Ja idd!! het rare was dat ik pas moest toen ik eenmaal buiten was, daarvoor geen signalen gehad dat het niet goedzatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef Vandoooorrr het volgende:
Whaha, pussy, kotsen van de drank is voor mietjes.![]()
Die gaan we zo weer smerenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:58 schreef Pelgrim het volgende:
Wat nu? Heb je nu een schrale keel?
Kutploertquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:00 schreef Camplo het volgende:
Kotsen van drank is 1.
Kotsen van bier is 2.
Uitgaan met kutstudenten is gay.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef vloeistofje het volgende:
Ik ging eens mee met een kerel van mijn studie. Student. Wij daarheen, vlakbij de Dam in Amsterdam. Komen daar aan, kerel zegt: "Goed, deze jongens mag je mee praten, al die andere groepjes mag je pas ná middernacht mee praten. Dat zijn namelijk andere studentenverenigingen. Dus alléén met ons praten. Je mag niet met je rug naar de barman staan. Begrepen?". Ik knikte en bestelde een pilsje en deed braaf wat me opgedragen werd. Na een uur was ik het wel beu met die gasten en keek wat in het rond. Ik zag een knappe jonkvrouwe, die ik aansprak. Al snel vraagt ze bij welke studentenvereniging ik hoorde. Ik antwoorde waarheidsgetrouw dat ik bij "hen" hoorde. "Dan zie ik je om 12 uur wel weer, nu mag ik niet met je praten" en ze draaide zich om.
Studentenverenigingen.
.
Haha, serieus? Lafjes, maar wel geneukt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef vloeistofje het volgende:
Ik ging eens mee met een kerel van mijn studie. Student. Wij daarheen, vlakbij de Dam in Amsterdam. Komen daar aan, kerel zegt: "Goed, deze jongens mag je mee praten, al die andere groepjes mag je pas ná middernacht mee praten. Dat zijn namelijk andere studentenverenigingen. Dus alléén met ons praten. Je mag niet met je rug naar de barman staan. Begrepen?". Ik knikte en bestelde een pilsje en deed braaf wat me opgedragen werd. Na een uur was ik het wel beu met die gasten en keek wat in het rond. Ik zag een knappe jonkvrouwe, die ik aansprak. Al snel vraagt ze bij welke studentenvereniging ik hoorde. Ik antwoorde waarheidsgetrouw dat ik bij "hen" hoorde. "Dan zie ik je om 12 uur wel weer, nu mag ik niet met je praten" en ze draaide zich om.
Studentenverenigingen.
.
Dan was je bij LANXquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef vloeistofje het volgende:
Ik ging eens mee met een kerel van mijn studie. Student. Wij daarheen, vlakbij de Dam in Amsterdam. Komen daar aan, kerel zegt: "Goed, deze jongens mag je mee praten, al die andere groepjes mag je pas ná middernacht mee praten. Dat zijn namelijk andere studentenverenigingen dispuut. Dus alléén met ons praten. Je mag niet met je rug naar de barman staan. Begrepen?". Ik knikte en bestelde een pilsje en deed braaf wat me opgedragen werd. Na een uur was ik het wel beu met die gasten en keek wat in het rond. Ik zag een knappe jonkvrouwe, die ik aansprak. Al snel vraagt ze bij welke studentenvereniging ik hoorde. Ik antwoorde waarheidsgetrouw dat ik bij "hen" hoorde. "Dan zie ik je om 12 uur wel weer, nu mag ik niet met je praten" en ze draaide zich om.
Studentenverenigingen.
.
OMFG dat is wel heel stom!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef vloeistofje het volgende:
Studentenverenigingen.
.
Wie? ik?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is naar de Woolloomoolloo geweest
de Woo, zeg maar
Geen denken aan. Ik heb verder bier getankt en was vóór 12 uur lazerus en ben naar huis gegaan. Dat bier ís goedkoop!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:04 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Haha, serieus? Lafjes, maar wel geneukt?
Klopt, de LANX was dat. Nee, uiteraard heb ik gewoon bier besteld voor meerderen, ik heb verder geen overtredingen begaan. Geloof ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan was je bij LANX![]()
Als je daadwerkelijk één pilsje hebt besteld, met die bewoording, dan is er toch iets mis gegaan. Het heet bier (ook niet 'biertje'), en als je pils besteld krijg je een glas water over je hoofdEn één bier heb je sws niet kunnen bestellen, want je drinkt nooit alleen. Dus je hebt er één voor de barman besteld, of je hebt er toen 2 gehaald
![]()
Anders had je het wel gemerkt, ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:08 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Klopt, de LANX was dat. Nee, uiteraard heb ik gewoon bier besteld voor meerderen, ik heb verder geen overtredingen begaan. Geloof ik.
Goed werk, pottenslobberen voor je vaderland!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:07 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Geen denken aan. Ik heb verder bier getankt en was vóór 12 uur lazerus en ben naar huis gegaan. Dat bier ís goedkoop!.
Niet dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:06 schreef Mute_Me het volgende:
Wie? ik?
Oh, dát kan ik me niet herinneren. Ik ben altijd casual gekleed, dus daar heb ik verder geen spelregels over gehoord en er derhalve ook niet op gelet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Anders had je het wel gemerkt, ongetwijfeld.![]()
Geen sportschoenen, korte rokjes zonder panty, blote schouders, pet op oid?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef vloeistofje het volgende:
Studentenverenigingen.
.
zulks een sneue aangelegenheidquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan was je bij LANX![]()
Als je daadwerkelijk één pilsje hebt besteld, met die bewoording, dan is er toch iets mis gegaan. Het heet bier (ook niet 'biertje'), en als je pils besteld krijg je een glas water over je hoofdEn één bier heb je sws niet kunnen bestellen, want je drinkt nooit alleen. Dus je hebt er één voor de barman besteld, of je hebt er toen 2 gehaald
![]()
mores heten dat, moresquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:10 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Oh, dát kan ik me niet herinneren. Ik ben altijd casual gekleed, dus daar heb ik verder geen spelregels over gehoord en er derhalve ook niet op gelet.
Afgezien van ´´Heil Hitler´´ en ´´stem SP´´ toch wel de treurigste korte zin die ik ken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef vloeistofje het volgende:
en bestelde een pilsje
Maar vertel eens. Als ik na 12 uur dat gesprek met dat meisje had doorgezet, was de kans dan groot dat ik met haar het bed gedeeld had? Of had ik al "strafpunten", ongeacht de inhoud van het gesprek vóór 12 uur?quote:
Strafpunten? Neuh, 't meisje in kwestie had dan wel bier moeten adten oid. Als jullie daar hadden gezoend hadden jullie beide een glas koffiemelk mogen adten. Leuk, hèquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:14 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Maar vertel eens. Als ik na 12 uur dat gesprek met dat meisje had doorgezet, was de kans dan groot dat ik met haar het bed gedeeld had? Of had ik al "strafpunten", ongeacht de inhoud van het gesprek vóór 12 uur?
Ik vond het onnodig om een gehele alinea te wijden aan mijn manier van bier bestellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Afgezien van ´´Heil Hitler´´ en ´´stem SP´´ toch wel de treurigste korte zin die ik ken.
Ja, vreselijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
Oh wat heb ik toch een schijthekel aan studentenverenigingen.. Met dat pretentieuze gebabbel en die irritante verplichte polo'tjes.
Dat mensen echt aan zoiets debiels meedoen snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Strafpunten? Neuh, 't meisje in kwestie had dan wel bier moeten adten oid. Als jullie daar hadden gezoend hadden jullie beide een glas koffiemelk mogen adten. Leuk, hè![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
Stond laatst in de kroeg, komen er twee van die studieverenigingdametjes naar me toe.. "Wil je je tasje even over je schouder dragen en niet overdwars? We storen ons er aan."
![]()
Nou, zó aantrekkelijk was ze nou ook weer niet. Tering, wat een vreemde gewoontes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Strafpunten? Neuh, 't meisje in kwestie had dan wel bier moeten adten oid. Als jullie daar hadden gezoend hadden jullie beide een glas koffiemelk mogen adten. Leuk, hè![]()
over bekrompenheid gesproken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik zie dat jij hbo doet, dan ga ik geen discussie over studentenverenigingen beginnen
wie draagt zn tasje dan ook overdwars, dan vraag je erom hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
Oh wat heb ik toch een schijthekel aan studentenverenigingen.. Met dat pretentieuze gebabbel en die irritante verplichte polo'tjes.
Stond laatst in de kroeg, komen er twee van die studieverenigingdametjes naar me toe.. "Wil je je tasje even over je schouder dragen en niet overdwars? We storen ons er aan."
![]()
Maar ff serieus, sinds wanneer zitten cursisten ookal bij verenigingen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
over bekrompenheid gesproken.
Ik doe een gewéldige cursus, ja![]()
![]()
"Ja, weet je, het draagt bij aan het groepsgevoel hier binnen de vereniging."quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat mensen echt aan zoiets debiels meedoen snap ik echt niet.
Geen idee.quote:
De Woo heeft geen goedkoop bier, daarvoor moet je bij de verenigingen 'thuis' zijn. Ben wel benieuwd bij welke hij geweest is overigens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is naar de Woolloomoolloo geweest
de Woo, zeg maar
Voor zover ik weet laten alle Utrechtse verenigingen 'cursisten' toe, zelfs het corps.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef Repeat het volgende:
Maar ff serieus, sinds wanneer zitten cursisten ookal bij verenigingen?
Als je het er niet mee eens bent ga je toch gewoon in een kroeg zuipen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef Camplo het volgende:
Koffiemelk adten. En wie zou je daartoe moeten verplichten dan?
owh? Ben er al jaaaren niet meer geweest ook, trouwens, dus dat zou best eens kunnenquote:
Een euro per pot is ook niet echt verschrikkelijk veel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 04:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
De Woo heeft geen goedkoop bier, daarvoor moet je bij de verenigingen 'thuis' zijn. Ben wel benieuwd bij welke hij geweest is overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |