Dat denk ik niet, want dan zit ie de volgende keer weer op de bank.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef natronic het volgende:
Maar denk toch dat hij ballen toont en de joker vasthoudt of aan Rik verkoopt
Absoluut waar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:17 schreef natronic het volgende:
Maar hij pakt ze harder door de joker niet te gebruiken
Niet als Micheline er uit vliegt, als hij die tenminste op de bank zet deze reis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want dan zit ie de volgende keer weer op de bank.
maar nog wel met de joker in de hand en dan genadeloos uithalen door hem in te zetten op die lange rooie of dat jan bekkiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ziet 'ie wel weer, gewoon éen keertje doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Oe, bedankt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef tonja het volgende:
Rik werkt aan zijn geheime opdracht.
lijkt er op dat ie wer twee gaat doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef tonja het volgende:
Rik werkt aan zijn geheime opdracht.
Hij was de oorbellen van de zusjes aan het desinfecteren met sterilonquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Zat ie nu speldjes ergens op te doen ?
oorbellen ontsmettenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Zat ie nu speldjes ergens op te doen ?
Ah ! Dank, dat proces ken ik niet.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:37 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Hij was de oorbellen van de zusjes aan het desinfecteren met sterilon![]()
Dat maakt toch niet uit. Zolang hij maar van alle anderen iets aan heeft gehad. Zoiets zei hij ook al vanacht, dus hij weet dat hij van de 8 anderen iets moet aantrekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:37 schreef schizolientje het volgende:
Ik krijg het idee dat Rik zichzelf mee telt, dat zag je in de uitzending. Maar ik denk toch dat het alle andere bewoners moeten zijn
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef Morwen het volgende:
Zijn de genomineerden al bekend eigenlijk?
Arghh niet weer please BB(hummie)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef tonja het volgende:
Shit, cluedo....
Thanxquote:
YW.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx![]()
En Cluedo ga ik echt niet trekken. *terug naar Grey's anatomy maar
ja maar dan weten weten ze het toch niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:13 schreef berney het volgende:
Hij kan het toch doen onder de mom van een verkleedpartijtje tijdens cluedo
is ook zo, ze mogen het niet weten
Klopt, maar ik neem aan dat ze niet mogen weten dat hij hun kleren aan heeft (gehad).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja maar dan weten weten ze het toch niet?
bedoel iedereen is verkleed ,als dat mee zou tellen als verkleedpartijtje van bb dan hebben ze het niet door teminste niet in de zin van een geheime opdracht
Wat heeft ze nou op d'r hoofd?quote:
Nope...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:40 schreef kukeleku het volgende:
Semih,Mo en Marcia
Tijn,jeroen,Micheline
Sabrina,Marlies,Rik
(toch)
dat is een zenuw lachje want Tijn zei dat Micheline in de subtop zit als hij de joker gebruikt, dat betekend dan dat Marlies op een staatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:37 schreef schizolientje het volgende:
Zie je Marlies vals lachen
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Hou eens op met het afkorten van Marcia in Mars. Zelfs nu hoor ik bij elke keer als ik dat zie dat drammende stemmetje van Egbert.
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef Lady-night het volgende:
Tijn kan geen tegenslag hebben. Houdt zich in, maar kookt
Owquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope...
Marcia Sabrina en Semih
Rik, Monique en Marlies
Tijn, Jeroen en Micheline
Ik heb meegetypt voor de SV...
Inderdaad, hongersnood is er niets bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Je moet je toch ergens druk om maken...![]()
Jeroen??? die heeft toch geen jokertquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen twijfelt over de joker.... Hij wil hem gaan inzetten, denk ik...
Dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Inderdaad, hongersnood is er niets bij.
das al genoeg lijkt me...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:49 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline wil nie tzeggen wat zij zou doen als zij in Tijn's positie zat
Ok... dankjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Er is nog geen weekopdracht, daar waordt morgen meer over vertelt...
Gelijk heeft ie...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Lady-night het volgende:
Mich is moedig Tijn weet zgn niet wat hij moet doen, maar dat weet hij allang. Al die weken roepen ik gebruik hem niet en zodra hij zit bingo
hoe kun je dat nou weten.. hij moet er nog over na denkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Lady-night het volgende:
Mich is moedig Tijn weet zgn niet wat hij moet doen, maar dat weet hij allang. Al die weken roepen ik gebruik hem niet en zodra hij zit bingo
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:54 schreef natronic het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou weten.. hij moet er nog over na denken aanwijzingen van Hummie krijgen
Het is op verschillende manieren uit te leggen. Micheline gelooft Tijn dat hij de joker toch niet gaat gebruiken en durfde hem daarom te nomineren. Micheline verwachtte dat zij ook zou worden genomineerd, waardoor het nomineren van Tijn geen risico zou zijn. Micheline hoopt dat hij toch Marlies kiest, als hij de joker gebruikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef Lady-night het volgende:
Die Marlies komt er weer goed af, ik snap er geen f"'k van
Ik ben toch bang dat hij 'm gaat inzetten, helaas.... hij twijfelt al een tijdje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:54 schreef natronic het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou weten.. hij moet er nog over na denken
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline baalt nu wel, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |