ghe, je ziet het verschil tussen die 2 bijna nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Pluizenbaalik heb er ook een ja
![]()
Het is een bearded collie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:39 schreef Homdeck het volgende:
2
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef kniertjeh het volgende:
zeg eens aaa
en vrienden voor het leven
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
SamSam dan maar?
* /komt aangerendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Pluizenbaalik heb er ook een ja
![]()
Het is een bearded collie
schaap denkt; What the f*ck komt er nou achter me aan!*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* /komt aangerend
HELP!
/rent weer verder
Ik weet het, een pluizenbol!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:07 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
schaap denkt; What the f*ck komt er nou achter me aan!*
Homdeck 1 puntquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:06 schreef Homdeck het volgende:
sakashvili
Deze bijt nietHardquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:11 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Je weet wat ze doen met honden die schapen doodbijten he...
Die linkse of die rechtse?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:14 schreef kniertjeh het volgende:
wij hebben een schaap wat kan blaffen.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef Soempie het volgende:
tvp ±'
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Die linkse of die rechtse? Ze kennen het allebei blaffen maar qua uiterlijk zou ik gaan voor de rechtse...
![]()
![]()
hoe was het bij het heupterugzetgebeuren?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef Soempie het volgende:
tvp ±'
probeer control+shift of alt+shiftquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:23 schreef Soempie het volgende:
±' ==== ;
huw, alle toetsen zijn hier anders![]()
![]()
Homdeck![]()
![]()
en heup zit zo´n beetje weer in elkaarvolgende week terugkomen.
Krrraken dat het deed. Gaf geen krimp![]()
![]()
oi! 't werktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
probeer control+shift of alt+shift
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef Homdeck het volgende:
las vegas zoals elke avond?
Als je ook nog kan zeggen waar in vegas dan ben ik helemaal tevredenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:47 schreef Homdeck het volgende:
ik had niet verwacht dat het goed zou zijn![]()
is dat in caesar's palace?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je ook nog kan zeggen waar in vegas dan ben ik helemaal tevreden
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:50 schreef Soempie het volgende:
ga de stad in.
doeggggquiz ze
![]()
(hm, vandaag niet een punt gehaald)
quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
of nee raiders of the lost arc
warmquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga toch maar weer voor de Evil Dead, beviel vorige keer goed
onze relatie is puur platonischquote:
nee denk ook aan LOTRquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Night of the living dead?
juist. van peter jackson dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Braindead?
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
juist. van peter jackson dus.
Hawaii_Tim +1
erg geestige film![]()
[afbeelding]
Dat heb ik al jaren niet gezien dus ik denk niet dat ik het nu nog weetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vond ik ook, het was erg kicken toen BNN em uitzond
En volgens mij heb ik net weer Rat van Fortuin gemist...
Wie sprak de voice-over voor de prijzenronde in in Rad van Fortuin?
Yup, Gaston Starreveldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef ChrisJX het volgende:
Gaston! Toch?
Als ik Chris niet al het punt had gegeven, had jij em gekregen. Maar in RvF werd ie altijd gewoon Gaston genoemd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:15 schreef wyccie het volgende:
Starreveld is zijn achternaam (als het nog iets uitmaakt).
Wel caston dacht er nog aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Yup, Gaston Starreveld. Nu veel irritanter bij 1 tegen 100
ChrisJX +1
Het plaatje herken ik wel maar volgens mij heb ik het nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zegt me helemaal niets
The killersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Somebody told me you had a boyfriend who looked like a girl friend that I had in february of last year...
Oh, ik zie dat jij de vorige vraag goed had. Nou mag jij een vraag stellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef xgirlxlindax het volgende:
The killers
ChrixJX + 1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:13 schreef ChrisJX het volgende:
Oh wacht, Diessen en Esbeek zijn ook echte dorpen rond Tilburg
Niet alleen voor die mensen, hoor. Dit is inderdaad zeer algemene kennis!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ik bedenk me net dat het voor iemand die net een vraag stelt over Tilburg wel erg makkelijk moet zijn
Ik was er niet opgekomen hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet alleen voor die mensen, hoor. Dit is inderdaad zeer algemene kennis!
In het noorden doen we niet aan die onzinquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hmm, je komt uit het noorden, dan mag het.
Ik ga ook naar bed.
Dan kom je niet uit Groningen. Dan had je het geniale nummer van Pé Daalemmer en Rooie Rinus wel gekend. 'Carnaval in 't Noorden, dat is een feest op zich.'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In het noorden doen we niet aan die onzin![]()
Slaapse wyccie![]()
Jeejquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat reken ik helemaal goed.
Yurithemaster +1
Ik kom uit het rustieke drenthequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:39 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dan kom je niet uit Groningen. Dan had je het geniale nummer van Pé Daalemmer en Rooie Rinus wel gekend. 'Carnaval in 't Noorden, dat is een feest op zich.'
Dan kan je er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kom uit het rustieke drenthe![]()
Assen groeit wel snel hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef Gooitzen het volgende:
Geen Assen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:52 schreef erkel het volgende:
Los Angeles?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Erkel+1
Ik dacht nog wel dat het een makkelijke was![]()
right on timequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar voorlopig gelt de regel nog dus hier met die vraag![]()
Heb je geen meer info?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Keurig gedaan![]()
Is dat niet die bountyhunter?
Zit ie in de bak nu??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie mijn 2de post voor wat aanvullende info
zoiets kwam laast voorbij op de frontpage maar weet niet zeker of hij dat was en zijn naam weet ik nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Zit ie in de bak nu??Maar ik bedoelde eigenlijk, misschien wat onduidelijk, kun je nog wat sepcifieker zijn met zijn naam?
Meer kan ik denk ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef erkel het volgende:
bountyhunter is goed, maar ik wil eigenlijk nog iets horen...
Dancing with the stars of Gooise vrouwen was beter geweestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef MarkPeterse het volgende:heeft gewoon dat
de lama's die televizierring gewonnen.
Wat een vreselijk programma is dat toch, ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik die 'net-niet-leuke-maar-dus-helemaal-mislukte' grappen van ze zie....
wat had je dan gewild? Gooische vrouwenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef MarkPeterse het volgende:heeft gewoon dat
Wat een vreselijk programma is dat toch, ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik die 'net-niet-leuke-maar-dus-helemaal-mislukte' grappen van ze zie....
Wat zal talpa eikgenljk allemaal gaan uitzenden nu ze 24 uur gaan zendenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat had je dan gewild? Gooische vrouwen
De goede grap dichtheid is inderdaaad wat laag. Maar ja, die andere genomineerden waren ook niet best.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef MarkPeterse het volgende:heeft gewoon dat
ik durf ¤100 te zetten op:quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat zal talpa eikgenljk allemaal gaan uitzenden nu ze 24 uur gaan zenden![]()
of nog meer tell-sellquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik durf ¤100 te zetten op:
'Wààààààt pas er achter wáááááááááter.........?'
die heeft haastquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Wanna see gevaarlijk....check here...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Fpm0m6bVfrM
Echt een ontzettend tof klimfilmpje, vooral die sprong op 2/3 van de film isquote:
Halloo!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:45 schreef MaJo het volgende:
jezus echt niet normaal... ik snap niet dat je dat zomaar kunt, ik zou het doodeng vindenMaar ik heb dan ook hoogtevrees
Ik heb ook hoogtevrees, maar het gekke is dat deze opeens weg is op het moment dat je aan het klimmen bent. Probeer het gewoon eens!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:45 schreef MaJo het volgende:
jezus echt niet normaal... ik snap niet dat je dat zomaar kunt, ik zou het doodeng vindenMaar ik heb dan ook hoogtevrees
Nope, beginletter is Bquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:48 schreef Gooitzen het volgende:
Rockclimbing?
Ik acht de kans dat ik dat ga doen zeer klein maar bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:48 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik heb ook hoogtevrees, maar het gekke is dat deze opeens weg is op het moment dat je aan het klimmen bent. Probeer het gewoon eens!
Die is toch gestorven toen hij met een touwtje van een rots wou springen en toen verkeerd neerkwam. Gokje: Extreme Climbing?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik kan iedereen aan raden om te gaan klettersteigen(Via ferrata)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:48 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik heb ook hoogtevrees, maar het gekke is dat deze opeens weg is op het moment dat je aan het klimmen bent. Probeer het gewoon eens!
In Utrecht is een prachtig klimcentrum. Vriend van mij klimt daar ook, ik zal zeggen dat je een keer mee wiltquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat ik dat ga doen zeer klein maar bedankt voor de tip
Waar in Utrecht zit dat? Haha is goed hoor, maar dan verzin ik wel iets om er op het laatste moment onder uit te komen. Of is die vriend lekker?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:53 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
In Utrecht is een prachtig klimcentrum. Vriend van mij klimt daar ook, ik zal zeggen dat je een keer mee wilt
Da's Yosemiti niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar in Utrecht zit dat? Haha is goed hoor, maar dan verzin ik wel iets om er op het laatste moment onder uit te komen. Of is die vriend lekker?![]()
![]()
Nee het is in de buurt van Lake Tahoe.quote:
Heeft ie een porsche?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:00 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Nee het is in de buurt van Lake Tahoe.
Ok, dan heb je bij deze een date MaJo, ik zal vragen of die vriend je met zijn porsche komt ophalen
Wat is er mis met Rotterdam trouwens?
Ok, dan niet, zo kom je nooit aan de man.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft ie een porsche?Dan is het vast zo'n patser
Ik zou toch wel moeten weten hoe die klimhal heet
Wat er mis is met Rotterdam? Eigenlijk alles
Dus dat is het, de leuke mannen zitten allemaal in Rotterdam?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:08 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ok, dan niet, zo kom je nooit aan de man.....![]()
![]()
jungfrau ozo iets?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:10 schreef MarkPeterse het volgende:
Deze zomer zijn er twee Nederlanders op deze berg omgekomen. Beide keren heeft het op de frontpage van Fok! gestaan. De berg ligt in Italie, op de grens met Zwitserland.
Dat was volgens mij zo'n restaurant/bezoekerspuntquote:
Of de jong vrouwe of iets in die richting in iedergeval dacht zoeist laatst gehoord te hebben bij 2 voor twaalfquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was volgens mij zo'n restaurant/bezoekerspunt
Nembrionic +1quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..de Matterhorn_
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Staat ook op de Toblerone verpakking
Als je gezegt had dat hij ook in disneyland staat had je hem denk ik een stuk eerderquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:29 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Nembrionic +1
Is de scheve geknikte punt niet een karakteristiek van dit kreng of ben ik gewoon een gek die teveel van bergen afweet?
Het is een achtbaan of ben ik de enige die dat wist?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Staat 'ie ook in Disneyland?
Ik ben echt slecht in bergen maar de laatste hint...
Anyway..vraag is onderweg
Yep, dat was mijn volgende hint geweest. De klimmuur in Berschenhoek is er ook op gebaseerd. Dit heet dan ook Monte Cervino, wat de Italiaanse naam voor het ding is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je gezegt had dat hij ook in disneyland staat had je hem denk ik een stuk eerder![]()
Je staat inderdaad niet echt doodsangsten uit in dat dingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Yep, dat was mijn volgende hint geweest. De klimmuur in Berschenhoek is er ook op gebaseerd. Dit heet dan ook Monte Cervino, wat de Italiaanse naam voor het ding is.
[afbeelding]
@ Yuri, ik ken hem wel, het is een beetje een kinderding toch?
Omdat je dan alleen maar strikes moet gooien om dat te doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is toch niet Space Mountain, is het wel?
Waarom is de score 111 in de 7e frame van bowlen zo belangrijk? Waarom geven bowlingbanen gratis drankjes weg als je in die situatie komt?
Dan weet ik hem nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Eh nee...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:49 schreef MarkPeterse het volgende:
dan kan je 200 halen?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:51 schreef MarkPeterse het volgende:
allemaal strikes te gooien
quote:What is the significance of scoring a 111 in the seventh? Why do most lanes offer a free drink if you achieve that score? (Question from Michelle)
ANSWER: because if you bowl a 111 by the seventh frame you are able to bowl a 200. If you don't have a 111 by the seventh frame you will not bowl a 200 (thanks to Tia). Thanks also to Bob who clarified the maths - if you have 110 by the 7th frame and strike out you will end up with an even 200.
Dat mag....maar dat houdt inderdaad op bij maximaal 200quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:54 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik meende dat je na een strike telkens door mocht gooien. Maar dat houdt dus op na 200?
Maar dan zou je toch theoretisch ook nog na zeven beurten en 10 punten tot de 200 door kunnen gooien, of zit er een restrictie aan hoe vaak je na strikes mag gooien?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag....maar dat houdt inderdaad op bij maximaal 200
Het gaat puur om het feit dat je in de 7e frame op 111 staat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:00 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Maar dan zou je toch theoretisch ook nog na zeven beurten en 10 punten tot de 200 door kunnen gooien, of zit er een restrictie aan hoe vaak je na strikes mag gooien?
Ok, weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
De hoogste score bij bowlen is trouwens 300 punten
Homdeck +1quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:20 schreef Homdeck het volgende:
paul de leeuw
yvon jaspers
junior songfestival
de lama's
ja was al de 6e keer dat ze genomineerd was geloof ik hèquote:
die zijn goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:43 schreef Gooitzen het volgende:
Brinkhorst, Heinsbroek, Jorritsma?
nee die was van bestuurlijke vernieuwingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef Neleos het volgende:
Huidige: Was dat Pechtold?
Dat was die D'66-er. Ik kon er al niet opkomen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Flitspaal het volgende:
Hans Weijers was van Kok 1.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Flitspaal het volgende:
Hans Weijers was van Kok 1.
Gooitzen +1quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Gooitzen het volgende:
En wijn dan.
Dat werd toch nog een intikker. Ik ga er nu een beetje vies met het punt vandoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |