Als ik geil ben ga ik een lekker wijf neuken.Dan laat ik me niet door een wijf in mn kont naaien terwijl ik mn eigen klaarruk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:57 schreef Omnifacer het volgende:
Ik verpest niks, ik wijs types als jij er alleen op dat jullie kortzichtig en bekrompen zijn. Of doe jij nooit iets bijzonders, in een geile bui?
Mensen in hun waarde laten is helaas niet meer van deze tijd. Triest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als ik geil ben ga ik een lekker wijf neuken.Dan laat ik me niet door een wijf in mn kont naaien terwijl ik mn eigen klaarruk.
Moraalridders![]()
Cantona![]()
![]()
![]()
Mijn excuusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen in hun waarde laten is helaas niet meer van deze tijd. Triest..
Was niet alleen tegen jou bedoeld hoor...quote:
Ok dan ga ik met een gerust hart slapen dromen over de 0-3(je weet wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was niet alleen tegen jou bedoeld hoor...
Ja. Over komkommers mag ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:22 schreef Belastingdienst het volgende:
Is dit het topic waar mensen kunnen opbiechten dat zo af en toe wel eens een wortel in hun kont steken?![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
Heeft Ado tenminste 1 sterspeler in de selectie zitten...
Omdat hij zich in zn kont laat naaien einde carriere? Lijkt me wat overdreven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:44 schreef Tharalom het volgende:
Wat een schijtwijf die ex... Dag carriere...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Hij wil weg uit NL. Hij is nu in onderhandeling met Rode Ster Belgrado![]()
Hoewel hij nu rond schijnt te zijn met een buitenlandse club.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:39 schreef Cart_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |