Peaceman +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
Wolfmother meen ik.
ha, uitgedouchedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
En nu ga ik douchen.
ik naar het antwoord op dezequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:43 schreef blackie007 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende vraag
2 antwoorden in 1 post... tja dan kan ik het natuurlijk niet goed rekenenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef cafca het volgende:
Our Lady Peace?![]()
Of Mart Smeets en Leo Blokhuis?
Mooi begin inderdaad. En ik was al stomdronken voor het begon die ochtendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Peaceman +1
Beste start van Lowlands ooit (voor mij dan)
moet deze vraag niet eerst beantwoord worden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:48 schreef blackie007 het volgende:
Welke designer heeft de kostuums ontwikkeld voor de film 5th element?
U gaat door voor de volgende ronde.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:49 schreef MarkPeterse het volgende:
jean paul gaultier (erg lelijke pakjes allemaal)
Ik zou niet weten waarom... ik was aan de beurt voor een vraag....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:53 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
moet deze vraag niet eerst beantwoord worden?
Na 10 minuten mag iemand anders de vraag stellen.... (zie OP)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom... ik was aan de beurt voor een vraag....
By the way Cafca +1 natuurlijk voor Leo Blokhuis en Mart Smeets
vervelende regel..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:57 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Na 10 minuten mag iemand anders de vraag stellen.... (zie OP)
jijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:59 schreef cafca het volgende:
10 minuten is wel erg snel.....wie doet er nu een nieuwe vraag? (om te voorkomen dat er dadelijk weer 2 staan)?
Ik heb alleen de OP gelezen, dus ik dacht bij mezelf dat ik een vraag mocht stellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:59 schreef peaceman het volgende:
Zoals ik zei: geduld bestaat niet in deze reeks. Jammer.
Maar dan moet je MarkPeterse wel even een punt geven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef blackie007 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen, dus ik dacht bij mezelf dat ik een vraag mocht stellen.![]()
Maar dan moet iemand, zoals ik doe, gewoon even posten van: vraag is onderweg ofsoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
vervelende regel..![]()
Kan me vragen herinneren die erg goed in elkaar zaten, maar wat tijd hebben gekost. Haast...![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef peaceman het volgende:
Algemene kennis heeft volgens mij niets te maken met de kwantiteit van de vragen, maar met de kwaliteit. Een originele vraag bedenken is hier geen tijd voor met zo'n 10 minuten regel
En voor de wijsneuzen onder ons: Nee, ik heb niet bijna 20 minuten nagedacht over die vraag van mij!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MarkPeterse het volgende:
hezelfde als mozart zelf, componist
als iemand die kans heeft wel ja.. geen verwijt hoor... maar je moet ook eerst wachten tot een antwoord goegekeurd is, pas dan kun je een vraag stellen. En als dat even duurt, ga ik onderwijl even wat anders doen. Misschien gek van mij..... (nogmaals: niets persoonlijks)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
en ik ben het eens met Nem, dat het wel handig is om te laten weten dat er dan een nieuwe vraag onderweg is![]()
eh, ja, eens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
als iemand die kans heeft wel ja.. geen verwijt hoor... maar je moet ook eerst wachten tot een antwoord goegekeurd is, pas dan kun je een vraag stellen. En als dat even duurt, ga ik onderwijl even wat anders doen. Misschien gek van mij..... (nogmaals: niets persoonlijks)
Enfin die 10 minuten regel is belachelijk mijn inziens, een half uur zou al weer heel anders zijn. Dit geeft een beetje het idee van snel snel snel. Hoe kunnen we in een maand tijd zoveel mogelijk topics volmaken. Niks met kwaliteit te maken; dat hoeft ook niet, maar laten we dat dan in de OP zetten![]()
Dat klopt, maar dat staat boven wel meer KZ-kampenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef vanOekelen het volgende:
Er staat geloof ik arbeit macht frei, maar wat er bijzonder aan is...
en je gaat al zo snel met je puntenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef MarkPeterse het volgende:
@ Peaceman, hoe erg is het dat je de vraag goed had en dat iemand anders de nieuwe vraag maakt. Dan bewaar je de vraag toch gewoon voor de volgende keer.
Als ik een vraag goed heb, mag iemand anders altijd mijn vraagstelmogelijkheid overnemen.....
Inderdaad je hebt me bijna ingehaaldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
en je gaat al zo snel met je punten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
en je gaat al zo snel met je punten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je dit keer wel tijd om te tellen nem?
Als ik wegblijf, mag iemand natuurlijk het overnemen. Daar gaat het niet om. Het gaat erom of dit topic bedoeld is om zoveel mogelijk punten weg te geven of om echt goede vragen te verzinnen. Oftewel: kwaliteit of kwantiteit. En laten we wel wezen... 10 minuten is wel heel kort. De rust bij een voetbalwedstrijd duurt zelfs langer... en wat is nu een half uurtje op een mensenleven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef MarkPeterse het volgende:
@ Peaceman, hoe erg is het dat je de vraag goed had en dat iemand anders de nieuwe vraag maakt. Dan bewaar je de vraag toch gewoon voor de volgende keer.
Als ik een vraag goed heb, mag iemand anders altijd mijn vraagstelmogelijkheid overnemen.....
De tijd kan iderdaad wel wat verlengd wordenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Regels zijn altijd bespreekbaar, ze liggen niet vast in steen
Ik vind het op zich geen gek idee om de tijd wat te verlengen
Ja, ik moest best ff kijken voordat ik dat zag...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Neleos het volgende:
De B is omgedraaid?
Nee, echt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:29 schreef cafca het volgende:
Heel die concentratiekampen waren fout volgens mij, maar goed.
HCNquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef MarkPeterse het volgende:
dat is de merknaam, ik zoek het zenuwgas....
Blauwzuur ofwel waterstofcyanide.... ruikt naar amandelen voor de trivia-liefhebbers onder onsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef cafca het volgende:
Blauwzuur?
Maar dat is nooit bewezenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:35 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Blauwzuur ofwel waterstofcyanide.... ruikt naar amandelen voor de trivia-liefhebbers onder ons
cafca +1
Het is zodanig giftig dat je niet in staat bent even na te denken wat je nu precies ruikt en dat ook nog even verteld aan de professorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:39 schreef MarkPeterse het volgende:
Zo giftig is blauwzuur nou ook weer niet hoor, je moet alleen geen tonnen pellets met blauwzuur je douche ingemikt krijgen.....
1986 komt in de buurt, maar geen Fignonquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
Laurent Fignon, 1986 gok ik
Die wel, ja. MarkPeterse +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef MarkPeterse het volgende:
hinault 85 dan....
Psssst wat in de reclame gebeurt, is niet echtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:47 schreef MarkPeterse het volgende:
cafca +1
Werd nog gefeatured in een reclame van de drie Amstel-vrienden als zijnde hele moeilijke vraag
Inderdaad. peaceman gaf de voorzet, maar Homdeck tikt hem in. sorry, peacequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef Homdeck het volgende:
merckx is de kannibaal
Khalid van voetbalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef Homdeck het volgende:
merckx is de kannibaal
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:58 schreef peaceman het volgende:
Och Pantani is natuurlijk het olifantje![]()
![]()
tijd voor de strop dan lijkt me...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:00 schreef MarkPeterse het volgende:
de das
Dat was inderdaad één van de verklaringenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:00 schreef MarkPeterse het volgende:
de das
Zijn er meer vertel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was inderdaad één van de verklaringen
Goed initiatief!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal ik maar een vraag doen dan?
Ik wil graag de hele naam horenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kamp Dora geassembleerd. Ontworpen ergens aan de noordkust geloof ik.
Het kamp lag bij Nordhausenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:18 schreef MarkPeterse het volgende:
volgens mij ligt het meer in centraal duitsland....
streng ben jequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wil graag de hele naam horen
Eerst werden ze inderdaad ergans anders gemaakt. maar omdat het daar tegevaarlijk werd zijn ze verhuisdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef vanOekelen het volgende:
De eerste zijn geproduceerd nabij de testlocatie penemunde ofzo?
Daarna geloof ik onder andere in frankrijk door dwangarbeidres dacht ik.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
streng ben je![]()
ik ga, straks naar de fysioheup uit de kom
![]()
tot morgen!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Maar dat doet toch wrede pijn met lopen/fietsen/sporten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik weet het niet. Loop er volgens de dokter al een jaar mee door
![]()
BikkelSoemp![]()
Super Soempiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik weet het niet. Loop er volgens de dokter al een jaar mee door
![]()
BikkelSoemp![]()
ja, in m'n rugquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:22 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Maar dat doet toch wrede pijn met lopen/fietsen/sporten?
thnx. Doegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Nou..succes Soemp!
Roofingburner +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat ie gelijk weer terug op zijn rug draait. Altijd even bijblijven. De ingewanden zijn naar de verkeerde kant gezakt.
Vage beestenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Roofingburner +1
Schapen zijn leipe dieren, hun ingewanden zitten zo slecht in elkaar dat ze doodgaan als ze volledig omrollen....
Hufters zijn het.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Roofingburner +1
Schapen zijn leipe dieren, hun ingewanden zitten zo slecht in elkaar dat ze doodgaan als ze volledig omrollen....
Dat is Kruistocht in spijkerbroek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:53 schreef WooZ het volgende:
Die gast met die olifanten door de bergen... Hannibal?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je al geteld nem?
leuk die creative hintsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Het was een Kabeljouwse ruiteraanvoerder.
Jah die dus. Hij overleefde het ook nog waarna hij werd gedood door de Hoeken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:19 schreef Homdeck het volgende:
oh jan van schaffelaar
Homdeck +1quote:"Lieve gesellen, ic moet ummer sterven, ic en wil u in geenen last brenghen"
`quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:22 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jah die dus. Hij overleefde het ook nog waarna hij werd gedood door de Hoeken.
Voor ie sprong sprak ie de historische woorden:
[..]
Homdeck +1
hoezo? geloof je niet wat ie zegt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
ik moet maar eens even op wiki kijken
ik geloof je wel hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoezo? geloof je niet wat ie zegt?![]()
Maggie Reilly inderdaadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:43 schreef peaceman het volgende:
Meg Reilly?
Ik neem het wel even van je overquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:54 schreef peaceman het volgende:
Misschien wil iemand (Majo?, Homdeck?) het antwoord even opzoeken en de regie voor mij overnemen? Alvast dank.
Laters
Of wachten we nog even?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Of we knallen er een nieuwe vraag inwant ik heb geen idee
Doe maar een nieuwe en dan laten we die van peaceman gewoon open staan. Ik moet er ook weer vandoor dus komt me wel goed uit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of wachten we nog even?
Heb al wel een vraag klaarstaan
Nu alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe maar een nieuwe en dan laten we die van peaceman gewoon open staan. Ik moet er ook weer vandoor dus komt me wel goed uit.
dat de bijnaam van eva peronquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef Zeurberus het volgende:
Evita?
Vandaar ook de promotie naam, maar het was dus verkeerd gegokt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat de bijnaam van eva peron![]()
Oh wacht die weet ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu al![]()
Wat was de naam van de promotie-tour van eva peron door europa in 1947
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:10 schreef MaJo het volgende:
Rainbow tour ofzo? Het zit ergens diep verborgen
Ook datquote:
Nope, maar je zit wel in de goede periode te denkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:16 schreef Zeurberus het volgende:
Simon & Garfunkel
Verkapte musical danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook datMaar gebasseerd op de musical en het is een musicalfilm (je hebt dus stiekem een musical gezien
)
Dat zijn de beste, dat je niet doorhebt dat je naar een musical kijkt maar het is er eigenlijk wel eenquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:20 schreef Zeurberus het volgende:
Pink Floyd?
Ik kijk liever naar een filmmusical dan een musical in het theaterquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn de beste, dat je niet doorhebt dat je naar een musical kijkt maar het is er eigenlijk wel een
Chicago in het theater is anders ook niet te versmadenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een filmmusical dan een musical in het theater
Nee maar je komt qua stijl wel dicht in de buurtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:24 schreef Lienekien het volgende:
The Eagles?
Majo veel ervaing?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik had gisteren een kater, voor het eerst in m'n leven en vroeg MaJo om raad![]()
shhht.
Gelukkig maarquote:
Paar jaartjes ouder hequote:
ja gezellig en leuk enzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
[sub]Gelukkig maarBen ook benieuwd naar de rest
Ik drink bijna nooit want bier is viesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Paar jaartjes ouder heMaar het valt wel mee hoor
Jeequote:
Dat is hem natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:28 schreef Zeurberus het volgende:
Ha!
The Moody Blues
(nights in white satin)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem natuurlijk![]()
Zeurberus + 1
Had verwacht dat ie wel eerder geraden zou worden omdat het antwoord tot voor mijn vraag in mijn signature stond
Ik ga er nu echt vandoor
Corpse Bride is toch stop-motion? (Of hoe heet die techniek?)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:35 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Jeezes!
Les triplettes de Belleville
Tim Burton's Corpse Bride
En meer weet ik niet...
Ah, dat telt niet als animatie?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Corpse Bride is toch stop-motion? (Of hoe heet die techniek?)
waren er 8 ipv 7quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:36 schreef WooZ het volgende:
ik weet niet van welke maker maar ik begin maar:
lion king
finding nemo
over the hedge
ice age 1
ice age 2
shrek 1
shrek 2
ants
shark tale
wallace & gromit: curse of were rabbit
grote kan dat er geeneen klopt
Sorry niet gezienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Zeurberus het volgende:
nope, zei toch niet van de hand van Disney
MarkPeterse +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:46 schreef MarkPeterse het volgende:
ice age 1
ice age 2
shrek 1
shrek 2
ants
shark tale
wallace & gromit: curse of were rabbit
madagascar
corpse bride
over the hedge
Correctquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Het geheel het de tempel berg
Kut te vroeg tempelberg gezegt en te laat je hint gezienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:13 schreef MarkPeterse het volgende:
Dit is dus de tempelberg. Hier staan zowel de rotskoepel als de Al Aqsa moskee. Ook de klaagmuur ligt aan die berg....
Nembrionic +1 jij legde het ontbrekende stukje in de puzzel....
Anders haal ik je nooit inquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kut te vroeg tempelberg gezegt en te laat je hint gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:17 schreef Zeurberus het volgende:
Discovery Of Heaven?
(late reaktie, sorry)quote:
Haha die Asmo, ik denk niet dat ik een meidenvraag kan beantwoorden. Ik neem aan dat het dan over die tv-series op de dinsdagavond gaat. Die kijk ik allemaal niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:45 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, wyccie, als je nog heel efkens blijft stel ik een meidenvraag
MarkPeterse +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:40 schreef MarkPeterse het volgende:
thx 1138 was zijn eerste film
Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:20 schreef lienelien het volgende:
langharigepluiscollie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De naam lijkt wel veel op een bordercolliequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:23 schreef lienelien het volgende:
ik ken alleen een colliesoort die je als bordercollie oid uitspreekt, maar ik vind honden stom, dus ik heb me er nooit zo in verdiept
Pluizenbaalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:34 schreef lienelien het volgende:
maar hoe heet die pluizenbal nou?
nopequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef lienelien het volgende:
een 7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |