In 2004 schreef jij dit:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Nickname: Dos37
Favoriete club (NL): FC Twente
Sympathie voor (NL): De Graafschap
Groot anti-fan van (NL): Ajax, Heracles en Groningen
Symphatie voor (buitenland): Celtic, Manchester United.
Groot anti-fan van (Buitenland): Chelski, Arsenal
Favoriete speler (NL): Ramon Zomer
Favoriete speler (overall): Roy Keane, Wayne Rooney
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Alles om het voetbal heen, vooral sfeeractie's. Ben gek op Engels voetbal andere buitenlandse competitie's intresseren me niet.
Ik sprak laatst een neger (student), die vroeger in de klas heeft gezeten bij Kale Sone (in Kameroen uiteraard).quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:09 schreef Yozzz het volgende:
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): De geweldige carriere van Kalle Sone
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nickname: dat ken je toch zelf ook wel zien?
Favoriete club (NL) Vitesse
Sympathie voor (NL): Ajax (geboren) - NEC (woonplaats)
Groot antifan van (NL): GAE (deventer) - Vloet, Wotte
![]()
Favoriete club (buitenland): Nuneaton Borough (fm)
Groot antifan van (buitenland): Topclubs met té veel buitenlanders of (pseudo)sterren
Favoriete speler (NL): Lazovic![]()
Meest gehate speler: Figo? Dat soort types iig.
Favoriete speler (overall): Mahamadou Diarra![]()
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Selecties: buitenlanders, gebalanceerd, talent etc.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef DemonCleaner het volgende:
Nickname: DemonCleaner
Favoriete club (NL): Ajax
quote:Op maandag 17 november 2008 17:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP, KA..........![]()
Wat is stikkie/ sticky eigenlijk?quote:Op maandag 17 november 2008 16:47 schreef tong80 het volgende:
Cool topic Zal eens vragen of ie stikie kan
Laat maar suggestie niet geaccepteerdquote:Op maandag 17 november 2008 17:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is stikkie/ sticky eigenlijk?
update 2008quote:Op donderdag 9 november 2006 20:35 schreef Damzkieee het volgende:
Nickname: Damzkieee
Favoriete club (NL): Heracles Almelo
Sympathie voor (NL): Ajax, FC Groningen
Favoriete club (buitenland): El Real Madrid
Groot anti-fan van (NL): Fc Twente, Graafschap, Feyenoord, PSV
Groot anti-fan van (Buitenland): Barcelona, Bayern Munchen
Favoriete speler (NL): Wesley Sneijder Kan zo effe niks bedenken
Favoriete speler (overall): Iker Casillas, Raúl
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Alle Nederlands voetbal, Spanje, Engeland, CL, UEFA Cup, EK, WK etc.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:00 schreef Happel het volgende:
Nickname: Happel
Favoriete club (NL): Feyenoord
Sympathie voor (NL): -
Favoriete club (buitenland): Geen favorieten, wel sympathie voor West Ham United.
Favoriete speler (NL): Niemand op het moment.
Favoriete speler (overall): Christian Gyan
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Nederlands voetbal en het supportersgebeuren.
Vanwege z'n eierdoppie!quote:Op maandag 1 december 2008 14:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom Gyan zo populair is bij Feyenoordsupporters. Hij is maar een vage kerel volgens mij en echt goed voetballen kon hij niet.
wtf?quote:
(dit komt allemaal overeenquote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef DemonCleaner het volgende:
Nickname: DemonCleaner
Favoriete club (buitenland): Man Utd
Als je uit Oss komt ben je voor TOPquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
(dit komt allemaal overeen)
Wat 'n geweldige Ossenaren zijn wij toch.
Venom was je een paar posts geleden al voor, hij blijft wel goed natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP
Mooi dorpje Retranchement. Waar kun je daar ergens in de buurt stappen? Moet je dan naar Oostburg, Sluis of ergens anders?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nickname: Nieuwschierig
Sympathie voor (NL): NEC
Favoriete club (buitenland): nvt
Favoriete speler (NL): Luis Suarez
Favoriete speler (overall): Jari Litmanen
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Lachwekkende negatieve energie van Feyenoorders
Brugge, Eiermarkt e.o.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:45 schreef toma het volgende:
[..]
Mooi dorpje Retranchement. Waar kun je daar ergens in de buurt stappen? Moet je dan naar Oostburg, Sluis of ergens anders?
Dichterbij? Tis maar goed 20 kilometer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
Is er niks dichterbij in de buurt? Breskens, Cadzand?
en die figuren die de discussie verstoren zijn vaak teletekst-supporters? Wat een bullshitquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Nee, maar heel veel discussies worden verkracht door stom geblaat van die figuren, is gewoon iets waar ik me heel erg aan kan storen.
Ik weet hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Favoriete speler: C Ronaldo
Antispeler: Figo
Beetje een paradox als je het mij vraagt.
Some things never changequote:Op zondag 29 oktober 2006 09:00 schreef DIGGER het volgende:
Nickname: DIGGER
Favoriete club (NL): FC Den Haag
Sympathie voor (NL): Feyenoord
Groot anti-fan van (NL): Ajax
Favoriete club (buitenland): SSC Napoli, Leeds United FC, Celtic, L'OM, AS Roma, St. Pauli
Groot anti-fan van (Buitenland): FC Barcelona, Manchester United, AC Milan, Juve, Real Madrid, Hellas Verona
Favoriete speler (NL): Marco Gentile
Favoriete speler (overall): Diego Armando Maradona
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Werkelijk alles want met voetbal te maken heeft, met name gewoon er voor zorgen dat alles wat uitgezonden wordt, ook in mijn huiskamer te ontvangen is zodat je kan zien wat je wil en niet afhankelijk bent van kut commentaar of wedstrijden van NL clubs die je niet boeien.
Maar qua voetballanden: Italie en Engeland (ook de lagere divisies)
Nickname: Dude ...quote:
Woonde een tijdje in deventer en het is dan ook meer gericht tegen stad dan de club. Ben er paar keer geweest hoor, en wens ze ook zeker geen failiessement toe, maar gun die mensen die ik ken die voor GAE zijn geen voorspoedquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoezo antifan van GAE? Dat hoor je niet vaak.
Je tellen al jaren niet meer mee, dus wees gerustquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:28 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Woonde een tijdje in deventer en het is dan ook meer gericht tegen stad dan de club. Ben er paar keer geweest hoor, en wens ze ook zeker geen failiessement toe, maar gun die mensen die ik ken die voor GAE zijn geen voorspoed
Ik slaap zeker niet slecht laatste jaren iddquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je tellen al jaren niet meer mee, dus wees gerust
in mijn leeftijds categorie 18-25 zijn ook genoeg Ajacieden hier (beinvloed door periode 94-96). maar vooral de wat oudere generaties zijn voornamelijk feyenoord fans. en die krijgen nu allemaal kinderen dus zie je veel feyenoord jonkies.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:38 schreef tong80 het volgende:
DJ_Ryow.
Papendrecht is Feijenoord gebied.
Held.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:31 schreef Runselpink het volgende:Sympathie voor (NL): Cambuuuuuurrrrr, Feyenoord, Heracles, Ajax
Er wonen ook genoeg Ajacieden in rotterdam en omgekeerd ook natuurlijk. Zijn dat allemaal helden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:38 schreef tong80 het volgende:
DJ_Ryow.
Papendrecht is Feijenoord gebied.
Held.
Sorry, iedereen was thuis voor Ajax, dus dan groei je er een beetje mee op.quote:
Een mede Amstelvenerquote:
En hoe verklaar je Feyenoord?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:10 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Sorry, iedereen was thuis voor Ajax, dus dan groei je er een beetje mee op.
Vieze kampertquote:
Rutjes koopt zn gel bij de AH. Van die goedkope 1 euro potten. "1 voor op de club en 1 voor thuis". Ik vind hem geniaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kan ik het mee eens zijn. Nu nog een vinger-incident a la zijn vader en hij is 'Stinkstiefel' van de Eredivisie.
Nate Rutjes goede tweede?
Inderdaad. Rutjes is een baas.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rutjes koopt zn gel bij de AH. Van die goedkope 1 euro potten. "1 voor op de club en 1 voor thuis". Ik vind hem geniaal.
"baas" hoort thuis in KLB faalhaasquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rutjes koopt zn gel bij de AH. Van die goedkope 1 euro potten. "1 voor op de club en 1 voor thuis". Ik vind hem geniaal.
Mwa, ook niet alle spelers bij Feyenoord zijn mn favoriet hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En aangezien je sympathie voor Sparta hebt.. en niet voor NAC..
Nee, dat was de aanvoerder van Sparta Praag die 2 seizoenen geleden een cameraman aanviel tijdens z'n aftocht na een rode kaart en daarvoor 7 wedstrijden geschorst werd en 15 maanden geen aanvoerder meer mocht zijn en die een paar maanden later in de eerste minuut tegen 1. FC Brno een bal ingooide vol in het gezicht van een tegenstander en daarna weer meteen mocht vertrekken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is dat die Repka die gestopt is? Die stoer deed tegen Davids ooit?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Meest gehate speler: TomᨠŘepka (Sparta Praag), wat een mongool is dat.
Hiermee ook gelijk een reden waarom ik 'liefde', voorkeur, weet ik wat, voor Real Madrid heb. Iedereen heeft een schijthekel aan die club, heerlijk. Net als met Ajax. Niet dat ik kies voor deze clubs, zoiets gebeurt gewoon.quote:
Whehehehequote:Op zondag 2 augustus 2009 00:38 schreef EddyAlbena het volgende:
Real Madrid verwacht ik niet veel van btw, als je het gisteren ook zag...die Ronaldo. Wat een zoutzak zeg, liep daar hopeloos rond. Aan hem zullen we niks hebben dit seizoen.
Frank Demouge - constant zwaaien met armen en vaak spelers hard raken, smerige voetballer.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zou er bij meest gehate speler ook argumentatie mogen? Intrigeert me.
Omdat ik vind dat hij een rotkop heeftquote:Op maandag 4 januari 2010 14:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waarom Pocognoli? Omdat ie een homofiele uitstraling heeft?
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zou er bij meest gehate speler ook argumentatie mogen? Intrigeert me.
Slechte voetballer die veel te vaak smerige overtredingen maaktquote:Op zondag 10 januari 2010 13:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoezo Dinsdag dan? Kan me er wel iets bij voorstellen, hoor.
[..]
Heracles af en toe ookquote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Go Ahead Eagles speelt dit seizoen mooi voetbal.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:33 schreef Messenga het volgende:
Aangezien VBL: wie is wie? dicht is, volgt er maar een nieuw deeltje.
In de jaren dat VBL bestaat is het uitgegroeid tot een meer dan volwaardig onderdeel van de site. Een groot aantal mensen komt nauwelijks tot nooit in andere gedeelten van het Forum en behoort tot de harde kern. Kenmerkend voor de bijzondere status van VBL is natuurlijk Hools.
De populariteit van VBl betekent ook een grote toestroom en diversiteit aan users. Daarom is dit topic in het leven geroepen. Wil je weten wat de favoriete club van een bepaalde user is, maar heb je geen zin of tijd om de stokoude andere topics door te lezen, dan vind je het hier.
Dus alle VBL-ers: ga je gang! Verzoek aan iedereen om niet te reageren op de verschillende personalia om het topic \'schoon\' te houden.
Nickname:
Sympathie voor (NL):
Favoriete club (buitenland):
Favoriete speler (NL):
Favoriete speler (overall):
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd):
lol. dat kan dus echt niet als geboren groninger als je dat bentquote:Nickname: Yankee
Favoriete club: Ajax
Sympathie voor: Twente
ik heb het verbeterdquote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef Kerol het volgende:
[..]
lol. dat kan dus echt niet als geboren groninger als je dat bent![]()
Dembélé is een Belg die in Engeland speelt.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:45 schreef kristyle het volgende:
Nickname: kristyle
Favoriete club (NL): /
Sympathie voor (NL): MVV / Ajax
Favoriete club (buitenland): Anderlecht / Valencia
Favoriete speler (NL): Dembélé
Favoriete speler (overall): Zetterberg, Gianluca Pagliuca, D Villa, Vicente en Eden Hazard
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Belgische competitie, Africa cup, wk's en ek's
extra: Desinteresse : Champions league halve finales
Kijk eens naar de datumquote:Op donderdag 10 november 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dembélé is een Belg die in Engeland speelt.
Klopt bijna nog steedsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nickname: Dj_Day-V
Favoriete club (NL): PSV
Sympathie voor (NL): Top Oss
Favoriete club (buitenland): Chelsea, Arsenal (Barcelona ook beetje)
Favoriete speler (NL): Aissati, Alex, Cocu, Sneijder, Huntelaar
Favoriete speler (overall): Robben, Persie...
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Oranje, Engeland, Spanje, Italie competitie, CL...
Ah, toch Ajax.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
Nickname: FireFox1
Favoriete club (buitenland): FC Barcelona
Favoriete speler (NL): Geen
Favoriete speler (overall): Messi
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): CL, EL, PL, PD, WK & EK
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:35 schreef Anonymousz het volgende:
een nieuwe lijstje
Nickname: Anonymousz
Buitenland:
Favoriete club:
Sympathie voor: Liverpool, Arsenal, Chelsea (een beetje), Barca, Bayern Munchen en HSV
Groot antifan van: Real Madrid, Man United, AS Roma, Porto, Werder Bremen
Favoriete speler: heb ik niet
Meest gehate speler: Ronaldo, Ipod Nani, Figo en rest v/d Portugese huillies
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): PL, CL, WK en Transfers
Wat is er in die 1.5 jaar gebeurd?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:51 schreef Anonymousz het volgende:
Nickname: Anonymousz
Buitenland:
Favoriete club:
Sympathie voor: Arsenal, Inter Milan, AC Milan, Bayern Munchen, Olympique Lyon, & Shakhtar Donetsk
Groot antifan van: Manchester City/United ,Chelsea, Real Madrid & Barcelona
1 woord: Vrouwenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Wat is er in die 1.5 jaar gebeurd?
Ja, helaasquote:
Ok, ga maar weer lekker afwassenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
Tijd voor een opleving van dit topic:
7 jaar geleden alweer.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt bijna nog steeds
Behalve favoriete spelers NL en Barca.
En Italie wisselen voor Duitsland.
Heb er in het eerste gespeeld. Ga iedere thuiswedstrijd van het eerste kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben je ook jeugdtrainer? En kom je iedere wedstrijd kijken?
Kan nog leuk worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Groot anti-fan van (NL): Ajax, Feyenoord, FC Groningen, FC Utrecht
Groot anti-fan van (buitenland): Barca, Real, Chelsea... eigenlijk alle grote clubs
Niks mis mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nickname: johannes_vermeer
Favoriete club (buitenland): Gol Atleti
Favoriete speler (overall): Falcao, koekoek. Sowwwww.
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Sierd de Vos, VI
Ik had in 2008 al sympathie voor Atletiquote:Op maandag 17 november 2008 15:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nickname:DuvelDuvel
Sympathie voor (NL): RKC Waalwijk
Groot anti-fan van (NL): Feyenoord,ADO Den Haag, PSV
Favoriete club (buitenland): Barcelona, Newcastle United, Atletico Madrid
Groot anti-fan van (Buitenland): Juventus
Favoriete speler (NL): Huntelaar
Favoriete speler (overall):Litmanen,Bergkamp, Zidane, Sneijder, Van der Vaart, Aguero, Heitinga
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Eredivisie, Eerste Divisie, Nederlanders in het buitenland, Spaanse en Engelse Competitie, EK, WK, CL, UC Alles eigenlijk.
7 jaar later kan VVV wel weg, en Heitinga is het ook niet meer helemaal.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef Silenus het volgende:
Ik zit hier pas sinds september 2002, misschien wel een mooi moment om me dan eens voor te stellen.
Nickname: Hitsige Henk, nou goed
Favoriete Club (NL): Ajax
Sympathie voor (NL): VVV
Favoriete club (buitenland): Clubs met een grote fanatieke supportersschare zoals Celtic of Dortmund, om maar wat te noemen
Favoriete speler (NL): Heitinga
Favoriete speler (overall): Bergkamp, jawel!
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): lekkere wijven in het stadion
Zo, je was er vroeg bijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Al in 2013 had ik sympathie voor Groningen.
Welkom!quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nickname: charmed_angel
Favoriete club (NL): Feyenoord
Sympathie voor (NL): -
Groot anti-fan van (NL): ajax
Favoriete club (buitenland): Real Madrid
Groot anti-fan van (Buitenland): Barcelona
Favoriete speler (NL): Robin van Persie, Boëtius
Favoriete speler (overall): Fabregas, David Villa, Cristiano Ronaldo
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Eredivisie, Primera Division, CL, EL, WK, EK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |