Heb er in het eerste gespeeld. Ga iedere thuiswedstrijd van het eerste kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben je ook jeugdtrainer? En kom je iedere wedstrijd kijken?
Kan nog leuk worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Groot anti-fan van (NL): Ajax, Feyenoord, FC Groningen, FC Utrecht
Groot anti-fan van (buitenland): Barca, Real, Chelsea... eigenlijk alle grote clubs
Niks mis mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nickname: johannes_vermeer
Favoriete club (buitenland): Gol Atleti
Favoriete speler (overall): Falcao, koekoek. Sowwwww.
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Sierd de Vos, VI
Ik had in 2008 al sympathie voor Atletiquote:Op maandag 17 november 2008 15:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nickname:DuvelDuvel
Favoriete club (NL): Ajax
Sympathie voor (NL): RKC Waalwijk
Groot anti-fan van (NL): Feyenoord,ADO Den Haag, PSV
Favoriete club (buitenland): Barcelona, Newcastle United, Atletico Madrid
Groot anti-fan van (Buitenland): Juventus
Favoriete speler (NL): Huntelaar
Favoriete speler (overall):Litmanen,Bergkamp, Zidane, Sneijder, Van der Vaart, Aguero, Heitinga
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Eredivisie, Eerste Divisie, Nederlanders in het buitenland, Spaanse en Engelse Competitie, EK, WK, CL, UC Alles eigenlijk.
7 jaar later kan VVV wel weg, en Heitinga is het ook niet meer helemaal.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef Silenus het volgende:
Ik zit hier pas sinds september 2002, misschien wel een mooi moment om me dan eens voor te stellen.
Nickname: Hitsige Henk, nou goed
Favoriete Club (NL): Ajax
Sympathie voor (NL): VVV
Favoriete club (buitenland): Clubs met een grote fanatieke supportersschare zoals Celtic of Dortmund, om maar wat te noemen
Favoriete speler (NL): Heitinga
Favoriete speler (overall): Bergkamp, jawel!
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): lekkere wijven in het stadion
Zo, je was er vroeg bijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Al in 2013 had ik sympathie voor Groningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |