als we dan toch moeten kiezen ga ik toch voor Marciaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:48 schreef schatje het volgende:
Heren, wie van de dames is nou het aantrekkelijkst in het bad?
Wat een bizarre hobby heb jij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef Capaja het volgende:
*klokt in om te turven hoe vaak er :
BIZAR
Ja ik ook
tuurlijk
gezegd wordt in de komende 5 minuten*
Er stond op het scherm:"niet genomineerd staan...."quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Bartoli het volgende:
wat zeiden ze nu over genomineerd staan of niet?of wat kwam sem zeggen
maar verder geen namen ofzo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Er stond op het scherm:"niet genomineerd staan...."
Staat al vijf min op het schermquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef Bartoli het volgende:
wat zeiden ze nu over genomineerd staan of niet?of wat kwam sem zeggen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Staat al vijf min op het scherm
"Niet genomineerd staan"
En verder komt er niks![]()
misschien kijk ik teveel bb ?????quote:
hmmmmmm zou dan iedereen op de bank zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Staat al vijf min op het scherm
"Niet genomineerd staan"
En verder komt er niks![]()
De zussies iig niet hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
hmmmmmm zou dan iedereen op de bank zitten
niet genomineerd staan : niemand
de zusjes kunnen niet genomineerd worden. dan zouden die namen er al moeten staanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
hmmmmmm zou dan iedereen op de bank zitten
niet genomineerd staan : niemand
Heeft hij dat gezegd?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef Capaja het volgende:
rik nomineerd jeroen
De zusjes zowiezo niet vanwege halen geheime missiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de zusjes kunnen niet genomineerd worden. dan zouden die namen er al moeten staan
ja was in de reguliere zonetquote:
volgens mij was dat alleen vorige weekquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Timon223 het volgende:
[..]
De zusjes zowiezo niet vanwege halen geheime missie
Jeroen ook niet, want die kon ook niet genomineerd worden als ie verstopt zou blijven
Dat van Jeroen was vorige week. Nu kan hij wel genomineerd worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Jeroen ook niet, want die kon ook niet genomineerd worden als ie verstopt zou blijven
Jeroen weer wel,dat was afgelopen week toen de bewoners dachten dat hij al naar huis was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Timon223 het volgende:
[..]
dan vind ik de opdracht van jeroen vreemd, dan had ie net zo goed dinsdag morgen op kunnen staan en gewoon het huis in kunnen wandelen, wat heeft hij er dan mee gewonnen om mee te werken????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Jeroen weer wel,dat was afgelopen week toen de bewoners dachten dat hij al naar huis was.
Hij was zo sociaal naar de zussies toe om samen met hun die vrijstelling te winnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
dan vind ik de opdracht van jeroen vreemd, dan had ie net zo goed dinsdag morgen op kunnen staan en gewoon het huis in kunnen wandelen, wat heeft hij er dan mee gewonnen om mee te werken????
hij een week vrij was van nominatiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
dan vind ik de opdracht van jeroen vreemd, dan had ie net zo goed dinsdag morgen op kunnen staan en gewoon het huis in kunnen wandelen, wat heeft hij er dan mee gewonnen om mee te werken????
en Tijn switcht dan met Marlies of Michelinequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Bartoli het volgende:
let maar op sem, tijn, jeroen en marcia
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Bartoli het volgende:
wauwie !~quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:25 schreef Bartoli het volgende:
Marcia, Jeroen, Tijn en Sem dus genomineerd
Juist ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:27 schreef natronic het volgende:
Micheline juicht te vroeg denk ik.... joker vergeten????????
precies nu tijn op mich gestemd heeft denk ik ook dat die joker naar haar gaatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:27 schreef natronic het volgende:
je vergeet tijn maar die heeft zijn joker nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:29 schreef WSA het volgende:
Jeroen,Semih en Marcia op de bank
Hoop echt dat Tijn calimero op de bank zet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:27 schreef natronic het volgende:
dat hoop ik dan ook en dan ook gelijk exit met haarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies nu tijn op mich gestemd heeft denk ik ook dat die joker naar haar gaat
te biezahr gewoon.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:36 schreef Marrije het volgende:
Waarom staat Marlies niet genomineerd?Wat is dat voor onzin?!
en dat is dan geen spelletje spelen volgens Micheline?????????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef foktp het volgende:
En dan die schijnheilige Semih: ik nomineer Tijn omdat ie een joker heeft.. duhuh, hij nomineert Tijn omdat ie dat met Micheline heeft afgesproken.
Als er één schaap over de dam is. . .quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:45 schreef Bartoli het volgende:
nogmaals daarnet in de uitzending nomineerde jeroen marlies om het feit dat ze met iedereen meepraat. Hij weet niet of marlies alles oprecht meent als ze met iemand aan het praten is. Hij had de mening dat wat een iemand aan haar verteld weer doorverteld wordt aan andere (lees: Micheline en Marcia). Kortom Jeroen heeft haar door.
Duzzz...Jeroenski is niet zo simpel als dat hij zich voordoetquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:45 schreef Bartoli het volgende:
nogmaals daarnet in de uitzending nomineerde jeroen marlies om het feit dat ze met iedereen meepraat. Hij weet niet of marlies alles oprecht meent als ze met iemand aan het praten is. Hij had de mening dat wat een iemand aan haar verteld weer doorverteld wordt aan andere (lees: Micheline en Marcia). Kortom Jeroen heeft haar door.
Ja, overduidelijk dat Marcia kan nokken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:45 schreef CartWOman het volgende:
Als 'ie 'm gaat inzetten is het een sukkel, deze bank is een makkie.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef kukeleku het volgende:
Nou BB maak het nou maar bekend dan kunnen we tenminste weer naar een gezellig avondje Cluedo gaan kijken.
hopelijk volgen er meer. Of Jeroen moet Tijn geinstrueerd hebben om toch die joker maar in te zetten en dan op haar ipv Miesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als er één schaap over de dam is. . .![]()
eerst moeten ze een potje oud-holland kont likkken doen !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef kukeleku het volgende:
Nou BB maak het nou maar bekend dan kunnen we tenminste weer naar een gezellig avondje Cluedo gaan kijken.
o wat errruuuggggggggggggggggquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik lach nu wel maar eigenlijk is het de treurige waarheid, hè?Ben verdorie morgen vrij.
Ja, wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hopelijk volgen er meer. Of Jeroen moet Tijn geinstrueerd hebben om toch die joker maar in te zetten en dan op haar ipv Mies![]()
Tijn heeft vannacht overlegt met Rik en Jeroen, wat hij met de joker moest doen als hij op de bank zou zitten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef arneaux het volgende:
Ik ben benieuwd of Tijn de joker gebruikt. Als hij dat doet krijgt dus iedereen tegen zich in het huis omdat hij al die tijd heeft gezegd dat hij 'm niet zou gebruiken. Daarbovenop denk ik ook dat Tijn 1 van de populairste buiten het huis is. t Zou dus alleen maar tegen 'm werken.
Maar dat druist dan tegen alle principes van Tijn in, althans, dat zou zo moeten zijn. Al met al verwacht ik wel dat Tijn 'm gebruikt trouwens en t zou zomaar s kunnen dattie dan Jeroen op de bank zet, dat is teminste lekker veilig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:58 schreef Vompie het volgende:
[..]
Tijn heeft vannacht overlegt met Rik en Jeroen, wat hij met de joker moest doen als hij op de bank zou zitten.
Rik zei dat hij gek was als hij 'm niet gebruikte:"Je hebt 'm niet voor niets!"Gooi dat ding erin, zet iemand op de bank, dan ben je er meteen vanaf! Geen gedoe!"
Lijkt me niet, want Jeroen zit al op de bankquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar dat druist dan tegen alle principes van Tijn in, althans, dat zou zo moeten zijn. Al met al verwacht ik wel dat Tijn 'm gebruikt trouwens en t zou zomaar s kunnen dattie dan Jeroen op de bank zet, dat is teminste lekker veilig.
O ja, kut. Nee inderdaad dan heb je gelijk in wat je hoopt en denkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want Jeroen zit al op de bank
Ik hoop echt met alles wat ik heb dat hij Marlies op de bank zet, maar het zal wel Micheline worden.
Er is nog niks ter verduidelijking vanuit BB op het scherm gekomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Weten ze het inmiddels al trouwens, of is het nog altijd niet voor 100% doorgegeven aan de bewoners?
Ze durven zelfs geen thee te zetten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze durven dus ook nog niet over de nominaties te praten.![]()
Lullig. Wij weten al wel dat ze alle info al hebben gehad. Iedereen die niet genomineerd staat heeft al op het scherm gestaan. Alleen kunnen zijn dat niet echt zeker weten nee. Zal me benieuwen of ze het nog gaan verduidelijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Er is nog niks ter verduidelijking vanuit BB op het scherm gekomen.
Ze durven dus ook nog niet over de nominaties te praten.![]()
Ik verwacht ook dat Tijn en Jeroen geen enkel risico lopen, maar aan de poll van fok te zien loopt Semih ook geen enkel risico meer. Die lijkt opeens een stuk populairder te zijn ofzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:10 schreef natronic het volgende:
Het zou Tijn wel wat credits opleveren als hij de joker niet inzet, denk dat hij deze bank met gemak overleefd en daar snoert hij voorlopig ook even de mond aan de drie M' tjes
Denk ik ook. Hij is best wel populair. Toch wil hij Micheline en Semih terug pakken. Ik heb het idee dat dat gevoel sterker is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:10 schreef natronic het volgende:
Het zou Tijn wel wat credits opleveren als hij de joker niet inzet, denk dat hij deze bank met gemak overleefd
Die poll is weinig betrouwbaar, zie vorige exitsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Tijn en Jeroen geen enkel risico lopen, maar aan de poll van fok te zien loopt Semih ook geen enkel risico meer. Die lijkt opeens een stuk populairder te zijn ofzo
t Zou echt ontzetten dom zijn. Aan de andere kant, alstie 'm nu niet gebruikt, gaan mensen vast en zeker op hem stemmen om de joker er alsnog uit te krijgen. Zoiets.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Denk ik ook. Hij is best wel populair. Toch wil hij Micheline en Semih terug pakken. Ik heb het idee dat dat gevoel sterker is.
begrijpelijk.. wie zou dat niet doen. Maar denk toch dat hij ballen toont en de joker vasthoudt of aan Rik verkooptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Denk ik ook. Hij is best wel populair. Toch wil hij Micheline en Semih terug pakken. Ik heb het idee dat dat gevoel sterker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |