Het plaatje herken ik wel maar volgens mij heb ik het nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zegt me helemaal niets
The killersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Somebody told me you had a boyfriend who looked like a girl friend that I had in february of last year...
Oh, ik zie dat jij de vorige vraag goed had. Nou mag jij een vraag stellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef xgirlxlindax het volgende:
The killers
ChrixJX + 1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:13 schreef ChrisJX het volgende:
Oh wacht, Diessen en Esbeek zijn ook echte dorpen rond Tilburg
Niet alleen voor die mensen, hoor. Dit is inderdaad zeer algemene kennis!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ik bedenk me net dat het voor iemand die net een vraag stelt over Tilburg wel erg makkelijk moet zijn
Ik was er niet opgekomen hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet alleen voor die mensen, hoor. Dit is inderdaad zeer algemene kennis!
In het noorden doen we niet aan die onzinquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hmm, je komt uit het noorden, dan mag het.
Ik ga ook naar bed.
Dan kom je niet uit Groningen. Dan had je het geniale nummer van Pé Daalemmer en Rooie Rinus wel gekend. 'Carnaval in 't Noorden, dat is een feest op zich.'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In het noorden doen we niet aan die onzin![]()
Slaapse wyccie![]()
Jeejquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat reken ik helemaal goed.
Yurithemaster +1
Ik kom uit het rustieke drenthequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:39 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dan kom je niet uit Groningen. Dan had je het geniale nummer van Pé Daalemmer en Rooie Rinus wel gekend. 'Carnaval in 't Noorden, dat is een feest op zich.'
Dan kan je er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kom uit het rustieke drenthe![]()
Assen groeit wel snel hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef Gooitzen het volgende:
Geen Assen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:52 schreef erkel het volgende:
Los Angeles?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Erkel+1
Ik dacht nog wel dat het een makkelijke was![]()
right on timequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar voorlopig gelt de regel nog dus hier met die vraag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |