Ik heb er ff langsgezapt maar was een beetje laat en toen waren er 2 andere meisjes... Is ie nog ergens terug te zien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef static het volgende:
Heeft iemand het ook daadwerkelijk gezien?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef static het volgende:
Heeft iemand het ze ook daadwerkelijk gezien?
* meldtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef static het volgende:
Heeft iemand het ook daadwerkelijk gezien?
Jouw avatar, is dat niet dat lelijke monster van die walgelijke waterbedden concurrent reclame?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:22 schreef Arjan het volgende:
[..]
* meldt
De eerste keer sinds ik bij mijn ouders weg ben heb ik weer Lingo gekeken, nav de Jensen uitzending
Als ze echt willen verjongen, moeten ze wat meer 'chaos' (zoals Lucille het noemde) toestaan, en die achterlijke postcodeloterij eruit gooien. Elke keer als die postcodes kwamen had ik de neiging om weg te zappen.
samequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:22 schreef Arjan het volgende:
[..]
* meldt
De eerste keer sinds ik bij mijn ouders weg ben heb ik weer Lingo gekeken, nav de Jensen uitzending
Als ze echt willen verjongen, moeten ze wat meer 'chaos' (zoals Lucille het noemde) toestaan, en die achterlijke postcodeloterij eruit gooien. Elke keer als die postcodes kwamen had ik de neiging om weg te zappen.
Volgens mij komen ze tot onder d'r navel,....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond het er een beetje bij hangen..
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:45 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha heb het ook gezien nav Jensen, maar had dat programma al eeuwen niet meer gezien... had verwacht dat Jensen meer uit de kast zou halen joh! En had al gelijk door dat Lucille dat uit zou trekken, kleding zat iets te dicht en je hoorde haar niet goed doordat haar microfoon aan de kleding eronder vast zatMaar jeezz wat is dat programma aangepast! Je flitst van het ene woord in het ander, dan weer de postcodeloterij erdoor, dan weer een ander woord... vlug vlug vlug! Dat die oudjes dat bijhouden joh!
Ik kijk volgende keer in elk geval weer naar iets anders
![]()
uitzendinggemist.nl misschien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:40 schreef P8 het volgende:
waar kan je de aflevering op internet kijken?
onder de desk... twee soorten jarretels, voor d'r echte en d'r kunstbeenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
Noemt men dat sexy?Waar is het sexy outfitje dan?
![]()
Stream stream ik hou het niet uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
onder de desk... twee soorten jarretels, voor d'r echte en d'r kunstbeen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |