Ik heb er ff langsgezapt maar was een beetje laat en toen waren er 2 andere meisjes... Is ie nog ergens terug te zien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef static het volgende:
Heeft iemand het ook daadwerkelijk gezien?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef static het volgende:
Heeft iemand het ze ook daadwerkelijk gezien?
* meldtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef static het volgende:
Heeft iemand het ook daadwerkelijk gezien?
Jouw avatar, is dat niet dat lelijke monster van die walgelijke waterbedden concurrent reclame?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:22 schreef Arjan het volgende:
[..]
* meldt
De eerste keer sinds ik bij mijn ouders weg ben heb ik weer Lingo gekeken, nav de Jensen uitzending
Als ze echt willen verjongen, moeten ze wat meer 'chaos' (zoals Lucille het noemde) toestaan, en die achterlijke postcodeloterij eruit gooien. Elke keer als die postcodes kwamen had ik de neiging om weg te zappen.
samequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:22 schreef Arjan het volgende:
[..]
* meldt
De eerste keer sinds ik bij mijn ouders weg ben heb ik weer Lingo gekeken, nav de Jensen uitzending
Als ze echt willen verjongen, moeten ze wat meer 'chaos' (zoals Lucille het noemde) toestaan, en die achterlijke postcodeloterij eruit gooien. Elke keer als die postcodes kwamen had ik de neiging om weg te zappen.
Volgens mij komen ze tot onder d'r navel,....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond het er een beetje bij hangen..
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:45 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha heb het ook gezien nav Jensen, maar had dat programma al eeuwen niet meer gezien... had verwacht dat Jensen meer uit de kast zou halen joh! En had al gelijk door dat Lucille dat uit zou trekken, kleding zat iets te dicht en je hoorde haar niet goed doordat haar microfoon aan de kleding eronder vast zatMaar jeezz wat is dat programma aangepast! Je flitst van het ene woord in het ander, dan weer de postcodeloterij erdoor, dan weer een ander woord... vlug vlug vlug! Dat die oudjes dat bijhouden joh!
Ik kijk volgende keer in elk geval weer naar iets anders
![]()
uitzendinggemist.nl misschien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:40 schreef P8 het volgende:
waar kan je de aflevering op internet kijken?
onder de desk... twee soorten jarretels, voor d'r echte en d'r kunstbeenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
Noemt men dat sexy?Waar is het sexy outfitje dan?
![]()
Stream stream ik hou het niet uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
onder de desk... twee soorten jarretels, voor d'r echte en d'r kunstbeen
ik mag hopen dat het de smaakkabouter is die je wil vertellen dat je heel slecht bezig bent.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:24 schreef Piovan het volgende:
Ik voel wat kloppen onder tegen mijn bureautje.
Die zal het zijn indd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik mag hopen dat het de smaakkabouter is die je wil vertellen dat je heel slecht bezig bent.
kiddin' me?quote:
Waarom niet?quote:
Ziet er prima uit, toch?quote:
zet ff op youtube danquote:
Onder welke titel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:25 schreef Caesu het volgende:
ik zit de eerste 5 minuten up te loaden naar YouTube. duurt nog eventjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
ik post de link hier zo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Onder welke titel?
Of post je de link hier?
dat verklaart een hoop.quote:Lucille Werner heeft bij haar geboorte een hersenbeschadiging door zuurstofgebrek opgelopen
Ik kijk even de andere kant op.quote:
Ehm, ik denk dat ik wel genoeg voer heb in het forum waar ik mod ben, denk je niet.quote:
wat gewaagd..quote:
Ik ben er even niet, ok?quote:
*wachtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:42 schreef Caesu het volgende:
linkje:
http://www.youtube.com/watch?v=SuAP3tVZdM0
(nu doet hij het nog niet maar hij is aan het verwerken, kan elk moment klaar zijn).
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:42 schreef Caesu het volgende:
linkje:
linkjediestaticvergeetwegtehalen
(nu doet hij het nog niet maar hij is aan het verwerken, kan elk moment klaar zijn).
Le-zen.quote:
is maar 5 min. video heb vaak 10 min. videos geupload.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:25 schreef ImTheBase het volgende:
Misschien omdat het een langere video is?
Zo veel mis je er nu ook weer niet aan hoor.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:43 schreef Sjoe538 het volgende:
Dus.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:13 schreef Caesu het volgende:
nieuw filmpje geupload en die was er binnen 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=mFARDTF5jio
quote:The video you have requested is not available.
If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process
Maar ook veel te groot.quote:
Ja, vanmiddag, rond 12 uur ofzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:22 schreef beertenderrr het volgende:
komt er nog een herhaling van deze lingo aflevering?
Lucille werner sexy @ lingo met Jensenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:28 schreef beertenderrr het volgende:
dan zit ik op schooliemand die em opneemt?
dat zijn maar 5 minutenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lucille werner sexy @ lingo met Jensen
Ik vermoed dat er 35 kijkers zijn overleden tijdens deze shot.quote:
DL link: mms://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asfquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:47 schreef Megalomaniac het volgende:
Je kunt de uitzending nu hier bekijken.
whehehhehehquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik mag hopen dat het de smaakkabouter is die je wil vertellen dat je heel slecht bezig bent.
Jaquote:
Die blonde was best lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:47 schreef Megalomaniac het volgende:
Die wijven hadden best Robert en Jan kunnen laten winnen, hadden we langer plezier gehad.
De kijkcijfers daalden zeker toen zij overbleven?
nou joepie-de-fucking-poepie!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wist heul niet dat Jensen bij Lingo wasMaar thank god dat uitzendinggemist bestaat
Wat vind je er vies uitzien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou joepie-de-fucking-poepie!
ik vind het vies er uitzien. en wat heeft jensen toch met gehandicapten afzeiken?
Dan heb je geluk geloof ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wist heul niet dat Jensen bij Lingo wasMaar thank god dat uitzendinggemist bestaat
ik vind mevrouw werner alles behalve prettig om te zien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat vind je er vies uitzien?
same here.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind mevrouw werner alles behalve prettig om te zien.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef Heidi- het volgende:
[..]
same here.
Was overgens wel leuk om te zien zo met Jensen jetsers
Ja maar wat bedoelt ie daarmee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:23 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Jetsers ja! JETSERRRRRRRS! vooral blijven hangen bij de r.. dat maakt em af
Jetsers!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar wat bedoelt ie daarmee?
borsten, tieten, hout voor de deur. u know the drill.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar wat bedoelt ie daarmee?
Nou laten we het maar bij Jensen houden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
borsten, tieten, hout voor de deur. u know the drill.
maar.....maar......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou laten we het maar bij Jensen houden.
ik heb bier, sigaretten, chips, computers, printers, faxen en vanalles tot mijn beschikkingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:34 schreef Piovan het volgende:
20 voor 6 komt herhaling jensen op rtl 5
met stukje lingo erin!
Ik ga het eerste deel zo kijken want ik had het gemist.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:34 schreef Piovan het volgende:
20 voor 6 komt herhaling jensen op rtl 5
met stukje lingo erin!
Bloter? Haar voorgevel kon er haast niet verder uithangenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:28 schreef Canisfire het volgende:
Jaja ook gezien.
Het mocht inderdaad wel wat bloter.
Het kon weldegelijk bloter hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bloter? Haar voorgevel kon er haast niet verder uithangen![]()
Ja, maar dan zouden we d'r tepels zien, en dat zou toch wel iets te ver gaan...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het kon weldegelijk bloter hoor.
Ze willen toch jonger publiek trekken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, maar dan zouden we d'r tepels zien, en dat zou toch wel iets te ver gaan...
donderdagavond 19/10. inkijk is rond 06:30 als die van usenet binnenhebt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Om welke datum van uitzenden gaat het van Jensen, dus niet van Lingo, die heb ik al gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |