Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Geweldig zijn vereniging als dat LANX, ik zou er met wat vrienden heen gaan en wat regels overtreden. Als ze dan met dergelijke straffen komen, gaan ze lekker glazen koppen.
Jij spreekt het uit als 'korps' alsin politiekorps?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
En corps spreek je natuurlijk uit als 'cooorrrr'
Holy shit, hoe kom jij zo dichtgetikt? Maandag?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wel een beetje bij de les blijven hè, je krijgt water over je heen, of je moet koffiemelk adten.
Ze had gewoon geen interesse.. Dan is die 12-uur regel een mooi excuus. Met welk dispuut was je mee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef vloeistofje het volgende:
Ik ging eens mee met een kerel van mijn studie. Student. Wij daarheen, vlakbij de Dam in Amsterdam. Komen daar aan, kerel zegt: "Goed, deze jongens mag je mee praten, al die andere groepjes mag je pas ná middernacht mee praten. Dat zijn namelijk andere studentenverenigingen. Dus alléén met ons praten. Je mag niet met je rug naar de barman staan. Begrepen?". Ik knikte en bestelde een pilsje en deed braaf wat me opgedragen werd. Na een uur was ik het wel beu met die gasten en keek wat in het rond. Ik zag een knappe jonkvrouwe, die ik aansprak. Al snel vraagt ze bij welke studentenvereniging ik hoorde. Ik antwoorde waarheidsgetrouw dat ik bij "hen" hoorde. "Dan zie ik je om 12 uur wel weer, nu mag ik niet met je praten" en ze draaide zich om.
de dinsdag is een discoquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:09 schreef Unity het volgende:
[..]
Holy shit, hoe kom jij zo dichtgetikt? Maandag?
ah, gezellig. Nog één ja?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:45 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
lanx slowchat topic?
Kom maar 'n keertje langs, dan zie je 't vanzelf wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:50 schreef lienelien het volgende:
wat zijn de achternamen van jullie jaarsch? eens kijken of ik er iemand van ken
Hint: Ze staan schuin tegenover onsquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef Unity het volgende:
[..]
Kom maar 'n keertje langs, dan zie je 't vanzelf wel.Trouwens nog steeds geen idee welk dispuut, ik ben slecht in hints.
daar staat een damesdispuutquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Hint: Ze staan schuin tegenover ons
Mm, ik was er wel, maar euhm, weet niet of het leuk was enzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef Unity het volgende:
Nee. En dat was een goede beslissing, hoorde ik. En heb je enig idee hoeveel vrouwendisputen een cape omhadden?
Leuke muzieksmaak trouwens.
huisgenoot, familie? ga boodschappen doen johquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef Unity het volgende:
Kom je nog thuis dit weekend? Neem brood mee,thx.
Je mag wel rondlopen ofzo hoor. Je mag zelfs naar de wc als je dat wilquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:08 schreef Repeat het volgende:
en wat nou als je toch van je vaste plaats afkomt? moet je dan stierencum adten?
je woont in Amsterdam, de AH is ook op zondag openquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:07 schreef Unity het volgende:
Gisteren gedaan maar die AH had geen brood meer.
valt wel mee hoor, na 6 jaar latijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je mag wel rondlopen ofzo hoor. Je mag zelfs naar de wc als je dat wil![]()
Alleen niet integreren vóór middernacht. Doe je dat wel, dan zegt je preases er wat van, verder niets aan de hand.
Ja, moeilijk woord hè, 'preases'.
[..]
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben sowieso da bomb
Preases is zo'n moeilijk woord, zelfs meneer Van Dale kent het niet:quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je mag wel rondlopen ofzo hoor. Je mag zelfs naar de wc als je dat wil![]()
Alleen niet integreren vó'r middernacht. Doe je dat wel, dan zegt je preases er wat van, verder niets aan de hand.
Verder vind ik het maar een beetje triest, al dat soort regels.quote:U hebt gezocht op preases:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar heb je het over?
het is zondag![]()
Maar hoezo 'ze staan schuin tegenover ons'?
Gezien ik op maandag borrel heb, jullie op dinsdag, toch? ik weet niet eens wat er allemaal op maandag rondhangt, maar goed. en schuin tegenover ons staat dan toch echt een damesdispuut![]()
hahah de SS-spelingnazi is zelf gepwndquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
waar heb je het over?
het is zondag![]()
Maar hoezo 'ze staan schuim tegenover ons'?
Gezien ik op maandag borrel heb, jullie op dinsdag, toch? ik weet niet eens wat er allemaal op maandag rondhangt, maar goed. en schuin tegenover ons staat dan toch echt een damesdispuut
Je hebt je bericht ge-edit. Triest hoor. Geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt. Het is tenslotte door 3 mensen gequote.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
waar heb je het over?
het is zondag![]()
Maar hoezo 'ze staan schuim tegenover ons'?
Gezien ik op maandag borrel heb, jullie op dinsdag, toch? ik weet niet eens wat er allemaal op maandag rondhangt, maar goed. en schuin tegenover ons staat dan toch echt een damesdispuut
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
hahah de SS-spelingnazi is zelf gepwnd![]()
Wat zijn spellingskwesites?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
we mochten het van die mod niet meer over spellingskwesites hebben![]()
ik weet ik ook dat ik het daar fout had staan, hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt je bericht ge-edit. Triest hoor. Geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt. Het is tenslotte door 3 mensen gequote.
Knorrenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef lienelien het volgende:
knor het is geen nederlands...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Preases is zo'n moeilijk woord, zelfs meneer Van Dale kent het niet:
[..]
waar is jullie tap dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
knor het is geen nederlands...
Maar lienelien dan staan jullie gvd toch niet op onze tap he?
Oh, ook zo gezellig in het hoekje?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
onze tap is waar jij op maandag (met onze gratie) staat.
daar zat ik al op te wachtenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Unity het volgende:
Kutjaarsch.
Rot op man, je maakte zelf gewoon een fout, niet zeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik weet ik ook dat ik het daar fout had staan, hoor.
maar er zijn hier mensen die nog niet eens weten hoe ze een werkwoord moeten vervoegen![]()
ja ik weet ook wel dat het ongeschreven regels zijn, zeg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Unity het volgende:
Kutjaarsch.
Mores zijn ongeschreven regels.![]()
En: nee?
zucht.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Rot op man, je maakte zelf gewoon een fout, niet zeuren.
7 dagen, ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Unity het volgende:
Installatieweek? Week??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |