Explosieven. Heel veel explosieven die erin gezet zijn in de week dat ze 'nieuwe internetkabels installeerde' en een week gesloten waren. Het is heel makkelijk, jij hebt jouw idee van de werkelijkheid en ik de mijne.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:48 schreef haaahaha het volgende:
[..]Waarom geef je geen antwoord op m'n vraag? Je geeft aan dat het bovenste stuk om zou moeten vallen, logischer wijs. Dan ben ik benieuwd wat jouw idee over het momentum voor dat omvallen is.
Ja maar wacht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Explosieven. Heel veel explosieven die erin gezet zijn in de week dat ze 'nieuwe internetkabels installeerde' en een week gesloten waren. Het is heel makkelijk, jij hebt jouw idee van de werkelijkheid en ik de mijne.
Door klikken op de andere wetten, wat je zei.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:48 schreef pietje77 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/69417/1/130#3011926 spreekt helaas ook voor zich...
en http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/69417/1/130#3011639 iets hoger
en heel gruwelijk : http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/69023#2991818 (eerst de link van de middelste post dan die van de post daarboven..... ongeloofelijk....... feiten........
En wanneer was dat dan precies?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:55 schreef jogy het volgende:
Explosieven. Heel veel explosieven die erin gezet zijn in de week dat ze 'nieuwe internetkabels installeerde' en een week gesloten waren.
Mooie fotoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De torens waren ook eigenlijk niets. Of in ieder geval verdomd weinig.
De WTC torens waren eigenlijk een kern van beton in het midden, en daaromheen een glazen constructie.
Zie deze foto:
[afbeelding]
De zon komt vanachter. Dus die felle vlekken die je op het gebouw ziet zijn geen reflecties, maar de zon die dwars door het gebouw schijnt.
Dat is niet echt een solide contstructie die veel weerstand zal bieden als er een paar kantoorverdiepingen op vallen.
Ook zoiets suggestiefs:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:59 schreef Lambiekje het volgende:
EU wil het Internet de nek omdraaien
Fasistische Kuteuropa dat is het. Een europa is gewoon een move voor de NWO. Pure ellende is dat één europa met die klotemunt.
terwijl er gesproken wordt van:quote:The latest move to kill off online freedom and the spread of information comes in the form of proposed EU legislation that would prevent users from uploading any form of video
Sites als dat zijn zo suggestief als de pest. Tuurlijk moet je altijd kritisch zijn, maar dit is doorslaan. En al dat soort suggestieve zaken vormen een basis voor complotdenken.quote:Once again the reasoning behind such legislation is said to be in order to set minimum standards on areas such as hate speech and the protection of children.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:03 schreef jogy het volgende:
Er kan zoveel gekloot worden met foto's deze dagen dat het in principe niet als valide info gezien hoeft te worden. Dit maakt discussiëren heel moeilijk zoals nu wel blijkt.
Sukkel! al zouden de kernkollom verzwakt zijn door het mietjesvuur dan was de toren omgevallen/afgeknakt ja !. En dus NIET smooth recht-naar-beneden in vrijval met totale verpulvering van alles. Tot aan de grond. Dat is gewoonweg aparte kolder die verzwakking. En als je het niet geloofd .. Dan ben je gewoon een sukkel of een ongelovelijk vast geroeste denier. Als ik eerlijk mag zijn ben je beide.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
al voor die 1500 graden kan het staal zwakker zijn geworden.
En kerosine kan een brand van ruim 1100 graden veroorzaken....
En hoed groot was die stalen kern dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:03 schreef jogy het volgende:
Mooie foto. Maar je hebt ook nog ergens een oude foto van het WTC in de tijd dat het gebouwd werd en daar was een stalen kern te zien die het gewicht moest dragen, niet alleen de buitenkant.
Ach. Ik ben tenminste in staat om iemand die een andere mening heeft dan ik op een normale manier te woord te staan. Dus zonder te gaan scheldenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef Lambiekje het volgende:
Sukkel! al zouden de kernkollom verzwakt zijn door het mietjesvuur dan was de toren omgevallen/afgeknakt ja !. En dus NIET smooth recht-naar-beneden in vrijval met totale verpulvering van alles. Tot aan de grond. Dat is gewoonweg aparte kolder die verzwakking. En als je het niet geloofd .. Dan ben je gewoon een sukkel of een ongelovelijk vast geroeste denier. Als ik eerlijk mag zijn ben je beide.
Kun je dat soort taal achterwege laten?quote:
quote:al zouden de kernkollom verzwakt zijn door het mietjesvuur dan was de toren omgevallen/afgeknakt ja !. En dus NIET smooth recht-naar-beneden in vrijval met totale verpulvering van alles. Tot aan de grond. Dat is gewoonweg aparte kolder. En als het niet geloofd .. Dan ben je gewoon een sukkel of een ongelovelijk vast geroeste denier. Als ik eerlijk mag zijn ben je beide.
FEMA is zelf ook al overtuigd dat hun eigen pannekoekgedoe slecht is, ze geloven het zelf niet eens meer.
Hey pietje, waarom reageer je nu ineens niet meer op deze post?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:07 schreef pietje77 het volgende:
www.savetheinternet.com nondeju ieder volk is altijd onderdrukt door de macht, maar nu nemen een paar ongeinformeerde braave burgers het wel voor ze op hoor.
Met een glimlach geven ze alle rechten op zonder bewijs.....
Sukkel vind ik niet echt een scheldwoord maar ach. Ik wil eigenlijk alleen maar aangeven dat je die ogen is open moet doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ach. Ik ben tenminste in staat om iemand die een andere mening heeft dan ik op een normale manier te woord te staan. Dus zonder te gaan schelden
Achja... Bij een sloop ga je eerste het bovenste puntje van het gebouw in laten storten, en dan pas de rest....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef Lambiekje het volgende:
En trouwens er is genoeg video materiaal dat laat zien dat eerst de antanne in zakt en DAN pas de instorting. Dat riekt naar CD.!
Verder roep ik iedereen op om de links en info. overal te verspreiden en mensen te laten zien.quote:"A respected fire fighting trade magazine with ties to the city Fire Department is calling for a "full-throttle, fully researched" investigation into the collapse of the World Trade Center. A signed editorial in the January issue of Fire Engineering magazine says the current investigation is "a half-baked farce." Bill Manning, editor Fire Engineering magazine.
Kolere zeg....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef pietje77 het volgende:
zonde van de tijd, maar de meerderheid snapt dat soort dingen wel..
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef pietje77 het volgende:
Dat is standaard....
NY Daily News Chief of Investigations
[..]
Ja klopt. Op brandweer.nl kun je bv lezen waarom de torens zijn ingestort door de brand, hoe het staal haar draagkracht heeft verloren. Mensen met uitermate veel kennis op dit gebied, hoger opgeleiden zeg maar.quote:Veruit de meeste en vooral de wat hoger opgeleiden trekken hun conclusie uit de feiten.
In mijn belevingswereld zou, de toppeling die je zag gebeuren bij het begin van het instorten van het gebouw zich voortgezet moeten hebben. Hier bedoel ik mee dat je bij het instorten het bovenste stuk zag kantelen, op één of andere manier trok het stuk zichzelf weer recht en koos de weg van de meeste weerstand. ookal zouden er enkel verdiepingen zodanig verzwakt zijn dat ze het niet meer konden houden dan nog zou het instorten tenminste veel langer moeten duren omdat het grootste gedeelte van het gebouw nog wel intact was. Als het gebouw in bijvoorbeeld 3 minuten was ingezakt dan had ik het nog wel kunnen geloven, 10 seconden niet want dat betekend dat alle weerstand uit het gebouw was verdwenen terwijl het genoeg sterkte had om een orkaan te weerstaan. Een holle buis was het gebouw zeker niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:58 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja maar wacht.
Als het bovenste stuk zou moeten omvallen, dan kan dat alleen wanneer er een bepaalde kracht tegen de zijkant van dat bovenste stuk zou drukken, of het kan alleen wanneer enkel 1 hoek onder dat bovenste stuk haar draagkracht zou verliezen.
Wanneer er tegen de tegenovergestelde kant van het bovenste stuk een kracht uitgeoefend zou worden dan zou het bovenste stuk de andere kant omvallen. Het lijkt me dat dit niet is gebeurd.
Wanneer onder het bovenste stuk 1 hoek haar draagkracht zou verliezen, dan zou het bovenste stuk kunnen kantelen. Alleen, de gehele verdieping(en) onder het bovenste stuk verloor haar draagkracht, niet enkel 1 stuk. Er was dus geen reden voor het bovenste stuk om enkel 1 kant op te vallen. De gehele toren onder het bovenste stuk zakte in, het bovenste stuk zakte mee.
Leg jij nou eens uit waarom jij toch denkt dat het bovenste stuk had moeten omvallen.
Goed punt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef haaahaha het volgende:
Nu snap ik niet waarom bij de brand-versie de toren om zou moeten vallen en bij de explosieven-versie de toren wel recht naar beneden zou moeten vallen. Immers, beide 'tools' hebben hetzelfde doel, verzwakken van de constructie op dat punt.
Als 13 (toch!!?) kolommen beschadigd zijn door de plane, dan zou je verwachten dat de toren kromt trek en en andere druk verdeling heeeft voor die verdiepingen. En dat als er een iets zou begeven dat het scheef instort. Een rechtlijnige instorting is dan totaal niet te verklaren. Overigens was de Antenna die het eerst inzakt en niet het inslagpunt. De top zie je ook scheeft afbreken maar binnen luttele secondes is de bovenste 15 verdieping ook totaal verpulverd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:48 schreef haaahaha het volgende:
[..]Waarom geef je geen antwoord op m'n vraag? Je geeft aan dat het bovenste stuk om zou moeten vallen, logischer wijs. Dan ben ik benieuwd wat jouw idee over het momentum voor dat omvallen is.
Probeer eens een PVC buis om te buigen en dat lukt gewoon. Die zal gewoon terugveren, tenzij je echt te ver gaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef jogy het volgende:
Een holle buis was het gebouw zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |