrijp volgens Fuifduif

Op de uni ben je na 3 jaar bachelor, en dan kan je nog een jaartje master doen, wat zo'n beetje iedereen ook doet. Ik doe HBO en ben na 4 jaar bachelor. Of waar heb jij het nu weer over?
pi_42899774
HBO -> Hogeschool -> Scholieren

Maargoed... op de universiteit doe je (meestal) eerst 3 jaar bachelor en daarna nog (meestal) 2 jaar master.
pi_42899801
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef HuHu het volgende:
HBO -> Hogeschool -> Scholieren

Maargoed... op de universiteit doe je (meestal) eerst 3 jaar bachelor en daarna nog (meestal) 2 jaar master.
studeren: college volgens aan een HBO of universitaire instelling.
pi_42899947
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef lienelien het volgende:

[..]

studeren: college volgens aan een HBO of universitaire instelling.
Hogeschool.
Scholier: iem. die schoolgaat => schoolkind

Dus: HBO-ers zijn scholieren. Ook al doen ze aan studeren, het zijn scholieren.

.
pi_42899967
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:32 schreef HuHu het volgende:

[..]

Hogeschool.

.
Je sleurt een woord uit elkaar
quote:
stu·de·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
pi_42900022
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:32 schreef HuHu het volgende:

[..]

Hogeschool.

.
Whehe je studeert informatica, ik heb met je te doen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_42900026
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:33 schreef lienelien het volgende:

[..]

Je sleurt een woord uit elkaar
[..]

Je snapt het verschil tussen het werkwoord studeren en het zelfstandig naamwoord scholier niet .

Als je studeert hoef je niet perse een student te zijn. Net zo min als dat alle blondjes dom zijn, terwijl wel alle domme blondjes blond zijn.
pi_42900107
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Whehe je studeert informatica, ik heb met je te doen .
Ik ook met mezelf. Ik bedoel, iets vaags als "marketing management" klinkt toch veel beter dan een serieuze beta-studie.

Ach... met het veronderstelde gebrek aan vrouwelijke aandacht valt het bij informatica-studenten wel mee, als je soms daar op doelt.
pi_42900118
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef HuHu het volgende:

[..]

Je snapt het verschil tussen het werkwoord studeren en het zelfstandig naamwoord scholier niet .

Als je studeert hoef je niet perse een student te zijn. Net zo min als dat alle blondjes dom zijn, terwijl wel alle domme blondjes blond zijn.
jij snapt niet dat het woord hogeschool anders moet worden opgevat dan het woord school.
Maar daar gaat het hier heel niet over. Nog (on-)zinnige dingen te zeggen over studentenvereningen?
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:40:13 #197
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42900203
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:37 schreef lienelien het volgende:
jij snapt niet dat het woord hogeschool anders moet worden opgevat dan het woord school.
Maar daar gaat het hier heel niet over. Nog (on-)zinnige dingen te zeggen over studentenvereningen?
Joh, laat ze lekker.
pi_42900283
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:37 schreef HuHu het volgende:

[..]

Ik ook met mezelf. Ik bedoel, iets vaags als "marketing management" klinkt toch veel beter dan een serieuze beta-studie.

Ach... met het veronderstelde gebrek aan vrouwelijke aandacht valt het bij informatica-studenten wel mee, als je soms daar op doelt.
verkapte-defensieve-'maar ik heb wél seks'-post
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Joh, laat ze lekker.
Waar ben jij eigenlijk lid?
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:46:28 #199
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42900415
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:42 schreef lienelien het volgende:
Waar ben jij eigenlijk lid?
Ben geen lid, maar heb nogal veel vrienden bij Veritas en ik hockey, dus ik val in de doelgroep
pi_42900451
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ben geen lid, maar heb nogal veel vrienden bij Veritas en ik hockey, dus ik val in de doelgroep
Ahh, oké. Door je houding tegenover bepaalde users hier dacht ik te merken dat je ook lid was van een vereniging.
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:50:42 #201
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42900618
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef lienelien het volgende:
Ahh, oké. Door je houding tegenover bepaalde users hier dacht ik te merken dat je ook lid was van een vereniging.
Nee hoor, ik vind het gewoon typisch dat de gemiddelde kansloze achterstandsbuurtpauper met internet-verbinding het zo nodig vindt af te geven op studentenverenigingen. Zo van "kijk mij eens bikkel zijn". Zelfde geldt voor topics over hockey. Allemaal beweren dat A) hockeyers/studenten kansloos zijn maar dat ze B) wel ene na de andere hockeyslet/studentenkut naar bed slepen.

Diezelfde mensen staan op vrijdagavond een beetje suf voor zich uit te staren terwijl de 'kanslose' hockeyers gewoon leuk aan 't feesten zijn. Grappig toch dat de realiteit ongeveer het tegenovergestelde is van de door deze personen geschetste.
pi_42900768
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:37 schreef lienelien het volgende:

[..]

maakt niet uit hoor als jij vindt dat jij student bent, dan mag je dat vinden
pi_42900918
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het gewoon typisch dat de gemiddelde kansloze achterstandsbuurtpauper met internet-verbinding het zo nodig vindt af te geven op studentenverenigingen. Zo van "kijk mij eens bikkel zijn". Zelfde geldt voor topics over hockey. Allemaal beweren dat A) hockeyers/studenten kansloos zijn maar dat ze B) wel ene na de andere hockeyslet/studentenkut naar bed slepen.

Diezelfde mensen staan op vrijdagavond een beetje suf voor zich uit te staren terwijl de 'kanslose' hockeyers gewoon leuk aan 't feesten zijn. Grappig toch dat de realiteit ongeveer het tegenovergestelde is van de door deze personen geschetste.
inderdaad
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:54 schreef cheukert het volgende:

[..]

maakt niet uit hoor als jij vindt dat jij student bent, dan mag je dat vinden
zegt de gymnast
pi_42901372
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef lienelien het volgende:
[..]

zegt de gymnasiast
Ik zeg ook niet, dat ik student ben

edit: tiefus, ik zag niet dat je er niet eens zo slecht uitziet
pi_42901555
Van al dat pepermunt eten ga je schijten!

Maar eh, lien..

Vind je het soms niet vervelend dat er zoveel stomme regels omheen hangen en dat je nooit eens op een simpele manier plezier kan hebben, of zorg je daar voor buiten je studentenvereniging om (zoals die concerten waar ik ook wel naartoe had gewild )
pi_42901556
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:10 schreef cheukert het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet, dat ik student ben
Ach schrijf je dat zo?
Ik vind gymnast wel leuker klinken
quote:
edit: tiefus, ik zag niet dat je er niet eens zo slecht uitziet
eh, dus?
pi_42901654
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef Maisnon het volgende:
Van al dat pepermunt eten ga je schijten!

Maar eh, lien..

Vind je het soms niet vervelend dat er zoveel stomme regels omheen hangen en dat je nooit eens op een simpele manier plezier kan hebben, of zorg je daar voor buiten je studentenvereniging om (zoals die concerten waar ik ook wel naartoe had gewild )
Pepermunt

Die stomme regels zijn juist uitermate grappig als het anderen betreft die koffiemelk staan te drinken, of whatever. Ik vind het zeker wel kut, maar goed. Hoort erbij. Ik vind tradities en gebruiken ed altijd wel interessant. Maar ik heb daar juist op een simpele manier plezier, en heb nog tijd over om met andere vriendinnetjes naar concerten te gaan
pi_42901757
Dan niets dan lof en hulde

Mando Diao ken ik trouwens niet, en ik heb 't idee dat ik me moet schamen, waar lijkt het op?

(Ja, ik had hier een zak pepermunt liggen en niks anders in de buurt, dus die ging even snel leeg!)
pi_42901822
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef Maisnon het volgende:
Dan niets dan lof en hulde

Mando Diao ken ik trouwens niet, en ik heb 't idee dat ik me moet schamen, waar lijkt het op?

(Ja, ik had hier een zak pepermunt liggen en niks anders in de buurt, dus die ging even snel leeg!)
Oeh, euhm, lastig uit te leggen waar het op lijkt. Beluister het eens

(ah vandaar, ik dacht dat het moest slaan op iets uit dit topic )
pi_42901994
Alleen die fucking sportschoenen moeten toegestaan worden. Dat omhooggevallen gedoe met correcte schoenen altijd... Echt, ik ben er voor m'n plezier. Niet om plastic zakken om m'n voeten gebonden te krijgen.
pi_42902037
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:26 schreef Unity het volgende:
Alleen die fucking sportschoenen moeten toegestaan worden. Dat omhooggevallen gedoe met correcte schoenen altijd...
Mja, da's wel zeer vervelend. Ik woon in m'n all stars

Pas kreeg een meisje nog klompen aangeboden

Maar mijn correcte leder schoeisel is niet bepaald zooi-proof, ik heb namelijk één geheel blauwe voet, met een klein wondje Die lompe Panda's ook
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:29:05 #212
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42902091
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:17 schreef lienelien het volgende:
Die stomme regels zijn juist uitermate grappig als het anderen betreft die koffiemelk staan te drinken, of whatever. Ik vind het zeker wel kut, maar goed. Hoort erbij. Ik vind tradities en gebruiken ed altijd wel interessant. Maar ik heb daar juist op een simpele manier plezier, en heb nog tijd over om met andere vriendinnetjes naar concerten te gaan
Boeiend, je doet 't een keer fout, daarna kan je lachen op de mensen die dezelfde fout maken En die mores zijn over 't algemeen gewoon grappig. Bij Unitas hebben ze een gebruik dat ze om 12 uur (geloof ik) een lied zingen en op de muur bonken om een lastige oud-buurman te eren
pi_42902125
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Boeiend, je doet 't een keer fout, daarna kan je lachen op de mensen die dezelfde fout maken En die mores zijn over 't algemeen gewoon grappig. Bij Unitas hebben ze een gebruik dat ze om 12 uur (geloof ik) een lied zingen en op de muur bonken om een lastige oud-buurman te eren
Ja, ik vind het wel grappig enzo, maar soms is het juist uitermate vervelend. Maar ik zit er niet zo mee
pi_42902230
Ik ga morgen er heel veel van luisteren als ik op de TU ben want dat eh... 'kopen' zit er hier niet in haha.

Je moet even Donavon Frankenreiter luisteren, en misschien Kaleidoscopio, die eerste is Jack Johnson achtig, en dan iets meer John Mayer, maar wel blij , en die andere is gewoon heel vrolijk.

(En nu ga ik in bad, de pepermunt smaak verdringen met sinasappel lucht en mandarijntjes eten want ik heb honger en dat gaat mooi samen met weken in warm water (behalve als je dan je halve liga erin laat vallen ) )

Hoe zit dat trouwens met die schoenen, wat zijn daar de regels voor
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:35:17 #215
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42902306
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Vraag ik me ook af, ben bij Veritas wel 'es gewoon in hockeyoutfit naar binnen geweest, was geen probleem.
pi_42902324
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga morgen er heel veel van luisteren als ik op de TU ben want dat eh... 'kopen' zit er hier niet in haha.

Je moet even Donavon Frankenreiter luisteren, en misschien Kaleidoscopio, die eerste is Jack Johnson achtig, en dan iets meer John Mayer, maar wel blij , en die andere is gewoon heel vrolijk.

(En nu ga ik in bad, de pepermunt smaak verdringen met sinasappel lucht en mandarijntjes eten want ik heb honger en dat gaat mooi samen met weken in warm water (behalve als je dan je halve liga erin laat vallen ) )

om maar even kort te reageren op je verhaal :