abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42796873

Morgen is het zover, Robbie's 7de studioalbum Rudebox komt uit.
Hierop heeft hij o.a. samengewerkt met William Orbit, Pet Shop Boys en Lily Allen.

• "Rudebox" - produced by Soul Mekanik
  • "Viva Life on Mars" - produced by Soul Mekanik
  • "Lovelight" (Lewis Taylor cover) - produced by Mark Ronson
  • "Bongo Bong/Je Ne T'Aime Plus" - (Manu Chao cover) produced by Mark Ronson
  • "She's Madonna" - produced by Pet Shop Boys
  • "Keep On" - produced by Mark Ronson
  • "Good Doctor" - produced by Mark Ronson
  • "The Actor" - produced by Brandon Christy and Craig Russo
  • "Never Touch That Switch" - produced by Soul Mekanik
  • "Louise" (Human League cover)- produced by William Orbit
  • "We're the Pet Shop Boys" (My Robot Friend cover) - Produced by Pet Shop Boys
  • "Burslem Normals" – produced by Soul Mekanik
  • "Kiss Me" (Stephen Duffy cover) - produced by Dave 'Joey Negro' Lee
  • "The 80s" – produced by Jerry Meehan
  • "The 90s" - produced by Jerry Meehan
  • "Summertime" - produced by William Orbit
  • "Dickhead" – produced by Jerry Meehan

Videos:

2006 - Lovelight
    2006 - Rudebox
    2006 - Place To Crash
    2006 - Sin Sin Sin
    2005 - Advertising Space
    2005 - Make Me Pure
    2005 - Tripping
    2004 - Misunderstood
    2004 - Radio
    2004 - Me And My Monkey
    2003 - Sexed Up
    2003 - Something Beautiful
    2003 - Come Undone
    2002 - Feel
    2002 - My Culture (with 1 Giant Leap & Maxi Jazz)
    2002 - Mr Bojangles
    2001 - Somethin' Stupid (with Nicole Kidman)
    2001 - We Are The Champions (with Queen)
    2001 - Road to Mandalay
    2001 - Eternity
    2001 - Let Love Be Your Energy
    2000 - Supreme
    2000 - Kids (with Kylie Minogue)
    2000 - Rock DJ
    1999 - It's Only Us
    1999 - She's The One
    1999 - Strong
    1998 - No Regrets
    1998 - Millennium
    1998 - Let Me Entertain You
    1997 - Angels / Angels (US Version)
    1997 - South of the Border
    1997 - Lazy Days
    1997 - Old Before I Die
    1996 - Freedom

Links:

• Robbie Williams Official
  • Rudebox Site

Vorige delen:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

[ Bericht 47% gewijzigd door Megalomaniac op 19-10-2006 09:55:01 ]
  • Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_42797236
    die cd is er allang hoor...(deze naam die hieronder staat doorgekregen van een maat van me, nog niet gedownload)

-Edit- Dit gaat te ver jongens.. -Edit-

maar mooie op

[ Bericht 13% gewijzigd door nipeng op 19-10-2006 11:59:45 (Edit) ]
    2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
    pi_42797322
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 09:59 schreef Vodka_Lime het volgende:
    die cd is er allang hoor...(deze naam die hieronder staat doorgekregen van een maat van me, nog niet gedownload)

-EDIT-

maar mooie op
    Je bedoeld de Advance Copy? Das natuurlijk voor boefjes. De officiele releasedatum is 23 oktober.

Maar morgen ligt ie bij Media Markt en misschien wat andere zaken.

[ Bericht 5% gewijzigd door nipeng op 19-10-2006 12:00:44 ]
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_42797414
    wat moet je tegenwoordig nog met een cd, download altijd mijn muziekjes, legaal bij itunes of andere websites
    2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
    pi_42797435
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 10:08 schreef Vodka_Lime het volgende:
    wat moet je tegenwoordig nog met een cd, download altijd mijn muziekjes, legaal bij itunes of andere websites
    Cd heeft coverart, boekje, betere geluidskwaliteit.
    pi_42797455
    iemand die mij even vlug kan helpen?

wat nu rudebox? dat is toch van justin?
    pi_42798497
    Ben benieuwd
    Work hard, play harder!
    Last.fm
    pi_42799041
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:

of toch niet!?
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
    pi_42799197
    quote:

donderdag 19 oktober 2006 @ 12:01:21 #10
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_42800176
    quote:
    Niet hier op het forum.
    pi_42800263
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 11:18 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

of toch niet!?
    ja dat snap ik dus niet

Is wel heel raar voor een cover niet?
    pi_42800275
    en ook nog eens bongo bong gecovered!
    pi_42802859
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:04 schreef outcast_within het volgende:
    en ook nog eens bongo bong gecovered!
    Het is idd dezelfde, maar hij klink wel lekker in het gehoor. Toch blijft het origineel mooier

Robbie is duidelijk weer terug gegaan naar het geluid wat hij op Sing when youre winning had
    I'm not lost, i'm just geocaching
    pi_42807464
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Flurrie het volgende:

[..]

Het is idd dezelfde, maar hij klink wel lekker in het gehoor. Toch blijft het origineel mooier

Robbie is duidelijk weer terug gegaan naar het geluid wat hij op Sing when youre winning had
    Hijs van het ene uiterste naar het andere gegaan.
    Sing When You're Winning is eigenlijk een mix van Rudebox en Intensive Care.
    Als hij een selectie van Intensive Care en van Rudebox zzou samenvoegen heb je een waardige opvolger van SWYW.
    pi_42809262
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 15:57 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Hijs van het ene uiterste naar het andere gegaan.
    Sing When You're Winning is eigenlijk een mix van Rudebox en Intensive Care.
    Als hij een selectie van Intensive Care en van Rudebox zzou samenvoegen heb je een waardige opvolger van SWYW.
    Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.
    pi_42809401
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik vind IC een redelijk slecht album. Echt heel iets anders dan SWYW. Rudebox is echter ook weer totaal iets anders dan SWYW. Maar gelukkig heeft hij het geluid van IC losgelaten, alleen Louise lijkt er op. En laat ik dat nu net het slechtste nummer van het album vinden.
    IC slecht?? Place To Crash, Your Gay Friend, Tripping, Advertising Space en The Trouble with Me vind ik echt classic Robbie. Zeker geen slechte cd.
    pi_42809570
    pi_42809862
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

IC slecht?? Place To Crash, Your Gay Friend, Tripping, Advertising Space en The Trouble with Me vind ik echt classic Robbie. Zeker geen slechte cd.
    Place to crash is wel lekker. Your gay friend was leuk, maar ken ik nu wel. Trouble with me vind ik niet veel aan en ook Advertising space vind ik onder zijn eerdere werk liggen. (Van IBEY en SWYW)

Overigens is het album Rudebox nu al platina, 75.000 verkocht dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door JeroenV op 19-10-2006 17:15:29 ]
    pi_42810201
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik vind Louise net wel een goed nummer
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
    pi_42810513
    nog 1 dag?? Ik heb net de special edition al gekocht. Heerlijk album, Lovelight is erg goed.
    could you just [i]not[/i] breathe?
    pi_42810857
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Place to crash is wel lekker. Your gay friend was leuk, maar ken ik nu wel. Trouble with me vind ik niet veel aan en ook Advertising space vind ik onder zijn eerdere werk liggen. (Van IBEY en SWYW)

Overigens is het album Rudebox nu al platina, 75.000 verkocht dus.
    en Tripping? Dan vergeet je toch een meesterwerkje
    pi_42812310
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

en Tripping? Dan vergeet je toch een meesterwerkje
    Tripping had misschien op dit album ook wel goed gepast. Die is wel aardig. Maar ik hield juist zo van de IBEY en SWYW nummers. Dan valt het 80's pop van IC nogal tegen.
    pi_42813348
    She's Madonna klinkt lekker zeg!

Net als We're The Pet Shop Boys!
    Nothing takes the past away like the future!
    pi_42814565
    TVP!
    pi_42814593
    Ik vraag 'm wel voor mn verjaardag (= nog een maandje, maar de mp3s heb ik toch al...)
    pi_42816898
    Klinkt wel lekker, maar denk dat dit de eerste RW cd is die ik niet gelijk ga kopen. Wacht wel tot -ie binnenkort in de halfgeld bakken ligt.
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
      donderdag 19 oktober 2006 @ 21:29:37 #27
    152409 broodje_poep
    het stinkt hier...
    pi_42817643
    Ik vind hem leuk, dat is meestal geen goed teken voor de Robbie Wiliams fans aangezien mijn smaak echt bizar is.

Klopt het eigenlijk dat hij gebroken heeft met zijn vaste tekstschrijver? Ik hoorde dat en ik vind dit wel een zwaktebod qua nummers (veel covers enzo), maar het blijft lekker klinken. Maar dat vinden de fans niet, zeker weten. Dit gaat slecht verkopen.
    pi_42817786
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef broodje_poep het volgende:
    Dit gaat slecht verkopen.
    Voordat hij eigenlijk officieel in de winkels ligt was hij al platina.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 21:42:02 #29
    152409 broodje_poep
    het stinkt hier...
    pi_42818077
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef JeroenV het volgende:
    Voordat hij eigenlijk officieel in de winkels ligt was hij al platina.
    Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.
      ESF Reporter donderdag 19 oktober 2006 @ 22:31:11 #30
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_42819995
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef broodje_poep het volgende:
    Klopt het eigenlijk dat hij gebroken heeft met zijn vaste tekstschrijver? Ik hoorde dat en ik vind dit wel een zwaktebod qua nummers (veel covers enzo), maar het blijft lekker klinken. Maar dat vinden de fans niet, zeker weten. Dit gaat slecht verkopen.
    Die samenwerking was al verbroken toen hij Intensive Care nog moest uitbrengen, het laatste album waar hij dus nog met Guy Chambers aan heeft gewerkt was Escapology.
    pi_42820215
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef broodje_poep het volgende:

[..]

Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.
    Deze muziek is niet zoals Robbie het eerst maakte. Anders, maar niet slecht, absoluut niet. Ik vind het wel een goed album ja. Ik snap wel dat er genoeg fans zijn die het niks vinden. Te blieperig, expirimenteel. Die verwachten een cd vol Angels, Strong, Sexed Up enz. Dat vind ik ook goed, maar dit dus ook.

Live zal het niet goed overkomen, dat denk ik ook. Ik zag eens een filmpje waarop hij Rudebox deed, en dat zag er gewoon minder goed uit.
      ESF Reporter donderdag 19 oktober 2006 @ 22:42:02 #32
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_42820437
    Ik ben ook benieuwd hoe dit live gaat uitpakken. Het zullen dan hele andere shows worden, je merkte het afgelopen zomer al een beetje. Zijn 'vroegere' liedjes zijn echt van die meezingers en meespringers, en 'Radio', 'Advertising Space', 'Tripping', het zingt allemaal niet zo lekker mee om maar niet te spreken van 'Rudebox'. Lovelight is ook geen meezinger. Niet dat concerten alleen leuk zijn als je alle tekst kan meeblèren, maar de shows van Robbie waren toch altijd extra leuk om die hele menigte liedjes als Angels mee te horen zingen.

Van de andere kant is het natuurlijk niet onze taak om de zanger uit te hangen.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 22:59:56 #33
    124375 LeroyBrown
    Bring back that Leroy Brown!
    pi_42821049
    Ik vind het opzich wel een lekker album, maar voor mij hoeft ie denk ik niet nog een keer een album als dit uit te brengen. Denk ik. Misschien dat ik daar naar nóg meer luisterbeurten wel weer anders over denk.
    [i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
    And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
    pi_42821078
    king of the bongo is anders prima mee te 'zingen', al was het maar omdat het een cover van een recent nummer is dat iedereen toch al kent
    pi_42821234
    Ik vind het echt een goede plaat! Vanmiddag gehoord en echt zitten genieten, totaal anders dan zijn andere albums. Maar zeer zeker geslaagd
    Iedereen is uniek, behalve ik.
    pi_42829095
    Op de website van 3FM lees ik zojuist het volgende:
    quote:
    (19-10-06) - De nieuwe CD van Robbie Wiliams, Rudebox, vindt gretig aftrek ondanks de kritieken. Rudebox, het nieuwe album van Robbie Williams, is vóór verschijning al platina. De plaat ligt vanaf vrijdag in de winkels. Inmiddels zijn er al meer dan 70.000 exemplaren van besteld.
    She's Madonna was zojuist nog te horen op 3FM, dinsdagmiddag hoorde ik die plaat ook al voorbijkomen bij Radio 2. Misschien een teken aan de wand, voor wat de derde single betreft?
    quote:

Dan ben je dus gewoon niet echt een fan. En dat baseer ik dan op Intensive Care, wat eigenlijk een vrij matig album is. Als je dat *wel* goed vindt en Rudebox 'afschuwelijk' vindt, klopt er iets echt niet met je algehele muzieksmaak. Of je bent gewoon te conservatief, dat kan ook.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:32:10 #37
    147235 Bombardier
    The artillery man
    pi_42829187
    Dat rudebox, dat is écht een slecht nummer. Het klinkt als Eddy Wally die probeert te rappen. Verder zou dit nummer ongeveer in 4 sporen met Cubase zijn geproduceerd, als ik die eenvoud zo beluister. Dagje werk.
    Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
    Kornukov: Carry out the task, destroy it!
    pi_42829334
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 10:32 schreef Bombardier het volgende:
    Dat rudebox, dat is écht een slecht nummer. Het klinkt als Eddy Wally die probeert te rappen. Verder zou dit nummer ongeveer in 4 sporen met Cubase zijn geproduceerd, als ik die eenvoud zo beluister. Dagje werk.
    Neemt niet weg dat ie erg aanstekelijk is.
    pi_42829608
    quote:
    Als jij eens beter luisterd dan hoor je dat er echt wel meer in zit dan 4 sporen met Cubase!
    pi_42831603
    quote:
    denk dat jij dan naar een ander liedje hebt geluisterd
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:44:04 #41
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42844320
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_42846575
    Persoonlijk vind ik IC wel een lekkere plaat, maar goed, het zal iig zijn platenmaatschappij een reet roetsen, het is iig volgens deze cijfers zijn best verkochte album met 7 miljoen exemplaren wereldwijd.

http://en.wikipedia.org/wiki/Robbie_Williams_discography
    Mercedes-Benz
    pi_42862553
    Lovelight

Ik ben sowieso geen Robbie-fan, maar ik dacht even dat dit de nieuwe single van George Michael was.
    pi_42868358
    Ik moet zeggen dat ik Rudebox best leuk vind klinken, nu ik het wat meer gehoord heb. Het is tenminste eens anders. Never Touch That Switch is een favo.
      ESF Reporter zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:57:16 #45
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_42871187
    M'n Rudebox-bestelling is onderweg maar ik heb 'm gisteren alvast 'binnengehaald' want ik ben een ongeduldig mens. Het is...anders. Maar toch niet anders-anders zoals ik gevreesd had, het klinkt lekker. Natuurlijk zitten er een paar nummers bij die ik waarschijnlijk straks altijd zal skippen, en het is niet m'n favoriete Robbie-album, maar het is verfrissend old skool met vleugjes fout en grappige teksten en leuke deuntjes er doorheen. Als ik het een omschrijving moet geven.
    Jammer dat Robbie's vocals steeds ondergeschikter worden aan z'n muziek (volgens mij hoor je 'm in zijn 'normale' zangstem amper een keer zingen) en het feit dat hij op dit album toch wel 4 cover heeft staan laat volgens mij wel zien dat een collaboratie met songwriters als Guy Chambers toch wel gemist wordt.
    Al met al, na 3 keer geluisterd te hebben, geef ik 't een 7. En misschien wordt het na een paar keer luisteren een 7,5.
    pi_42873975
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:53 schreef PV het volgende:
    Ik vraag 'm wel voor mn verjaardag (= nog een maandje, maar de mp3s heb ik toch al...)
    M'n ouders hebben 'm vandaag gekocht maar ik wacht netjes tot m'n verjaardag
    pi_42875524
    Mensen die Lovelight niet leuk vinden. Maar ik vind wel dat op ze op het album een vies geluidje onder lovelight hebben gezet, verpest het een klein beetje. Soms heb ik het idee als ik het album luister dat ik Robbie sommige lyrics al eens heb horen zeggen in interviews ofzo. Tof album hoor verder. Iemand nog in de Adidas store in A'dam geweest om die tracksuits uit te checken? Ben er geweest, vond ze maar erg gewoontjes.
      zondag 22 oktober 2006 @ 12:58:43 #48
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42882526
    wohoooo
    cd is verstuurd
    ''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
    pi_42891619
    Geweldige cd. 2 Super 80's covers, Louise van de Human League is goed, maar Kiss Me van Stephen Tin Tin Duffy is echt hemels. Ook het nummer We Are The Pet Shop Boys is heel goed, veel song titels komen terug in de songtekst en het is Robbie goed gelukt het Pet Shop Boys geluid te benaderen.
    pi_42891883
    Ik moet er erg aan wennen, vind het een beetje vreemd en nog niet echt lekker op een aantal nummers na....
    pi_42894046
    De meeste 80's geeks zullen dit zijn beste album vinden. Als je een (goede) 80's cover uitbrengt kun je wat mij betreft niet meer stuk
    pi_42894260
    Bedoelen jullie nr.4?? Die bong nummer, die is wel lekker, lekkere beat. Verder moet Robbie echt niet rappen vind ik dat klinkt voor geen meter. SWW was veel beter!
      zondag 22 oktober 2006 @ 18:54:33 #53
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42894304
    Waar kan ik m downen mensen?
    iedereen heeft m al gehoord maar ik kan m niet vinden
    Mail me op Drdegroot@gmail.com
    Tenk joe
    ''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
    pi_42895294
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 17:25 schreef Walvisje het volgende:
    Geweldige cd. 2 Super 80's covers, Louise van de Human League is goed, maar Kiss Me van Stephen Tin Tin Duffy is echt hemels. Ook het nummer We Are The Pet Shop Boys is heel goed, veel song titels komen terug in de songtekst en het is Robbie goed gelukt het Pet Shop Boys geluid te benaderen.
    Zou dat misschien komen doordat PSB 2 nummers op de cd produceren?

Overigens, voor de die-hard Robbie-fans die niks willen missen en ook van andere goede muziek houden: deze week verschijnt de nieuwe Pet Shop Boys live-2CD Concrete, met daarop ook een nummer gezongen door Robbie Williams: Jealousy. Info: Pet Shop Boys - Fundamental (album 2006)
    pi_42895501
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 18:54 schreef superhaagie het volgende:
    Mail me op Drdegroot@gmail.com
    Tenk joe
    Hij is voor 7,99 te koop bij de Mediamarkt. tenminste, hier in Rotterdam. Voor dat geld ga ik niet eens meer zoeken. Maar hij is op de gemiddelde torrentsite ook wel te vinden, hoor.
      zondag 22 oktober 2006 @ 19:56:13 #56
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42896295
    Heb m al besteld dus krijg m vd week binnen, maar ben zo nieuwsgiehieriggggg
    pi_42898354
    Aha. Nou ja, torrents zijn je vriend.
    pi_42899748
    Is die 7,99 voor Rudebox zeker alleen deze week? Dan woensdag maar even snel halen, als ik tijd heb.
      zondag 22 oktober 2006 @ 21:50:01 #59
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_42900576
    quote:
    Op zaterdag 21 oktober 2006 20:57 schreef Cee het volgende:
    volgens mij wel zien dat een collaboratie met songwriters als Guy Chambers toch wel gemist wordt.
    Nou volgens mij heeft dat er in dit geval weinig mee te maken. Dit album is toch vooral een leuk zijstapje, zoals hij dat ook al eerder deed met Swing. Die covers zijn denk ik meer nummers die hij te gek vindt en die hij naar zijn eigen hand wil zetten.
    xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
      zondag 22 oktober 2006 @ 21:51:46 #60
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42900666
    Ik heb m ik heb m :X
    pi_42901876
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Nou volgens mij heeft dat er in dit geval weinig mee te maken. Dit album is toch vooral een leuk zijstapje, zoals hij dat ook al eerder deed met Swing. Die covers zijn denk ik meer nummers die hij te gek vindt en die hij naar zijn eigen hand wil zetten.
    Ik deel die mening. Waarom dit album? "Because he can". Het is iets leuks, een uitstapje. Niet heel erg serieus bedoelt, als je naar de meeste nummers luistert.
    pi_42934743
    De cover van Kiss Me is waarschijnlijk ontstaan doordat Robbie al een tijd samenwerkt met Stephen Tin Tin Duffy. Het Bongo Bong nummer is trouwens van Manu Chao en is 90's.
    pi_42937732
    Is wel een leuk album geworden.
      woensdag 25 oktober 2006 @ 22:56:29 #64
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_42937980
    is de bonus dvd wat? of kan ik beter de gewone versie kopen?
      woensdag 25 oktober 2006 @ 23:07:23 #65
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_42938348
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 18:54 schreef superhaagie het volgende:
    Ik zie dat je 'm al hebt gevonden maar voortaan hier niet meer dit soort vragen stellen aub.
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 19:33 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Hij is voor 7,99 te koop bij de Mediamarkt. tenminste, hier in Rotterdam. Voor dat geld ga ik niet eens meer zoeken.
    Dat is een mooie prijs.
    pi_42941163
    Nee, ik vind dit album echt niks.
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
      donderdag 26 oktober 2006 @ 01:15:27 #67
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42942452
    Ik vind het best een leuk album, maaar niet zijn beste.
    Intensive care ligt meer in mijn smaak.
    Dit album is zeker niet slecht, houdt ook wel veel van 80's muziek dus kan me wel goed in de sound vinden.
    Maar ik vind dat ze te veel robbies stem hebben ''vervormd'' en je daardoor niet echt een Robbie sound krijgt.
    Als het goed is krijg ik deze week het origineel met de Bonus DVD binnen dus ben daar ookw el benieuwd naar.
    pi_42944296
    Gisteren Rudebox met dvd gehaald!!
    Docu over 'Close Encounters' tour is ERG vermakelijk!
    pi_42945403
    Ik heb 'm gistermiddag binnen gekregen. Ga vanavond fijn vanuit bed DVD kijken
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
      donderdag 26 oktober 2006 @ 12:11:51 #70
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42948741
    De docu is zeker gaaf
    Jammer dat ie zo kort is...
    Maar leuk om te zien hoe hij naar de concerten toe leeft etc.
    pi_42948821
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef superhaagie het volgende:
    De docu is zeker gaaf
    Jammer dat ie zo kort is...
    Maar leuk om te zien hoe hij naar de concerten toe leeft etc.
    Viel best mee, had em iets korter verwacht.
    Hij's echt zenuwachtig he voordat ie op moet!
      donderdag 26 oktober 2006 @ 13:10:04 #72
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42950577
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Viel best mee, had em iets korter verwacht.
    haha ja..
    vooral bij die 1na laatste gloof ik?
    En dat het dan 1 vd beste shows (na 35) was.
    Echt super hehe
    Bljft een toffe kerel om zijn humor enz en heerljik om naar te kijken als ie met zijn vrienden praat enz.
    pi_42962347
    quote:
    ROBBIE WILLIAMS-SONG WEKT WOEDE

24-10-2006 10:17

Een aantal mensen met een handicap heeft woedend gereageerd op het nieuwe album van Robbie Williams. "Dans alsof je de Olympische Spelen voor gehandicapten hebt gewonnen", zingt Robbie op het titelnummer Rudebox. Dat is bij de Britse raad voor gehandicapte mensen verkeerd gevallen.

Kwetsend
    “Ik ben een grote fan van Robbie Williams en ben zelfs naar zijn concert geweest, toch zal ik dit album niet kopen”, vertelt Anne Pridmore, voorzitter van de raad. “De zin over de Paralympics ervaren we als zeer kwetsend.”

Bewondering
    Robbie Williams heeft via zijn woordvoerder laten weten dat “hij een groot fan is van elke vorm van sport en dat hij veel bewondering heeft voor gehandicapte sporters”. Of de Britse raad verdere stappen overweegt, is niet bekend.

Bron: Digital Spy
    Lekker op tijd ook
    pi_42969828
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 19:36 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Lekker op tijd ook
    meestal duurt het in dit geval iets langer voordat het kwartje valt.
    could you just [i]not[/i] breathe?
    pi_42970214
    Zit dat stuk wel in de single-versie van Rudebox? Volgens mij niet, dus is het niet zo gek dat er nu pas commentaar op komt.

Wat zou trouwens de derde single worden na Lovelight, vraag ik me af
      donderdag 26 oktober 2006 @ 23:48:22 #76
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_42971229
    Weet niet.
    misschien King of Bongo?
    Kiss me is ook een lekker nr.
    pi_42971735
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 23:15 schreef dVTB het volgende:
    Zit dat stuk wel in de single-versie van Rudebox? Volgens mij niet, dus is het niet zo gek dat er nu pas commentaar op komt.

Wat zou trouwens de derde single worden na Lovelight, vraag ik me af
    Ja, ergens in het begin zit het. 'Dance like you just won the Paralympics.' Zoiets.
    pi_42976493
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef JeroenV het volgende:
    Ja, ergens in het begin zit het. 'Dance like you just won the Paralympics.' Zoiets.
    Ik hoorde het in de albumversie ja, maar zit het ook in de singleversie? Vaak is die korter dan de albumversie.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:06:50 #79
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_42995079
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 19:36 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Lekker op tijd ook
    mensen kunnen ook zeuren

Anyweg: heb eergisteren het album gekocht bij de Media Markt en heb `m sindsdien in de cd speler zitten
    erg lekkere cd, goede mix van rustige en up-tempo songs. "We`re the Pet Shop Boys" klinkt lekker fout, "Never touch that switch" is een heerlijke track en z`n versie van Bongo Bong klinkt goed
    Kortom: zeker de moeite waard
    pi_42996096
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 08:59 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ik hoorde het in de albumversie ja, maar zit het ook in de singleversie? Vaak is die korter dan de albumversie.
    Daar heb ik het over. Ik hoorde die zin al vanaf het begin dat ik het nummer kende.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:48:35 #81
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_42996252
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Megalomaniac het volgende:

Nog steeds?
    pi_42997231
    Afgezonderd van wat mindere nummers moet ik zeggen dat ik het album best wel ben gaan waarderen.
    pi_43001686
    Zkr een lekker album! Beter dan Intensive Care qua dansniveau.
    pi_43015909
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 01:24 schreef partyyboyy het volgende:
    Zkr een lekker album! Beter dan Intensive Care qua dansniveau.
    pi_43020304
    Ik kan maar niet wennen aan deze 'sound'... De eerste dat ik het hoorde dacht ik echt dat het één grote grap was... Na een paar keer luisteren is het nog steeds naar nummers die ik misschien leuk ga vinden... Ik kan me niet voorstellen dat dit live ook echt leuk is...
    .
    pi_43030194
    De enige nummers die ik bagger vind zijn Louise, Burslem Normals, Summertime en Dickhead...
    pi_43134094
    Ik vind het wel een aardig album...Het is gewoon wat minder commercieel heb ik het idee en heeft gewoon zijn fantasie de vrije ruimte gegeven...Een goed ding! Alsof hij nog niet beroemd genoeg is.

Maar ja, het album is wel wennen.
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_43215084
    Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (2 Disc Set) - DVD Region 2
    EUR 18.99
    release-/verzenddatum:
    Monday 13 Nov

http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1052263&subcat=region2
    pi_43215177
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
    Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (2 Disc Set) - DVD Region 2
    EUR 18.99
    release-/verzenddatum:
    Monday 13 Nov

http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1052263&subcat=region2
    Hoezo een carrière overzicht? Interessante dubbelaar!
    .
      zaterdag 4 november 2006 @ 02:09:05 #91
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43224345
    bestelddddddddd
    hehe
    nu 2 weken wachten
    pi_43258543
    quote:

[..]

Klopt ook wel. Ik koop alles Heb ik vanaf het begin (Freedom) gedaan en ik wil gewoon alles hebben...

Ik dacht van tevoren dat het niks zou worden (Rudebox vond ik niet echt fantastisch), maar er staan toch wel wat leuke nummers op!

Ik vond IC ook niet echt je dat. Let's get Guy Chambers back!
    pi_43273186
    We're the pet shopboys
    Mercedes-Benz
    pi_43276000
    Heb er maar nog een keer naar geluisterd. Dit keer op op de beats enzo gelet. Niet slecht
    vooral die verhalende drugs proza is wel tof.
    pi_43294785
    Wel verdomd klote dat je die cd neit op de pc kunt afspelen zeg. Vind je het gek dat mensen andere middelen gaan zoeken met dit soort onzin

Wel erg lekkere cd overigens, vind hem een stuk beter dan intensive care eigenlijk, vooral lovelight vind ik errug lekker

<edit> en Media Player pakt hem dus wel, klotezooi dat winamp hem niet pakt, ik heb echt zo'n grondige hekel aan media player. </edit>

[ Bericht 22% gewijzigd door erikh op 06-11-2006 16:53:03 ]
      dinsdag 7 november 2006 @ 09:47:06 #96
    14571 Goochie
     huh?? Mot dat dan ?
    pi_43317435
    Dit is het eerst Robbie Williams album wat ik goed vind.
    als in goochelaar
      dinsdag 7 november 2006 @ 17:05:16 #97
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_43329017
    Z'n versie van Bongo Bong is geweldig!
    pi_43403192
    Nu op TMF : Robbie Williams Marathon!
      donderdag 9 november 2006 @ 19:02:03 #99
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_43404360
    Hoor ik in dat laatste zinnetje van Bongo Bong nou een Borat-immitatie? Iets van "i believe it was the dog" (met fout accent) ofzo?
    pi_43404631
    Leuk om te horen hoe enthousiast hij is over Rudebox.
    pi_43406532
    Dit is cool . Een concert van net voor dat I've been expecting you uit kwam .
    No regrets

[ Bericht 20% gewijzigd door JeroenV op 09-11-2006 20:18:51 ]
      donderdag 9 november 2006 @ 22:01:54 #102
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43411844
    ehh, is t nu nog?
    pi_43411900
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef superhaagie het volgende:
    ehh, is t nu nog?
    jup, tot middernacht geloof ik. Vanmiddag begonnen rond 12 uur geloof ik.
      donderdag 9 november 2006 @ 22:11:35 #104
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43412193
    fijn, t meeste gemist dus
    pi_43412709
    Meeste wordt volgens mij herhaald. Dat interview over Rudebox heb ik al paar keer langs zien komen.
      donderdag 9 november 2006 @ 23:33:30 #106
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43415110
    oww ok..
    Ik vind dit interview maar bagger eigenlijk, hij is totaal niet serieus enzo...
    Maar goed..
    pi_43481528
    vanmiddag de dvd gekocht WOOF... echt erg leuk. Heb gelijk zin om naar een concert van hem te gaan
      maandag 13 november 2006 @ 19:00:45 #108
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43516639
    issie uit???
    volgens mij wordt de mijne pas de 17e verstuurd
    pi_43553808
    Vanmiddag de dubbeldvd gekocht, en ook maar meteen The Ego Has Landed aangeschaft. Het enige album dat nog ontbrak
    pi_43558860
    Vind het album steeds beter worden he, the actor, we're the pet shop boys, madonna, 80/90's, bongo super....
    Mercedes-Benz
    pi_43634425
    -nvm-

[ Bericht 51% gewijzigd door Megalomaniac op 17-11-2006 14:15:35 ]
      vrijdag 17 november 2006 @ 13:30:33 #112
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_43634925
    ey gast...dat is de programmering van 2005

[ Bericht 73% gewijzigd door Hankster op 17-11-2006 13:38:37 ]
    pi_43636291
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 13:30 schreef Hankster het volgende:
    ey gast...dat is de programmering van 2005
    Rustig maar heb het al weggehaald.
    pi_43640104
    Volgens de Engelse boulevardkrant The Sun wordt She's Madonna in januari een gezamenlijke single van Robbie Williams en de Pet Shop Boys.
    pi_43640993
    Ik vond het eerst een saai nummer, maar eigenlijk vind ik hem nu wel cool.
      zondag 19 november 2006 @ 21:23:02 #116
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_43697719
    Een gezamelijk nummer van Robbie en de PSB.
    pi_43702305
    Ik blijf alleen hangen bij Burslem Normals. Nostalgie naar vroeger tijden als ik 'em hoor. Dat heeft ie goed weten over te brengen. Maar de gemiddelde track luister ik 10 seconden (en da's lang) voor ik doorzap.
    pi_43705791
    quote:
    Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef nipeng het volgende:
    Een gezamelijk nummer van Robbie en de PSB.
    Ja, wat is je punt? Daarvan staan er twee op Rudebox en het is trouwens niet de eerste keer dat ze samenwerken. Robbie is groot PSB-fan, deed al eerder een PSB cover, PSB-zanger deed backing vocals op No Regrets, etc.

ALS het bericht WAAR is, dat het een gezamenlijke single wordt, is dat denk ik ook om marketing-redenen. PSB wat meer promotie en aandacht geven dan ze nu krijgen. In Nederland worden ze straal genegeerd, bijvoorbeeld.
    pi_43725616
    A collaboration single... ja, hehe... ze hebben meegeschreven en geproduceerd! Maar het is natuurlijk de nieuwe single van Robbie Williams. She's Madonna is wel de beste track van het album!
      dinsdag 21 november 2006 @ 00:03:17 #120
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43734753
    Benhet wel met dVTB eens, PSB maakt leuke muziek, en het is goed dat ze aan het licht komen in NL.
    Genieten doe ik elke keer weer meer van het album, heerlijk!
      dinsdag 21 november 2006 @ 00:05:50 #121
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43734818
    Weet iemand trouwens de exacte release datum van de laatste DVD?
    Heb m besteld maar nog niet binnen... en vind het nu wel lang duren, tenzij hij pas de 17e uit is gekomen ofzo.
    pi_43739503
    Heb em zaterdag al bij FRS zien liggen.
    pi_43740069
    She's Madonna op 3FM>
    pi_43859809
    Sinterklaasavond moet je je VHS-/DVD/recorder in de aanslag houden.
    Veronica zend in het kader van December muziekmaand een concert van Robbie uit!
      vrijdag 24 november 2006 @ 19:25:02 #125
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43859859
    Zal dat niet het concert zijn van Leeds weer?
    Of is het een nieuw concert.
    pi_43859963
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 19:25 schreef superhaagie het volgende:
    Zal dat niet het concert zijn van Leeds weer?
    Of is het een nieuw concert.
    Geen idee, zag het staan in de nieuwe tv/gids. Deze gaat maar tot 1 dec. Het word uitgezonden op 5 december, er staat alleen 20.30 Robbie Williams Concert. Verder niets.

Zal eens een mail richting veronica doen.
      vrijdag 24 november 2006 @ 19:52:18 #127
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43860636
    hehe ok dan... laat t ff weten
    ben benieuwd, maar ben bang dat het het leeds concert is, die ik al op dvd heb liggen
    pi_43906520
    Nieuwe DVD is nu 13,99 bij de Mediamarkt. Weet ik meteen een Sinterklaascadeautje
      zondag 26 november 2006 @ 17:08:42 #129
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43908989
    ik heb m!!!!!!!!!!!!
    echt geweldig...
    leuk om andere beelden te zien die k nooit eerder gezien hebt
    ook veel nrs die ik niet kende.. zo zie je maar
    maar n goede verzameling van 10 jaar robbie!
    prachtig
      zondag 26 november 2006 @ 17:38:21 #130
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_43909801
    met tom jones!!! echt super...
    nooit gezien dit..
    pi_43998377
    Nieuwe tv gids is binnen, met Robbie Williams!

dinsdag 5 december:

18.55 -20.00 Robbie Williams - We Are Not Alone

20.30 - 22.30 Robbie Williams - A Close Encounter (Leeds concert 9 september)
      woensdag 29 november 2006 @ 20:04:20 #132
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44002378
    We are not alone..
    Wat is dat voor n concert dan?
    of een docu. omdat ie maar n uur duurt:)
    Leeds heb ik al op dvd
    pi_44016129
    Dat is een docu over de voorbereiding op de tour, volgens de TV gids dan..
    pi_44017534
    Staat ie niet op de bonusDVD van Rudebox??
      donderdag 30 november 2006 @ 23:35:21 #135
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44042233
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Megalomaniac het volgende:
    Staat ie niet op de bonusDVD van Rudebox??
    Ja, nou je het zegt
    Maar hij is zeker waard om te kijken.
    pi_44077315
    Heeft er hier iemand al kaartjes gewonnen voor Australie??

Vriendinnetje gaat naar het concert in Aussie
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
    pi_44106248
    pi_44109307
    quote:
    Hij neemt gewoon z'n programma over!!!!
    pi_44110062
      maandag 4 december 2006 @ 19:50:05 #140
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_44142662
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 17:08 schreef superhaagie het volgende:
    ik heb m!!!!!!!!!!!!
    echt geweldig...
    leuk om andere beelden te zien die k nooit eerder gezien hebt
    ook veel nrs die ik niet kende.. zo zie je maar
    maar n goede verzameling van 10 jaar robbie!
    prachtig
    Ik heb hem ook! Echt een gave dvd!
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
      maandag 4 december 2006 @ 23:21:22 #141
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44149836
    ja he
    prachtig die hele oude stukjes, vind ik vaak nog mooier om te zien dan het leedsconcert...
    veel nummers van I've been expecting you blijven zoooo goed
    En het duet met Kylie, en Tom Jones, geweldig...
      maandag 4 december 2006 @ 23:33:57 #142
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44150298
    meer mensen Jensen gezien vanavond?
    take that was er erg leuk
    pi_44155186
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 23:33 schreef superhaagie het volgende:
    meer mensen Jensen gezien vanavond?
    take that was er erg leuk
    Zonder Robbie is het geen hol aan!
    Iemand laatst nog Take That special gezien? (afgelopen vrijdag was dat volgens mij)
    Wat een neppe gasten zeg! Behalve Robbie natuurlijk!
      dinsdag 5 december 2006 @ 10:11:14 #144
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_44156248
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Iemand laatst nog Take That special gezien? (afgelopen vrijdag was dat volgens mij)
    Ik vond ze dik en oud
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_44157285
    Noel voorspelt zelfmoord Robbie

Noel Gallagher heeft het blijkbaar niet zo op Robbie Williams. Hij heeft voorspeld dat Robbie zo ongelukkig is, dat hij zelfmoord gaat plegen. En alsof dat nog niet genoeg is, heeft hij Robbie een geladen pistool aangeboden om het gemakkelijker te maken. De kerststemming zit er goed in, Noel!
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:23:23 #146
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44157642
    Onzin van dat Noel gedoe, zoals ie op de video gister bij Jensen overkwam tegen over Take That zag ie er gewoon goed en zelfverzekerd uit.

hehe ja idd, ze zijn zeker dikker :p
    Maar vind de nieuwe single niet slecht, ben nu t album aan t downloaden
    pi_44166192
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:23 schreef superhaagie het volgende:
    Onzin van dat Noel gedoe, zoals ie op de video gister bij Jensen overkwam tegen over Take That zag ie er gewoon goed en zelfverzekerd uit.

hehe ja idd, ze zijn zeker dikker :p
    Maar vind de nieuwe single niet slecht, ben nu t album aan t downloaden
    Welk programma gebruik je als ik vragen mag?
      dinsdag 5 december 2006 @ 17:26:54 #148
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44167856
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Welk programma gebruik je als ik vragen mag?
    Euh, hoe bedoel je dat?
    pi_44169244
      dinsdag 5 december 2006 @ 19:13:36 #150
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44171061
    hehe ja weet ik ook wel :p
    maar dat mag helemaal niet O:)
    pi_44172061
    nu op Veronica he!
    pi_44172074
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef superhaagie het volgende:
    hehe ja weet ik ook wel :p
    maar dat mag helemaal niet O:)
    Ik had het door ja
    pi_44173828
    Kan iemand een setlist posten van de tour waarmee hij nu bezig is. Wil weten welke nummers hij van Rudebox doet.
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:41:44 #154
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44174055
    staat ook op robbiewilliams.com
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:42:29 #155
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44174081
    maare, gebruik FTD en newsleecher
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:52:17 #156
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_44179184
    Rudebox was live 10 keer lekkerder dan op cd.
    Die andere nummers heb ik live te vaak gehoord helaas, maar het blijft een prachtige show.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:57:20 #157
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44179390
    Vond m juist live tegenvallen
    Maar goed, smaken verschillen.
    De show is zeker goed mja logisch, tis Robbie
      woensdag 6 december 2006 @ 16:20:40 #158
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_44196277
    nee joh...Leeds was helemaal geen goede show. Of beter gezegd, qua show was het wel cool, maar muzikaal was het dramatisch
      woensdag 6 december 2006 @ 21:14:30 #159
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44206534
    Klopt, vond ik ook.
    Je kon goed horen dat Robbie zijn stem vergalt was door de tour.
    In de Arena klonk het veeeeel beter.
      woensdag 6 december 2006 @ 22:18:10 #160
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_44209071
    Robbie kwam ook bijna niet boven de gitaren uit.
      woensdag 6 december 2006 @ 22:18:47 #161
    161288 Malibu-06
    FEYENOORD ROTTERDAM
    pi_44209093
    Die tienduizenden bakvisjes in het publiek trouwens
      donderdag 7 december 2006 @ 12:42:11 #162
    75466 Hankster
    weest optimistisch!
    pi_44219799
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 22:18 schreef Malibu-06 het volgende:
    Die tienduizenden bakvisjes in het publiek trouwens
    maar dat is op al z'n tournees
    pi_44227434
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Waarom neppe gasten? Achter Robbie zit net zo'n marketingmachine als achter Take That
    pi_44228370
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 16:47 schreef Asile het volgende:

[..]

Waarom neppe gasten? Achter Robbie zit net zo'n marketingmachine als achter Take That
    Ik vind ze niet zo authentiek als Robbie.
    Die Gary en Jason enzow komen erg nep op me over.
    Mark valt ook wel opzich.
    pi_44230767
    Take That is back and they relight my fire!
    pi_44231503
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 18:37 schreef Hapertje het volgende:
    Take That is back and they relight my fire!
    lol
      vrijdag 8 december 2006 @ 20:14:01 #167
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44260473
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 17:13 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ik vind ze niet zo authentiek als Robbie.
    Die Gary en Jason enzow komen erg nep op me over.
    Mark valt ook wel opzich.
    Klopt ook wel, mar goed, ze hebben niet zo n cariere achter de rug als robbie.
    Opzich vind ik het wel leuk dat ze weer samen zijn.
    Ben benieuwd hoe lang en wat er nog gaat komen.
    pi_44364969
    ff een (noob-) vraagje

Op CD-WOW staan 2 verschillende benamingen voor de dvd, namelijk:

Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (DTS) DVD Region 2 EUR 18.99

en

Robbie Williams - And Through It All: Live 1997 - 2006 2 - Europe and Japan EUR 18.49

Wat is het verschil hiertussen eigenlijk?
      dinsdag 12 december 2006 @ 20:35:10 #169
    124375 LeroyBrown
    Bring back that Leroy Brown!
    pi_44369368
    Zo te zien alleen de prijs. Regio 2 ís voor Europa en Japan.
    [i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
    And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
    pi_44382361
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 18:44 schreef ChatGirl het volgende:
    ff een (noob-) vraagje

Op CD-WOW staan 2 verschillende benamingen voor de dvd, namelijk:

Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (DTS) DVD Region 2 EUR 18.99

en

Robbie Williams - And Through It All: Live 1997 - 2006 2 - Europe and Japan EUR 18.49

Wat is het verschil hiertussen eigenlijk?
    De andere is ook DTS.
      woensdag 13 december 2006 @ 15:33:11 #171
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44393944
    Plus dat je de europe versie moet nemen (neem aan dat je in NL woont)
    In amerika etc willen ze nog weleens andere regio dvd's hebben.
    Dan wil het dus weleens zijn dat hij niet afspeelt op jouw dvd speler.
    pi_44425665
    Vaag werk daar, heb m besteld, maar toen ik inlogde kreeg ik maar een resultaat, de bovenste.
    Het zal wel goed zijn dan, toch?
      zaterdag 16 december 2006 @ 01:23:32 #173
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44474931
    Ja, ga er wel van uit.
    Ik kreeg ook gewoon de goede.
    En die doet het perfect..
    heb je m al binnen?
    pi_44487884
    Nee nog niet, duurde vorige keer bij Rudebox iets van 5 dagen, dus ik gok dinsdag of woensdag. Als het voor 14 december besteld werd, dan was het nog voor kerst binnen, zeiden ze via hun nieuwsbrief.
      zondag 17 december 2006 @ 15:34:04 #175
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44509067
    Ohh ok.. ja de dvd duurde bij mij ook ffies hoor.. en Rudebox ook idd.
    Langer als 5 dagen zelfs.
    pi_44831995
    Kreeg gisteravond pas een bevestigingsmail van CD-Wow binnen, dus toch te laat geweest met bestellen schijnbaar. Maar dan heb ik wat om naar uit te kijken
    quote:
    31 december, Veronica 23:05 - 23:55

Robbie Williams: Live in Berlin
    Concert van Robbie Williams dat hij op 9 oktober in het Velodrome in Berlijn heeft gegeven en werd gegeven ter promotie van Robbie's album Intensive Care.

00:20 - 01:00
    Robbie Williams: Live in Berlin, vervolg.
      vrijdag 29 december 2006 @ 22:35:12 #177
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44841524
    ja.. die heb ik al op dvd
    pi_44844670
    Eerlijk gezegd ben ik Rudebox al redelijk zat. Achteraf toch een teleurstellende cd voor mij.
      zaterdag 30 december 2006 @ 00:34:01 #179
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44845327
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef JeroenV het volgende:
    Eerlijk gezegd ben ik Rudebox al redelijk zat. Achteraf toch een teleurstellende cd voor mij.
    Ik heb m al n tijdje niet geluisterd.. maar ja, snap wat jeb edoelt.
    Ik vond IC ook veel beter eigenlijk.
    pi_44851490
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef superhaagie het volgende:
    Ik heb m al n tijdje niet geluisterd.. maar ja, snap wat jeb edoelt.
    Ik vond IC ook veel beter eigenlijk.
    Elk ander album van RW is beter dan Rudebox...
    .
      zaterdag 30 december 2006 @ 12:15:49 #181
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_44852513
    Dat is niet waar, rudebox is een album die jemoet liggen.
    Een hele andere zijstap, maar zeker niet slecht.
    pi_44852601
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 12:15 schreef superhaagie het volgende:
    Dat is niet waar, rudebox is een album die jemoet liggen.
    Een hele andere zijstap, maar zeker niet slecht.
    Mijn persoonlijke mening is dat Rudebox het slechtste album van RW is, wat kan daar niet waar aan zijn? Ik snap ook wel dat dat voor anderen heel anders ligt, maar ik vind weinig tracks interessant...

Een paar nummers zullen 'na wat wennen' best leuk zijn, maar ik heb weinig 'groei albums' meegemaakt waar het 'groeien' zo langzaam gaat...
    .
    pi_44875775
    Bij mij is het juist omgekeerd. In het begin dacht ik 'Leuk album!'. Maar na een paar keer luisteren had ik het ook wel weer gehad. Intensive Care vond ik overigens ook niet veel soeps. Maar ik denk toch wel beter dan dit.
    pi_45002675
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef ChatGirl het volgende:
    Kreeg gisteravond pas een bevestigingsmail van CD-Wow binnen, dus toch te laat geweest met bestellen schijnbaar. Maar dan heb ik wat om naar uit te kijken
    [..]
    En hij is binnen!
      donderdag 4 januari 2007 @ 23:33:02 #185
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_45024324
    duurde wel lang zeg
    veel plezier!!!
    pi_45259963
    It is now confirmed that there will be two more videos and singles for the album "rudebox". France will work on Bongo Bong while most other European countries will release "She's Madonna". There are rumours that Rob might appear at the one or other big TV show in the first quarter of 2007. Also 2007 will see the release of a new Swing Album which Rob has been working on for the past few months.

I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45260044
    Gelukkig, er komt weer een goed album aan...
    .
    pi_45288490
    Ik hoorde dat Bongo Bong zijn nieuwe single ging worden, kan er alleen (nog) geen bron bij vinden.
    pi_45288644
    She's Madonna lijkt me een betere keus...anders een dubbele a-kant van The 80's / The 90's! xD
      vrijdag 12 januari 2007 @ 16:16:22 #190
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_45288682
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
    Ik hoorde dat Bongo Bong zijn nieuwe single ging worden, kan er alleen (nog) geen bron bij vinden.
    Klopt ook...weet niet meer precies waar ik t gehoord heb.
    Maar ik zou idd liever she's madonna hebben.
    pi_45410019
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef superhaagie het volgende:
    Klopt ook...weet niet meer precies waar ik t gehoord heb.
    Maar ik zou idd liever she's madonna hebben.
    Je krijgt wat je wilt Bongo Bong wordt namelijk alleen in Frankrijk een single. De rest van Europa krijgt She's Madonna en dat is nu ook echt officieel bevestigd. Er is inmiddels een promo uit, met naast de album versie ook een radio-edit en instrumentale versie. Onderstaand een persbericht.
    quote:
    EMI Records and IE Music have confirmed that the spectacular and controversial new video for the forthcoming Robbie Williams single ‘She’s Madonna’, a collaboration with Pet Shop Boys, will be made available to watch exclusively online at bbc.co.uk/radio1, alongside Inner Sanctum subscribers on robbiewilliams.com. From 7am on Friday Jan 19th and for a period of 72 hours, BBC Radio 1’s website will be the only place worldwide where the video can be accessed for free.

EMI Records Head of Radio, Tina Skinner, says “EMI Records is very excited to be working with Radio 1 and IE Music on this unique offer via the Radio 1 website to bring the incredible new video for 'She’s Madonna' by Robbie Williams into peoples’ homes for the first time. This gives us both a fantastic cross platform opportunity to deliver one of our artists direct to his core audience on a global scale and is a great opportunity for EMI Records and Robbie Williams to work in tandem with Radio 1.”

The song ‘She’s Madonna’ sees Robbie Williams, Neil Tennant & Chris Lowe forming their long threatened super-group in one of ‘Rudebox’s most acclaimed moments; a dynamic piece of synth-pop balladeering at its very finest from this unconquerable trio, one of two tracks that they recorded for ‘Rudebox’ last spring.

Robbie Williams has a long tradition of delivering iconic videos for his tracks. 'She's Madonna’s accompanying clip is no exception and shows Robbie as we have never seem him before. It was shot recently in Los Angeles during a break before the final Australasian leg of his world tour. The video features appearances from some of LA’s most famous and infamous drag queens including most notably Alexis Arquette (brother of the famed Arquette family acting siblings Patricia, Rosanna & David) and was made with Swedish director Johan Renck, whose previous video credits include William’s ‘Trippin’’ promo and acclaimed video for the likes of Beyonce, The Streets and Madonna herself.

‘She’s Madonna’ is released on March 5th on Chrysalis/EMI, and is taken from his recent and acclaimed ‘Rudebox’ album released in late 2006. Robbie Williams has just completed the final leg of his record breaking ‘Close Encounters’ World tour, playing to over 3 million people along the way. ‘She’s Madonna’ is released on March 5th on Chrysalis / EMI Records. ‘Rudebox’ - the album - is out now.
    pi_45413320
    Als Madonnafan ben ik wel zeer benieuwd naar de video, haha!

[ Bericht 25% gewijzigd door MadGuy op 16-01-2007 18:46:23 ]
    pi_45414285
    http://youtube.com/watch?v=T9Hnk1ziK-A

Hier kun je het bekijken!! xD Niet de clip maar een mock interview! xD
    pi_45531785
    pi_45545465
    Die mock interview met Johan renck zit door de clip heen. Jammer.
      zondag 21 januari 2007 @ 12:47:30 #196
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_45555637
    leuke clip :d
    verklaart n hoop wrom ie in vrouwenkleren zit
    pi_45561028
    Wat slecht

Ik kots 'm echt uit. Maarja.. ik heb 'm ook eigenlijk nooit goed gevonden
    pi_45562522
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 15:27 schreef Erotica_ het volgende:
    Wat slecht

Ik kots 'm echt uit. Maarja.. ik heb 'm ook eigenlijk nooit goed gevonden
    Dan heb je hier ook niks te zoeken!
    pi_45563087
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Dan heb je hier ook niks te zoeken!
    Het is goed bedoeld hoor Voor Intensive Care vond ik het nog best goed eigenlijk (:P) alleen nu wordt het een overkill..
      maandag 22 januari 2007 @ 16:50:51 #200
    73750 superhaagie
    Music is the answer
    pi_45583556
    Kan een modje de TT veranderen?
    Naar algemeen robbie williams talk of iets...
    Thx
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')