Als je gezegt had dat hij ook in disneyland staat had je hem denk ik een stuk eerderquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:29 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Nembrionic +1
Is de scheve geknikte punt niet een karakteristiek van dit kreng of ben ik gewoon een gek die teveel van bergen afweet?
Het is een achtbaan of ben ik de enige die dat wist?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Staat 'ie ook in Disneyland?
Ik ben echt slecht in bergen maar de laatste hint...
Anyway..vraag is onderweg
Yep, dat was mijn volgende hint geweest. De klimmuur in Berschenhoek is er ook op gebaseerd. Dit heet dan ook Monte Cervino, wat de Italiaanse naam voor het ding is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je gezegt had dat hij ook in disneyland staat had je hem denk ik een stuk eerder![]()
Je staat inderdaad niet echt doodsangsten uit in dat dingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Yep, dat was mijn volgende hint geweest. De klimmuur in Berschenhoek is er ook op gebaseerd. Dit heet dan ook Monte Cervino, wat de Italiaanse naam voor het ding is.
[afbeelding]
@ Yuri, ik ken hem wel, het is een beetje een kinderding toch?
Omdat je dan alleen maar strikes moet gooien om dat te doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is toch niet Space Mountain, is het wel?
Waarom is de score 111 in de 7e frame van bowlen zo belangrijk? Waarom geven bowlingbanen gratis drankjes weg als je in die situatie komt?
Dan weet ik hem nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Eh nee...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:49 schreef MarkPeterse het volgende:
dan kan je 200 halen?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:51 schreef MarkPeterse het volgende:
allemaal strikes te gooien
quote:What is the significance of scoring a 111 in the seventh? Why do most lanes offer a free drink if you achieve that score? (Question from Michelle)
ANSWER: because if you bowl a 111 by the seventh frame you are able to bowl a 200. If you don't have a 111 by the seventh frame you will not bowl a 200 (thanks to Tia). Thanks also to Bob who clarified the maths - if you have 110 by the 7th frame and strike out you will end up with an even 200.
Dat mag....maar dat houdt inderdaad op bij maximaal 200quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:54 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik meende dat je na een strike telkens door mocht gooien. Maar dat houdt dus op na 200?
Maar dan zou je toch theoretisch ook nog na zeven beurten en 10 punten tot de 200 door kunnen gooien, of zit er een restrictie aan hoe vaak je na strikes mag gooien?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag....maar dat houdt inderdaad op bij maximaal 200
Het gaat puur om het feit dat je in de 7e frame op 111 staat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:00 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Maar dan zou je toch theoretisch ook nog na zeven beurten en 10 punten tot de 200 door kunnen gooien, of zit er een restrictie aan hoe vaak je na strikes mag gooien?
Ok, weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
De hoogste score bij bowlen is trouwens 300 punten
Homdeck +1quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:20 schreef Homdeck het volgende:
paul de leeuw
yvon jaspers
junior songfestival
de lama's
ja was al de 6e keer dat ze genomineerd was geloof ik hèquote:
die zijn goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:43 schreef Gooitzen het volgende:
Brinkhorst, Heinsbroek, Jorritsma?
nee die was van bestuurlijke vernieuwingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef Neleos het volgende:
Huidige: Was dat Pechtold?
Dat was die D'66-er. Ik kon er al niet opkomen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Flitspaal het volgende:
Hans Weijers was van Kok 1.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Flitspaal het volgende:
Hans Weijers was van Kok 1.
Gooitzen +1quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Gooitzen het volgende:
En wijn dan.
Dat werd toch nog een intikker. Ik ga er nu een beetje vies met het punt vandoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |