Prosensa? Komt mij bekend voor... vriend van mij is gepromoveerd biochemicus in Leiden, misschien zit hij daar welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedrijfje (ProSensa) voor mijn afstudeerplaats.
Maandag nog een sollicitatie in Amsterdam en waarschijnlijk nog 3 () bij Organon.
Maar de 1e is in ieder geval positief.
Mén, dat zal wel een toeval zijn. Werken daar niet echt superveel mensen namelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prosensa? Komt mij bekend voor... vriend van mij is gepromoveerd biochemicus in Leiden, misschien zit hij daar wel
ene Peter-Bram, daar zullen er ook niet veel van rondlopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mén, dat zal wel een toeval zijn. Werken daar niet echt superveel mensen namelijk.
Naam?
Laat ik nu net de naam niet onthouden hebben, maar volgens mij was het wel ene Peter jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ene Peter-Bram, daar zullen er ook niet veel van rondlopen.
Het is echt Peter-Bram bij hem, nog nooit iemand alleen Peter tegen hem horen zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat ik nu net de naam niet onthouden hebben, maar volgens mij was het wel ene Peter ja.
Bestaat toeval?
Ligt aan het onderwerp..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
Kan ik hier terecht voor een praatgroepje?![]()
Pascalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef pascalheister het volgende:
middag
wat uurtjes overwerken vanavond
bier?quote:
Hopelijk een keer zonder al te veel NS-vertragingen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat op weg naar haar eigen urinebuiSCHje![]()
ja, de productie zit ook bomvol momenteel. Nu voor een nieuw project tekenwerk gereedmaken, zitten gevelplanken op met 9-10 weken levertijd, dus dat moet besteld worden.quote:
nieuwe baan (druk, druk, druk) en thuis is mijn pc stuk !quote:
Ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Is maril een vrouw???
Nee hoor, je mag nog steeds mee naar het keldertje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:44 schreef lookinforyou het volgende:
Goh SCH, is dat nou een erge tegenvaller dan??
Ex-mods-die-aan-de-drank-zijn geraakt-groepquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
Kan ik hier terecht voor een praatgroepje?![]()
Haha.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag nog steeds mee naar het keldertje.
Ik vond het al zo lief hoe je als man over je kind praatte
Okee. Hoe gaat het eigenlijk met de columns van B en van jou?? Leeft dat nog??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Z'n gangetje. Lekker vrij vandaag. Straks lekker biertjes bij de voetbal drinken.
Vanaf volgende week misschien weer, ik ga straks weer voor Fok!Sport dingen doen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Hoe gaat het eigenlijk met de columns van B en van jou?? Leeft dat nog??
Neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Dank je Ray!
Is jouw ondertitel aan Postma trouwens?
Zie zijn topic SCH....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Is er ergens een linkje naar dat filmpje van Postma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |