quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:42 schreef sjimz het volgende:
Is dat vrouwtje niet gewoon stiekem Stijn Vreven?
Hij kan je hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er al bevestigd dat het hem ook echt is?
quote:Error
The following tag has a syntax error:
{exp:weblog:entries}
Please correct the syntax in your template.
Maar niet iedereen leest VBL, Golfer....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:17 schreef golfer het volgende:
Stond vanmiddag al hier:
Overig voetbalnieuws deeltje #6
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:12 schreef sjimz het volgende:
Stefan voorbindlul la la la la la! ( x20 )
ajax - adoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Zou eigenlijk op spandoek formaat gemaakt moeten worden
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Zou eigenlijk op spandoek formaat gemaakt moeten worden
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Stefan Postma, je vrouw die heb een lul
je vrouw die heb een lul
je vrouw die heb een lul
je vrouw die heb een lul
je vrouw die heb een lul
Al zal dat zn minste zorg zijn
Denk dat 'ie heel blij is dat 'ie 2x Ajax - ADO uit kan zitten met een gebroken beenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat moet die jongen z'n eigen kut voelen met utrecht en Ajax op het programma.
ik vind em nog best aardig eigenlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:01 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik krik mn eigen niveau altijd op na 1'en.
Denk dat dat de spreekkoren niet gaat tegenhoudenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:01 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat 'ie heel blij is dat 'ie 2x Ajax - ADO uit kan zitten met een gebroken been
Dan bij deze: welkom op mijn niveauquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
ik vind em nog best aardig eigenlijk.
En dat-ie Holland Sport ook al heeft gehadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:01 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat 'ie heel blij is dat 'ie 2x Ajax - ADO uit kan zitten met een gebroken been
Volgens mij zat die voorbinder niet in z'n eigen kut, maar vooral in zijn anus.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat moet die jongen z'n eigen kut voelen ....
Leuk he? Zo'n ex-vriendin die dit soort filmpjes verspreidt verkoopt.quote:
is dat een serieuze vraagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk he? Zo'n ex-vriendin die dit soort filmpjes verspreidt verkoopt.
wat staat jou nog te wachten?
Van mij mag je hem hebben!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:13 schreef JAM het volgende:
Tee Vee Pee. Toch mijn keeper he.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
je vrouw die heb een lul
je vrouw die heb een lul
je vrouw die heb een lul
je vrouw die heb een lul
Al zal dat zn minste zorg zijn
Zn woordvoerder ofzo. Waarom denk je dat hij van Engeland is teruggekomen? Daar weten ze wel raad met dit soort shitquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie zegt dat dit hem echt is.....
Dat is nog het meest perverse van allemaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt hij genomen door een dik wijf, heeft ze nog geen tieten ook.
Yeah Rightquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Artikel uit 2005
KINKY KEEPER HAD ENOUGH
By Martin Rogers
ASTON Villa keeper Stefan Postma is ready to quit the Premiership and move to Spain - after embarrassing details of his kinky sex life were exposed.
Postma was in line for a move to Ipswich, but is now likely to go overseas to avoid further humiliation.
The Dutch keeper's former girlfriend revealed last weekend the bizarre sexual antics the pair enjoyed during their three-year relationship. And Postma knows he would become the target of taunting from opposition fans if he remained in England.
Postma's agent Pietr Buter said: "This would not happen in Holland, but in England it is different. Stefan had a girlfriend who was not the right choice but we hope it is all behind us now.
"It was upsetting for him and everyone close to him, but as a footballer you are public property and you just have to move on. There is a club in Spain who are serious about signing him but there are some things to be sorted out."
Postma was signed by former Villa boss Graham Taylor three years ago, joining the club in for £1.5million from Dutch side De Graafschap.
But he has been unable to force his way past No.1 Thomas Sorensen, making just seven Premiership starts for Villa.
While Sorensen will remain as Villa No.1, manager David O'Leary is hoping to have more competition next season.
He is chasing Everton's Richard Wright and feels the former Ipswich and Arsenal stopper could put real pressure on the Dane.
But Midlands rivals West Brom are also keen on Wright, as they look set to miss out on a proposed loan move for Liverpool's Chris Kirkland.
http://www.mirror.co.uk/a(...)94762-name_page.html
Omdat er duidelijk is gesteld dat hij veel geld heeft betaald om een bepaalde tape tegen te houden..Zelfs gedreigd bij Aston Villa weg te gaan als ze de krant niet tegenhielden..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef VinoTinto het volgende:
alsof ie dat echt is...... waar slaat dit op
Die ga ik echt niet gebruiken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef venomsnake het volgende:
heb er een avatar van gemaakt, voor de liefhebber:![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
Die gaat echt een kuttijd tegemoet![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
quote:Laten we het er maar ophouden dat wij Postma iets beter kennen en dat dit hem 100% is! Is ook bevestigd door mensen vanuit zijn 'vriendenkring'. Filmpje is al vrij oud en is nu uitgelekt. Nu die toch is uitgelekt wordt het door hen bevestigd. Smerig![]()
Jammer dat ie 16kb is...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Goede morgen....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Gebruik je het toch als webicon.
PRICELESS..quote:
tuurlijk wel leven gaat gewoon verder hoor zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:23 schreef Almere-Dude het volgende:
Diie zal binnenkort wel voor de trein springen, je kan je toch nergens meer vertonen.
Nee, dat heeft dat rotwijf gedaan. Er zijn genoeg meneren -en iets zegt mij dat deze zich het meest zullen roeren in de spreekkoren- die dit lekker vinden (of zouden vinden), en daar is mi niets mis mee.quote:
Is heel veel mis mee. Voor je het weet staan alle keepers te boek als homo en krijg ik ook spreekkoren naar me kop.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dat heeft dat rotwijf gedaan. Er zijn genoeg meneren -en iets zegt mij dat deze zich het meest zullen roeren in de spreekkoren- die dit lekker vinden (of zouden vinden), en daar is mi niets mis mee.
Zoiets jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Vriendje van Postma! Hij is een vriendje van Postma!
Dat begrijp ik als je in je hol genomen wordt met een zwarte voorbinddildo door een vieze dikke pad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Artikel uit 2005
KINKY KEEPER HAD ENOUGH
By Martin Rogers
ASTON Villa keeper Stefan Postma is ready to quit the Premiership and move to Spain - after embarrassing details of his kinky sex life were exposed.
Postma was in line for a move to Ipswich, but is now likely to go overseas to avoid further humiliation.
The Dutch keeper's former girlfriend revealed last weekend the bizarre sexual antics the pair enjoyed during their three-year relationship. And Postma knows he would become the target of taunting from opposition fans if he remained in England.
Postma's agent Pietr Buter said: "This would not happen in Holland, but in England it is different. Stefan had a girlfriend who was not the right choice but we hope it is all behind us now.
"It was upsetting for him and everyone close to him, but as a footballer you are public property and you just have to move on. There is a club in Spain who are serious about signing him but there are some things to be sorted out."
Postma was signed by former Villa boss Graham Taylor three years ago, joining the club in for £1.5million from Dutch side De Graafschap.
Agossiemepossie toch!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Is heel veel mis mee. Voor je het weet staan alle keepers te boek als homo en krijg ik ook spreekkoren naar me kop.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Vriendje van Postma! Hij is een vriendje van Postma!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:47 schreef Crush65 het volgende:
Hotelkamer: ¤ 100
Digitale camera: ¤ 200
Voorbind-Dildo: ¤ 60
Zure, lelijke ex die het filmpje achteraf op internet pleurt en je voetbal-carriere naar God helpt:
Priceless!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:52 schreef Bayswater het volgende:
Het wordt weer gezellig op de tribunes, allemaal even inhaken:
Van voor, naar achter, van links naar rechts, van voor, naar achter ....
Och... hij zal vast niet de enige voetballer zijn. Ik wil niet weten wat Rafael en Sylvie doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef FUFR het volgende:
ach, als die gast dat fijn vindt....
ik zie het probleem niet.
IK weet wel wat ik met sylvie wil doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Och... hij zal vast niet de enige voetballer zijn. Ik wil niet weten wat Rafael en Sylvie doen.
Maar dat die geit van 'm het heeft opgenomen en nu op internet verspreid...![]()
En wat dacht je van dat triotje van Sol Campbell, Will Young en nog een voetballerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Och... hij zal vast niet de enige voetballer zijn. Ik wil niet weten wat Rafael en Sylvie doen.
Maar dat die geit van 'm het heeft opgenomen en nu op internet verspreid...![]()
Niks van waar, gewoon een of ander gerucht.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En wat dacht je van dat triotje van Sol Campbell, Will Young en nog een voetballer
Ze deden een telefoon in Campbell's aars en lieten hem trillend afgaan hoorde ik
Ik denk eerder van voor, van achter, van achter, van achterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:52 schreef Bayswater het volgende:
Het wordt weer gezellig op de tribunes, allemaal even inhaken:
Van voor, naar achter, van links naar rechts, van voor, naar achter ....
Ado voor GS'ersquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:31 schreef Borkydude het volgende:
Wtf is Adeau?
maar nu is het te laatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik als je in je hol genomen wordt met een zwarte voorbinddildo door een vieze dikke pad.
Verkeerde keuze in geslacht van Stefan.
Ik denk dat Sylvie haar Tirolerpakje wel bewaard heeftquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
WTF?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:57 schreef Puur het volgende:
Doet me denken aan die keer dat (ik geloof) Ton van Dalen op TV bekend maakte dat Menno Willems betrapt was terwijl hij een schaap aan het nemen was.
Anaal=homo?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Is heel veel mis mee. Voor je het weet staan alle keepers te boek als homo en krijg ik ook spreekkoren naar me kop.
Zou je wel logischerwijs denken, andere kant is wel dat de mannelijke g-spott op die plek zitquote:
Nou ga je wel erg laag Jorienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Stefan Postma?!
Wat heb ik nou vernomen?
Je bent door je vrouwtje
Als een haags hondje genomen!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Stefan Postma?!
Wat heb ik nou vernomen?
Je bent door je vrouwtje
Als een haags hondje genomen!
Hij is gewoon op 2 manieren genaaidquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:44 schreef xJapser het volgende:
Sneu voor die jongen
jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:54 schreef Repeat het volgende:
ik vind het echt triest dit hoor, sorry hoor, maar wat iemand wil doen in zn slaapkamer moet ie toch zelf weten.
Leg uit?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het is zeker niet hetero, wel dan?
de link verwijst nu naar een borat filmpje.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:38 schreef SHE het volgende:
Weet niet of hij al gepost was, maar eh....good busy!
En het vrouwtje neemt 'm nog goed te grazen ook
In de video is te zien hoe Postma een diepte interview krijgt, mbv een mooie strap-on
( NSFW )
http://www.totallycrap.com/videos/video_stefan_postma_sexvideo/NL
ja iddquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:02 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
de link verwijst nu naar een borat filmpje.
link?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:06 schreef JeroenV het volgende:
Op Youtube staat hij ook 'gewoon'.
Youtube:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:06 schreef JeroenV het volgende:
Op Youtube staat hij ook 'gewoon'.
quote:This video has been removed due to terms of use violation.
OMGquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
Dit doen veel mannen toch, wat is er zo bijzonder aan?
volgens mij zit jij nog in je puberale ontkenningsfase, mafketelquote:
Ik kijk niet altijd wie er aan de lul vastzitquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Je laten nemen door een vrouw?
Had ik niet van je verwacht.
Nee, maar wel dat je pizzaliefhebber bentquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:32 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
volgens mij zit jij nog in je puberale ontkenningsfase, mafketel![]()
Niet dat ik nu bevestig dat veel mannen het doen, maar er zijn mannen die het lekker vinden en toch geen homo zijn. Als ik een pizza lekker vind, betekend dat toch ook niet dat ik italiaan ben?![]()
Man, je kan de Arena 4 weken vullen met mannen die dit doen of graag zouden doen maar het is geloof ik nogal een taboe.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:32 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
volgens mij zit jij nog in je puberale ontkenningsfase, mafketel![]()
Niet dat ik nu bevestig dat veel mannen het doen, maar er zijn mannen die het lekker vinden en toch geen homo zijn. Als ik een pizza lekker vind, betekend dat toch ook niet dat ik italiaan ben?![]()
haha geniaal dit. "Kwam in het nieuws door een filmpje waarin hij anale sex bedrijft met zijn vriendin. ( Zij zat achter)"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:30 schreef JeroenV het volgende:
Wiki is er ook snel bij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Postma
paard? tis een zeekoe joh, smerig wijfquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, je kan de Arena 4 weken vullen met mannen die dit doen of graag zouden doen maar het is geloof ik nogal een taboe.
Maarreh...hoe komt zo'n filmpje op het web?
Als ik dit zie denk ik wel: neem dan gewoon een lekkere vent in plaats van zo'n blond paard met een stuk rubber voor.
Ideeen genoeg al zoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja Stefan Posteema, Postema, Postema
Ja Stefan Posteema. Met een dildo komt hij klaar
Bind hem aan je vrouw, en Stefan heeft weer zin.
Pak wat vaseline, en dan maar achterin.
(Op de bekende wijs van ''De Zak van Sinterklaas''
Oh wat jammer dat hij geblesseerd is
Tuurlijk. Doe je wel het licht uit voordat je haar bespringt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het is zeker niet hetero, wel dan?
is idd taboe, en dat vind ik niet raar ook. het zijn gevoelens waar alleen vrouwen op 'horen' te geilen, moreel en evolutionair gezien. als je dan als man die gevoelens niet hebt en zo'n filmpje ziet is dat lachwekkend en uberzielig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, je kan de Arena 4 weken vullen met mannen die dit doen of graag zouden doen maar het is geloof ik nogal een taboe.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
is idd taboe, en dat vind ik niet raar ook. het zijn gevoelens waar alleen vrouwen op 'horen' te geilen, moreel en evolutionair gezien. als je dan als man die gevoelens niet hebt en zo'n filmpje ziet is dat lachwekkend en uberzielig.
hoe weet je dat nou weer?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, je kan de Arena 4 weken vullen met mannen die dit doen of graag zouden doen
Vrouwen geilen evolutionair gezien op anale penetratie???quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
is idd taboe, en dat vind ik niet raar ook. het zijn gevoelens waar alleen vrouwen op 'horen' te geilen, moreel en evolutionair gezien. als je dan als man die gevoelens niet hebt en zo'n filmpje ziet is dat lachwekkend en uberzielig.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vrouwen geilen evolutionair gezien op anale penetratie???
Vooral dat stukje tussen haakjesquote:Kwam in het nieuws door een filmpje waarin hij anale sex bedrijft met zijn vriendin. ( Zij zat achter)
gaat bij een man moeilijk in een andere plek hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vrouwen geilen evolutionair gezien op anale penetratie???
Toch een raar verhaal van je hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:05 schreef BigFire het volgende:
[..]
gaat bij een man moeilijk in een andere plek he![]()
Ja dat afzetten valt natuurlijk tegen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:14 schreef twi het volgende:
Dus daarom baalt 'ie zo van dat gebroken been?
Idd een vrij bekrompen idee dat dat automatisch betekent dat de heer in kwestie homo zou zijn, reeds eerder uitgedragen in dit topic door lichten als Borkydude. ("Anaal is zeker niet hetero").quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:02 schreef Stpan het volgende:
Goed dat deze discussie ook nog eens over of je homosexueel bent als je je door je vriendin door een voorbinddildo laat nemen.
Sjah, ik heb het wel te doen met Postma, dat zo'n video uitkomt is al dramatisch, en dan ook nog eens met een redelijke taboeactie (toevallig dat dat nou net uitlekt).
Ach, die angst is wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd een vrij bekrompen idee dat dat automatisch betekent dat de heer in kwestie homo zou zijn, reeds eerder uitgedragen in dit topic door lichten als Borkydude. ("Anaal is zeker niet hetero").
Angstquote:
Wat was er dan? Niet gezien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:18 schreef DrMarten het volgende:
Ik vond de reportage op rtl4 wel misselijmakend. De grootste commentaren hebben op de vrouw die het op internet gooit, terwijl je er zelf een enorm item over makt met het filmpje notabene op de achtergrond
Normaal gezien niet, maar Borkydude is ook nog keeper snap je?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Angst
Alsof zijn vriendin hem bij de minste twijfel achter de deur staat op te wachten met een Tarzan DeLuxe![]()
idd. , heel dubbel en heel fout.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:18 schreef DrMarten het volgende:
Ik vond de reportage op rtl4 wel misselijmakend. De grootste commentaren hebben op de vrouw die het op internet gooit, terwijl je er zelf een enorm item over makt met het filmpje notabene op de achtergrond
Ze hadden er een heel item over in 4 in het land of hoe dat ook maar heet. Met uiteindelijk het commentaar dat het een kutstreek van die vrouw was dat ze het op internet had gezet.quote:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5169/46a192c4/index.htmlquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:23 schreef maril het volgende:
T filmpje is al niet meer te ziemn, altans op de link van OP , is nu een filmpje met Borat.
Idd. Eigenlijk zou zij met een enorm portret op de achtergrond te zien moeten zijn. Dat mensen weten wie er bij die ranzige kont hoorde.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef milagro het volgende:
[..]
idd. , heel dubbel en heel fout.
ik kan me nu werkelijk geen seconde druk maken om die man's slaapkamergedrag, boeien, als hij dat lekker vindt, vooral doen, maar die smerige pleuris ex van hem, wat een hoerenstreek is dat, zeg, daar word ik nu misselijk van
Geile teef, straks denken al die heteros dat alle homos zich laten naaien,tsssssssssssss.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kijk niet altijd wie er aan de lul vastzit![]()
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen (saai) niks mis mee , maar omdat hij bekend is kan het dus kennelijk nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5169/46a192c4/index.html
ik denk dat iedereen het nog steeds vreemd zou vinden als het om een onbekend persoon ging, maar niemand kijkt dat soort filmpjes als het niet om een bekend iemand gaatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen (saai) niks mis mee , maar omdat hij bekend is kan het dus kennelijk niet
Het blijft dan voor de meeste nog steeds even afkeurend, je als man anaal laten nemen door je vriendin is nog niet iets wat in deze matschappelijk geaccepteerd wordtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen (saai) niks mis mee , maar omdat hij bekend is kan het dus kennelijk niet
Het is inderdaad een klotestreek. Maar als ik hem was (quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef milagro het volgende:
[..]
idd. , heel dubbel en heel fout.
ik kan me nu werkelijk geen seconde druk maken om die man's slaapkamergedrag, boeien, als hij dat lekker vindt, vooral doen, maar die smerige pleuris ex van hem, wat een hoerenstreek is dat, zeg, daar word ik nu misselijk van
Als hij er überhaupt al van op de hoogte was dat die bitch van 'm dit gefilmd hadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het is inderdaad een klotestreek. Maar als ik hem was () had ik bij het geeindigen van die relatie toch echt wel die tape gewist.
ja, en dan had zij er nog 4 liggen ergens, slimme zet van je danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het is inderdaad een klotestreek. Maar als ik hem was () had ik bij het geeindigen van die relatie toch echt wel die tape gewist.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moest er wel heel er om lachen!
En wat betreft dat mokkel: heel slim gedaan. Pieken vangen en toch nog een keer het filmpje verkopen!![]()
En ja Stefan is wel hard gepwnt!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
En wat betreft dat mokkel: heel slim gedaan. Pieken vangen en toch nog een keer het filmpje verkopen!![]()
A: Ik weet niet wie die video heeft verspreid, ik meen in de reactie te begrijpen zijn ex vrouwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het blijft dan voor de meeste nog steeds even afkeurend, je als man anaal laten nemen door je vriendin is nog niet iets wat in deze matschappelijk geaccepteerd wordt
Er valt weinig te trainen voor Postma denk ik, hij heeft zn been gebrokenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ow en wat wel niet te denken van die training vanochtend??? Iemand er toevallig geweest?
lamaarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gek hè?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen
Hehehequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hé, jij had een tijdje terug toch een veel leukere avatar om naar te kijken?
Dat was ik helemaal vergeten. Nou ja, in het revalidatiecentrum zullen ze ook vast wel eens GS kijken toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:16 schreef Robjuhhh het volgende:
Is idd afwachten of het inderdaad Postma is, hier op die roddelsites wordt gauw al wat gespeculeerd.
En je kunt zingen wat je wilt, hij is toch de rest van het seizoen uitgeschakeld.
Als ik geil ben ga ik een lekker wijf neuken.Dan laat ik me niet door een wijf in mn kont naaien terwijl ik mn eigen klaarruk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:57 schreef Omnifacer het volgende:
Ik verpest niks, ik wijs types als jij er alleen op dat jullie kortzichtig en bekrompen zijn. Of doe jij nooit iets bijzonders, in een geile bui?
Mensen in hun waarde laten is helaas niet meer van deze tijd. Triest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als ik geil ben ga ik een lekker wijf neuken.Dan laat ik me niet door een wijf in mn kont naaien terwijl ik mn eigen klaarruk.
Moraalridders![]()
Cantona![]()
![]()
![]()
Mijn excuusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen in hun waarde laten is helaas niet meer van deze tijd. Triest..
Was niet alleen tegen jou bedoeld hoor...quote:
Ok dan ga ik met een gerust hart slapen dromen over de 0-3(je weet wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was niet alleen tegen jou bedoeld hoor...
Ja. Over komkommers mag ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:22 schreef Belastingdienst het volgende:
Is dit het topic waar mensen kunnen opbiechten dat zo af en toe wel eens een wortel in hun kont steken?![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
Heeft Ado tenminste 1 sterspeler in de selectie zitten...
Omdat hij zich in zn kont laat naaien einde carriere? Lijkt me wat overdreven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:44 schreef Tharalom het volgende:
Wat een schijtwijf die ex... Dag carriere...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Hij wil weg uit NL. Hij is nu in onderhandeling met Rode Ster Belgrado![]()
Hoewel hij nu rond schijnt te zijn met een buitenlandse club.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
Says nuff me thinksquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:05 schreef Scandalous het volgende:
Iemand word in de kont geneukt en dan pas post ik in VBL
same here ...mijn eerste post in VBL.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:05 schreef Scandalous het volgende:
Iemand word in de kont geneukt en dan pas post ik in VBL
nieuwe hobby er bij ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:08 schreef SHE het volgende:
[..]
same here ...mijn eerste post in VBL.
Typisch.
Het filmpje is ook niet grappig bedoelt, necrofielen genieten ook van sexquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:04 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind de reacties erop eigenlijk grappiger dan het filmpje zelf. Die gozer durft tenminste te genieten van sex en wij lachen erom vanachter onze computertjes![]()
Nog grappiger is, dat menigeen hier 1 grote anaal fobie heeft, zich niet realiserend dat de meest geniale orgasmes bij een man toch echt middels prostaat stimulatie ontstaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:04 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind de reacties erop eigenlijk grappiger dan het filmpje zelf. Die gozer durft tenminste te genieten van sex en wij lachen erom vanachter onze computertjes![]()
.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Nog grappiger is, dat menigeen hier 1 grote anaal fobie heeft, zich niet realiserend dat de meest geniale orgasmes bij een man toch echt middels prostaat stimulatie ontstaan.
Maar goed, ik dwaal af.
Ha, ja daarom grinnik ik ook om de panische reacties van de jongens hier. Terwijl die voetballert mooi orgasmes krijgt waar hun te bang voor zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Nog grappiger is, dat menigeen hier 1 grote anaal fobie heeft, zich niet realiserend dat de meest geniale orgasmes bij een man toch echt middels prostaat stimulatie ontstaan.
Maar goed, ik dwaal af.
Ik denk toch eerst dat je het lekker moet vinden om iets in je anus te hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar goed, ik dwaal af.
En wat voor vrouwenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:15 schreef Cart_man het volgende:
Godsamme, van Postma naar orgasmes middels prostaatsimulatie.
Vrouwen.
In de gevangenis zijn ze er ook niet vies van andersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik denk toch eerst dat je het lekker moet vinden om iets in je anus te hebben.
In de kontgeneukt worden is bij het overgrote deel van de mannen gewoon not done.
Laten we dat maar een gebrek aan iets beters noemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In de gevangenis zijn ze er ook niet vies van anders
Nee, dat is echt een fabel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik denk toch eerst dat je het lekker moet vinden om iets in je anus te hebben.
In de kontgeneukt worden is bij het overgrote deel van de mannen gewoon not done.
Nou ja beter.... zo erg is dat niet voor ze, vanwege die prostaat enzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Laten we dat maar een gebrek aan iets beters noemen.![]()
Op orgasmes ja, maar iets in mijn anus vind ik persoonlijk een flinke afknapper dus anale stimulatie is echt niet aan mij besteed. Ik voel me daar iets te mannelijk voor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een fabel.
Je moet je alleen er wel voor openstellen en afstappen van die belachelijke associatie met homo's.
Serieus, als een vrouw je prostaat een beetje fijn weet te stimuleren, dan krijg je orgasmes waar het wit in je ogen van wegtrekt.
En laten we eerlijk zijn,...een beetje man zit daar echt wel op te wachten.
en hopelijk zal ik me dit nooit realiseren!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar goed, ik dwaal af.
wat is er mis met een gat in je matras en daar een plakje ham in leggen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In de gevangenis zijn ze er ook niet vies van anders
euhm, soms moet ik flink poepen... en dan doet mijn tedere aarsje al pijn.... ik hoef daar niks in te hebben hoor!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een fabel.
Je moet je alleen er wel voor openstellen en afstappen van die belachelijke associatie met homo's.
Serieus, als een vrouw je prostaat een beetje fijn weet te stimuleren, dan krijg je orgasmes waar het wit in je ogen van wegtrekt.
En laten we eerlijk zijn,...een beetje man zit daar echt wel op te wachten.
Het was toch brood met water.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er mis met een gat in je matras en daar een plakje ham in leggen?![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er mis met een gat in je matras en daar een plakje ham in leggen?![]()
eensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:25 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Op orgasmes ja, maar iets in mijn anus vind ik persoonlijk een flinke afknapper dus anale stimulatie is echt niet aan mij besteed. Ik voel me daar iets te mannelijk voor.
klinkt best wel ervaren anders sasootje! wat doen jullie daar in je grot?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:27 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het was toch brood met water.![]()
En nee ik spreek niet uit ervaring.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |