Inderdaad je hebt me bijna ingehaaldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
en je gaat al zo snel met je punten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
en je gaat al zo snel met je punten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je dit keer wel tijd om te tellen nem?
Als ik wegblijf, mag iemand natuurlijk het overnemen. Daar gaat het niet om. Het gaat erom of dit topic bedoeld is om zoveel mogelijk punten weg te geven of om echt goede vragen te verzinnen. Oftewel: kwaliteit of kwantiteit. En laten we wel wezen... 10 minuten is wel heel kort. De rust bij een voetbalwedstrijd duurt zelfs langer... en wat is nu een half uurtje op een mensenleven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef MarkPeterse het volgende:
@ Peaceman, hoe erg is het dat je de vraag goed had en dat iemand anders de nieuwe vraag maakt. Dan bewaar je de vraag toch gewoon voor de volgende keer.
Als ik een vraag goed heb, mag iemand anders altijd mijn vraagstelmogelijkheid overnemen.....
De tijd kan iderdaad wel wat verlengd wordenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Regels zijn altijd bespreekbaar, ze liggen niet vast in steen
Ik vind het op zich geen gek idee om de tijd wat te verlengen
Ja, ik moest best ff kijken voordat ik dat zag...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Neleos het volgende:
De B is omgedraaid?
Nee, echt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:29 schreef cafca het volgende:
Heel die concentratiekampen waren fout volgens mij, maar goed.
HCNquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef MarkPeterse het volgende:
dat is de merknaam, ik zoek het zenuwgas....
Blauwzuur ofwel waterstofcyanide.... ruikt naar amandelen voor de trivia-liefhebbers onder onsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef cafca het volgende:
Blauwzuur?
Maar dat is nooit bewezenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:35 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Blauwzuur ofwel waterstofcyanide.... ruikt naar amandelen voor de trivia-liefhebbers onder ons
cafca +1
Het is zodanig giftig dat je niet in staat bent even na te denken wat je nu precies ruikt en dat ook nog even verteld aan de professorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:39 schreef MarkPeterse het volgende:
Zo giftig is blauwzuur nou ook weer niet hoor, je moet alleen geen tonnen pellets met blauwzuur je douche ingemikt krijgen.....
1986 komt in de buurt, maar geen Fignonquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
Laurent Fignon, 1986 gok ik
Die wel, ja. MarkPeterse +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef MarkPeterse het volgende:
hinault 85 dan....
Psssst wat in de reclame gebeurt, is niet echtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:47 schreef MarkPeterse het volgende:
cafca +1
Werd nog gefeatured in een reclame van de drie Amstel-vrienden als zijnde hele moeilijke vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |