het probleem is wat mij betreft dat alles manipuleerbaar is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:48 schreef pietje77 het volgende:
Mirage, er is letterlijk een plan van, laat ik het zeer beperkt zeggen, van 60-90 jaar bezig.
Beginnend met het in handen nemen van de complete macht om geld te maken.( bv. "from freedom to fascism", op google is hij al weer weg, alleen als torrentte krijgen voorlopig)
nog meer feiten op extreem boeiende manier gepresenteerd : Overwhelming Bush links to JFK assasination
en Who killed John O'Neill
De berg feiten die daar voorbij komen is gewoon immens, dat valt niet zo ff-tjes uit te leggen.
Terwijl je het met een aantal uurtjes tot je kan nemen en dan is de enige vraag echt of iemand het onder ogen kan/durft te zien.
wel vind ik dit allemaal erg interessant.quote:P.S. de Bush "gelovers" (er is geen bewijs - volgens de FBI) kijken dus geen van al deze waterdichte documentaires. (beginnen ze over LC ofzo, net of dat iets met compleet andere docu's te maken heeft)
Dan bedoel ik ook echt NIKS, mischien 2 minuten ofzo.
Zodra iemand zo'n documentaire in zijn geheel heeft gezien, hoor ik niets liever dan mensen die het dan met feiten durven weerleggen.
Die video was niet het enige bewijs voor die oorlog hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef pietje77 het volgende:
Het bewijst dat we 2 oorlogen hebben gevoerd zonder bewijs.
Bron?quote:Bush, FOX en CNN binnen een aantal uur hun "dader" hadden en de FBI had de volgende dag alle 18 kapers EN een paspoort als "bewijs" inmiddels ook allemaal ingetrokken.
Bron?quote:Geen enkele kaper op de passagiers lijsten en/of lijken autopsie en/of doden lijst.
Sterker nog vele kapers leven nog etc etc etc
Bron?quote:WTC7 zegt iedere onafhankelijke expert publiekelijk dat het demolitie is
En inmiddels is het vijf jaar geleden. Hoe betrouwbaar is het nu nog wat er boven tafel komt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
het probleem is wat mij betreft dat alles manipuleerbaar is.
Zowel in de ene richting als de andere.
Het is en blijven verslagen samengesteld door andere mensen.
Ik.. en jij waren er niet bij.
Verder is die Keith Olbermann vertaling van "The military act commission" te moeilijk voor je?? http://www.youtube.com/watch?v=D-Qv9zSe0eg&eurl=quote:A team from the Lausanne-based Dalle Molle Institute for Perceptual Artificial Intelligence, Idiap, said it was 95% certain the tape does not feature the voice of the al-Qaeda leader. Bush has tricked you into looking for an 'ENEMY' behind 911, not 'WHO' perpetrated the crime. It is the grand Illusion, the ultimate Bait-N-Switch ...The Royal Scam.
Mass murderers go un-investigated, while Bush has us fighting 'The Enemy'. http://911lies.org/fake_bin_laden.html
Dus wat verdien jij nu eigenlijk volgens Mac Arthur vobbes?quote:"No man is entitled to the blessings of freedom unless he be vigilant in its preservation."
--MacArthur
Ow wacht... Je mag niet twijfelen aan jouw uitleg?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:34 schreef pietje77 het volgende:
dit is nu typisch calvobbes, zelfs dit word "verslagen" door zijn über-denial.............................................................................. ja calcobbes?? is het hem toch??
Verder is die Keith Olbermann vertaling van "The military act commission" te moeilijk voor je??
quote:"In my opinion WTC7 was with the utmost probability brought down by controlled demolition done by experts" says Hugo Bachmann, Professor emeritus for structural analysis and construction at ETH*. And also Jörg Schneider, another Professor emeritus for structural analysis and construction at ETH, interprets the small number of existing videos as indices that "WTC7 was with the utmost probability brought down by explosives". http://www.911blogger.com/node/2925
bron: Improbable Collapse : The Demolition of our Republicquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:22 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Heb je een bron voor die bewering? En citeer je daarom dat hele betoog? Is dat echt je enige reactie?
Het primaire probleem is dat er een aantal mensen zijn die koste wat het kost in een complot willen geloven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:30 schreef NorthernStar het volgende:
Het primaire probleem is dat er nooit onderzoek is geweest.
Goh.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:43 schreef Lambiekje het volgende:
bron: Improbable Collapse : The Demolition of our Republic
Wat dat betreft ben ik er dus ook van overtuigd dat het officiele verhaal absoluut niet correct is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En inmiddels is het vijf jaar geleden. Hoe betrouwbaar is het nu nog wat er boven tafel komt?
Het primaire probleem is dat er nooit onderzoek is geweest.
Het enige onderzoek dat er geweest is dat beschikking had kunnen hebben over alle relevante info was de 9/11 Commission. Nou is imo vanaf het begin vrij duidelijk geweest dat deze commissie en het rapport wat ze hebben uitgebracht volstrekt onbetrouwbaar is, dus wat blijft er over?
Wordt jij ook boos op je zoon als hij de sommen van school niet begrijpt terwijl jij denkt ze wel te snappen en ze al tig keer uitgelegd hebt ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef pietje77 het volgende:
samenvatting: Calvobbes zijn anonieme regeringsverdedigende sites weten het beter dan publieke onafhankelijke TOPexperts.
Calvobbes weet het persoonlijk beter dan het "Institute for Perceptual Artificial Intelligence".
en zijn anonieme non-experts weten het beter dan : www.patriotsquestion911.com
De FBI en Bush hebben geen bewijs maar Calvobbes en zijn anonieme sites wel....
Alles wijst op CD, FEMA zegt dat brand als oorzaak zeeeer onwaarschijnlijk is.
NIST/FEMA etc hebben daarom geen van allen explosieven onderzocht.
WMD, chemische wapens, saddam---Al ciaeda klopt niet, geheime kampen, martelen, nu martelen volgens de wet toegestaan, etc etc etc etc etc bergen onovertrefbare leugens.
en dit is +- 1%.........
logisch.....
Kom kom pietje...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef pietje77 het volgende:
samenvatting: Calvobbes zijn anonieme regeringsverdedigende sites weten het beter dan publieke onafhankelijke TOPexperts.
Vanuit mijn oogpunt is Pietje iemand die de som wel degelijk snapt, maar vol blijft houden dat die de som niet snapt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:54 schreef Mirage het volgende:
vanuit calvobbes oogpunt ben JIJ degene die de som niet snapt...
Yep, dat is de 1 million dollar question.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik er dus ook van overtuigd dat het officiele verhaal absoluut niet correct is.
Wie of wat ze proberen te verdoezelen blijft wat mij betreft dan nog een vraagteken.
wat stel je voor om te doen ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:25 schreef pietje77 het volgende:
Stel dat het waar is..... waar ik na 3 jaar me er heel grondig in verdiept te hebben, 100% zeker van ben.
Lijkt me mijn reactie nog erg ingetogen.......
Moet je eens naar de geinformeerde slachtoffers kijken.. "Press for Truth" docu....
Ik kan er werkelijk niet over uit zo onmenselijk en extreem gruwelijk wat er aan de hand is.
We zijn letterlijk heel erg afgestompt geraakt.... De mensen die ons onze vrijheid gegeven hebben liggen te kotsen in hun graf.
Er is dus geen bewijs voor 9-11 en alle oorlogen, vrijheids beroving etc etc, dat is al absurd !!
Verder heeft Bush verkiezing 1 + 2 duidelijk gestolen !!
Ik ben zo benieuwd wat de druppel moet zijn????? dit is absoluut complete waanzin, helemaal wanneer je de feiten en historie bestudeerd!
Bron?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef pietje77 het volgende:
Tja de V.S komt met die video aanzetten als HET BEWIJS gevonden in jalalabad ofzo.... dus......
(oh, dus die foto is een foto gemaakt van de video...) ( oh, van de video die de V.S. als bewijs presenteerde...)
en die foto gemaakt van de video die de V.S. als bewijs presenteerde is dus door professionele instituten als 95% nep bevestigd.
Je snapt het volgens mij niet zo goed. Die gele foto (rechts) wordt door jou en anderen aangedragen als "dat is de echte Bin Laden".quote:Dus die foto is het bewijs van bush, en dat is dus 100% nep, zoals 99% meteen ziet los van het professionele onderzoek.
quote:Ik heb diverse mensen gevraagd naar LC en Zembla te kijken. Erg leuke discussies over gehad, zeker over WTC7 en in eerste instantie denken vele ja dat is CD zeker met dat commentaar van Jowenko erbij. Maar als je ze dan voor LC deze link geeft http://internetdetectives.biz/case/loose-change en voor WTC7 het complete ruim 20 minuten durende interview met Jowenko laat zien dan zie je toch dezelfde reactie LC is een grote misleiding en CD is dan toch wel erg onwaarschijnlijk.
even advocaat van de Duivel spelen hoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef pietje77 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8443392152386421421 (heel erg dat de Bush "gelovers" niet eens meer begrijpend kunnen luisteren of lezen.....) (het is geen hele documentaire vobbes, maar een paar minuten, dat moet toch lukken..)
Waarom blijf je nogsteeds over de kerosinebrand beginnen, niemand beweert dat het door een kerosinebrand kwam. Zoals ik in mijn vorige post nog zei de kerosine was waarschijnlijk 10 minuten na de impact al opgebrand. Waarom blijf je met iets komen wat geen enkel rapport beweert?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:12 schreef pietje77 het volgende:
Dus het staal wat uit het wtc stroomde(buiten alle andere getuigen en gesmolten staal constateringen) kan dus pas bij langdurig 1500 graden. gesmolten aluminium zou het kunnen zijn vanaf 600 graden,
Jet fuel A: = 260 tot 320 graden in de buitenlucht ( lees ; niet in een laboratorium)
( de temperatuur kon immers niet hoger zijn dan 320 graden, weetjenog, de temperatuur van Jet fuel....
Weer onzin wat je hier zegt, als jij een post terugkijkt dan zie je wat ik heb gezegd, weer draai je een bewering totaal om en zit je er compleet naast. Niemand heeft gezegd dat de torens instorte omdat ze verzwakt waren, ze stortte in door een combinatie van factoren. Lees de raporten eens.quote:( het is al wel een eind teruglezen voor je..... (al 50x gepost, na 49x de reactie "het gebouw was verzwakt !! daarom is het ingestort !!
Als je nu eens eerst leert dat behalve de conspirancy aanhangers niemand beweert dat het puur een kerosinebrand was, zoals ik in mijn vorige post nog zei waarschijnlijk was de kerosine na 10 minuten al opgebrand (lees de raporten maar) en was het het interieur wat een hevige brand veroorzaakte. Dat 49x gedoe dat verzin je hier weer te plekken, waarom heb je verzinsels nodig om je gelijk te halen waarom reageer je niet gewoon op wat ik zeg? Het is geeneens bewezen dat het gesmolten staal was wat uit de toren stroomde.quote:- buiten dat NIST zegt dat het staal dat 2 uur had moeten verdragen onder MAXIMALE brand dus niet dat 60% in de vuurbal van de inslag WEG was, snapte hij 49x niet dat het dus puur ging om het feit dat de energie(hitte) voor wat voor gesmolten staal nodig is dan ook ontbreekt).
google.video : "improbable collapse"
Jammer dat je niet met een bron komt waarin staat dat dit daadwerkelijk echte kenmerken van CD zijn.quote:Uit mijn hoofd waren de 100% CD kenmerken:
Geen enkele toren viel met vrije val snelheid en dat is bewezen. Deze valt dus af.quote:vrije val snelheid
Heb je een link waarin staat dat dit een 100% kenmerk is van CD?quote:10x meer fijnstof
Smelt er altijd staal als een gebouw wordt opgeblazen? Heb je hier een bron van want lijk mij heel erg sterk. Daarnaast heb ik al laten zien dat er ook een andere reden kan zijn voor gesmolten zijn dus een 100% kenmerk lijkt mij een beetje overdreven, ik heb er eigenlijk nog nooit over gelezen in verslagen van controlled demolition experts.quote:gesmolten staal
In mijn vorige post heb ik al laten zien dat die squibs bij WTC7 niet meer is dan de reeds beschadigde muur, dat zijn 100% geen CD squibs. Als je die squibs bedoelt bij WTC1 en 2 daar mis ik de logica van dat de squibs pas tijdens het instorten te voorschijn komen (luchtdrukverplaatsing) bij CD zie je ze juist voordat het gebouw instort. CD experts hebben deze squibs ook duidelijk afgewezen als CD squibs omdat ze juist groter worden ipv kleiner.quote:duidelijke squibs
Explosies zijn zeker een kenmerk van CD waarom hoor je dan geen explosies vlak voordat de torens instortte? Zelfs niet niet op opnames van in het gebouw. Ik heb ook nogsteeds geen enkele getuigeverklaring gezien over explosies vlak voordat WTC7 instortte. Vergeet niet dat explosies knallen zijn, het horen van explosies hoeft niet te betekenen dat er explosieven afgaan.quote:ontelbare getuigen van explosies, zeker? ja explosies
Heb je ook een bron dat het pyroclastische wolken waren? Weet je eigenlijk wel wat een pyroclastische (gloeiende) wolk is? Ik denk het niet want je hebt vast de beelden gezien van mensen die in de stofwolk liepen, bij een pyroclastische wolk waren die mensen levend verbrand en de gebouwen rond ground zero vernietigd! Wat jij hier zegt is echt complete onzin.quote:pyroclastische wolken
De gebouwen vielen helemaal niet perfect in de kelder. Heb je wel gezien hoegroot het debris field was? Het was 16 hectare! Ben je er wel eens geweest dan krijg je pas echt een indruk van hoe groot het gebied was. Absolute onzin dat ze perfect in de kelder vielen, zie:quote:gebouwen vallen perfect in de kelder (het hele doel van CD...)
Die wedge is een teken van minder weerstand op dat punt, oftwel de constructie is op dat punt zwaar beschadigd, als je naar het complete filmpje kijkt van WTC7 dan zie je dat die wedge precies de lijn is van waar het penthouse in WTC7 stortte. Vraag is dan wat veroorzaakte het instorten van het penthouse. Deze mag dus zeker in het lijstje blijven staan.quote:, De typische "wedge" in het midden van het gebouw
Hoe is dit een 100% kenmerk van van CD? Het was een gebouw van 47 verdiepingen dat in elkaar klapt. Geen wonder dat alles geplet werd. Al heb ik zelf nog overblijfselen uit een van de WTC torens gezien en die waren echt niet piepklein hoor.quote:alleen maar piepkleine spulletjes gevonden (getuigenis werker)
Ik snap niet echt wat je bedoelt met de pancake verdiepingen zijn er niet? Als vloeren op elkaar klappen wordt alles daartussen geplet, lijkt mij logisch.quote:de "pancake verdiepingen" zijn er niet, van de bovenste gedeelte van de torens is ook alleen piepklein materiaal over
Hoezo is dit een kenmerk van CD, alleen door CD kunnen enorme stalen kolommen perfect buigen. Heb je hier ook bewijs van dat staal buigt bij CD?quote:de enorme stalen kolommen zijn perfect gebogen zonder barsten (hitte)
Zijn hoge temperaturen een 100% kenmerk van CD? Cd is bedoelt om de dragende constructie in een keer weg te blazen zodat zwaartekracht z'n werk kan doen, heeft totaal niks met extreem hoge temperaturen te maken.quote:en tevens zijn er vele andere kenmerken aan het staal van extreme hoge temperaturen etc etc etc,
Een debris field van 16 hectare is niet prefect in de kelder. En in de recente geschiedenis is er nog een stalen constructie slechts door brand (dus niet met de impact van een 767 er nog eens bij) ingestort:quote:in de geschiedenis van stalen constructies nog nooit 1 ingestort door brand, die middag 3, allemaal vrije val, perfect in de kelder)
Bweer je hier dat de wind 1000x meer belastend was voor het gebouw dan de impact van een boeing 767? Dus de wind kan het gebouw nog meer laten bewegen dan de enkele meters die het deed toen de boeings insloegen, hier wil ik erg graag bewijs van je voor zien!quote:(NIST: "gebouwen stabiel na inslag" - die waren namelijk tegen +- 50x meer bestand, alleen de wind was al 1000x
meer belasting voor HET HELE gebouw.
De samenvatting laat de eerste keer zien dat Jowenko de beelden zag (geeneens de volle 15 seconden) in het gehele interview zie je duidelijk zijn reactie veranderen als hij over de omstandigheden hoort zoals zelfde dag, gebouw stond volledig in brand, zijn reactie: daar heb ik geen verklaring voor.quote:Verder zeggen Jowenko EN ZEMBLA zelf in de samenvatting, WTC7=CD...
Dan moet ik 10 keer over de link naar de verklaring van die experts gekeken hebben, kan je hem nogmaals posten?quote:2 zwitserse experts die ik al 10x gespost heb.
Wie zegt dat ik dat niet doe? Hoe weet jij wat ik wel en niet al bekeken heb?quote:Kijk toch eens een documentaire joh...
En waar 'bestrijd' ik patriotsquestions.com? Ik heb alleen gezegd dat de beweringen van sommige mensen op die site allang weerlegd zijn en als die van die site gaan het een erg goede site is? Waar 'bestrijd' ik onafhankelijke experts? Ik vraag continu om bronnen maar je komt maar met niks. Stephen Jones mist vakkennis om de beweringen die hij doet wetenschappelijk te onderbouwen, daar zijn heel veel onafhankelijke experts het over eens. Kom eens met bewijs dat het een professionele des-info site is, ik denk dat je het gewoon niet wilt geloven wat er staat.quote:Of je blijft www.patriotsquestion911.com en alle onafhankelijke experts "bestrijden" middels een anoniem professioneel des-info site-je, want dat is het.
Hoezo zal ik die wel gedenialed hebben? Kan je het ook op een normale manier brengen? Ik heb al eerder gezegd visueel ziet de collapse eruit als CD maar dat is nog geen 100% bewijs dat het CD is, zeker gezien de overige omstandigheden.quote:Dit filpmje zal je al wel gedenialed hebben, maar de meeste zullen dat niet kunnen : http://www.youtube.com/watch?v=6_czyNCNhDI (een kopie ) ( heb jij die ook)
Pure misleiding van je grote held zie hier het complete filmpje waar bovenstaande slechts een close-up uit is. Die 'squibs' hangen er al voordat de collapse begint: http://www.knowordie.co.uk/WTC7.aviquote:http://www.prisonplanet.c(...)istakablecharges.htm ( het filmpje wat ik al maanden post, weetjewel van die foto die je net heel trots post)
Nee jij denkt dat het gesmolten staal is, experts zijn daar helemaal niet zo zeker van zoals ik in min vorige post al aangaf.quote:http://video.google.com/videoplay?docid=-2991254740145858863&q=cameraplanet%2B9/11 (en nog maar een keer 1 van de gesmolten staal videos)
Ja en de aanwezigheid van gesmolten staal is dus niet absoluut bewijs van CD er zijn ook andere mogelijkheden voor zoals ik reeds aangaf.quote:http://www.cooperativeres(...)m=a091201moltenmetal (een kleine selectie van gesmolten staal getuigen)
Hey, die expert weet tenminste dat hij het niet over kerosine moet hebben in zijn onderzoek! Maar jij zal het vast beter weten dan een expert in chemisch reacties... Een kantoorgebouw bevat niks brandsbaars? Nou maak je het wel heel erg gek, onderbouw die claim eens (ik verwacht niet dat je het doet maar vraag het toch)quote:En nog maar een keer de wetenschappelijke kleuren/temperaturen kaart:
Zodat hij misschien na 10x nu ook bij het aluminiumsmeltpunt uitkomt en dan hopelijk ook zelf de link legt, "hey, kerosine haalt die tempraturen helemaal niet, laat staan dat het klasse A gebouw totaal niets brandbaars mocht bevatten (speciale inboedel)
En die anti-brandmaatregelen werden weggeslagen door de impact van de 2 vliegtuigen.. Waarom je nu over asbest begint geen idee, wat heeft dat met het instorten van de torens te maken? Dat het erin zat is wel duidelijk jaquote:en na WTC1993 hadden ze de anti-brand maatregelen nog verder uitgebreid, buiten de tonnen en tonnen asbest in het gebouw. ( alleen het verwijderen van de asbest op alle stalen balken zou +- 1.5 jaar duren PER WTC (dan mogen ze het namelijk pas afbreken ivm. gezondheid, denk aan alle zieke en overleden brandweermannen en redders met kanker nu)
Als het zo duidelijk is kan dan eindelijk je claims eens onderbouwen met bronnen, helaas zie ik ook in deze post van je geen enkele onderbouwing..quote:Het is zo duidelijk.....
oei oei ... hij zei dat als een grapje ...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:18 schreef CoolGuy het volgende:
Pietje, ik geloof er geen ene kut van dat jij een foto hebt gezien waar nog een stuk bom op te zien was, en dat dat ook nog aan iets vastzatDat ding wordt volledig uit elkaar gereten. Dat moet dan ook nog aan een stuk staal vastzitten? Dus dat ding stuk staal wordt kapot geblazen, maar er is nog een stuk bom aanwezig dat ook daadwerkelijk alleen maar een stuk bom kan zijn, en dat ding, wat dan ontploft is, zou dan en nog herkenbaar zijn, en ook nog aan het stuk staal vastzitten?
Daarnaast ik geloof het hoe dan ook niet omdat er a) geen bommen gebruikt zijn en b) als je dat echt gezien had je dat in een van je eerste posts wel had gezegd, in plaats van dat nu heel laat nog even te melden. Dat zou nl wel wat tastbaarder bewijs zijn dan waar jij tot nu toe mee gekomen bent.
Waarom kan niemand die foto meer zien? En hoe kwam jij dan aan die foto? M.a.w. ik denk dat jij volledig uit je nek lult mbt die foto. Sterker nog, ik denk dat je het gewoon verzint omdat je erop gebrandt bent deze discussie te winnen, ipv te achterhalen wat er echt gebeurd is. En als die foto er wel is, dan denk ik dat jij er graag een bom-overblijfsel in wil zien, maar dat het wat anders is.
Een stuk bom nog aan het staal vast, kom op zegEn die foto heb jij dan gezien, alleen jij. Geen enkele conspiracy site heeft die gezien, en op hun website geplaatst? In plaats van zo'n overduidelijk bewijs komen ze met die vage bullshit. Nergens wordt daar ook maar met een woord over gerept, maar JIJ hebt 'm gezien. Sure
Wow...quote:
nee nee, ondanks mijn twijfel over wie wat waar en hoe... staan er in deze post toch wat zaken waarvan ik het mijne denk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wow...
En weer een waanzinnige nette, informatieve, on-topic post welke volledig genegeerd gaat worden.
In de laatste paar minuten van deze docu wordt het verteld. Het wordt van bovenaf verboden. IMO is dat een teken dat er meer aan de hand is. Maar dat is conspiracy.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Goh.
Je beweert dat de Amerikaanse overheid heeft verboden dat een filmpje niet meer op TV getoond mag worden, en de enige bron die je daar voor aan kunt dragen is een video van 70 minuten?
Kun je misschien wat specifieker zijn en een tijd noemen waar dat gezegd wordt.
Of kun je dan misschien uitleggen waarom de overheid zoiets zou verbieden terwijl iedereen via internet alles kan vinden?
http://video.google.com/videoplay?docid=3188377245943487892&q=911+mindcontrol (dit is al zo oud als de mens zelf, en de psy-op is inmiddels wel een stuk geavanceerder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
even advocaat van de Duivel spelen hoor...
aangenomen dat iig gebouw 7 opzettelijk en zeer professioneel in is laten zakken,
waar komt je overtuiging vandaan dat niet de " terroristen" het hebben gedaan ?
Voor de heftigheid vliegen ze met vliegtuigen de gebouwen binnen en moht dat niet het gewenste of het volledige effect heben, of gewoon als extraatje... blazen ze de gebouwen op. (met goed uitgerekende en vooraf aangebrachte explosieven)
moeten we dan ook alles met een dienblad aan je voeten serveren?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:44 schreef NoSigar het volgende:
Nee, een echte bron Lambiekje, een echte bron. Eén bron die bevestigd dat er sprake is wetgeving of het overheidsbesluit of de oekaze die verbiedt filmpjes over WTC7 uit te zenden.
Geen IMO, maar feiten, feiten.
Ja, als je oncontroleerbare belachelijke uitspraken doet die elke dwaas kandoorzien heb ik graag dat je wat onderbouwing geeft. Mijn hemel zeg, een gelovige die zegt dat mensen hun hersenen moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:46 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
moeten we dan ook alles met een dienblad aan je voeten serveren?Gebruik je hersens, zoek, denk, informeer.
Fair point maar het aluminium verhaal ging over wat er uit de torens stroomde voor de collapse niet de pools of molten metals gevonden na de collapse.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:56 schreef atmosphere1 het volgende:
Ik bedoel dat men gesmolten aliminium nooit zal blussen
Blijkbaar heeft de aanwezigheid van Sulfaat (gebruikt in alle binnenmuren van de torens) ook meegeholpen:quote:Dit klopt maar is zeker geen verklaring voor het smelten van staal ,daarvoor dient het reactie oppervlakte nog veeeeel groter te zijn . Er moet een andere verklaring zijn
Staal geleid geluidstrillingen veel beter dan beton en wat pikken seismografen op? Ik neem aan dat je wel eens een CD gezien hebt met cutter charges op stalen balken, lekker geluid geeft dat.quote:daarbij komt dan ook veel meer energie vrij dan bij één springlading .
Nee, dat zeg ik toch niet? het sluit uit dat de collapse maar 7 seconden duurde wat hier beweerd werd.quote:Ja , en ? sluit dat CD uit ?
Wat een hypocriet gedoe van je zeg. Je quote nu een stukje van mij wat ik gepost heb NA je post over dat ik me zou profileren en vereiken door kleineren? Hoezo is dat kleineren het is het constateren van een feit, de mensen die ik het lieten zien snapte het meteen, Pietje77 nogsteeds niet. Typisch trouwens dat je mij aanspreekt hierover terwijl er tientallen post zijn waarin pietje77 mensen aanspreekt over gebrek aan intelligentie, domme mensen, leven in denial etc. Als je oprecht was had je ons beide aangesproken en helemaal de oorzaak en dat is het gedrag van Pietje77 die nogsteeds de inhoudelijke discussie niet aandruft en doorgaat met het verkondigen dat hij zoveel meer weet dan andere en de rest maar domme mensen zijn die als makke schapen achter de VS regering aanloopt. Waarom zeg je daar niks over hypocriet?quote:Ik erger me aan de discussies tussen jou en pietje en dat degene die niet over de inhoud gaat . Of het gaat wel over de inhoud met daar aan vast weer gekibbel ( zoals ik nu ook doe )en persoonlijke aanvallen . Dit bedoel ik bv :" Ik heb diverse dingen aan mensen laten zien die een iets hogere intelligentie dan jij bezitten" Dat is in mijn ogen kleineren .
Je bent echt triest, weer een post van mij van NA je opmerking. Hoezo is dit kleineren, hoezo is vragen om z'n insinuaties eens uit te spreken kleineren?quote:of dit bv:
"Zozo jij hebt hele sterke vermoedens over mij? En wat mogen die vermoedens dan wel zijn? Dat ik meer feitenkennis heb dan jij ja dat is wel duidelijk maar waarom over vermoedens over mij beginnen, je wilde toch een inhoudelijke discussie met feiten reageer dan op de feiten. En wees een kerel als je vermoedens hebt over mij laat het me weten en doe niet zo zielig van ik heb hele sterke vermoedens."
Waarom noem je het Amerikaanse overheids ondersteunende sites? Zoals je kan lezen op die sites zijn je helemaal geen voorstander van Bush maar willen ze de misleiding en desinformatie van conspirancy aanhangers laten zien. Ze geven niet alleen maar harde feiten en bewijzen maar ook meningen en logische onderbouwingen. Waarom hoor ik je niet over al die fouten die op conspirancy sites staan en door aanhangers daarvan hier worden neergezet?quote:En waarom zo'n groot vertrouwen in de Amerikaanse overheiondersteunende sites ? Zij geven alleen maar harde feite en bewijzen ??
Ik zou zeggen onderbouw die claim en mail het naar die site. Volgens mij is het ook nog nooit voorgekomen dat thermite horizontaal door stalen draagbalken heen is gebrand.quote:neem nou die debunking911 site ,daar spreekt men ergens of het detoneren van thermiet , dat is iets wat nooit voorkomt .
Zelfde geldt voor conspirancy sites die het internet overspoelen om hun disinformatie maar te kunnen verspreiden. Of beweer je hier dat alle sites die het niet eens zijn met een conspirancy theorie gevoed wordt door een goed gefinancieerd overheids orgaan?quote:Bovendien we weten dat de war on terror ook in de media en op internet wordt gevoerd door goed gefinancierde overheidsorganen. juist deze regering hecht veelwaarde aan propaganda en gaat daarin erg ver .
Feit blijft dat je hiervoor nogsteeds niet met bewijs bent gekomen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Feit blijft dat WTC7 verboden is om uit tezenden op national TV. Dus dat er een luchtje aan het geheel zit is duidelijk. De Twin Towers kan zo vaak vertoond worden als men wil ... Waarom ?!!
Leuk stukje van de BBC over de 'fake' tape:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je snapt het volgens mij niet zo goed. Die gele foto (rechts) wordt door jou en anderen aangedragen als "dat is de echte Bin Laden".
Die foto is korrelige en moeilijk herkenbaar. Met even zoeken op Google heb ik diezelfde foto gevonden zonder dat korrelige en in goede kwaliteit.
Vreemd toch dat ik die foto zo kan vinden, en dat sites die daar veel tijd in hebben gestoken, die foto alleen maar in die slechte kwaliteit hebben gevonden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |