Dat duurt me dus te lang.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
ik maak de nieuwe
Ja ... vandaag nogquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:18 schreef VoreG het volgende:
Heuj dat zou ik doen!
Je had er 20 minuten de tijd voor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:18 schreef VoreG het volgende:
Heuj dat zou ik doen!
en wanneer was je dat van plan dan te gaan doen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:18 schreef VoreG het volgende:
Heuj dat zou ik doen!
Dus moesten we zo lang wachten.....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef VoreG het volgende:
Ik ben richting Hellevoet
Hier was het internet te traag om een nieuw topic te openen, dat wilde ik in Hellevoet doen.
En ons allemaal uren laten wachtenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef VoreG het volgende:
Ik ben richting Hellevoet
Hier was het internet te traag om een nieuw topic te openen, dat wilde ik in Hellevoet doen.
Jammer dat ik gisteren de ontgroening heb gemistquote:
UIteraardquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
Bier?
Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat ik gisteren de ontgroening heb gemist
Ik in de PBquote:
quote:
er zijn meer mods geweest die 2 of 3 maal zijn ontgroent om iedereen een kans te gevenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat ik gisteren de ontgroening heb gemist
Heb zin in vanavond!! Lijkt me een mooie avond wordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:54 schreef rubbereend het volgende:oi
nerveus
[..]
er zijn meer mods geweest die 2 of 3 maal zijn ontgroent om iedereen een kans te geven
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:02 schreef Messenga het volgende:
Ik ben bang voor de aanwezige PSV'ers dat de lichtgewichten bij PSV niet ongedeerd blijven, vanwege het mogelijke agressieve spel van de turken.
Alex.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:lichtgewichten? Wie bedoel je daarmee?
Afellay bijvoorbeeld denk ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]lichtgewichten? Wie bedoel je daarmee?
Affelay, Aisatti.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]lichtgewichten? Wie bedoel je daarmee?
Affellay, dus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Afellay en vooral Aisatti hebben wel bewezen overeind te blijven in Europa! Maar alleen Ibi zal spelen dus dan zou 1 va de 10 te licht zijn
schrijf die naam trouwens ff goed
wat jaloezie allemaal voor een reacties uitloktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV verliest vanavond; tevens breekt Farfan een been en krijgt Alex op dusdanige manier rood dat de UEFA hem voor alle competities een half jaar schorst.
ze kunnen zich in de rust volstoppen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef lookinforyou het volgende:
het is wel Ramadan voor Affellay en Aisatti. Hoop niet dat dat mee gaat spelen.
Bij de tegenstander spelen er wel meer die daaraan doen lijkt mequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef lookinforyou het volgende:
Ach ja natuurlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij de tegenstander spelen er wel meer die daaraan doen lijkt me.
Ja, sorry. Gelukkig heb ik de deleteknop ter beschikking.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bossie![]()
2x is wel genoeg hoor![]()
Ach het deed me wel goed hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Gelukkig heb ik de deleteknop ter beschikking.
Je doet het net verkeerd om. Aissati met dubbel s en 1 t en Afellay met 1 f en 2 l-enquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef lookinforyou het volgende:
Ach whatever.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je doet het net verkeerd om. Aissati met dubbel s en 1 t en Afellay met 1 f en 2 l-en
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Afellay en vooral Aisatti hebben wel bewezen overeind te blijven in Europa! Maar alleen Ibi zal spelen dus dan zou 1 va de 10 te licht zijn
schrijf die naam trouwens ff goed
Dat klopt. Ik vergis me ook nog steeds in die namen hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:22 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ach whatever.
Als ze maar een naam hebben. Jansen was gewoon veel makkelijker geweest.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef Messenga het volgende:
Bos is op dreef voor vanavond mensen.
Goed tekenquote:
Maakt voor Koné weinig verschil, vrees ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed teken
Maar idd.. de Turken zitten natuurlijk allemaal aan de ramadan... (kone trouwens ook )
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Gelukkig heb ik de deleteknop ter beschikking.
idd goede voorzetten blijft hij gevenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maakt voor Koné weinig verschil, vrees ik.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo. Daar zit ik dan, nog op kantoor...
ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd goede voorzetten blijft hij geven
Juist niet. Ik had ze ook kunnen laten staan, dan zou ik weer 1 post meer hebbenquote:
bijdehandjes gegeten Bosquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Juist niet. Ik had ze ook kunnen laten staan, dan zou ik weer 1 post meer hebben![]()
Ik ga je nog wel een keer inhalenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Juist niet. Ik had ze ook kunnen laten staan, dan zou ik weer 1 post meer hebben![]()
Ach ja, waarschijnlijk wel een keer. Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga je nog wel een keer inhalen
heb alleen een achterstand van een paar maanden
wat je prioriteiten in het leven maar zijn hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga je nog wel een keer inhalen
heb alleen een achterstand van een paar maanden
De een probeert zoveel mogelijk dvd te kijken in een jaarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat je prioriteiten in het leven maar zijn he
maak er maar films van, dvd's passen daar goed bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De een probeert zoveel mogelijk dvd te kijken in een jaar
Hoi Pascalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maak er maar films van, dvd's passen daar goed bij
heyquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoi Pascal![]()
Al lichtelijk nerveus voor vanavond
Ik heb ook een heel goed gevoel over vanavondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey![]()
begint langzaam te komen, maar ik heb wel een goed gevoel![]()
Dan staat je toetsenbord taal verkeerd ingesteld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoi Pascal![]()
Al lichtelijk nerveus voor vanavond
mijn vraagteken doet het niet meer en de andere tekens ook niet![]()
ja, Justin heeft erachter gezeten. Het is een wonder dat ie het uberhaupt nog doetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan staat je toetsenbord taal verkeerd ingesteld.
ik denk dat ze een plaktoets te lang heeft ingedrukt, dan werken die toetsen weer andersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan staat je toetsenbord taal verkeerd ingesteld.
kijk hier eens http://www.blindsupport.be/snelwinxp.php en dan ergens bij punt 4quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:55 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja, Justin heeft erachter gezeten. Het is een wonder dat ie het uberhaupt nog doet
Alt + Shift een keer indrukken en dan werkt het als het goed is weer normaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:55 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja, Justin heeft erachter gezeten. Het is een wonder dat ie het uberhaupt nog doet
Bedankt Pascal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijk hier eens http://www.blindsupport.be/snelwinxp.php en dan ergens bij punt 4
Kijk dat is tenmisnte een goede tip.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alt + Shift een keer indrukken en dan werkt het als het goed is weer normaal.
ok, inmiddels al opgelost zie ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:05 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bedankt Pascal.
kan er alleen niets mee![]()
Ja, maar jij evengoed bedankt hoor!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok, inmiddels al opgelost zie ik
Ik kan me er iets bij voorstellen, dat harde studerenquote:
Lekkere ex-vriendin ook.quote:
Wat voor studie Clauquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen, dat harde studeren
Clau heeft ook weer boekjes aangevraagd voor een studie, hoezo, wispelturige meid
Lekkere wijven hebben de voorkeur neem ik aan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Vrije kamer bij ons in huis 3 uur geleden op kamernet gezet. Nu al 40 mails en 10 telefoontjes gehad...
Je had niet genoeg vrije dagen?quote:
En dan in zo'n strak pakje de strenge meesteres spelen ?quote:
Alvast veel succesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:32 schreef RayMania het volgende:
Morgen naar Leiden, sollicitatiegesprek.
Dank je welquote:
Voor mij wel, het is alleen jammer dat ik ook huisgenotes heb die meebeslissenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekkere wijven hebben de voorkeur neem ik aan ?
Hey, je bent een stapje voor op mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:59 schreef clauwheee het volgende:
Clau heeft ook weer boekjes aangevraagd voor een studie, hoezo, wispelturige meid
Lijkt me heerlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan in zo'n strak pakje de strenge meesteres spelen ?
Jonge onderzoekerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:35 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Voor mij wel, het is alleen jammer dat ik ook huisgenotes heb die meebeslissen![]()
Er zat al wel een model bij en iemand met een 'gunstige' hyvesaccount![]()
Die hyvesaccount gaf ze er zelf bij (had ik ook gedaan als ik haar was)quote:
Staat ze al tussen je vrienden, want dan ga ik op zoekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Die hyvesaccount gaf ze er zelf bij (had ik ook gedaan als ik haar was)![]()
ja, dat zal niet meer misgaan denk ikquote:
Gefeliciteerd boertjes.quote:
Gomesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat zal niet meer misgaan denk ik
ik trok er net eentje open, maar een backup kan nooit kwaadquote:
nou, inderdaad, wereldredding op zo'n momentquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:45 schreef borisz het volgende:
, de roemenen hebben verloren gister dus we kruipen ietsjes dichterbij
Op de Europese ranglijst, wat belangrijk is voor de CL en UEFA-Cup plaatsen.quote:
De Uefa-ranglijst die bepaald hoeveel teams er CL/UEFA mogen spelen per land.quote:
Ik uiteraard ook,quote:
Aan de slag nog wel. Ik vind het al een ramp dat mijn wekker om 6 uur gaatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik uiteraard ook,
Maar ooken morgen weer om 6.00 uur aan de slag
dus tijd om te gaan
Tot morgen
En daar komt hij nu pas mee, net nu ik echt moet gaan slapenquote:
idd m'n hart stond bijna stilquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, inderdaad, wereldredding op zo'n moment
de biervaten moesten bijgevuld wordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En daar komt hij nu pas mee, net nu ik echt moet gaan slapen![]()
Lekker hoor Pascalquote:
Ja idd.. ik kijk niet echt uit als de wekker weer gaat.. maar ben nu iets te wakkerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aan de slag nog wel. Ik vind het al een ramp dat mijn wekker om 6 uur gaat
Edelachtbare toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Lekker hoor Pascal![]()
Luitjes ik ga slapen. Morgen een belangrijke dag. Beetje helder zijn morgen.
En oh ja, hoe spreek je een rechter aan??
Edelachtbare, denk ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Lekker hoor Pascal![]()
meneer de rechter? edelachtbarequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Lekker hoor Pascal![]()
Ok bedankt, dan weet ik dat weer. Ik heb nog nooit met een rechter te maken gehad, dus heb geen flauw idee.quote:
Ja op dit moment welquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Lekker hoor Pascal![]()
kan ik mij wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd m'n hart stond bijna stil
maar nu klopt hij gewoon weer... ik ga maar eens slapen... zware ochtendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan ik mij wel iets bij voorstellen
Ooit zoiets meegemaakt (maar dat was natuurlijk nog veel erger) bij Ajax-Torino in het Olympisch
je moet weer hier heen morgen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar nu klopt hij gewoon weer... ik ga maar eens slapen... zware ochtend
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
Gaan we aan de zuip rubber?
ik heb alleen nog een flesje ochtendurine voor jequote:
Alstuquote:
Zitten daar vitamines in?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb alleen nog een flesje ochtendurine voor je
quote:
Slaap lekker, tong en voor straks: pis ze!.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Trusten Golfert en ander gespuis.
Goeiemorgen Bos.
Hoiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Trusten Golfert en ander gespuis.
Goeiemorgen Bos.
Dat zei je laatst ook , toen ben je van de trap afgedonderdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:00 schreef golfer het volgende:
Bedtijd voor mij. Alles weer nagelezen.
* golfer gaat lekker achter die lekkere billen aanliggen in ons mandje.
Yup.....en natuurlijk stond er om kwart over 6 al weer een file....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
je moet weer hier heen morgen?
Schoonheidquote:
kan ik mij best voorstellen. veel succes straks!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:51 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh Hoolsjes![]()
Om 9.40u. moet ik in de auto stappen vandaag voor mijn beezoek aan de rechtbank.
Toch wel lichtelijk zenuwachtig.
Sterkte!! We denken aan je!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:51 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh Hoolsjes![]()
Om 9.40u. moet ik in de auto stappen vandaag voor mijn beezoek aan de rechtbank.
Toch wel lichtelijk zenuwachtig.
Dank je AZ, maar toch heb ik er wel een goed gevoel over.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan ik mij best voorstellen. veel succes straks!
Lief van jequote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sterkte!! We denken aan je!
Dag lekker dingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Schoonheid
Gelukkig trouwens dat Q er niks aan heeft over gehouden... aan dat ongeluk... nog steeds niet gewend om links te rijden zeker
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Ik kom nog uitgebreid verslag uitbrengen later vandaag.
Ik heb mijn laarzen gepoetst, redelijk nette kleren aan, mijn stralendste glimlach op.
Dus maar hopen op een mannelijke rechter![]()
Ooh spannend AZ. Heel veel sterktequote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:06 schreef Againzender het volgende:
Ik ben toch ook een beetje zenuwachtig. Vriendin van ons is hoogzwanger van een tweeling. Nou is er eerder in de zwangerschap al iets niet goed gegaan waardoor een kindje is overleden, maar nu kwamen ze er achter dat het andere kindje niet echt meer groeit. Daarom krijgt ze straks een scan, en als dan blijkt dat het kindje niet meer of nauwelijks groeit dan gaan ze het kind halen.
Nog maar een kopje koffie![]()
woeiquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:20 schreef Againzender het volgende:
Haha, ik zie nou pas dat die Martijn_77 mijn reactie nog serieus nam ook
die gast is rijp voor TRUquote:
ik zal de naam Martijn_77 niet meer noemen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Noem zijn maar niet meer voor Bluezz gaat gillen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:35 schreef Againzender het volgende:
en misschien maar eens even boodschappen doen voor alle bejaarden wakker zijn.
je zag het al gebeurenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:32 schreef RayMania het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0GXuCqcSMWY
![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:32 schreef RayMania het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0GXuCqcSMWY
![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:23 schreef SCH het volgende:
Noem zijn maar niet meer voor Bluezz gaat gillen
De manierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:45 schreef borisz het volgende:
mooi alles voor tentame neconomie in mijn rekenmachine gezet![]()
Ik? Heb vakantie deze week, op m'n stage zit ik niet op FOK!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:59 schreef RayMania het volgende:. Weer aan het chillen op je stage?
ik wilde er net ookwat over zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:44 schreef Againzender het volgende:
Hazes op 3FM, het moet niet gekker worden
Zo een presentatie voor een gedeelte van de directie en wat managers.... over een project waarmee ik bezig ben... en of dat door kan gaan.quote:
Ik SCHtraal je ff inquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo een presentatie voor een gedeelte van de directie en wat managers.... over een project waarmee ik bezig ben... en of dat door kan gaan.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik SCHtraal je ff in
...........................
.......... .......................
.........
Zo
Dat gaat je lukken.
Leuk verhaal: Obstructie in de plasbuis. Dat moeten ze dus wegsnijden. Heel gezellig allemaal. anderhalf jaar terug ook al aan geopereerd, nu uiteindelijk toch teruggekomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:25 schreef dndiek het volgende:
Waarom zou je danonder het mes moeten DIGGER?
Klinkt vervelendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Leuk verhaal: Obstructie in de plasbuis. Dat moeten ze dus wegsnijden. Heel gezellig allemaal. anderhalf jaar terug ook al aan geopereerd, nu uiteindelijk toch teruggekomen.
Nou we hadden eerst de omgangregeling en daar was iemand van de Raad van Kinderbescherming bij. Mijn ex ziet Justin 1 zondagmiddag in de 14 dagen, waarin hij niks doet met Justin. En dat gebeurt dus bij mij thuisquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Vertel lookin vertel!
wat denk je.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef dndiek het volgende:
Nou, rondje van Lookinforyou dan maar
Of zullen we dat op kosten van je ex doen?
Ja als mijn zoon een goede band had met zijn pa, mocht zijn pa hem gerust meer zien.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Nou ik kan me goed voorstellen dat jeje kind niet in handen van de verkeerde persoon wilt zien (die er onbegrijpelijkerwijs ook nog eens niet veel mee heeft). En als je zorgen dan worden gedeeld door het gerecht lijkt me dat een enorme opluchting.
Daar heb je op zich natuurlijk gelijk in. Hij heeft het er met mij nooit over gehad verder. Ik kreeg ineens een brief van de rechtbank dat ik dan en dan daar moest zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:21 schreef golfer het volgende:
Blijft altijd wel een beetje jammer dat zoiets met advocaten en een rechter moet worden geregeld als het niet in goede onderlinge harmonie kan worden besloten.
dank je Borisz.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:19 schreef borisz het volgende:
mooie uitkomst LFY![]()
Tentamen economie ging goed, heel erg makkelijk, 60 multiple choice vragen en 2 eindexamen opgaven die we al geoefend hadden![]()
morgen filo daarna vakanite![]()
Story of my life digger, ben er plm. 12 x aan geopereerd om je even aan te moedigen, zuster vbluezz heeft er goede handen voorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Leuk verhaal: Obstructie in de plasbuis. Dat moeten ze dus wegsnijden. Heel gezellig allemaal. anderhalf jaar terug ook al aan geopereerd, nu uiteindelijk toch teruggekomen.
Bedrijfje (ProSensa) voor mijn afstudeerplaatsquote:
Jaaaaaaa met catheters en handschoenenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:19 schreef SCH het volgende:
Story of my life digger, ben er plm. 12 x aan geopereerd om je even aan te moedigen, zuster vbluezz heeft er goede handen voor
Maar het blijft reuze kut, nou jalul, dat littekenweefsel blijft terugkomen
Praatgtroepje doen?
En komt het niet van euhhhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Story of my life digger, ben er plm. 12 x aan geopereerd om je even aan te moedigen, zuster vbluezz heeft er goede handen voor
Maar het blijft reuze kut, nou jalul, dat littekenweefsel blijft terugkomen
Praatgtroepje doen?
Jammer hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef SCH het volgende:
* SCH komt er net achter dat lookinforyou een vro7uw is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |