Met wat geluk wel jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zie ik kou in aantocht, skippybal?
de waarschuwingen op de Noordzee voor windkracht 10 zijn ondertussen wel iets verder naar het zuiden uitgebreid, maar voorlopig lijkt er niet meer in te zitten dan een 8 aan de Hollandse kust. Ook lekker hoor aan het strandquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met wat geluk wel ja![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om vannacht op Scheveningenstrand te gaan slapen ivm met die soort van storm. Zou er daar genoeg wind komen of gaat het een tegenvaller worden??
Het zou toch eens moeten gaan sneeuwen daar in Europaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef highway101 het volgende:
bijna 30 graden gister in Liechtenstein
Ik heb wel het lef om te zeggen dat we eind volgende week de eerste natte sneeuw gaan zien met al dat warme waterquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:26 schreef i2Them2 het volgende:
Dus het wordt frisser. Ik zie hier ook dat er volgende week zaterdag 5% kans is op sneeuw![]()
![]()
Jij hebt echt lefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb wel het lef om te zeggen dat we eind volgende week de eerste natte sneeuw gaan zien met al dat warme water![]()
wtfquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:47 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Jij hebt echt lef![]()
De ensemble makers niet:
[afbeelding]
Same here.. Ik weet wat je zou moeten zien, maar ik snap het niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:48 schreef highway101 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd nooit iets van die Ensembles
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=396922&tid=396922&exp=1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Same here.. Ik weet wat je zou moeten zien, maar ik snap het niet.
Ga me zo wel een outsider voelen :S
Idd. In november ook trouwens. Dan lekker veel zon met om de paar uur een stevige winterse bui bij een temperatuur van rond het vriespuntquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef -skippybal- het volgende:
Dit mag van mij wel in December, januari, februari gaan gebeuren:
[afbeelding]
15 graden vandaag in Arnhemquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het al koud? Kan ik schaatsen in Januari, als ik eventjes terug ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |