Lijkt er erg veel op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef macondo het volgende:
En er speelt een neger in de film, maar dat is toch echt geen Chris Rock...
quote:
W00tness!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef macondo het volgende:
Asmo +1
Ik weet het niet. Ik ben enorm druk met andere dingen de afgelopen tijd, en de AKQ is erg verslavend. Maar, I'll see what I can doquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:44 schreef macondo het volgende:
Ik ga ook naar bed... Asmo, gaan we je weer vaker zien hier?
Dat is zelfs nog vollediger, maar aangezien ik alleen om de lijsttrekker vroeg, is het antwoord van doeka voldoendequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mark Rutte moest op D'66 stemmen
Nem!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Asmo!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mexico?
De Albert Heijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:52 schreef doeka het volgende:
Hoera!
Waar komen macadamianoten vandaan?
Druk met werk, sociale verplichtingen en tv series kijken. Ik weet dat op't moment dat ik hier weer serieus bezig ga zijn, er niks meer van m'n werk terecht komtquote:
Tssquote:
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Druk met werk, sociale verplichtingen en tv series kijken. Ik weet dat op't moment dat ik hier weer serieus bezig ga zijn, er niks meer van m'n werk terecht komt
Ik dacht dat het ergens uit die buurt kwam, maar zou het gewoon de VS zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:00 schreef doeka het volgende:
Nee, ook niet Maleisie; grooooooooooooot land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |