Prosensa? Komt mij bekend voor... vriend van mij is gepromoveerd biochemicus in Leiden, misschien zit hij daar welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedrijfje (ProSensa) voor mijn afstudeerplaats.
Maandag nog een sollicitatie in Amsterdam en waarschijnlijk nog 3 () bij Organon.
Maar de 1e is in ieder geval positief.
Mén, dat zal wel een toeval zijn. Werken daar niet echt superveel mensen namelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prosensa? Komt mij bekend voor... vriend van mij is gepromoveerd biochemicus in Leiden, misschien zit hij daar wel
ene Peter-Bram, daar zullen er ook niet veel van rondlopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mén, dat zal wel een toeval zijn. Werken daar niet echt superveel mensen namelijk.
Naam?
Laat ik nu net de naam niet onthouden hebben, maar volgens mij was het wel ene Peter jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ene Peter-Bram, daar zullen er ook niet veel van rondlopen.
Het is echt Peter-Bram bij hem, nog nooit iemand alleen Peter tegen hem horen zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat ik nu net de naam niet onthouden hebben, maar volgens mij was het wel ene Peter ja.
Bestaat toeval?
Ligt aan het onderwerp..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
Kan ik hier terecht voor een praatgroepje?![]()
Pascalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef pascalheister het volgende:
middag
wat uurtjes overwerken vanavond
bier?quote:
Hopelijk een keer zonder al te veel NS-vertragingen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat op weg naar haar eigen urinebuiSCHje![]()
ja, de productie zit ook bomvol momenteel. Nu voor een nieuw project tekenwerk gereedmaken, zitten gevelplanken op met 9-10 weken levertijd, dus dat moet besteld worden.quote:
nieuwe baan (druk, druk, druk) en thuis is mijn pc stuk !quote:
Ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Is maril een vrouw???
Nee hoor, je mag nog steeds mee naar het keldertje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:44 schreef lookinforyou het volgende:
Goh SCH, is dat nou een erge tegenvaller dan??
Ex-mods-die-aan-de-drank-zijn geraakt-groepquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
Kan ik hier terecht voor een praatgroepje?![]()
Haha.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag nog steeds mee naar het keldertje.
Ik vond het al zo lief hoe je als man over je kind praatte
Okee. Hoe gaat het eigenlijk met de columns van B en van jou?? Leeft dat nog??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Z'n gangetje. Lekker vrij vandaag. Straks lekker biertjes bij de voetbal drinken.
Vanaf volgende week misschien weer, ik ga straks weer voor Fok!Sport dingen doen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Hoe gaat het eigenlijk met de columns van B en van jou?? Leeft dat nog??
Neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Dank je Ray!
Is jouw ondertitel aan Postma trouwens?
Zie zijn topic SCH....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Is er ergens een linkje naar dat filmpje van Postma?
Ohh ze krijgen mij er nie onder hoor ff een dagje kut en dan relativeren die handel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Maril![]()
Hoe is het met jou dan meis?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Is maril een vrouw???
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:37 schreef SCH het volgende:
Ik heb in de auto heel hard KUTWIJF geroepen toen ik Verdonk op de radio hoorde![]()
Ik heb in de auto heel hard KUTWIJF geroepen toen ik Yvonne op de radio hoorde![]()
Misschien moet je een fanclub oprichten voor hem?quote:
Ik heb in de auto heel hard KUTPARTIJ geroepen toen ik Verdonk op de radio hoorde![]()
Tuurlijk gaat het je lukken!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ohh ze krijgen mij er nie onder hoor ff een dagje kut en dan relativeren die handel.
ik heb volgende week pas een gesprek en kijk wat er te redden valt maar eerlijkheid gebied mij ook te zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar best wel veel ziek(heup en een hoop acceptie daarbij, overspannen geraakt.) ben geweest, dan kun je ook niet veel meer eisen, ach wie voor een dubbeltje geboren word word nooit een kwartje maar Ill will survive
is mij nog altijd gelukt.
Geeft niet joh, hoe was de BHV trouwens. was jij toch hè?quote:
Puik Planquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien moet je een fanclub oprichten voor hem?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 06:46 schreef maril het volgende:
Gisteren om 22.00 sjagrijnig naar bed , ik dacht PSV wint nooit zo slecht ze spelen , vanochtend
teletekst , hebben ze gewonnen.![]()
ach ja kinderhand is gauw gevuld.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:53 schreef het volgende:
[..]
ik wilde er net ookwat over zeggen![]()
ik zit nu een Omaha aflevering te kijken van de WSOP, best wel grappig![]()
Ik heb in de auto heel hard KUTWIJF geroepen toen ik Verdonk op de radio hoorde![]()
Dank je Eendjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:15 schreef rubbereend het volgende:oi
LFY
mooi dat het recht gezegeviert heeft
[..]vertrouw in de beste club van Nederland! Natuurlijk zouden we winnen van die tukren
[..]pauperspel dat Omaha.
quote:
hoe beroerd is het als je 4 azen krijgt en je eigenlijk moet balen! Dat doet afbreuk aan mijn pokerbelevingquote:
daat heb je niet veel aan iddquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe beroerd is het als je 4 azen krijgt en je eigenlijk moet balen! Dat doet afbreuk aan mijn pokerbelevingDan nog liever blindmansbluf
$9 haha. Ach, het is leuk om te doenquote:
Ja, in Utreg en omstreken welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Is het de komende week al herfstvakantie dan?
in de omstreken van Noord Holland ookquote:
Voordeel van schoolvakanties is wel dat veel mensen tegelijk vakantie heeft, dat heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Veel mensen zeggen dat als ze gaan werken ze de schoolvakanties missen.
Maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet. Ik vind het ideaal om min of meer zelf te bepalen wanneer je vakanties en of vrije dagen opneemt.
Als je nog met schoolgaande/studerende mensen omgaat wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voordeel van schoolvakanties is wel dat veel mensen tegelijk vakantie heeft, dat heeft ook zo zijn voordelen.
Natuurlijk is even vakantie lekker, maar het is toch veel idealer om dat zelf in te kunnen vullen, dus wanneer die vakantie isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:05 schreef clauwheee het volgende:
Nou, ik had het wel ff lekker gevonden hoor Bos
Volgens mij is het hier komende week inderdaad ook vakantie.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar het heeft ook voordelen voor de niet scholieren/studenten. ZO kun je op een normale doordeweekse dag lekker door een rustige Efteling lopen bijvoorbeeld
Bij sommige bedrijven is het natuurlijk wat moeilijker dan bij een ander. En uiteraard moet niet iedereen dezelfde weken vakantie nemen. Maar ja ikzelf vind het fijn om buiten de grote stroom om vakantie op te nemen. Daarom doe ik het ook pas over een paar weken,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:24 schreef pascalheister het volgende:
vandaag nog een vergadering gehad, en ook over gespreide vakanties gepraat. Komt natuurlijk ook weer wat bij kijken
Wanneer je studeert is het nog veel makkelijker, gewoon op een doordeweekse dag (gratis vervoer met je OV-kaart) en je kunt van attractie naar attractie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:09 schreef borisz het volgende:
Wij gingen meestal op zaterdag naar een pretpark, tijdens een normaal weekend, dan deed iedereen altijd boodschappenen was het heel rustig
zo was ik 3 maal achter elkaar in the goliath geweest in walibi zonder dat er mensen wachtten![]()
bijkomend voordeel is dat je voor de helft van de prijs ergens heen kunt i.p.v. het hoogseizoenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij sommige bedrijven is het natuurlijk wat moeilijker dan bij een ander. En uiteraard moet niet iedereen dezelfde weken vakantie nemen. Maar ja ikzelf vind het fijn om buiten de grote stroom om vakantie op te nemen. Daarom doe ik het ook pas over een paar weken,
Inderdaadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:24 schreef pascalheister het volgende:
vandaag nog een vergadering gehad, en ook over gespreide vakanties gepraat. Komt natuurlijk ook weer wat bij kijken
ik dacht de lyon sleeps tonightquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
* Bos zet I Go To Sleep van The Pretenders op en gaat doen wat de titel al aangeeft.
mooi nummerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
* Bos zet I Go To Sleep van The Pretenders op en gaat doen wat de titel al aangeeft.
Dat moet dan maar weerquote:
Toen ik jouw signature voor het eerst zag wist ik vrijwel zeker dat je iets met scheikunde deedquote:
Wat heb je gezegd dan tijdens het etenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:59 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is er iets niet goed gevallen toen ik met mams en zus iets ben gaan eten
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen ik jouw signature voor het eerst zag wist ik vrijwel zeker dat je iets met scheikunde deed
Hier vliegen al 2 dagen regelmatig tig helikopters en F16's over (militair), zullen wel oefingen zijn vanuit het vliegveld hier uit de buurt, ook een teringherrie zeg, op hooguit 50 m van huis.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Er hing hier boven ons huis net een half uur lang een helicopter stil met een enorme schijnwerper gericht naar verderop richting weiland en spoorbaan. Wat een tering herrie maakt zo'n ding.
Hele buurt liep uit, maar niemand die wist wat er nou precies aan de hand was.
Op de site van P2000 kan ik er niets over vinden.
Schijnwerper = politieheli (of militairquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Er hing hier boven ons huis net een half uur lang een helicopter stil met een enorme schijnwerper gericht naar verderop richting weiland en spoorbaan. Wat een tering herrie maakt zo'n ding.
ik zit in de ICTquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:03 schreef RayMania het volgende:
[..]. Ik vind hem wel sterk.
Wat doe jij eigenlijk?
Sluit je deuren maar goed , ze zoeken iemand, of ze doen een reconstructie, met de echte boeven , hebben ze hier op een zondagochtend bij mij om de hoek gedaan , pokkenherrie uitslapen vergeet het maar. ze moesten een moord naspelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Waarom ben je er dan niet in verder gegaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit in de ICTVan mijn jaar hebben van de niet-promovendi volgens mij drie man/vrouw werk in de chemische sector gevonden. Beetje jammer, maar geen seconde spijt gehad van mijn keuze voor scheikunde.
hou het maar op een motivatieprobleem. na al die jaren (ik was niet zo snelquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan niet in verder gegaan? Omdat je niks kon vinden?
ben je de rollator kwijt geraakt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Ze zijn weer terug, hangen nu vanuit een iets andere hoek te schijnwerperen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef Againzender het volgende:
Schijnwerper = politieheli (of militair) en die zie je niet op P2000.
En die zitten laag op deze tijd van de dag, dus dat is een hoop herrie. Ga er maar vanuit dat ze iets zoeken
Kan ik begrijpen, erg jammerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
hou het maar op een motivatieprobleem. na al die jaren (ik was niet zo snel) had ik het wel een beetje gezien in de universitaire wereld. En dan besluit je eens wat anders te gaan doen.
Misschien waren ze wel aan het bijschijnen voor het geval je weer in het donker de trap op gaat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
gewoon terugschijnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zijn weer terug, hangen nu vanuit een iets andere hoek te schijnwerperen.
en wie weet hoe ik er over 2-3 jaar over denkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, erg jammer. Ah, wie weet hoe ik er over 2-3 jaar over denk
.
Heb je al gemaild dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef Gollemrulez het volgende:
Wanneer wordt de nieuwe mod bekend?
Trustenquote:
Collega dusquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit in de ICTVan mijn jaar hebben van de niet-promovendi volgens mij drie man/vrouw werk in de chemische sector gevonden. Beetje jammer, maar geen seconde spijt gehad van mijn keuze voor scheikunde.
Tot straks dan maarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef maril het volgende:
Ik ga ook plat. slaap lekker allemaal.wekker op 02.00 gezet vioor de Mets.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:56 schreef Messenga het volgende:
Dan zend RTL 7 volgens mij ook 3 dagen non-stop poker uit.
Ik ga a.s week trouwens voor het eerst pokeren.
het mooiste deel van het land heeft deze week vakantie!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Is het de komende week al herfstvakantie dan?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het mooiste deel van het land heeft deze week vakantie!
wil bij jou in het bedrijf niet de halve werkvloer vrij half februari?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij sommige bedrijven is het natuurlijk wat moeilijker dan bij een ander. En uiteraard moet niet iedereen dezelfde weken vakantie nemen. Maar ja ikzelf vind het fijn om buiten de grote stroom om vakantie op te nemen. Daarom doe ik het ook pas over een paar weken,
ach wij zijn hier la maanden oefengebiedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
en zuid Gelderlandquote:
Lijkt me niet verstandigquote:
Nee, ik mag niet van methodmichquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig![]()
Jij wel he![]()
Ik ben toch allang weer binnen, wat zeurt iedereen tochquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
Raadsel opgelost:
Bron HD:
haarlem -
De politie is gistermiddag en -avond grootschalig op zoek geweest naar een 70-jarige demente vrouw uit Haarlem-Noord. Bij de actie werd 's avonds een helikopter ingezet.
Volgens de politievoorlichter werd de vrouw in de loop van de middag als vermist opgegeven. Daar de vrouw dementerend is, werd meteen besloten tot een grote zoekactie. Rond 22.30 uur gingen tientallen bewoners rondom de Bloemendaalsestraatweg in Santpoort-Zuid de straat op toen de helikopter met zoeklichten de buurt afzocht. De helikopter was al de hele avond op zoek geweest, maar maakte tot dat moment gebruik van onder andere warmtesensoren om de vrouw te vinden. Bij het ter perse gaan van deze krant was de vrouw nog niet gevonden.
Je stond wel op zn lijstjequote:
Er kwamen nog wat eisen bij van hem en toen viel ik afquote:
Niet echtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Jammer?
Ik ook, bijnaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga ook maar slapen, is een keer op tijd.
Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoekenquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Gisteren op het gemeentehuis werd de pasfoto voor m'n rijbewijs afgekeurd omdat m'n hoofd op de foto 1 fokking mm te klein zou zijn
West Gelderland (de veluwe)quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:57 schreef borisz het volgende:
Voor alle Ellemieke Vermolen fans, ze is bezet de gelukkige is Jan Smit
het is nu officieel![]()
Ik lag in een deuk vanochtend. Heeft die Evers weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:57 schreef borisz het volgende:
het is nu officieel![]()
Het zal mij jeuken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:57 schreef borisz het volgende:
het is nu officieel![]()
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik lag in een deuk vanochtend. Heeft die Evers weer
Goeiemorgen!
Vertelquote:
het was Head over Heels van Tears for Fears.quote:
Het was meer een tweedaagse meeting met collega's uit heel Europa .. maar bij iedere meeting steek je wel wat op natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:53 schreef dndiek het volgende:
Nog wat geleerd in Engeland?
Hi Dearquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:48 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is weer terug uit Engeland
Goeieeeeeeeeeemorgen!
Hello overthere my dear Bleuzzie .. it was quite nice actually. A lot of work, long days and a lot blablabla, but the beer tasted goodquote:
doe maar gewoon zwarte koffie als het kanquote:
Dat kan, maar dan moet je het wel zelf malen....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe maar gewoon zwarte koffie als het kan![]()
Nou, dat zal me een extra sloot kwaliteitsTV opleveren zeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Talpa gaat 24 uur uitzenden vanaf December
Waaromquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zolang ze 's nachts maar het voetbal herhalen vind ik het goed, of geile belspelsletjes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe gaat dat eruitzien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
hopelijk kom ik daar nooit achterquote:
Wat een gerustelling dat je weer terecht bent.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben toch allang weer binnen, wat zeurt iedereen toch
Nickolodeon er definitief af? Kan er niet rouwig om zijn. Fairly Odd Parents heb ik de dvd's van en Spongebob is toch geen kont aan in het Nederlands.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mens, is dat ff teruglezenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:58 schreef maril het volgende:
Wat een gerustelling dat je weer terecht bent.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
whehe
Voer in Word
Q33 NY in, verander de grootte naar 48 en verander daarna het lettertype naar Wingdings
Hoolsmeet is dus bij jouquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef Messenga het volgende:
Vanaf morgen een hele week alleen thuis
Kersvers? Niet meer die ene?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Net gelunched met bluezzekind en kersvers SCHoondochtertje, liev is dat
Nodig je Sylvana uit?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vanaf morgen een hele week alleen thuis
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
whehe
Voer in Word
Q33 NY in, verander de grootte naar 48 en verander daarna het lettertype naar Wingdings
quote:
Ook middagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:30 schreef golfer het volgende:
Middag!
Wel rustig zo zonder helicopters boven het huis.
Dat vind je niet best, geloof me, dat vind je niet best...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mits jullie allemaal bier meenemen, vind ik dat best
Zolang men zich gedraagdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat vind je niet best, geloof me, dat vind je niet best...
Hoiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Halleu
Hehe weet je dat zeker ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mits jullie allemaal bier meenemen, vind ik dat best
Kijk daar gaat het al foutquote:
Ik bedoelde volgende weekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
18 november, Mick O'Connels, Utrecht, uurtje of drie...
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey.
ja, wilde net antwoorden. Gaat beroerd. Ik ga een andere oplossing zoeken.
Ja ik vraag me het ook afquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn dit voor cryptische toestanden
Waarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn dit voor cryptische toestanden
kutscheidsquote:
Sommige willen inderdaad wel Carnaval vieren. Maar een groot deel werkt gewoon. Wie weet zijn er sommige die eigenlijk liever carnaval vieren, maar er moeten gewoon zoveel mensen aanwezig zijn. De productie kan niet zomaar stil worden gelegd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil bij jou in het bedrijf niet de halve werkvloer vrij half februari?
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef pascalheister het volgende:
de magische grens van 500 dvd's doorbroken, vandaag tien dvd's er aan toegevoegd
euh dat is het produktiejaar van de film bosquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Hoelang heb je er over gedaan. Ik zie op je lijst dat #1 uit 2000 komt. Dus een jaar of 6![]()
Waar blijven die foto's ???quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef pascalheister het volgende:
de magische grens van 500 dvd's doorbroken, vandaag tien dvd's er aan toegevoegd
Dat begreep ik, maar misschien dat je hem meteen datzelfde jaar had gekocht. Vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
euh dat is het produktiejaar van de film bos
m'n 1e dvd dateert ongeveer van juni 2002
eind 2003 zat ik op 25, daarna is het pas echt hard gegaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar misschien dat je hem meteen datzelfde jaar had gekocht. Vandaar mijn vraag
Maar 4 jaar is behoorlijk snel dan
sjezus, je moet maar er maar zin in hebbenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eind 2003 zat ik op 25, daarna is het pas echt hard gegaan![]()
begin van 2006 zat ik nog op 335
een jaar later is een nog legendarischere dagquote:
ik vond Reservoir Dogs maar een kut film, heb hem ook op dvd, gewonnen ooit bij 538 zat in een movie power boxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dust DVD
die gas tin can van Reservoir Dogs is trouwens erg leuk, en dat voor maar $ 12.75![]()
Ja ja... dat zeg je nu al zo lang!!!quote:
ja als jij met je auto die 2e kast nou eens bij de ikea haaltquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ja... dat zeg je nu al zo lang!!!
Ik vind ze allemaal erg legendarischquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een jaar later is een nog legendarischere dag
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal erg legendarisch
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja als jij met je auto die 2e kast nou eens bij de ikea haalt![]()
Okee, klinkt wel leuk. Wat is de (richt)prijsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
Joepie, het net mijn eerste boek in handen gehad - een verzameling interviews - wordt volgende week pas gepresenteerd - iedereen kopen is goed voor de royalties
Ik verwacht gewoon een gesigneerd presentie-exemplaar van je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
Joepie, het net mijn eerste boek in handen gehad - een verzameling interviews - wordt volgende week pas gepresenteerd - iedereen kopen is goed voor de royalties
Gezellig ben je weer, hoor.quote:
daar heb ik deze van besteldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:36 schreef borisz het volgende:
ik heb ook een nieuwe dvd, de davinci code![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |