1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Ad Bos Collectief (ABC) 241 CDA 4316 ChristenUnie 1099 Continue Directe Democratie Partij (CDDP) 90 D66 2172 Eén NL 2282 Fortuyn 3931 GroenLinks 3013 Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid 3129 Liberaal Democratische Partij 330 Nederland Transparant 278 Partij voor Nederland 568 Partij voor de Dieren 2904 PvdA 2812 SGP 1596 SP 4502 VVD 1450 Verenigde Senioren Partij (VSP) 124 |
Dus?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ah, de Stemwijzer. Dat is wel een leuk ding.
Hij klopte wel voor mij overigens.
En wat was de uitkomst dan, ook iets met zo'n vies roodkleurtje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ah, de Stemwijzer. Dat is wel een leuk ding.
Hij klopte wel voor mij overigens.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zou bijna een vriendje geworden zijn, maar je hebt het zojuist verpest
Uiteraarrrrrdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
Jij stemt toch wel keurig VVD? Roze polodier van me
Zeg maar Piet Keizer in een Panathinaikos shirt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
En wat was de uitkomst dan, ook iets met zo'n vies roodkleurtje?
Jij stemt Bos, daar lijkt me geen discussie over mogelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik vul zo'n stemwijzer wel in, zodra ik de stemkaart heb ontvangen.
Wel 81x als het aan hem ligt, 80 machtigingen dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij stemt Bos, daar lijkt me geen discussie over mogelijk.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef DarkShine het volgende:
Tiepvaud in de OP!
EenSCH of oneenSCH
je weet niet zeker of je wel mag stemmen dit jaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik vul zo'n stemwijzer wel in, zodra ik de stemkaart heb ontvangen.
tijd voor de dagelijkse keukenopruimmeukquote:
Je moet niet denken dat ze bij Fok! tijd voor bugfixen hebben! Ze hebben wel minder belangrijke zaken om zich druk om te maken!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Het wordt tijd dat ze mn rechten ontnemen.
ik haal die knopjes ook zo vaak door elkaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:25 schreef maril het volgende:
dubbel
Duidelijk iets voor de oppositie die SP en PVDA. Zijn de enige 2 die overeenkomsten vertonen en tegen de rest maar schoppenquote:
Wordt dat uitgezonden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Tijd voor de tweede helft Arsenal zometeen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Stemwijzer
Veel Overeenkomst
NIVO Sparta 100 %
Ajax 95 %
Arsenal 90 %
FC Den Bosch 85 %
Inter Milaan 80 %
Sao Paulo 75 %
Sparta 70 %
Schalke 04 65 %
NEC 60 %
Weinig overeenkomst
Feijenoord 100 %
Heerenveen 95 %
Chelsea 90 %
Roda Boys 85 %
Manchester United 80 %
PSV 75 %
Porto 70 %
Real Madrid 65 %
Tranmere Rovers 60 %
Via Sopcastquote:
jij bent zeker ook in de uitzending?quote:
speciaal voor Messengaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:40 schreef DeTolk het volgende:
De VBL-pub?
Eerste tien minuten gemist. Wat had ie te melden ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:41 schreef borisz het volgende:
[..]
jij bent zeker ook in de uitzending?![]()
ik kijk DWDD met borst als tafelheer![]()
als je nu vaker gaat sporten dan is het geen oef meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:42 schreef clauwheee het volgende:
Zijn jullie nu nog steeeeeeds zo serieus?
Ik had weer eens gesport na 2 weken. Eén woord. OEF!
niet echt, hij vond dat v persie in de gouden bal lijst moest staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste tien minuten gemist. Wat had ie te melden ?
nee, was te laat om een request te SMS-enquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:41 schreef borisz het volgende:
[..]
jij bent zeker ook in de uitzending?![]()
ik kijk DWDD met borst als tafelheer![]()
Tot die conclusie was ik zelf ook al gekomenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
als je nu vaker gaat sporten dan is het geen oef meer![]()
![]()
![]()
Dit café/pub blijft altijd openquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Café's in blijven hier altijd langer open dan PUB's.
Dat is dan ook helemaal niet gezond hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:42 schreef clauwheee het volgende:
Ik had weer eens gesport na 2 weken. Eén woord. OEF!
Dat mag tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
Nou ontgroenen is ook niet meer wat het ooit was
ik heb ook wat geopendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
Nou ontgroenen is ook niet meer wat het ooit was
ik ookquote:
bedrijfs-hulpverlenersquote:
Net als Reanimatie moeten wij dat elk jaar verplicht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Morgen studiedag.
Doen we ineens BHV. Dat heb ik vorig jaar al gehaald, helaas echter geen vrijstelling.
Is wettelijk verplicht als je BHV hebt moet je het jaarlijks herhalen om de diploma te behouden, heb het vdw gehad, en er is in een jaar al een hoop veranderd, Reanimeren ia veranderdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Morgen studiedag.
Doen we ineens BHV. Dat heb ik vorig jaar al gehaald, helaas echter geen vrijstelling.
En dan nog overlijdt zo'n 98%quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:25 schreef maril het volgende:
[..]
Is wettelijk verplicht als je BHV hebt moet je het jaarlijks herhalen om de diploma te behouden, heb het vdw gehad, en er is in een jaar al een hoop veranderd, Reanimeren ia veranderd
ipv 15 x moet je 30 x hartmassage geven ect ect
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan nog overlijdt zo'n 98%
Wij drukken lekker op de rode knop, en dan racen ze van de Eerste Hulp gewoon lekker naar de balie
Die brandjes blussen en die ontruimingen zijn zo coolquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef methodmich het volgende:
Herhalen klopt ja, maar nu krijgen we dus ineens de hele cursus in één keer. Al krijgt de rest geen diploma, hooguit een verklaring.
Jij ookquote:
denk je of hoop je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heerlijk getraind, volledig hersteld van mijn meniscus denk ik.
Verder met bijlezenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt ijskoud bier, brrrrrrrrrr.
Biertje voor Eilandje, proost!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Eilanden het volgende:
Geef deze links rakker ook maar een biertje Grunner!
in een beetje kroeg komt uitschot uit alle lagen van de bevolking, dus dit is best een goed tekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef dndiek het volgende:
Nou nou nou, wat een grof geschut opeens in VBL (FA's A's etc)
Ze zoeken gewoon de gezelligheid op, ze verlaten hun stugge muffe crewhonk eens een keer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
in een beetje kroeg komt uitschot uit alle lagen van de bevolking, dus dit is best een goed teken
GoedTRIEST he...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Superheld het volgende:
Heeft robbie nou voor die berichtjes met 'opsoutuh' een ban gehad?
en voor het aanmaken van een wel heel erg overduidelijke kloon is die ban nog wat verlengd, dat was ook niet zo slim van hem...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Superheld het volgende:
Heeft robbie nou voor die berichtjes met 'opsoutuh' een ban gehad?
ben ik gek als ik er niet van opkijk?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
en voor het aanmaken van een wel heel erg overduidelijke kloon is die ban nog wat verlengd, dat was ook niet zo slim van hem...
neuhquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben ik gek als ik er niet van opkijk?
Verdonk - Aboutaleb is bezig nuquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:34 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen![]()
Zo ben ook weer bijgelezen
Nog leuke wedstrijden gemist?
quote:
Spannend, wie staat voor?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Verdonk - Aboutaleb is bezig nu
een zakelijk milan, niet veel bijzondersquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:34 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen![]()
Zo ben ook weer bijgelezen
Nog leuke wedstrijden gemist?
Wat mij betreft Aboutaleb, maar die voorsprong heeft hij de afgelopen twee jaar opgebouwd. Het kan zijn dat die voorsprong nu in de laatste minuten verloren gaat bij NOVAquote:
loopt zachtjes weg.... aanvraag voor de clubkaart zit nog steeds in mijn tasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hoe zit het nu met de CL-wedstrijden, ga je nu nog![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
loopt zachtjes weg.... aanvraag voor de clubkaart zit nog steeds in mijn tas
Ik wil dus wel... maar kan nog niet....
Vast nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat mij betreft Aboutaleb, maar die voorsprong heeft hij de afgelopen twee jaar opgebouwd. Het kan zijn dat die voorsprong nu in de laatste minuten verloren gaat bij NOVA
Als ik Holman moet geloven gaat het nog een spannende blessuretijd wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vast nietdan kan ik met een gerust hard gaan slapen
fijne avond allemaal
da's voor jou en stuk minder ver rijden dan voor mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga ook zo zZzZz
Morgen dagje Ardennen.
Ligt eraan waar in de Ardennen. Luik ben ik in 30 minuten, Eupen in 20 minuten. Eupen is net Ardennen, eigenlijk de grens Eiffel/Ardennen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
da's voor jou en stuk minder ver rijden dan voor mij
Vanaf hier naar Limburg is zo'n twee uur rijden, dus jij bent er toch sneller denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in de Ardennen. Luik ben ik in 30 minuten, Eupen in 20 minuten. Eupen is net Ardennen, eigenlijk de grens Eiffel/Ardennen.
nou, laat ik dat dan ook eens gaan kijken, nooit eerder gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
Aboutaleb straks ook aal bij Pauw & Witteman.
Welk vrouwtje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:05 schreef Againzender het volgende:
Vrouwtje belt met de mededeling: "Ik zit in Lijn 9 op de Middenweg"![]()
De Meer bestaat niet meer, verkeerde tram dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:05 schreef Againzender het volgende:
Vrouwtje belt met de mededeling: "Ik zit in Lijn 9 op de Middenweg"![]()
garpig he?quote:
mijn wekker gaat om 7.00quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
garpig he?
Trouwens mijn lieve Bluezz haar zomervakantie zit er weer op en dus gaat straks om 6:15 haar wekkertje weer.
Ik leef met haar mee, jullie ook?
Man, ga jankenquote:
quote:
quote:
Hoeveel voltage komt erop?quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Genoeg om vrouwen in de overgang tegen te houden![]()
en een grachtquote:
Je hebt er vertrouwen in geloof ik!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:10 schreef manny het volgende:
en goedemorgen tevens ook.
vandaag komt de KPN monteur om bellen - internet - tv en de hele mikmak aan te sluiten. Ik verwacht dus een maandje of 3 afwezig te zijn..
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt er vertrouwen in geloof ik!
Door ervaring leert men, dat is geloof ik het gezegde...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt er vertrouwen in geloof ik!
ach, het zal nooit erger zijn dan UPCquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:51 schreef manny het volgende:
[..]
Door ervaring leert men, dat is geloof ik het gezegde...
Op die brief staat dat die monteur tussen 8 en 13.00 komt. ben benieud...
Jij altijdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:11 schreef clauwheee het volgende:
OneenSCH.
Mogguh. Ik zit nog niet in de overgang, mag ik hier nog wel komen?
En toch ben ik binnenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:09 schreef SCH het volgende:
Hebben ze er dan zo'n zooitje van gemaakt tijdens je afwezigheid?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk weer werken en collega's die blij zijn je te zien
Neuh alleen een stapel mailtjes gemaaktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:23 schreef Againzender het volgende:
Hebben ze er dan zo'n zooitje van gemaakt tijdens je afwezigheid?
Ik heb ook al last van opvliegersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben blij dat je het naar je zin hebt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toch ben ik binnen
Heerlijk weer werken en collega's die blij zijn je te zien
Heb ik dat aan verdiendquote:
Momenteel niet maar ze zoeken aangepast werk voor mij, ik ben niet zo goed ter been en moet nu zittend werk hebben volgende weeek een gesprek.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel erg eigenlijk![]()
Werk jij eigenlijk?
Sjeesus dat is balen jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:17 schreef maril het volgende:
Momenteel niet maar ze zoeken aangepast werk voor mij, ik ben niet zo goed ter been en moet nu zittend werk hebben volgende weeek een gesprek.
Tja live sucks sometimes, maar goed ik hoop volgen jaar een nieuwe heup te krijgen ondanks mijn nog jonge leeftijd die heupen gaan niet een levenlang mee heb ik begrepen.
buiten dat heb ik door het harde werken in de keuken ook een zwakke rug.
Maaar ik kreeg er pas last van nadat ik kok af was heel maf.
Nou ik ben nieuwsgierig naar volgende week, ben dioor de situatie weinig beweging in gewicht toegenomen, dat maakt het er niet beter op, ben omdat ik het niet kon bolwerken vorig jaar maart toch enigins ingestor een een paar maanden thuis geweest, daarn aheb ik wat Mailingwerk gedaan, maar dat is zo godvergeten saai, ben daar ook niet goed van geworden en zit nu aan de anti depressiva, maar heb mijnwerkbegeleider toch verzocht passend werk te vinden , maar voor iemand die gewend is te sjauwen en bewegen is het toch pijnlijk,moet nog veel accepteren,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sjeesus dat is balen ja
Ik ben ook geswitched van baan wegens rugklachten in de zorg...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:35 schreef manny het volgende:
Er is een wonder geschied. De KPN man kwam aan. Deed zijn ding. En een uurtje later werkt alles. Ook mijn telefoon !
ik ben totaal onder de indruk.![]()
![]()
Het is een lange weg Maril. Heb je zelf geen idee wat je leuk vind om te doen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:28 schreef maril het volgende:
Nou ik ben nieuwsgierig naar volgende week, ben dioor de situatie weinig beweging in gewicht toegenomen, dat maakt het er niet beter op, ben omdat ik het niet kon bolwerken vorig jaar maart toch enigins ingestor een een paar maanden thuis geweest, daarn aheb ik wat Mailingwerk gedaan, maar dat is zo godvergeten saai, ben daar ook niet goed van geworden en zit nu aan de anti depressiva, maar heb mijnwerkbegeleider toch verzocht passend werk te vinden , maar voor iemand die gewend is te sjauwen en bewegen is het toch pijnlijk,moet nog veel accepteren,
maar goed ben door de medicijnen niet zo depressief en wil wel weer aan het werk.
want thuis zitten is ook niet je van het.
Nu begint het hier ookquote:
Diek, al zenuwachtig voor vanavond??quote:
De kriebels zijn weer aanwezigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Diek, al zenuwachtig voor vanavond??
Begint bij mij wel te komen nu hoor.
Wat heb je uitgespookt dat je 2 rechtszaken hebt (of is het voor je werk?)quote:Ik krijg morgen ook een spannende dag trouwens.
Ik mag voor 2 rechtszaken morgen naar de rechtbank.
Ik zal dus vanavond 2x zo zenuwachtig zijn.
??? Sorry dat ik het vraag.. maar waarom??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Diek, al zenuwachtig voor vanavond??
Begint bij mij wel te komen nu hoor.
Ik krijg morgen ook een spannende dag trouwens.
Ik mag voor 2 rechtszaken morgen naar de rechtbank.
Ik zal dus vanavond 2x zo zenuwachtig zijn.
Haha. Niks uitgespookt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
De kriebels zijn weer aanwezig
[..]
Wat heb je uitgespookt dat je 2 rechtszaken hebt (of is het voor je werk?)
ok, alvast veel succes voor morgen dan maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Haha. Niks uitgespookt.
Ik heb mijn ex gedaagd en hij mij.
en weer droogquote:
Ja vind ik ook ,maar het is niet anders. Niets aan te doen.quote:
Hopelijk merkt je zoon er niets van, altijd klotuh dat het zo moetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb mijn ex gedaagd voor de allimentatie en hij mij voor de omgang.
Dus onze advocaten gaan morgen een robbertje vechten.
En die omgang is al een smerig spelletje. zal dus nog smeriger worden.
Jammer hoor.
Ik heb net (toevallig gezien het gesprek met jouw)) een brief ontvangen , en de eindconclussie van de arbeidsdeskundige is niet fraai, productiewerk, ik heb vw een straatfobie heb ik weinig opleidingen genoten, behalve koksopleiding(va dat mijn vader stierf toen ik 15 was heb ik de straatfobiën regelmatig teruggekregen), de gedachten 15 jaar van me leven produktiewerk te doen stemt mij teleur, moet dit verwerken. we kunnen de discussie beter ff sluiten Bluezz voel me kut nu sorryquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een lange weg Maril. Heb je zelf geen idee wat je leuk vind om te doen?
Laatst zag ik een vakature bijv. voor de voedingsadministratie in een intstelling, dat zou met jouw achtergrond als kok mss wel wat zijn.
Dank je Sand.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar kan je best boos om worden ja.... Wat zijn er toch ... mensen op deze aardkloot...
Succes en sterkte vooral lookin...
Hmm vervelend... sterkte !!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb mijn ex gedaagd voor de allimentatie en hij mij voor de omgang.
Dus onze advocaten gaan morgen een robbertje vechten.
En die omgang is al een smerig spelletje. zal dus nog smeriger worden.
Jammer hoor.
Have funquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef borisz het volgende:
bohemian Rhapsody op de radio, moet weer aan de lama's denken![]()
Jij ook hè sterkte meid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef lookinforyou het volgende:
Sterkte Maril![]()
En jullie bedankt voor de reakties.
Hoolsjes zijn lief![]()
Ikke welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:13 schreef appelsientje het volgende:
Heb geen zin meer om te werken
Wil voetbal kijken vanavond
zit je weer bij de RAI vandaag?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:13 schreef appelsientje het volgende:
Heb geen zin meer om te werken
Wil voetbal kijken vanavond
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
zit je weer bij de RAI vandaag?
toevallig de afgelopen drie kwartier veel sirenes en een traumaheli gehoord?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]dag in, dag uit.. maar ik ga eerder naar huis zodat ik lekker kan kijken naar de voorbeschouwing
Euh ja... idd.. weet jij wat het was?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
toevallig de afgelopen drie kwartier veel sirenes en een traumaheli gehoord?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef clauwheee het volgende:
Hoe laat begint PSV?
* clauwheee druk en lui![]()
Ja euh, jij doet zo gestresst dat je eerder weg wil, voorbeschouwing, ik denk, dat begint eerder.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Schatje.. het is een CL wedstrijd... die wordt als sinds jaren op hetzelfde tijdstip gespeeld
20:45
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja euh, jij doet zo gestresst dat je eerder weg wil, voorbeschouwing, ik denk, dat begint eerder.
Maar toch bedankt hoor
waarschijnlijk iemand onder de trein bij station RAI. zag hem opeens langskomen bij de meldingen voor de traumaheli.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh ja... idd.. weet jij wat het was?
... bah...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarschijnlijk iemand onder de trein bij station RAI. zag hem opeens langskomen bij de meldingen voor de traumaheli.
Op sites als:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
... bah...
Hoe zie jij die meldingen dan ?
Hey das handigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op sites als:
http://www.pd5hw.nl/p2000/
wel handig om wat te filteren, anders worden het wel erg veel meldingen
wtf?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:19 schreef clauwheee het volgende:
Anders springt er ff iemand van de Martinitoren
Vertoef veel in de UB de laatste tijdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heb ik dat aan verdiend![]()
Waarom zie ik jou nooit meer meneertje?
heuh?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:19 schreef clauwheee het volgende:
Anders springt er ff iemand van de Martinitoren
quote:Man van Martinitoren gesprongen
Uitgegeven: 18 oktober 2006 13:56
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2006 14:00
GRONINGEN - Een nog onbekende man is woensdagmiddag van de Martinitoren in het centrum van Groningen gesprongen. Dat heeft de politie woensdag gemeld. De man overleefde het niet. Het incident vond plaats voor het oog van tientallen mensen.
Het Dagblad van het Noorden meldt dat de hulpdiensten snel ter plekke waren. De traumaheli landde op de Grote Markt, en steeg een half uur na aankomst zonder het slachtoffer weer op. De politie is bezig met een uitgebreid onderzoek.
quote:
idd, zal je maar zien gebeurenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]lekker is dat als je toevallig langs liep...
Is het niet beter dan voor de trein springen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:37 schreef clauwheee het volgende:
Het is niet de eerste keer inderdaad. Hoe haaaal je het in je zieke hoofd, denk ik dan.
Neen. Het is allebei ziek, maar van de martinitoren loop je nog het risico om een voorbijganger te raken tijdens je val, hetgeen meen ik ooit wel eens is gebeurdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het niet beter dan voor de trein springen?
Mmmm, tis allemaal niksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:42 schreef StarGazer het volgende:
Neen. Het is allebei ziek, maar van de martinitoren loop je nog het risico om een voorbijganger te raken tijdens je val, hetgeen meen ik ooit wel eens is gebeurd
Van een toren ben je niet meteen dood, bij een trein wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons in Ermelo hebben we een ziekenhuis voor geestelijk gestoorde mensen (dan zeg ik het netjes) en vooral rond de herfst en lente werpen ze zichzelf voor de trein... wat vaak veel vertraging tot gevolg heeft. Maar het gebeurt echt zo vaak....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vroeger had je hier vlakbij in Santpoort ook een psychiatrische inrichting. Station Santpoort-Zuid stond dan ook bekend als het zelfmoord-station. Bijna dagelijks was het daar raak.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:50 schreef appelsientje het volgende:
Bij ons in Ermelo hebben we een ziekenhuis voor geestelijk gestoorde mensen (dan zeg ik het netjes) en vooral rond de herfst en lente werpen ze zichzelf voor de trein... wat vaak veel vertraging tot gevolg heeft. Maar het gebeurt echt zo vaak....
Vinkennest?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger had je hier vlakbij in Santpoort ook een psychiatrische inrichting. Station Santpoort-Zuid stond dan ook bekend als het zelfmoord-station. Bijna dagelijks was het daar raak.
Nee heette gewoon Psychiatrische inrichting Santpoort. Zaten voornamelijk patienten uit Amsterdam. Is een jaar of 18 geleden gesloten.quote:
das nog voor mijn tijdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee heette gewoon Psychiatrische inrichting Santpoort. Zaten voornamelijk patienten uit Amsterdam. Is een jaar of 18 geleden gesloten.
Bij Den Dolder stond/staat er eentje ook zo tactisch bij de spoorbaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger had je hier vlakbij in Santpoort ook een psychiatrische inrichting. Station Santpoort-Zuid stond dan ook bekend als het zelfmoord-station. Bijna dagelijks was het daar raak.
Die van ons dus ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij Den Dolder stond/staat er eentje ook zo tactisch bij de spoorbaan
en nu heeft opeens iedereen een raar kleurtje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef Messenga het volgende:
Terug van school, blijkt je videokaartdriver weg te zijn
Nee, alles werkt zonder graphicsoptimalisatie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
en nu heeft opeens iedereen een raar kleurtje?
Erg is dat hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef appelsientje het volgende:
Jemig ik bedenk me net dat ik vorig jaar naar australië ging... en dat ik rond dit tijdstip in Hong kong was.... wat vliegt de tijd..
Ja idd.... echt bizar als je daar aan denkt.. hoest trouwens met Q ?quote:
Had 2 wk. geleden motorongelukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:51 schreef appelsientje het volgende:
Ja idd.... echt bizar als je daar aan denkt.. hoest trouwens met Q ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |