Nee waarschijnlijk een andere video die wel nog wat vaker bekeken is, en die dus stijgt ten koste van Terrorstorm. Het is niet zo gek dat er 2 dagen een bepaalde video niet meer hebben bekeken hoor. Maar nee, direct censuur erbij halenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef TaLoN.NL het volgende:
Terrorstorm staat al een paar dagen op de 65ste positie in de Google.video top100, vandaag staat ie op nr.66, nog steeds 124.999 views, dat is ook al 2 dagen zo. Hmmm, censuur misschien?!
Je weet wat Internet 2 is ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:00 schreef pietje77 het volgende:
Maar nog erger: www.savetheinternet.com, daar kun je naast alle andere immense corporaties, ook zien dat Google achter "internet 2" staat.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je weet wat Internet 2 is ?
Je weet dat Google een uitgesproken voorstander van Net Neutrality is ?
Nu staat trouwens op die site inderdaad google bij "The good guys". Maar hun acties spreken luider dan hun woorden.quote:This is about Internet freedom. "Network Neutrality" -- the First Amendment of the Internet.
But Internet providers like AT&T, Verizon and Comcast are spending millions of dollars lobbying Congress to gut Net Neutrality. If Congress doesn't take action now to implement meaningful Net Neutrality provisions, the future of the Internet is at risk.
Dank je, ik begeef me nu namelijk op een gebied waar ik vrij veel van af weet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef pietje77 het volgende:
[..]
[..]
Nu staat trouwens op die site inderdaad google bij "The good guys". Maar hun acties spreken luider dan hun woorden.
Verder blijft de roep om het allemaal onder de aandacht te brengen van zoveel mogelijk mensen overeind, wel goed opgemerkt trouwens.
Ow fuck, ik eet al ruim 3 jaar bijna elke dag alleen 's avondsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:52 schreef vosss het volgende:
Dan heb ik tenminste wat te doen, want ik eet alleen vandaag
Geen idee wat je bedoelt, sorryquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:35 schreef pietje77 het volgende:
Zit Google headquarters al in NASA?
Ah, mijn expertise is meer netwerk/programmatuur en informatievoorziening gericht.quote:Mijn expertise is meer "government sponsored terrorisme, propaganda/wetgeving, kapitalisme/corporatisme/fascisme en bv. Bernays en Goebbels wat in Terrorstorm ook even ter sprake komt.
Heb je hier een bron van ? En wat bedoel je met 'afluistermethoden' ?quote:De truc is natuurlijk om de werkelijke agenda te verbergen, zo heeft google opgeschept over "andere meer geavanceerdere afluistermethoden" tov. de concurrentie( op andere gebieden).
Nou, ik ben er iig niet van overtuigd dat het bewust is gedaan (dat resetten dan), maarja, zo zit ik in elkaar. En het mooie van Google is dat ze misschien over een tijdje de informatie 'zijn', maar dat is door keuze van de gebruikers (Ik weet niet of je wel eens het project EPIC hebt gezien ? Zo niet geef ik je een linkje). Google steunt Net Neutrality, en Net Neutrality zorgt ervoor dat iedereen een kans krijgt op het Internet en niet tegen wordt gehouden door enige provider.quote:En nog even en Google IS de informatie. Nu is Google niet helemaal mijn specialiteit maar dat ze "terrorstorm" als enige meerdere keren gereset is staat buiten kijf.
Maar Google is zo groot geworden door KEUZE van de gebruiker, je bent nog steeds vrij om een andere search-engine te gebruiken, AL die vrijheid heb je... En toch gebruiken mensen Google... waarom ? Omdat ze een simpele en goede dienst leveren. Vergeet niet, jij en ik zijn het product wat Google verkoopt, de gebruikers zijn het product wat ze verkopen aan advertisers, veel mensen vergeten dat. En om zoveel mogelijk te verkopen hebben ze zoveel mogelijk producten nodig en om aan producten te komen moeten ze een zo goed mogelijke dienst aanbieden.quote:Ook is de geschiedenis heel duidelijk over centralisatie van zoveel macht en de kans dat dat in verkeerde handen valt bv., om over Monopoly, corruptie en machtsmisbruik nog maar te zwijgen.
Kan ik me voorstellen, maar Google geeft juist de vrijheid te zoeken in informatie, je kan ook elke andere manier gebruiken om er in te zoeken. Als je bang bent dat ze invloed uitoefenen dan zoek je een andere search-engine. Je hebt de KEUSquote:Terrorstorm is ook zeeer kritisch wat betreft een George Orwell achtig systeem.
Vergelijk het met dit: eBay verbiedt de verkoop van sommig Nazi propaganda materiaal aan sommige landen omdat het daar bij de wet verboden is. Moet eBay dan maar alle verkoop van alle producten in dat land stopzetten ?quote:Ik vind ook principieel dat een bedrijf aan geen enkele vorm van onderdrukking mee mag werken trouwens.
In volledige eerlijkheid: niet gezien. Kan des-interesse zijn, ik weet niet, misschien ga ik nog wel kijken!quote:Heb je hem al gezien trouwens? Deze is vooral gemaakt voor "the masses" en heeft een hele aparte inslag, al zijn er nog veel meer mischien wel duidelijkere documentaires.
Bij mijn weten zit het hoofdkwartier in Mountainview, California, dus niet in Washington. Zou niet weten wat het bij NASA zou moeten doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:38 schreef pietje77 het volgende:
Ik geloof dat Google hoofdkwartier in NASA zit.
Maar je hebt de vrijheid in dat vertrouwen!! Zie dat dan, je kan zelf kiezen, Google zelf vecht er voor om iedereen zelf die keuze te laten maken!!quote:
Epic gezien ja, word ik niet blij van.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op Google, alleen zou het heel naïef zijn om zomaar blind vertrouwen te hebben.
Typhus! Dan gooi je ook een site op! Waar moet ik in godsnaam kijken ? Ik zie niet vaak iets wat ZO gebruikers-onvriendelijk is.quote:Zo vind ik de o.a. de headlines hier http://infowars.com/archives/2006/october/10-17-06.htm erg treffend voor de ernst van de situatie en of Google nu voor of tegen zou zijn, ze moeten zich toch aan die regelgeving onderwerpen. (en dat doen ze maar al te graag)
Je ziet nog steeds niet dat een gedeeltelijke dienst aanbieden beter is dan geen dienst aanbieden ?quote:Verder kun je in zo'n situatie ook maar beter de moraalridder uithangen, anders word het wel heel doorzichtig.
Heel graag, want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt (in combinatie met Google dus)quote:Dat van die geavanceerde afluister apparatuur heb ik op U.S. radio ergens gehoord.(zeer betrouwbaar), zal wel eens proberen te vinden waar het precies om ging.
Met verschil dat mensen tegenwoordig trojans plaatsen om geld te verdienen (botnets, etc.) ... Waarom zou de regering in HEMELSnaam een bot op je PC installeren wanneer ze gewoon je hele Internet feed kunnen aftappen ???? Vertel me, waarom. Technisch is het GEEN probleem, neem dat van mij aan. Dus waarom dan nog zoiets moeilijks doen ? Waarom kan je niet aannemen dat dit soort dingen door organisaties gedaan wordt welke NIET direct toegang hebben tot je feed en zich moeten beperken tot (ja, toch wel) vrij primitieve methodes als trojans...quote:Zoiets als die standaard trojan horses bij McDonalds.
Dit kwam standaard in iedere PC, telecom verbinding geloof ik, niet meer al dat gehannes om af te luisteren maar gewoon 1984 x 100
Ik neem aan dat hij dit bedoelt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:51 schreef ChOas het volgende: Heel graag, want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt (in combinatie met Google dus)
Oooooh DAT!quote:
Hier kun je goed onderbouwd zwart, wit of grijs over denken zeg maar, maar welke is het nou??quote:On September 28, 2005, Google announced a long-term research partnership with NASA which would involve Google building a 1-million square foot R&D center at NASA's Ames Research Center. NASA and Google are planning to work together on a variety of areas, including large-scale data management, massively distributed computing, bio-info-nano convergence, and encouragement of the entrepreneurial space industry. The new building would also include labs, offices, and housing for Google engineers
En stop nu eens met informatie-overspoeling en ga eens punt op punt in op mijn posts zoals ik bij jou heb gedaan.quote:
Het bemoeilijkt de discussie nl. nogal.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:40 schreef pietje77 het volgende:
ja, sorry. (wat betreft de info. overspoeling)
Misschien wel, maar als we nou beginnen met een discussie op een 'lager' niveau dan kunnen we elkaar misschien meer leren. Zelfs binnen de hoogste natuurkunde zijn er kaartenhuizen gebouwd op theorieen welke later niet waar bleken te zijn en de hele 'interconnected'-heid een spook was. Dus laten we simpel beginnen.quote:Dat is een probleempje van mij, het is zo verschrikkelijk veel informatie en allemaal "interconnected" op het hoogste niveau.
We hebben het op dit moment (de laatste x aantal posts, lees: discussie) niet over de documentaire maar over iets anders, toch ?quote:Het liefste probeer ik er op in te gaan nadat ze de documentaires gezien hebben, anders is er voor mij geen houden aan
Sorry, je gaat nog steeds niet constructief in op enig punt welk ik gemaakt heb maar blijft je achter je idealen verschuilen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:06 schreef pietje77 het volgende:
[....]
al die vragen zijn in principe goed geadresseerd, zij het op mijn wat onhandige manier(forum noob).quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Bij mijn weten zit het hoofdkwartier in Mountainview, California, dus niet in Washington. Zou niet weten wat het bij NASA zou moeten doen.
[..]
Maar je hebt de vrijheid in dat vertrouwen!! Zie dat dan, je kan zelf kiezen, Google zelf vecht er voor om iedereen zelf die keuze te laten maken!!
[..]
Typhus! Dan gooi je ook een site op! Waar moet ik in godsnaam kijken ? Ik zie niet vaak iets wat ZO gebruikers-onvriendelijk is.
[..]
Je ziet nog steeds niet dat een gedeeltelijke dienst aanbieden beter is dan geen dienst aanbieden ?
[..]
Heel graag, want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt (in combinatie met Google dus)
[..]
Met verschil dat mensen tegenwoordig trojans plaatsen om geld te verdienen (botnets, etc.) ... Waarom zou de regering in HEMELSnaam een bot op je PC installeren wanneer ze gewoon je hele Internet feed kunnen aftappen ???? Vertel me, waarom. Technisch is het GEEN probleem, neem dat van mij aan. Dus waarom dan nog zoiets moeilijks doen ? Waarom kan je niet aannemen dat dit soort dingen door organisaties gedaan wordt welke NIET direct toegang hebben tot je feed en zich moeten beperken tot (ja, toch wel) vrij primitieve methodes als trojans...
interessante site die: http://infowars.com/archives/2006/october/10-17-06.htm , ook allemaal verwijzingen naar de vrijmetselaars (freemasons)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:38 schreef pietje77 het volgende:
Ik geloof dat Google hoofdkwartier in NASA zit.
Epic gezien ja, word ik niet blij van.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op Google, alleen zou het heel naïef zijn om zomaar blind vertrouwen te hebben.
Zo vind ik de o.a. de headlines hier http://infowars.com/archives/2006/october/10-17-06.htm erg treffend voor de ernst van de situatie en of Google nu voor of tegen zou zijn, ze moeten zich toch aan die regelgeving onderwerpen. (en dat doen ze maar al te graag)
Verder kun je in zo'n situatie ook maar beter de moraalridder uithangen, anders word het wel heel doorzichtig.
Dat van die geavanceerde afluister apparatuur heb ik op U.S. radio ergens gehoord.(zeer betrouwbaar), zal wel eens proberen te vinden waar het precies om ging.
Zoiets als die standaard trojan horses bij McDonalds.
Dit kwam standaard in iedere PC, telecom verbinding geloof ik, niet meer al dat gehannes om af te luisteren maar gewoon 1984 x 100
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |