Agossiemepossie toch!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Is heel veel mis mee. Voor je het weet staan alle keepers te boek als homo en krijg ik ook spreekkoren naar me kop.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Vriendje van Postma! Hij is een vriendje van Postma!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:47 schreef Crush65 het volgende:
Hotelkamer: ¤ 100
Digitale camera: ¤ 200
Voorbind-Dildo: ¤ 60
Zure, lelijke ex die het filmpje achteraf op internet pleurt en je voetbal-carriere naar God helpt:
Priceless!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:52 schreef Bayswater het volgende:
Het wordt weer gezellig op de tribunes, allemaal even inhaken:
Van voor, naar achter, van links naar rechts, van voor, naar achter ....
Och... hij zal vast niet de enige voetballer zijn. Ik wil niet weten wat Rafael en Sylvie doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef FUFR het volgende:
ach, als die gast dat fijn vindt....
ik zie het probleem niet.
IK weet wel wat ik met sylvie wil doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Och... hij zal vast niet de enige voetballer zijn. Ik wil niet weten wat Rafael en Sylvie doen.
Maar dat die geit van 'm het heeft opgenomen en nu op internet verspreid...![]()
En wat dacht je van dat triotje van Sol Campbell, Will Young en nog een voetballerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Och... hij zal vast niet de enige voetballer zijn. Ik wil niet weten wat Rafael en Sylvie doen.
Maar dat die geit van 'm het heeft opgenomen en nu op internet verspreid...![]()
Niks van waar, gewoon een of ander gerucht.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En wat dacht je van dat triotje van Sol Campbell, Will Young en nog een voetballer
Ze deden een telefoon in Campbell's aars en lieten hem trillend afgaan hoorde ik
Ik denk eerder van voor, van achter, van achter, van achterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:52 schreef Bayswater het volgende:
Het wordt weer gezellig op de tribunes, allemaal even inhaken:
Van voor, naar achter, van links naar rechts, van voor, naar achter ....
Ado voor GS'ersquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:31 schreef Borkydude het volgende:
Wtf is Adeau?
maar nu is het te laatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik als je in je hol genomen wordt met een zwarte voorbinddildo door een vieze dikke pad.
Verkeerde keuze in geslacht van Stefan.
Ik denk dat Sylvie haar Tirolerpakje wel bewaard heeftquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
WTF?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:57 schreef Puur het volgende:
Doet me denken aan die keer dat (ik geloof) Ton van Dalen op TV bekend maakte dat Menno Willems betrapt was terwijl hij een schaap aan het nemen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |