waar zou ik trots op moeten zijn dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En ben je dan ook trots na die 7 dagen?
ga discodansenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef Unity het volgende:
Da's gefuckt. Leuk, die maandag.
mm. achja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef Unity het volgende:
Ja, of niet.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef lienelien het volgende:
zucht.. gek genoeg maakt zelfs een aanstormend journaliste wel eens type- spel- of schrijffouten.
volgens mij welquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Had ik al gezegd dat studentenverenigingen sneu zijn?
Dat je bij het clubje hoort?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
waar zou ik trots op moeten zijn dan?![]()
Ja hallo, panda. Dan vraag je er ook om, hè. Maar ik neem aan dat jij gewoon jas + das ertussen gaat staan en lekker meezooit?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
mm. achja.
We komen als het goed is binnenkort een keertje op dinsdag borrelen met '06. Zal daarna eens oordelen dan
maandag is trouwens gewoon dodelijk saai, hoor.
Zelfs Panda's die na 15 minuten zooien en 10 kapotte jasjes zélf gaan roepen tegen de soccies dat ze willen stoppen
Ja, inderdaad. Pandaquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Unity het volgende:
[..]
Ja hallo, panda. Dan vraag je er ook om, hè. Maar ik neem aan dat jij gewoon jas + das ertussen gaat staan en lekker meezooit?
dat ís geen term. Jammurquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een sneue bezigheid en dan die term panda!
oehoeh, vertel. Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Unity het volgende:
Het mooie is dat over een half jaar (misschien wel eerder) iedere maandag- en dinsdagborrel massaal leegloopt om 1 over 12.
Ach, niet iedereen zal om 6u uit z'n bed moeten om naar z'n stageadres in Rotterdam te gaan johquote:
Gebruik het woord dan niet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
knor het is geen nederlands...
Maar lienelien dan staan jullie gvd toch niet op onze tap he?
Van wie mag 't niet? Beetje bekrompen van je.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gebruik het woord dan niet!
Als allochtone mensen in hun moedertaal gaan praten, dan mag 't niet.
Praeses komt uit het latijn. 't Is alleen maar om het wat interessanter en intellectueler te laten klinken. Aansteller.quote:Maar Nederlandsers mogen zelf wel buitenlandse woorden gebruiken die niet in de Nederlandse taal zijn opgenomen?
De o.v. Panda is een herendispuut, geen corpstaal, of hoe je het dan ook wil noemenquote:
Volgens mij hè, heeft de vereniging besloten dat er ook studenten van de UvA lid mogen worden, en studenten aan een HBO instelling. Niet de overheid ofzo, dus ze zitten er niet mee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:17 schreef Repeat het volgende:
Maar wat vinden ze er op bij die verenigingen dan van dat er ook cursisten tussenzitten? Ik neem aan dat ze je nooit helemaal voor vol aanzien?
sowieso hboquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef FuifDuif het volgende:
Een HBO'er die lid wordt van een studentenvereniging. Ik zou de eer aan mijzelf houden als HBO cursist
.
Van Dale.nlquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef FuifDuif het volgende:
Een HBO'er die lid wordt van een studentenvereniging. Ik zou de eer aan mijzelf houden als HBO cursist
.
quote:stu·de·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
Alsof een begrip uit de Van Dale iets zegt hoe de zaken in de praktijk echt in elkaar zittenquote:
Wat weet jij er nou van dan? Je zit zo af te geven op verenigingen dat 't wel heel erg duidelijk is dat je er zelf niet bijhoort. Dus wat de neuk weet jij nu van de praktijk dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:27 schreef FuifDuif het volgende:
Alsof een begrip uit de Van Dale iets zegt hoe de zaken in de praktijk echt in elkaar zitten.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:31 schreef postmortum het volgende:
panda die je beschermt tegen virussen zoals mails van studentenverenigingen:
[afbeelding]
Ik dacht dat ze op de uni eerst ook bachelor deden?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van dan? Je zit zo af te geven op verenigingen dat 't wel heel erg duidelijk is dat je er zelf niet bijhoort. Dus wat de neuk weet jij nu van de praktijk dan?
Als die frustratie van 't op jouw leeftijd nog niet geneukt hebben breken je duidelijk nog een keer op joh, ga een keertje naar 't zandpad ofzo.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op de uni eerst ook bachelor deden?Dus dan mag je in je 5e jaar van de uni lid worden, als ik het begrijp volgens Fuifduif
studeren: college volgens aan een HBO of universitaire instelling.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef HuHu het volgende:
HBO -> Hogeschool -> Scholieren
Maargoed... op de universiteit doe je (meestal) eerst 3 jaar bachelor en daarna nog (meestal) 2 jaar master.
Hogeschool.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
studeren: college volgens aan een HBO of universitaire instelling.![]()
Je sleurt een woord uit elkaarquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:32 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hogeschool.
Scholier: iem. die schoolgaat => schoolkind
Dus: HBO-ers zijn scholieren. Ook al doen ze aan studeren, het zijn scholieren..
quote:stu·de·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
Whehe je studeert informatica, ik heb met je te doenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:32 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hogeschool.
Scholier: iem. die schoolgaat => schoolkind
Dus: HBO-ers zijn scholieren. Ook al doen ze aan studeren, het zijn scholieren..
Je snapt het verschil tussen het werkwoord studeren en het zelfstandig naamwoord scholier nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je sleurt een woord uit elkaar
[..]
Ik ook met mezelf. Ik bedoel, iets vaags als "marketing management" klinkt toch veel beter dan een serieuze beta-studie.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Whehe je studeert informatica, ik heb met je te doen.
jij snapt niet dat het woord hogeschool anders moet worden opgevat dan het woord school.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen het werkwoord studeren en het zelfstandig naamwoord scholier niet.
Als je studeert hoef je niet perse een student te zijn. Net zo min als dat alle blondjes dom zijn, terwijl wel alle domme blondjes blond zijn.
Joh, laat ze lekker.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:37 schreef lienelien het volgende:
jij snapt niet dat het woord hogeschool anders moet worden opgevat dan het woord school.
Maar daar gaat het hier heel niet over. Nog (on-)zinnige dingen te zeggen over studentenvereningen?
verkapte-defensieve-'maar ik heb wél seks'-postquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik ook met mezelf. Ik bedoel, iets vaags als "marketing management" klinkt toch veel beter dan een serieuze beta-studie.
Ach... met het veronderstelde gebrek aan vrouwelijke aandacht valt het bij informatica-studenten wel mee, als je soms daar op doelt.
Waar ben jij eigenlijk lid?quote:
Ben geen lid, maar heb nogal veel vrienden bij Veritas en ik hockey, dus ik val in de doelgroepquote:
Ahh, oké. Door je houding tegenover bepaalde users hier dacht ik te merken dat je ook lid was van een vereniging.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben geen lid, maar heb nogal veel vrienden bij Veritas en ik hockey, dus ik val in de doelgroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |