Ja, vanmiddag, rond 12 uur ofzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:22 schreef beertenderrr het volgende:
komt er nog een herhaling van deze lingo aflevering?
Lucille werner sexy @ lingo met Jensenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:28 schreef beertenderrr het volgende:
dan zit ik op schooliemand die em opneemt?
dat zijn maar 5 minutenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lucille werner sexy @ lingo met Jensen
Ik vermoed dat er 35 kijkers zijn overleden tijdens deze shot.quote:
DL link: mms://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asfquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:47 schreef Megalomaniac het volgende:
Je kunt de uitzending nu hier bekijken.
whehehhehehquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik mag hopen dat het de smaakkabouter is die je wil vertellen dat je heel slecht bezig bent.
Jaquote:
Die blonde was best lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:47 schreef Megalomaniac het volgende:
Die wijven hadden best Robert en Jan kunnen laten winnen, hadden we langer plezier gehad.
De kijkcijfers daalden zeker toen zij overbleven?
nou joepie-de-fucking-poepie!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wist heul niet dat Jensen bij Lingo wasMaar thank god dat uitzendinggemist bestaat
Wat vind je er vies uitzien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou joepie-de-fucking-poepie!
ik vind het vies er uitzien. en wat heeft jensen toch met gehandicapten afzeiken?
Dan heb je geluk geloof ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wist heul niet dat Jensen bij Lingo wasMaar thank god dat uitzendinggemist bestaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |