als we dan toch moeten kiezen ga ik toch voor Marciaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:48 schreef schatje het volgende:
Heren, wie van de dames is nou het aantrekkelijkst in het bad?
Wat een bizarre hobby heb jij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef Capaja het volgende:
*klokt in om te turven hoe vaak er :
BIZAR
Ja ik ook
tuurlijk
gezegd wordt in de komende 5 minuten*
Er stond op het scherm:"niet genomineerd staan...."quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Bartoli het volgende:
wat zeiden ze nu over genomineerd staan of niet?of wat kwam sem zeggen
maar verder geen namen ofzo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Er stond op het scherm:"niet genomineerd staan...."
Staat al vijf min op het schermquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Bartoli het volgende:
wat zeiden ze nu over genomineerd staan of niet?of wat kwam sem zeggen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Staat al vijf min op het scherm
"Niet genomineerd staan"
En verder komt er niks![]()
misschien kijk ik teveel bb ?????quote:
hmmmmmm zou dan iedereen op de bank zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Staat al vijf min op het scherm
"Niet genomineerd staan"
En verder komt er niks![]()
De zussies iig niet hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
hmmmmmm zou dan iedereen op de bank zitten
niet genomineerd staan : niemand
de zusjes kunnen niet genomineerd worden. dan zouden die namen er al moeten staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
hmmmmmm zou dan iedereen op de bank zitten
niet genomineerd staan : niemand
Heeft hij dat gezegd?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Capaja het volgende:
rik nomineerd jeroen
De zusjes zowiezo niet vanwege halen geheime missiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de zusjes kunnen niet genomineerd worden. dan zouden die namen er al moeten staan
ja was in de reguliere zonetquote:
volgens mij was dat alleen vorige weekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Timon223 het volgende:
[..]
De zusjes zowiezo niet vanwege halen geheime missie
Jeroen ook niet, want die kon ook niet genomineerd worden als ie verstopt zou blijven
Dat van Jeroen was vorige week. Nu kan hij wel genomineerd worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Jeroen ook niet, want die kon ook niet genomineerd worden als ie verstopt zou blijven
Jeroen weer wel,dat was afgelopen week toen de bewoners dachten dat hij al naar huis was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Timon223 het volgende:
[..]
dan vind ik de opdracht van jeroen vreemd, dan had ie net zo goed dinsdag morgen op kunnen staan en gewoon het huis in kunnen wandelen, wat heeft hij er dan mee gewonnen om mee te werken????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Jeroen weer wel,dat was afgelopen week toen de bewoners dachten dat hij al naar huis was.
Hij was zo sociaal naar de zussies toe om samen met hun die vrijstelling te winnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
dan vind ik de opdracht van jeroen vreemd, dan had ie net zo goed dinsdag morgen op kunnen staan en gewoon het huis in kunnen wandelen, wat heeft hij er dan mee gewonnen om mee te werken????
hij een week vrij was van nominatiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
dan vind ik de opdracht van jeroen vreemd, dan had ie net zo goed dinsdag morgen op kunnen staan en gewoon het huis in kunnen wandelen, wat heeft hij er dan mee gewonnen om mee te werken????
en Tijn switcht dan met Marlies of Michelinequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Bartoli het volgende:
let maar op sem, tijn, jeroen en marcia
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Bartoli het volgende:
wauwie !~quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:25 schreef Bartoli het volgende:
Marcia, Jeroen, Tijn en Sem dus genomineerd
Juist ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:27 schreef natronic het volgende:
Micheline juicht te vroeg denk ik.... joker vergeten????????
precies nu tijn op mich gestemd heeft denk ik ook dat die joker naar haar gaatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:27 schreef natronic het volgende:
je vergeet tijn maar die heeft zijn joker nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:29 schreef WSA het volgende:
Jeroen,Semih en Marcia op de bank
Hoop echt dat Tijn calimero op de bank zet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:27 schreef natronic het volgende:
dat hoop ik dan ook en dan ook gelijk exit met haarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies nu tijn op mich gestemd heeft denk ik ook dat die joker naar haar gaat
te biezahr gewoon.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:36 schreef Marrije het volgende:
Waarom staat Marlies niet genomineerd?Wat is dat voor onzin?!
en dat is dan geen spelletje spelen volgens Micheline?????????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef foktp het volgende:
En dan die schijnheilige Semih: ik nomineer Tijn omdat ie een joker heeft.. duhuh, hij nomineert Tijn omdat ie dat met Micheline heeft afgesproken.
Als er één schaap over de dam is. . .quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:45 schreef Bartoli het volgende:
nogmaals daarnet in de uitzending nomineerde jeroen marlies om het feit dat ze met iedereen meepraat. Hij weet niet of marlies alles oprecht meent als ze met iemand aan het praten is. Hij had de mening dat wat een iemand aan haar verteld weer doorverteld wordt aan andere (lees: Micheline en Marcia). Kortom Jeroen heeft haar door.
Duzzz...Jeroenski is niet zo simpel als dat hij zich voordoetquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:45 schreef Bartoli het volgende:
nogmaals daarnet in de uitzending nomineerde jeroen marlies om het feit dat ze met iedereen meepraat. Hij weet niet of marlies alles oprecht meent als ze met iemand aan het praten is. Hij had de mening dat wat een iemand aan haar verteld weer doorverteld wordt aan andere (lees: Micheline en Marcia). Kortom Jeroen heeft haar door.
Ja, overduidelijk dat Marcia kan nokken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:45 schreef CartWOman het volgende:
Als 'ie 'm gaat inzetten is het een sukkel, deze bank is een makkie.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef kukeleku het volgende:
Nou BB maak het nou maar bekend dan kunnen we tenminste weer naar een gezellig avondje Cluedo gaan kijken.
hopelijk volgen er meer. Of Jeroen moet Tijn geinstrueerd hebben om toch die joker maar in te zetten en dan op haar ipv Miesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als er één schaap over de dam is. . .![]()
eerst moeten ze een potje oud-holland kont likkken doen !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef kukeleku het volgende:
Nou BB maak het nou maar bekend dan kunnen we tenminste weer naar een gezellig avondje Cluedo gaan kijken.
o wat errruuuggggggggggggggggquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik lach nu wel maar eigenlijk is het de treurige waarheid, hè?Ben verdorie morgen vrij.
Ja, wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hopelijk volgen er meer. Of Jeroen moet Tijn geinstrueerd hebben om toch die joker maar in te zetten en dan op haar ipv Mies![]()
Tijn heeft vannacht overlegt met Rik en Jeroen, wat hij met de joker moest doen als hij op de bank zou zitten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef arneaux het volgende:
Ik ben benieuwd of Tijn de joker gebruikt. Als hij dat doet krijgt dus iedereen tegen zich in het huis omdat hij al die tijd heeft gezegd dat hij 'm niet zou gebruiken. Daarbovenop denk ik ook dat Tijn 1 van de populairste buiten het huis is. t Zou dus alleen maar tegen 'm werken.
Maar dat druist dan tegen alle principes van Tijn in, althans, dat zou zo moeten zijn. Al met al verwacht ik wel dat Tijn 'm gebruikt trouwens en t zou zomaar s kunnen dattie dan Jeroen op de bank zet, dat is teminste lekker veilig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:58 schreef Vompie het volgende:
[..]
Tijn heeft vannacht overlegt met Rik en Jeroen, wat hij met de joker moest doen als hij op de bank zou zitten.
Rik zei dat hij gek was als hij 'm niet gebruikte:"Je hebt 'm niet voor niets!"Gooi dat ding erin, zet iemand op de bank, dan ben je er meteen vanaf! Geen gedoe!"
Lijkt me niet, want Jeroen zit al op de bankquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar dat druist dan tegen alle principes van Tijn in, althans, dat zou zo moeten zijn. Al met al verwacht ik wel dat Tijn 'm gebruikt trouwens en t zou zomaar s kunnen dattie dan Jeroen op de bank zet, dat is teminste lekker veilig.
O ja, kut. Nee inderdaad dan heb je gelijk in wat je hoopt en denkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want Jeroen zit al op de bank
Ik hoop echt met alles wat ik heb dat hij Marlies op de bank zet, maar het zal wel Micheline worden.
Er is nog niks ter verduidelijking vanuit BB op het scherm gekomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Weten ze het inmiddels al trouwens, of is het nog altijd niet voor 100% doorgegeven aan de bewoners?
Ze durven zelfs geen thee te zetten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze durven dus ook nog niet over de nominaties te praten.![]()
Lullig. Wij weten al wel dat ze alle info al hebben gehad. Iedereen die niet genomineerd staat heeft al op het scherm gestaan. Alleen kunnen zijn dat niet echt zeker weten nee. Zal me benieuwen of ze het nog gaan verduidelijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Er is nog niks ter verduidelijking vanuit BB op het scherm gekomen.
Ze durven dus ook nog niet over de nominaties te praten.![]()
Ik verwacht ook dat Tijn en Jeroen geen enkel risico lopen, maar aan de poll van fok te zien loopt Semih ook geen enkel risico meer. Die lijkt opeens een stuk populairder te zijn ofzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:10 schreef natronic het volgende:
Het zou Tijn wel wat credits opleveren als hij de joker niet inzet, denk dat hij deze bank met gemak overleefd en daar snoert hij voorlopig ook even de mond aan de drie M' tjes
Denk ik ook. Hij is best wel populair. Toch wil hij Micheline en Semih terug pakken. Ik heb het idee dat dat gevoel sterker is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:10 schreef natronic het volgende:
Het zou Tijn wel wat credits opleveren als hij de joker niet inzet, denk dat hij deze bank met gemak overleefd
Die poll is weinig betrouwbaar, zie vorige exitsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Tijn en Jeroen geen enkel risico lopen, maar aan de poll van fok te zien loopt Semih ook geen enkel risico meer. Die lijkt opeens een stuk populairder te zijn ofzo
t Zou echt ontzetten dom zijn. Aan de andere kant, alstie 'm nu niet gebruikt, gaan mensen vast en zeker op hem stemmen om de joker er alsnog uit te krijgen. Zoiets.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Denk ik ook. Hij is best wel populair. Toch wil hij Micheline en Semih terug pakken. Ik heb het idee dat dat gevoel sterker is.
begrijpelijk.. wie zou dat niet doen. Maar denk toch dat hij ballen toont en de joker vasthoudt of aan Rik verkooptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Denk ik ook. Hij is best wel populair. Toch wil hij Micheline en Semih terug pakken. Ik heb het idee dat dat gevoel sterker is.
Dat denk ik niet, want dan zit ie de volgende keer weer op de bank.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef natronic het volgende:
Maar denk toch dat hij ballen toont en de joker vasthoudt of aan Rik verkoopt
Absoluut waar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:17 schreef natronic het volgende:
Maar hij pakt ze harder door de joker niet te gebruiken
Niet als Micheline er uit vliegt, als hij die tenminste op de bank zet deze reis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want dan zit ie de volgende keer weer op de bank.
maar nog wel met de joker in de hand en dan genadeloos uithalen door hem in te zetten op die lange rooie of dat jan bekkiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ziet 'ie wel weer, gewoon éen keertje doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Oe, bedankt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef tonja het volgende:
Rik werkt aan zijn geheime opdracht.
lijkt er op dat ie wer twee gaat doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef tonja het volgende:
Rik werkt aan zijn geheime opdracht.
Hij was de oorbellen van de zusjes aan het desinfecteren met sterilonquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Zat ie nu speldjes ergens op te doen ?
oorbellen ontsmettenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Zat ie nu speldjes ergens op te doen ?
Ah ! Dank, dat proces ken ik niet.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:37 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Hij was de oorbellen van de zusjes aan het desinfecteren met sterilon![]()
Dat maakt toch niet uit. Zolang hij maar van alle anderen iets aan heeft gehad. Zoiets zei hij ook al vanacht, dus hij weet dat hij van de 8 anderen iets moet aantrekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:37 schreef schizolientje het volgende:
Ik krijg het idee dat Rik zichzelf mee telt, dat zag je in de uitzending. Maar ik denk toch dat het alle andere bewoners moeten zijn
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef Morwen het volgende:
Zijn de genomineerden al bekend eigenlijk?
Arghh niet weer please BB(hummie)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef tonja het volgende:
Shit, cluedo....
Thanxquote:
YW.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx![]()
En Cluedo ga ik echt niet trekken. *terug naar Grey's anatomy maar
ja maar dan weten weten ze het toch niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:13 schreef berney het volgende:
Hij kan het toch doen onder de mom van een verkleedpartijtje tijdens cluedo
is ook zo, ze mogen het niet weten
Klopt, maar ik neem aan dat ze niet mogen weten dat hij hun kleren aan heeft (gehad).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja maar dan weten weten ze het toch niet?
bedoel iedereen is verkleed ,als dat mee zou tellen als verkleedpartijtje van bb dan hebben ze het niet door teminste niet in de zin van een geheime opdracht
Wat heeft ze nou op d'r hoofd?quote:
Nope...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:40 schreef kukeleku het volgende:
Semih,Mo en Marcia
Tijn,jeroen,Micheline
Sabrina,Marlies,Rik
(toch)
dat is een zenuw lachje want Tijn zei dat Micheline in de subtop zit als hij de joker gebruikt, dat betekend dan dat Marlies op een staatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:37 schreef schizolientje het volgende:
Zie je Marlies vals lachen
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Hou eens op met het afkorten van Marcia in Mars. Zelfs nu hoor ik bij elke keer als ik dat zie dat drammende stemmetje van Egbert.
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef Lady-night het volgende:
Tijn kan geen tegenslag hebben. Houdt zich in, maar kookt
Owquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope...
Marcia Sabrina en Semih
Rik, Monique en Marlies
Tijn, Jeroen en Micheline
Ik heb meegetypt voor de SV...
Inderdaad, hongersnood is er niets bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Je moet je toch ergens druk om maken...![]()
Jeroen??? die heeft toch geen jokertquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen twijfelt over de joker.... Hij wil hem gaan inzetten, denk ik...
Dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Inderdaad, hongersnood is er niets bij.
das al genoeg lijkt me...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:49 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline wil nie tzeggen wat zij zou doen als zij in Tijn's positie zat
Ok... dankjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Er is nog geen weekopdracht, daar waordt morgen meer over vertelt...
Gelijk heeft ie...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Lady-night het volgende:
Mich is moedig Tijn weet zgn niet wat hij moet doen, maar dat weet hij allang. Al die weken roepen ik gebruik hem niet en zodra hij zit bingo
hoe kun je dat nou weten.. hij moet er nog over na denkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Lady-night het volgende:
Mich is moedig Tijn weet zgn niet wat hij moet doen, maar dat weet hij allang. Al die weken roepen ik gebruik hem niet en zodra hij zit bingo
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:54 schreef natronic het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou weten.. hij moet er nog over na denken aanwijzingen van Hummie krijgen
Het is op verschillende manieren uit te leggen. Micheline gelooft Tijn dat hij de joker toch niet gaat gebruiken en durfde hem daarom te nomineren. Micheline verwachtte dat zij ook zou worden genomineerd, waardoor het nomineren van Tijn geen risico zou zijn. Micheline hoopt dat hij toch Marlies kiest, als hij de joker gebruikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef Lady-night het volgende:
Die Marlies komt er weer goed af, ik snap er geen f"'k van
Ik ben toch bang dat hij 'm gaat inzetten, helaas.... hij twijfelt al een tijdje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:54 schreef natronic het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou weten.. hij moet er nog over na denken
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline baalt nu wel, denk ik.
als hij dan Marlies op de bank zet, dan vind ik het primaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat hij 'm gaat inzetten, helaas.... hij twijfelt al een tijdje.
Op haar zwaar monotone, zo vriendelijk mogelijke, maar toch afzeikende stem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:00 schreef kukeleku het volgende:
Jeroen-bash tijd en wie zit er weer bij....Marlies![]()
Dat durft het jankmeisje niet.........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef kukeleku het volgende:
Mich vertelt Tijn niet dat zij hem manu...manupli...manupilatief vind.![]()
Me too, maar nog liever Micheline.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
als hij dan Marlies op de bank zet, dan vind ik het prima
Ik kan gewoon niet kiezenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Me too, maar nog liever Micheline.
Mên, wat heb ik een hekel aan die griet gekregen, ze zit vrijwel alleen nog maar verongelijkt voor zich uit te kijken.![]()
Ik hoop op Marlies.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef mazaru het volgende:
Wedden dat die Micheline op de bank zet
Ligt wel het meest voor de hand. Hij had Micheline ook al genomineerd.... en ze heeft hem ook genomineerd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef mazaru het volgende:
De logica ontgaat me enigszins,eerst Micheline stemmen gevolgd door een stem op Marlies.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
als hij dan Marlies op de bank zet, dan vind ik het prima
Dat moet hij ook gewoon doen. BB moet hem nu oproepen op het scherm en hoppaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef mazaru het volgende:
Heerlijk hè?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:11 schreef pullup het volgende:
Die hypocriete klojo van een Tijn blijft maar draaien dat hij die joker niet wil gebruiken.
En het dan direct gewoon doendat staat buiten kijf
Ik mag hem per dag minderquote:
werd toch al een herhaling van zetten met Rik als moderator "maakt mij geen kont uit, hoor"quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef CartWOman het volgende:
Kloothommel bij de regie draait een confrontatie tussen Semih en Rik weg.![]()
Ik voel ineens mijn prakkie van vanavond omhoog komenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef CartWOman het volgende:
Kloothommel bij de regie draait een confrontatie tussen Semih en Rik weg.![]()
Ze vraagt het gewoon hoor, niks mis meequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef Lady-night het volgende:
Marlies gaat verhaal halen bij jeroen. Schijnheilig wijf
Doet 'ie nog best goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:14 schreef avonne het volgende:
Kijk, Jeroen vertelt Marlies in-the-nicest-possible-way dat ze een glibber is
Punt voor Jeroen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef jessie het volgende:
Marlies is een hele erge flapuit zegt ze![]()
Jeroien zegt dat hij daar in huis weinig van merkt
Semih begon alleen net over een opmerking van Rik, dat hij 'm hoog had zitten en hij 'm was tegengevallen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef avonne het volgende:
[..]
werd toch al een herhaling van zetten met Rik als moderator "maakt mij geen kont uit, hoor"
Jeroen!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef avonne het volgende:
Jeroen "Je bent hier he-le-maal niet een flapuit. Dan zie ik je kijken, dan zie ik je ogen, dat je er niet mee eens bent"
Marlies "ik heb geen zin in discussies of ruzies of woordenwisselingen. Dat is het me niet waard"
Alleen Marlies zegt niet dat dat zo is...........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:17 schreef schatje het volgende:
Nou, Jeroen zegt het toch vrij duidelijk hoor![]()
.
eigenlijk denk ik dat ze oprecht wil weten wat er aan haar "fout" is en dat ze er van wil leren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:17 schreef Lady-night het volgende:
Marleis denkt een stem, even Jeroen bewerken en ik heb er volgende keer geeneen
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Alleen Marlies zegt niet dat dat zo is...........![]()
Stel je niet aan ,ze zat gewoon naar Jeroen te luisterenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef schizolientje het volgende:
ik had zoooooooooooooooo grrrrrrrrrraaag het gedraai van Marrrrrrlies willen horen, hoe bizarrr zal ze zich hier uit draaien
Talpa site. Onder het kopje uitzending gemist (wel ff aanmelden kost geen knaken)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Lady-night het volgende:
ff on-topic. De uitzending wordt niet herhaald, kan ik die nog ergens zien??
on-topic?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef Lady-night het volgende:
ff on-topic. De uitzending wordt niet herhaald, kan ik die nog ergens zien??
Dat zag ik maar ik had het heeeeel graag verder gehoordquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Stel je niet aan ,ze zat gewoon naar Jeroen te luisteren
Genieten.quote:
Daar wou ik 't effe met je over hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef ruby het volgende:
Romantisch; Tijn en Monique weer in bad (kom net binnen you see).
Oh vandaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef JufJoop het volgende:
Dat gesprek tussen Tijn en Mo gaat helemaal nergens over...
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat zag ik maar ik had het heeeeel graag verder gehoord
Ik begin ook voorzichtig wat in Jeroen te zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen komt er doorheen die gaat het nog ver schoppen. Zijn motivatie is iig helder en precies die wat wij al weken roepen. Al is Jeroen de eerste in huis die het die glibber recht in haar gezicht zegt![]()
Zodat ze lekker kunnen frutten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar wou ik 't effe met je over hebben![]()
Snap jij waarom dat bad zo'n beetje volcontinu bezet is![]()
Probeer het toch eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:30 schreef schizolientje het volgende:
Ze zegt nu dat ze zichzelf recht in de spiegel aan kan kijken. Dit zegt helemaal genoeg over haar karakter, hoef je geen uitleg meer bij te geven
Marlies is een toneelspeelster pur sang.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Lady-night het volgende:
Ze haat die gast maar staat wel ff leuk t edoen. Eng mens (marleiser)
Op haar werk in haar vorige leven ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:36 schreef yellowfirst het volgende:
Marlies beweert dat ze mensen kan kwetsen, wanneer is dat dan gebeurd???????
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Op haar werk in haar vorige leven ofzo.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:34 schreef natronic het volgende:
Marlies liegt al zonder iets te zeggen
Nee hoor hij vertelt net dat hij haar redenen om iets niet te snel te zeggen helemaal herkent en net zo reageertquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef Lady-night het volgende:
Rik denkt volgens mij/... dat heb ik weer met die heks
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef Lady-night het volgende:
Rik en Heksie zijn toch best close?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:40 schreef Lady-night het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |