Nee hoor, ik vind het gewoon typisch dat de gemiddelde kansloze achterstandsbuurtpauper met internet-verbinding het zo nodig vindt af te geven op studentenverenigingen. Zo van "kijk mij eens bikkel zijn". Zelfde geldt voor topics over hockey. Allemaal beweren dat A) hockeyers/studenten kansloos zijn maar dat ze B) wel ene na de andere hockeyslet/studentenkut naar bed slepen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef lienelien het volgende:
Ahh, oké. Door je houding tegenover bepaalde users hier dacht ik te merken dat je ook lid was van een vereniging.
maakt niet uit hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
jij snapt niet dat het woord hogeschool anders moet worden opgevat dan het woord school.
Maar daar gaat het hier heel niet over. Nog (on-)zinnige dingen te zeggen over studentenvereningen?
inderdaadquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon typisch dat de gemiddelde kansloze achterstandsbuurtpauper met internet-verbinding het zo nodig vindt af te geven op studentenverenigingen. Zo van "kijk mij eens bikkel zijn". Zelfde geldt voor topics over hockey. Allemaal beweren dat A) hockeyers/studenten kansloos zijn maar dat ze B) wel ene na de andere hockeyslet/studentenkut naar bed slepen.
Diezelfde mensen staan op vrijdagavond een beetje suf voor zich uit te staren terwijl de 'kanslose' hockeyers gewoon leuk aan 't feesten zijn. Grappig toch dat de realiteit ongeveer het tegenovergestelde is van de door deze personen geschetste.
zegt de gymnastquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:54 schreef cheukert het volgende:
[..]
maakt niet uit hoorals jij vindt dat jij student bent, dan mag je dat vinden
quote:
Ach schrijf je dat zo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:10 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet, dat ik student ben
eh, dus?quote:edit: tiefus, ik zag niet dat je er niet eens zo slecht uitziet![]()
Pepermuntquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef Maisnon het volgende:
Van al dat pepermunt eten ga je schijten!
Maar eh, lien..
Vind je het soms niet vervelend dat er zoveel stomme regels omheen hangen en dat je nooit eens op een simpele manier plezier kan hebben, of zorg je daar voor buiten je studentenvereniging om(zoals die concerten waar ik ook wel naartoe had gewild
)
Oeh, euhm, lastig uit te leggen waar het op lijkt. Beluister het eensquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef Maisnon het volgende:
Dan niets dan lof en hulde
Mando Diao ken ik trouwens niet, en ik heb 't idee dat ik me moet schamen, waar lijkt het op?
(Ja, ik had hier een zak pepermunt liggen en niks anders in de buurt, dus die ging even snel leeg!)
Mja, da's wel zeer vervelend. Ik woon in m'n all starsquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:26 schreef Unity het volgende:
Alleen die fucking sportschoenen moeten toegestaan worden. Dat omhooggevallen gedoe met correcte schoenen altijd...
Boeiend, je doet 't een keer fout, daarna kan je lachen op de mensen die dezelfde fout makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:17 schreef lienelien het volgende:
Die stomme regels zijn juist uitermate grappig als het anderen betreft die koffiemelk staan te drinken, of whatever. Ik vind het zeker wel kut, maar goed. Hoort erbij. Ik vind tradities en gebruiken ed altijd wel interessant. Maar ik heb daar juist op een simpele manier plezier, en heb nog tijd over om met andere vriendinnetjes naar concerten te gaan![]()
Ja, ik vind het wel grappig enzo, maar soms is het juist uitermate vervelend. Maar ik zit er niet zo meequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Boeiend, je doet 't een keer fout, daarna kan je lachen op de mensen die dezelfde fout makenEn die mores zijn over 't algemeen gewoon grappig. Bij Unitas hebben ze een gebruik dat ze om 12 uur (geloof ik) een lied zingen en op de muur bonken om een lastige oud-buurman te eren
Vraag ik me ook af, ben bij Veritas wel 'es gewoon in hockeyoutfit naar binnen geweest, was geen probleem.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die schoenen, wat zijn daar de regels voor
om maar even kort te reageren op je verhaalquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga morgen er heel veel van luisteren als ik op de TU ben want dat eh... 'kopen' zit er hier niet in haha.
Je moet even Donavon Frankenreiter luisteren, en misschien Kaleidoscopio, die eerste is Jack Johnson achtig, en dan iets meer John Mayer, maar wel blij, en die andere is gewoon heel vrolijk.
(En nu ga ik in bad, de pepermunt smaak verdringen met sinasappel lucht en mandarijntjes eten want ik heb honger en dat gaat mooi samen met weken in warm water (behalve als je dan je halve liga erin laat vallen) )
Hoe zit dat trouwens met die schoenen, wat zijn daar de regels voor
ik denk het welquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:39 schreef Maisnon het volgende:
Kaplaarzen
Leren klompen
... en wat als je op stelten komt?, hebben ze iets tegen houten stompjes?
oja, dat mogen alleen mensen op de uniquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:46 schreef Jesse- het volgende:
HBO'ers die zichzelf gaaf vinden doordat ze lid zijn
Inderdaad, een beetje stoer lopen doen met iets dat eigenlijk niet voor jou is weggelegd, maar wat men je uit medelijden toch maar toestaat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:46 schreef Jesse- het volgende:
HBO'ers die zichzelf gaaf vinden doordat ze lid zijn
shhhtquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:55 schreef Unity het volgende:
Wel grappig om te zien hoe jij telkens in de verdediging gaat. Hap, hap, hap.![]()
Inderdaad, daarom zit ik ook te etterenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:55 schreef Unity het volgende:
Wel grappig om te zien hoe jij telkens in de verdediging gaat. Hap, hap, hap.![]()
nouhouw.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom zit ik ook te etteren. Ik heb niets op haar tegen, integendeel, toffe user want ze steunt mijn taalpurisme actie, maar hier hapt ze lekker
.
Heb al chocoladepepernoten, maar dankjequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:57 schreef Unity het volgende:
Koekje d'r bij?
Nu al 'es geneukt of nog steeds niet?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:49 schreef FuifDuif het volgende:
Inderdaad, een beetje stoer lopen doen met iets dat eigenlijk niet voor jou is weggelegd, maar wat men je uit medelijden toch maar toestaat.
Nee, het wordt niets dit leven. Geen vrouw wil mij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nu al 'es geneukt of nog steeds niet?
op maandag is 'ie echt niét van julliequote:
Misschien wil een studentenkut/hockeyslet je wel, sympathyfuck.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, het wordt niets dit leven. Geen vrouw wil mij.
Maar zijn die dan ook een beetje lekker, of moet ik dan genoegen nemen met zo´n dikke bierbig?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien wil een studentenkut/hockeyslet je wel, sympathyfuck.
Ligt zeer waarschijnlijk nogal aan je eigen verschijningquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar zijn die dan ook een beetje lekker, of moet ik dan genoegen nemen met zo´n dikke bierbig?
Die is niet om naar huis te schrijven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ligt zeer waarschijnlijk nogal aan je eigen verschijning
bierbigquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Die is niet om naar huis te schrijven.
Dan maar geen seks. Ik kan altijd nog kiezen voor verkrachting als de nood hoog is. Dan zullen we zo´n lekker hertje wel eens temmen.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
op maandag is 'ie echt niét van jullie![]()
Er zit zelfs een groene sticker van ons op![]()
(hierboven bedoel ik 'ons' als in 'van mijn dispuut', in mijn vorige post als in 'jouw en mijn tap'. dat het even duidelijk is)
wát nou?quote:
Oh, hebben die dingen nummers?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:11 schreef Unity het volgende:
Yes. #6
Of 5.. Of 4. Geen idee eigenlijk. Maar ik gok #6.
Leuk dat je zo pittig reageert trouwens.
Ach joh, sex is overrated.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan maar geen seks. Ik kan altijd nog kiezen voor verkrachting als de nood hoog is. Dan zullen we zo´n lekker hertje wel eens temmen.
Ik ken iemand die bij O.V. Panda zit/zat, maar kun je me eens uitleggen wat voor dispuut dat is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zelfs Panda's die na 15 minuten zooien en 10 kapotte jasjes zélf gaan roepen tegen de soccies dat ze willen stoppen
Das altijd beter dan een schrale reet...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:58 schreef Pelgrim het volgende:
Wat nu? Heb je nu een schrale keel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |