Wat heeft ze nou op d'r hoofd?quote:
Nope...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:40 schreef kukeleku het volgende:
Semih,Mo en Marcia
Tijn,jeroen,Micheline
Sabrina,Marlies,Rik
(toch)
dat is een zenuw lachje want Tijn zei dat Micheline in de subtop zit als hij de joker gebruikt, dat betekend dan dat Marlies op een staatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:37 schreef schizolientje het volgende:
Zie je Marlies vals lachen
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Hou eens op met het afkorten van Marcia in Mars. Zelfs nu hoor ik bij elke keer als ik dat zie dat drammende stemmetje van Egbert.
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef Lady-night het volgende:
Tijn kan geen tegenslag hebben. Houdt zich in, maar kookt
Owquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope...
Marcia Sabrina en Semih
Rik, Monique en Marlies
Tijn, Jeroen en Micheline
Ik heb meegetypt voor de SV...
Inderdaad, hongersnood is er niets bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:44 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Je moet je toch ergens druk om maken...![]()
Jeroen??? die heeft toch geen jokertquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen twijfelt over de joker.... Hij wil hem gaan inzetten, denk ik...
Dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Inderdaad, hongersnood is er niets bij.
das al genoeg lijkt me...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:49 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline wil nie tzeggen wat zij zou doen als zij in Tijn's positie zat
Ok... dankjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Er is nog geen weekopdracht, daar waordt morgen meer over vertelt...
Gelijk heeft ie...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Lady-night het volgende:
Mich is moedig Tijn weet zgn niet wat hij moet doen, maar dat weet hij allang. Al die weken roepen ik gebruik hem niet en zodra hij zit bingo
hoe kun je dat nou weten.. hij moet er nog over na denkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef Lady-night het volgende:
Mich is moedig Tijn weet zgn niet wat hij moet doen, maar dat weet hij allang. Al die weken roepen ik gebruik hem niet en zodra hij zit bingo
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:54 schreef natronic het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou weten.. hij moet er nog over na denken aanwijzingen van Hummie krijgen
Het is op verschillende manieren uit te leggen. Micheline gelooft Tijn dat hij de joker toch niet gaat gebruiken en durfde hem daarom te nomineren. Micheline verwachtte dat zij ook zou worden genomineerd, waardoor het nomineren van Tijn geen risico zou zijn. Micheline hoopt dat hij toch Marlies kiest, als hij de joker gebruikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef Lady-night het volgende:
Die Marlies komt er weer goed af, ik snap er geen f"'k van
Ik ben toch bang dat hij 'm gaat inzetten, helaas.... hij twijfelt al een tijdje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:54 schreef natronic het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou weten.. hij moet er nog over na denken
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline baalt nu wel, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |