Geile teef, straks denken al die heteros dat alle homos zich laten naaien,tsssssssssssss.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kijk niet altijd wie er aan de lul vastzit![]()
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen (saai) niks mis mee , maar omdat hij bekend is kan het dus kennelijk nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5169/46a192c4/index.html
ik denk dat iedereen het nog steeds vreemd zou vinden als het om een onbekend persoon ging, maar niemand kijkt dat soort filmpjes als het niet om een bekend iemand gaatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen (saai) niks mis mee , maar omdat hij bekend is kan het dus kennelijk niet
Het blijft dan voor de meeste nog steeds even afkeurend, je als man anaal laten nemen door je vriendin is nog niet iets wat in deze matschappelijk geaccepteerd wordtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen (saai) niks mis mee , maar omdat hij bekend is kan het dus kennelijk niet
Het is inderdaad een klotestreek. Maar als ik hem was (quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef milagro het volgende:
[..]
idd. , heel dubbel en heel fout.
ik kan me nu werkelijk geen seconde druk maken om die man's slaapkamergedrag, boeien, als hij dat lekker vindt, vooral doen, maar die smerige pleuris ex van hem, wat een hoerenstreek is dat, zeg, daar word ik nu misselijk van
Als hij er überhaupt al van op de hoogte was dat die bitch van 'm dit gefilmd hadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het is inderdaad een klotestreek. Maar als ik hem was () had ik bij het geeindigen van die relatie toch echt wel die tape gewist.
ja, en dan had zij er nog 4 liggen ergens, slimme zet van je danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het is inderdaad een klotestreek. Maar als ik hem was () had ik bij het geeindigen van die relatie toch echt wel die tape gewist.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moest er wel heel er om lachen!
En wat betreft dat mokkel: heel slim gedaan. Pieken vangen en toch nog een keer het filmpje verkopen!![]()
En ja Stefan is wel hard gepwnt!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
En wat betreft dat mokkel: heel slim gedaan. Pieken vangen en toch nog een keer het filmpje verkopen!![]()
A: Ik weet niet wie die video heeft verspreid, ik meen in de reactie te begrijpen zijn ex vrouwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het blijft dan voor de meeste nog steeds even afkeurend, je als man anaal laten nemen door je vriendin is nog niet iets wat in deze matschappelijk geaccepteerd wordt
Er valt weinig te trainen voor Postma denk ik, hij heeft zn been gebrokenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ow en wat wel niet te denken van die training vanochtend??? Iemand er toevallig geweest?
lamaarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gek hè?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef maril het volgende:
[..]
Zie 2 mensen dus vrijen op andere wijze dan de meeste kennelijk hier doen
Hehehequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hé, jij had een tijdje terug toch een veel leukere avatar om naar te kijken?
Dat was ik helemaal vergeten. Nou ja, in het revalidatiecentrum zullen ze ook vast wel eens GS kijken toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:16 schreef Robjuhhh het volgende:
Is idd afwachten of het inderdaad Postma is, hier op die roddelsites wordt gauw al wat gespeculeerd.
En je kunt zingen wat je wilt, hij is toch de rest van het seizoen uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |