Ik neem aan dat dit een reactie op mijn post was, jammer dat het nu weer een lap tekst is het quoten wat je eerder deed was stuk overzichtelijker.
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 01:12 schreef pietje77 het volgende:Dus het staal wat uit het wtc stroomde(buiten alle andere getuigen en gesmolten staal constateringen) kan dus pas bij langdurig 1500 graden. gesmolten aluminium zou het kunnen zijn vanaf 600 graden,
Jet fuel A: = 260 tot 320 graden in de buitenlucht ( lees ; niet in een laboratorium)
( de temperatuur kon immers niet hoger zijn dan 320 graden, weetjenog, de temperatuur van Jet fuel....
Waarom blijf je nogsteeds over de kerosinebrand beginnen, niemand beweert dat het door een kerosinebrand kwam. Zoals ik in mijn vorige post nog zei de kerosine was waarschijnlijk 10 minuten na de impact al opgebrand. Waarom blijf je met iets komen wat geen enkel rapport beweert?
quote:
( het is al wel een eind teruglezen voor je..... (al 50x gepost, na 49x de reactie "het gebouw was verzwakt !! daarom is het ingestort !!
Weer onzin wat je hier zegt, als jij een post terugkijkt dan zie je wat ik heb gezegd, weer draai je een bewering totaal om en zit je er compleet naast. Niemand heeft gezegd dat de torens instorte omdat ze verzwakt waren, ze stortte in door een combinatie van factoren. Lees de raporten eens.
quote:
- buiten dat NIST zegt dat het staal dat 2 uur had moeten verdragen onder MAXIMALE brand dus niet dat 60% in de vuurbal van de inslag WEG was, snapte hij 49x niet dat het dus puur ging om het feit dat de energie(hitte) voor wat voor gesmolten staal nodig is dan ook ontbreekt).
google.video : "improbable collapse"
Als je nu eens eerst leert dat behalve de conspirancy aanhangers niemand beweert dat het puur een kerosinebrand was, zoals ik in mijn vorige post nog zei waarschijnlijk was de kerosine na 10 minuten al opgebrand (lees de raporten maar) en was het het interieur wat een hevige brand veroorzaakte. Dat 49x gedoe dat verzin je hier weer te plekken, waarom heb je verzinsels nodig om je gelijk te halen waarom reageer je niet gewoon op wat ik zeg? Het is geeneens bewezen dat het gesmolten staal was wat uit de toren stroomde.
quote:
Uit mijn hoofd waren de 100% CD kenmerken:
Jammer dat je niet met een bron komt waarin staat dat dit daadwerkelijk echte kenmerken van CD zijn.
quote:
vrije val snelheid
Geen enkele toren viel met vrije val snelheid en dat is bewezen. Deze valt dus af.
quote:
10x meer fijnstof
Heb je een link waarin staat dat dit een 100% kenmerk is van CD?
quote:
gesmolten staal
Smelt er altijd staal als een gebouw wordt opgeblazen? Heb je hier een bron van want lijk mij heel erg sterk. Daarnaast heb ik al laten zien dat er ook een andere reden kan zijn voor gesmolten zijn dus een 100% kenmerk lijkt mij een beetje overdreven, ik heb er eigenlijk nog nooit over gelezen in verslagen van controlled demolition experts.
quote:
duidelijke squibs
In mijn vorige post heb ik al laten zien dat die squibs bij WTC7 niet meer is dan de reeds beschadigde muur, dat zijn 100% geen CD squibs. Als je die squibs bedoelt bij WTC1 en 2 daar mis ik de logica van dat de squibs pas tijdens het instorten te voorschijn komen (luchtdrukverplaatsing) bij CD zie je ze juist voordat het gebouw instort. CD experts hebben deze squibs ook duidelijk afgewezen als CD squibs omdat ze juist groter worden ipv kleiner.
quote:
ontelbare getuigen van explosies, zeker? ja explosies
Explosies zijn zeker een kenmerk van CD waarom hoor je dan geen explosies vlak voordat de torens instortte? Zelfs niet niet op opnames van in het gebouw. Ik heb ook nogsteeds geen enkele getuigeverklaring gezien over explosies vlak voordat WTC7 instortte. Vergeet niet dat explosies knallen zijn, het horen van explosies hoeft niet te betekenen dat er explosieven afgaan.
quote:
pyroclastische wolken
Heb je ook een bron dat het pyroclastische wolken waren? Weet je eigenlijk wel wat een pyroclastische (gloeiende) wolk is? Ik denk het niet want je hebt vast de beelden gezien van mensen die in de stofwolk liepen, bij een pyroclastische wolk waren die mensen levend verbrand en de gebouwen rond ground zero vernietigd! Wat jij hier zegt is echt complete onzin.
Een pyroclastisch wolk is 0% een kenmerk van CD maar 100% een kenmerk van een vulkaanuitbarsting. Hier de uitleg, ze halen zelfs 9/11 erbij met plaatjes let op de onderschriften:http://www.wereldorientatie.net/htm/lesprogramma/wolk.htm
"Hier zijn de gebouwen bijna verdwenen door de stofwolk. Bij een echte gloedwolk zouden ze vernietigd zijn."
quote:
gebouwen vallen perfect in de kelder (het hele doel van CD...)
De gebouwen vielen helemaal niet perfect in de kelder. Heb je wel gezien hoegroot het debris field was? Het was 16 hectare! Ben je er wel eens geweest dan krijg je pas echt een indruk van hoe groot het gebied was. Absolute onzin dat ze perfect in de kelder vielen, zie:
![]()
Als ze zo perfect vielen hoe verklaar je dan dat WTC3 en 4 compleet zijn weggevaagd, WTC 5 en vooral 6 enorme schade hebben opgelopen. Niet te vergeten de schade aan het World Financial Centre, Verizon gebouw, Bankers Trust gebouw etc. Ja ze vielen echt in de kelders not, zelfs een gebouw achter WTC7 heeft zoveel schade opgelopen dat ze het alsnog gaan slopen. In de kelder vallen is idd een kenmerk van CD, alleen vielen de WTC torens niet perfect in hun kelders, alleen bij WTC7 is dit bijna wel het geval. Dit zou dus een beetje op kunnen gaan voor WTC7.
quote:
, De typische "wedge" in het midden van het gebouw
Die wedge is een teken van minder weerstand op dat punt, oftwel de constructie is op dat punt zwaar beschadigd, als je naar het complete filmpje kijkt van WTC7 dan zie je dat die wedge precies de lijn is van waar het penthouse in WTC7 stortte. Vraag is dan wat veroorzaakte het instorten van het penthouse. Deze mag dus zeker in het lijstje blijven staan.
quote:
alleen maar piepkleine spulletjes gevonden (getuigenis werker)
Hoe is dit een 100% kenmerk van van CD? Het was een gebouw van 47 verdiepingen dat in elkaar klapt. Geen wonder dat alles geplet werd. Al heb ik zelf nog overblijfselen uit een van de WTC torens gezien en die waren echt niet piepklein hoor.
Denk je dat uit dit gebouw nog complete koelkasten kwamen?
![]()
Geen CD gewoon een falende constructie. Waarom is het vinden van piepkleine spulletjes een 100% kenmerk van CD? Hoe komen ze zo klein wat puur veroorzaakt kan worden door CD?
quote:
de "pancake verdiepingen" zijn er niet, van de bovenste gedeelte van de torens is ook alleen piepklein materiaal over
Ik snap niet echt wat je bedoelt met de pancake verdiepingen zijn er niet? Als vloeren op elkaar klappen wordt alles daartussen geplet, lijkt mij logisch.
Zie hier het gevolg van het instorten van een van de WTC torens:
http://www.amny.com/news/am-etc-relic-debris,0,7482642.flash (volgens Jones zijn die grijze dingen bewijs voor CD, als je inzoemt zie je dat het gewoon papier is)
quote:
de enorme stalen kolommen zijn perfect gebogen zonder barsten (hitte)
Hoezo is dit een kenmerk van CD, alleen door CD kunnen enorme stalen kolommen perfect buigen. Heb je hier ook bewijs van dat staal buigt bij CD?
Hoe kan CD dit veroorzaken:
http://www.amny.com/enter(...)photogallery?index=1Rest van die foto's zijn ook zeer interessant om te zien. Blijkbaar is toch niet alles zo snel mogelijk weggevoerd naar het buitenland en omgesmolten...
quote:
en tevens zijn er vele andere kenmerken aan het staal van extreme hoge temperaturen etc etc etc,
Zijn hoge temperaturen een 100% kenmerk van CD? Cd is bedoelt om de dragende constructie in een keer weg te blazen zodat zwaartekracht z'n werk kan doen, heeft totaal niks met extreem hoge temperaturen te maken.
quote:
in de geschiedenis van stalen constructies nog nooit 1 ingestort door brand, die middag 3, allemaal vrije val, perfect in de kelder)
Een debris field van 16 hectare is niet prefect in de kelder. En in de recente geschiedenis is er nog een stalen constructie slechts door brand (dus niet met de impact van een 767 er nog eens bij) ingestort:
![]()
Stalen constructie heeft het totaal begeven, slechts een betonnen tussenvloer zorgde ervoor dat het niet tot de grond toe instortte.
quote:
(NIST: "gebouwen stabiel na inslag" - die waren namelijk tegen +- 50x meer bestand, alleen de wind was al 1000x
meer belasting voor HET HELE gebouw.
Bweer je hier dat de wind 1000x meer belastend was voor het gebouw dan de impact van een boeing 767? Dus de wind kan het gebouw nog meer laten bewegen dan de enkele meters die het deed toen de boeings insloegen, hier wil ik erg graag bewijs van je voor zien!
[quote
Kinetische energie van de boeing waartegen het gebouw ontworpen was is hoger als van die die er in vloog, bovendien was het WTC berekent op een volgetankte boeing
[/quote]
At the time of the design of the towers the largest commercial plane flying was the Boeing 707.
Leslie Robinson designed his towers to withstand being hit by a 707. But the scenario of his design was very different from what happened on September 11th : He envisaged a 707 lost in fog looking for the airport, low on fuel at the end of its flight, with a pilot not daring to go faster than the stalling speed of 280 km per hour under such dangerous conditions. The planes which hit the towers were estimated to be doing between 750 and 950 km per hour, respectively! Their destructive power can be shown to rise with the square of speed, so you can see that this event was about an order of magnitude worse than Robinson had imagined.
http://www.scienceinafrica.co.za/2004/march/wtc.htmLESLIE ROBERTSON:
With the 707, to the best of my knowledge, the fuel load was not considered in the design. Indeed, I don't know how it could have been considered. http://www.pbs.org/wgbh/nova/transcripts/2907_wtc.htmlEn wie is Leslie Robertson:
http://www.emporis.com/en/bu/sk/wt/cp/if/ro/ Chief engineer van de WTC torens.
quote:
Verder zeggen Jowenko EN ZEMBLA zelf in de samenvatting, WTC7=CD...
De samenvatting laat de eerste keer zien dat Jowenko de beelden zag (geeneens de volle 15 seconden) in het gehele interview zie je duidelijk zijn reactie veranderen als hij over de omstandigheden hoort zoals zelfde dag, gebouw stond volledig in brand, zijn reactie: daar heb ik geen verklaring voor.
Hij had tevens geen enkel rapport gelezen (dus ook die van FEMA niet) over hoe ernstig het gebouw beschadigd was. Enige wat hij deed was commentaar geven op de beelden en ja dat lijkt op CD dat ontken ik ook nergens. Maar de experts die wat verder onderzoek hebben gedaan zeggen nee absoluut geen CD. Het is maar wie je wilt geloven.
quote:
2 zwitserse experts die ik al 10x gespost heb.
Dan moet ik 10 keer over de link naar de verklaring van die experts gekeken hebben, kan je hem nogmaals posten?
quote:
Kijk toch eens een documentaire joh...
Wie zegt dat ik dat niet doe? Hoe weet jij wat ik wel en niet al bekeken heb?
quote:
Of je blijft
www.patriotsquestion911.com en alle onafhankelijke experts "bestrijden" middels een anoniem professioneel des-info site-je, want dat is het.
En waar 'bestrijd' ik patriotsquestions.com? Ik heb alleen gezegd dat de beweringen van sommige mensen op die site allang weerlegd zijn en als die van die site gaan het een erg goede site is? Waar 'bestrijd' ik onafhankelijke experts? Ik vraag continu om bronnen maar je komt maar met niks. Stephen Jones mist vakkennis om de beweringen die hij doet wetenschappelijk te onderbouwen, daar zijn heel veel onafhankelijke experts het over eens. Kom eens met bewijs dat het een professionele des-info site is, ik denk dat je het gewoon niet wilt geloven wat er staat.
quote:
Hoezo zal ik die wel gedenialed hebben? Kan je het ook op een normale manier brengen? Ik heb al eerder gezegd visueel ziet de collapse eruit als CD maar dat is nog geen 100% bewijs dat het CD is, zeker gezien de overige omstandigheden.
quote:
Pure misleiding van je grote held zie hier het complete filmpje waar bovenstaande slechts een close-up uit is. Die 'squibs' hangen er al voordat de collapse begint:
http://www.knowordie.co.uk/WTC7.avi Dit filmpje stond ook in mijn vorige post dus waarom mij beschuldigen van het denialen van filmpjes terwijl je dat dus zelf doet. Die squibs zijn gewoon beschadingen aan de buitenmuur na het instorten van WTC1.
quote:
Nee jij denkt dat het gesmolten staal is, experts zijn daar helemaal niet zo zeker van zoals ik in min vorige post al aangaf.
quote:
Ja en de aanwezigheid van gesmolten staal is dus niet absoluut bewijs van CD er zijn ook andere mogelijkheden voor zoals ik reeds aangaf.
quote:
En nog maar een keer de wetenschappelijke kleuren/temperaturen kaart:
Zodat hij misschien na 10x nu ook bij het aluminiumsmeltpunt uitkomt en dan hopelijk ook zelf de link legt, "hey, kerosine haalt die tempraturen helemaal niet, laat staan dat het klasse A gebouw totaal niets brandbaars mocht bevatten (speciale inboedel)
Hey, die expert weet tenminste dat hij het niet over kerosine moet hebben in zijn onderzoek! Maar jij zal het vast beter weten dan een expert in chemisch reacties... Een kantoorgebouw bevat niks brandsbaars? Nou maak je het wel heel erg gek, onderbouw die claim eens (ik verwacht niet dat je het doet maar vraag het toch)
quote:
en na WTC1993 hadden ze de anti-brand maatregelen nog verder uitgebreid, buiten de tonnen en tonnen asbest in het gebouw. ( alleen het verwijderen van de asbest op alle stalen balken zou +- 1.5 jaar duren PER WTC (dan mogen ze het namelijk pas afbreken ivm. gezondheid, denk aan alle zieke en overleden brandweermannen en redders met kanker nu)
En die anti-brandmaatregelen werden weggeslagen door de impact van de 2 vliegtuigen.. Waarom je nu over asbest begint geen idee, wat heeft dat met het instorten van de torens te maken? Dat het erin zat is wel duidelijk ja
quote:
Het is zo duidelijk.....
Als het zo duidelijk is kan dan eindelijk je claims eens onderbouwen met bronnen, helaas zie ik ook in deze post van je geen enkele onderbouwing..