het gaat morgen weer regenen hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:11 schreef IkWilbert het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen? Heb je al naar buiten gekeken???![]()
Wat een weertje
Best lekker weertje jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:11 schreef IkWilbert het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen? Heb je al naar buiten gekeken???![]()
Wat een weertje
oeh, gaat het regenen? Spannend!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
het gaat morgen weer regenen hoor
quote:
EDIT: oh kut, dit dus:quote:
quote:Blinkt Oktober in zonnegoud
De winter volt dan snel en koud
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:36 schreef -skippybal- het volgende:
Dikke vette buienlijn bij het Kanaal![]()
Mooie foto's Gappiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:29 schreef Gappie het volgende:
En toch zag het er dreigend uit afgelopen weekendWas weekendje naar Limburg geweest en schitterend weer gehad.. Had ff paar pics geschoten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het waait er ook aardig zie ik bij het voetbal, en het is een koude wind lijkt het.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel regen in Turkije. Helga van Leur gaf aan dat op sommige plaatsen meer dan 200 mm in 12 uur is gevallen.
Ikm kan ook niet op weerweerd, al sinds gisteravond niet meerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:34 schreef i2Them2 het volgende:
Speedy, weet jij wat er met weerwoord is? Ik kom er niet op.
Vannacht is hier 1,6mm gevallen. Nu is het bewolkt en 15,0 graden.
Is weer up, zie ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef IkWilbert het volgende:
Weerwoord ligt er inderdaad uit, kom er ook niet op. Ik neem aan dat men hier mee bezig is om deze problemen op lossen.
En mogelijke storm natuurlijkquote:
Ja hoop ook dat die er gaat komen..quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En mogelijke storm natuurlijk
Oja, die weerforum laat zich wel heel erg lang op zich wachten zeginmiddels is er weer een nieuwe bij gekomen
als ze geen weerforum willen dat moeten ze dat gewoon gaan zeggen....begin eerlijk gezegt nu gewoon twijfels te krijgen.
Zou geen verkeerd idee zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja hoop ook dat die er gaat komen..
Ze zeggen wel steeds dat ze er aan denken enzo.. maar toch!
hehe misschien een actie voer topic erover starten ??![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef highway101 het volgende:
Inderdaad het mag wel eens wat kouder worden
heee is dat niet die nieuwe geluidswal aan de A12.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef highway101 het volgende:
Inderdaad het mag wel eens wat kouder worden
Verder komen er wat modellen voor donderdag-vrijdag met een uitdiepende stormdepressie op de Noordzee. 'Helaas' lijkt 'ie wat noordelijk te trekken als een zware storm, over Denemarken naar de Oostzee.quote:Dinsdag lijkt een onstuimige- en natte dag te worden met mogelijk aan de kust stormachtige westelijke wind, kracht 8. In het zuidoosten is er kans op zware windstoten tot ongeveer 95 km/uur. Daar is dan lokaal de kans dat bomen omwaaien, omdat de meeste bomen nog veel blad hebben. Het wordt 15 of 16 graden.
misschien dat we dan eens in de buurt van de 'normale' temperaturen komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:12 schreef -skippybal- het volgende:
GFS gaat eindelijk eens voor iets wat in de buurt komt van afkoeling:
[afbeelding]
Wel ver weg, maar je moet toch wat met die kaarten van nu....
Is idd nog wel een heel eind weg. Eerst nog warm, maar afkoeling lijkt er wel aan te komen:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:12 schreef -skippybal- het volgende:
GFS gaat eindelijk eens voor iets wat in de buurt komt van afkoeling:
[afbeelding]
Wel ver weg, maar je moet toch wat met die kaarten van nu....
Ja, die wind wordt even opletten. Die depressie wordt steeds weer net even anders beschreven per modelrun.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Is idd nog wel een heel eind weg. Eerst nog warm, maar afkoeling lijkt er wel aan te komen:
[afbeelding]
Misschien donderdag avond/nacht een lekker windje voor het noordwesten.
[afbeelding]
Ik ook niet, vandaag was het hooguit 14, dus morgen (ik zie morgen als NADAT ik geslapen hebquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Vandaag zou je bedoelen.![]()
Kan het me niet echt voorstellen trouwens, maar we zien morgen wel!
27 oktober 2002 hadden we een dikke stormquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:03 schreef Klonk het volgende:
voor sommige stukken van het zuiden van Duitsland voorspelde ze gisteren 27 graden, hadden wij vandaag maar dan een paar jaar geleden geen sneeuw ? (2002 of 2003 meen ik)
Met wat geluk wel jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zie ik kou in aantocht, skippybal?
de waarschuwingen op de Noordzee voor windkracht 10 zijn ondertussen wel iets verder naar het zuiden uitgebreid, maar voorlopig lijkt er niet meer in te zitten dan een 8 aan de Hollandse kust. Ook lekker hoor aan het strandquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met wat geluk wel ja![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om vannacht op Scheveningenstrand te gaan slapen ivm met die soort van storm. Zou er daar genoeg wind komen of gaat het een tegenvaller worden??
Het zou toch eens moeten gaan sneeuwen daar in Europaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef highway101 het volgende:
bijna 30 graden gister in Liechtenstein
Ik heb wel het lef om te zeggen dat we eind volgende week de eerste natte sneeuw gaan zien met al dat warme waterquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:26 schreef i2Them2 het volgende:
Dus het wordt frisser. Ik zie hier ook dat er volgende week zaterdag 5% kans is op sneeuw![]()
![]()
Jij hebt echt lefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb wel het lef om te zeggen dat we eind volgende week de eerste natte sneeuw gaan zien met al dat warme water![]()
wtfquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:47 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Jij hebt echt lef![]()
De ensemble makers niet:
[afbeelding]
Same here.. Ik weet wat je zou moeten zien, maar ik snap het niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:48 schreef highway101 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd nooit iets van die Ensembles
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=396922&tid=396922&exp=1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Same here.. Ik weet wat je zou moeten zien, maar ik snap het niet.
Ga me zo wel een outsider voelen :S
Idd. In november ook trouwens. Dan lekker veel zon met om de paar uur een stevige winterse bui bij een temperatuur van rond het vriespuntquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef -skippybal- het volgende:
Dit mag van mij wel in December, januari, februari gaan gebeuren:
[afbeelding]
15 graden vandaag in Arnhemquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het al koud? Kan ik schaatsen in Januari, als ik eventjes terug ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |