abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42744268
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef LangeTabbetje het volgende:

Hij is binnenkort ook in te huren voor sterspotjes ?
vast wel; als hij zich zo ver laat zinken dan is de volgende horde snel genomen....
pi_42744297
Voor een politieke campagne die meer om de inhoud gaat, begin bij jezelf en stem op degene met het meeste inhoud. Als niemand naar RTL Boulevard kijkt (en weet ik veel wat voor circusacts nog te verwachten zijn) en standpunten, programma's en discussies volgt, dan zijn die dingen ook niet zo populair.

Het is nu eenmaal niet gemakkelijk om in te schatten welke standpunten het beste zijn; welke problemen het dringendst zijn of zullen worden in Nederland; welke partij het meest betrouwbaar en daadkrachtig, doch tegelijk genuanceerd, is. De bevolking van Nederland is net dertig jaar uit haar zuilen, nog een beetje gedesillusioneerd enzo en die grote partijen zullen er alles aan doen om deze mensen een beetje te manipuleren, het af te schilderen als een strijd tussen goed en kwaad. Bepaalde kiezers zullen de PvdA of de SP geloven, anderen CDA of VVD.

Dat dit soort praktijken gebeuren is toch niet meer dan logisch? EchtGaaf en Genverbrander, jullie hebben veel te hoge verwachtingen van de bevolking. De politici zijn realistisch en zien in dat het weinig zin heeft om al die mensen te gaan overtuigen van het nut van privatisering, nivellering, stabiel financieel beleid, duurzame energie, enz. Die mensen willen niet al te veel belasting betalen, zekerheid mbt hun baan en hun pensioen en redelijk betrouwbare leiders die het allemaal voor hun regelen. Dat ze betrouwbaar zijn is vaak belangrijker dan met wat voor argumenten ze aankomen, de kiezer gelooft vaak toch wel degene die er hem het meest betrouwbaar en intelligent lijkt.

Vergeet niet dat men (en dan vooral het laagopgeleide deel van de bevolking) meer bij politiek betrokken is dan ooit sinds de Fortuynrevolutie...

[ Bericht 2% gewijzigd door K-Billy op 17-10-2006 16:50:02 ]
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:45:06 #78
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_42744302
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij allerergste is dat Balkenende dit zelf niet doorheeft. Hij mist ook een dosis inlevingsvermogen. Wat kun je als premier wel doen en wat niet. Hij heeft zelf niet door dat ie een play pleefiguur slaat....
En jij denkt dat Balkenende zelf de campagne bepaald?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_42744371
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Ik las dat hij best wel een vinger in die pap heeft, ja. Het verkiezingsprogramma is ook grotendeels het werk van Balkenende, Verhagen en Ab Klink (beetje de Karl Rove van het CDA).
pi_42744427
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Zelfs een advies kan je naast je neerleggen. Hij heeft wel het laatste woord.
pi_42744451
Precies... campagne voeren via de commercielen Ik weet dat het kuddevolk vóóral naar die zenders kijkt, maar dit slaat alles. Straks zit ie natuurlijk ook bij Jensen [ ] net zoals die kale goddelijke...
pi_42744532
Balkenende in een informeel programma? Ik ben zwaar benieuwd.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:56:17 #83
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_42744630
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Leuk al die huilie:
[..]

reacties
Wat verwacht je nou eigenlijk in een huilie-topic? :S
Say your prayers
pi_42744704
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Straks zit ie natuurlijk ook bij Jensen ....
Strak plan

ik hoop dat Jensen zich dan niet meer kan beheersen...
pi_42744747
quote:

Wat moeten ze in het buitenland niet denken als ze zo onze premier aan treffen....
In België zullen ze er echt van opkijken...
pi_42744757
quote:

[..]

Wat moeten ze in het buitenland niet denken als ze zo onze premier aan treffen....
Heb je RTL Boulevard wel eens gezien? Wat denk je dat ze daar doen? Hij hoeft echt geen kunstjes te doen hoor. Ze zien hem gewoon zitten op een stoel en een voor hen onverstaanbare taal horen spreken.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_42744860
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Heb je RTL Boulevard wel eens gezien? Wat denk je dat ze daar doen? Hij hoeft echt geen kunstjes te doen hoor. Ze zien hem gewoon zitten op een stoel en een voor hen onverstaanbare taal horen spreken.
volgens mij zitten ze daar op een soort van barkruk. Dat wordt wel oefenen voor ´m, want met het skaten ging het ook al mis.........,want volgens mij heeft hij nog nooit aan een bar gezeten , tenminste ik kan me het niet indenken .......Dat wordt vast lachen..
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:04:13 #88
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_42744875
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het is inderdaad zwaar tekenend dat Balkenende zich inlaat met een rioolprogramma als RTL BLVD.

Wat kun je als politicus ver zakken..... Waarschijnlijk idd een zwaktebod. Hij kan het op inhoud niet winnen en gooit hij het op de toer......
Zit toch niet zo slap te zwammen. Elke politicus is camerageil in campagnetijd, ongeacht zender / program. Dat hypocriete gezanik van je door alleen Balkenende eruit te lichten is te sneu voor woorden.
Say your prayers
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:06:45 #89
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42744943
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:13 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Een roddelprogramma presenteren... waar zijn de normen en waarden als je ze nodig hebt?

Alles voor de zeteltjes zullen we maar zeggen.
Waar is de bron van dit stukje stierenstront?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_42745065
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:06 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Waar is de bron van dit stukje stierenstront?
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article716595.ece
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:26:06 #91
124377 pmb_rug
salvation received
pi_42745413
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:46 schreef Genverbrander het volgende:
Schokkend om te zien dat veel mensen hier moeite hebben met het beoordelen van TV-programma's. Boulevard vergelijken met Dit was het Nieuws, dan heb je het echt niet begrepen. Boulevard is een inhoudsloos diarreeprogramma waar een serieus politicus zichzelf liever niet mee wil associëren. Roddel en achterklap. De nieuwe vriend van Gordon, de nieuwe hoed van de koningin, de seksuele escapades van Mariska Hulscher...

Ik vind dit echt schrikbarend en ik hoop dat Wouter Bos wat kritischer is bij het selecteren van zijn campagneactiviteiten. Zo niet, dan zal ik hem net zo hard beoordelen.

De politiek glijdt steeds meer af tot oppervlakkig geleuter en 'titanenstrijden' tussen lijsttrekkers. Politici moeten in campagnetijden inhoudelijk debatteren over maatschappelijke onderwerpen. Balkenende kiest daar blijkbaar niet voor. Misschien is zijn inhoudelijke boodschap niet zo aantrekkelijk?
als er in Dit Was het Nieuws een grap wordt gemaakt over het feit dat Ayaan geen clitoris meer heeft en Wouter Bos zit besnuikt mee te lachen, dan vind ik dat idd nog erger dan in een inhoudloos programma een beetje de topics aankondigen.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:32:11 #92
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_42745584
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

als er in Dit Was het Nieuws een grap wordt gemaakt over het feit dat Ayaan geen clitoris meer heeft en Wouter Bos zit besnuikt mee te lachen, dan vind ik dat idd nog erger dan in een inhoudloos programma een beetje de topics aankondigen.
Maar hij bedoelde het vast niet zo...
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_42745604
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

maar PMB rug, vindje je het een goed idee van Balk

ps, net de stemwijzer ingevuld en wat denk je.......veel overeenkomst met het CDA......
pi_42745693
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

volgens mij zitten ze daar op een soort van barkruk. Dat wordt wel oefenen voor ´m, want met het skaten ging het ook al mis.........,want volgens mij heeft hij nog nooit aan een bar gezeten , tenminste ik kan me het niet indenken .......Dat wordt vast lachen..
Waar ben je toch zo bang voor? Dat Balkenende best een sympathieke kerel blijkt en mensen positiever over hem gaan denken?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_42745784
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:35 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Waar ben je toch zo bang voor? Dat Balkenende best een sympathieke kerel blijkt en mensen positiever over hem gaan denken?
Ok, van mij mag hij het proberen. Volgens de stemwijzer moet ik op hem stemmen na de partij voor de dieren

Ik zal voortaan aardig doen tegen Balkenende.
pi_42745812
Oe, dit is wel het toppunt van populisme. Dit kan je misschien van Halsema ofzo verwachten, maar van Balkenende? Ik denk ook niet dat z'n CDA-achterban hierop zit te wachten, het programma is nogal on-christelijk he . Ach, zolang het maar niet over de inhoud gaat het. Het zal vast wel weer wat zwevende kiezers opleveren.
pi_42745908
En ik ben benieuwd of Albert gaat vragen waarom hypocriet Balkenende het homohuwelijk niet verdedigde in Indonesië.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:59:39 #98
124377 pmb_rug
salvation received
pi_42746253
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

maar PMB rug, vindje je het een goed idee van Balk
nee, maar ik vind het al helemaal niet het einde van de wereld.
quote:
ps, net de stemwijzer ingevuld en wat denk je.......veel overeenkomst met het CDA......
duh, de manier hoe jij CDA probeert af te schilderen is ronduit leugenachtig en zeer ver van de werkelijkheid. laat het eens tot je doordringen!
?Porque no te calles?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:00:54 #99
124377 pmb_rug
salvation received
pi_42746273
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Maar hij bedoelde het vast niet zo...
er is geen excuus. deze man is slap, een meeloper. te slap om zijn fatsoen te behouden.
?Porque no te calles?
pi_42746309
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:59 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

nee, maar ik vind het al helemaal niet het einde van de wereld.
Einde van de wereld? Nee.
Een idiote zet? Ja.

Wat vinden al die keurige gristenenen van de CU en SGP hier dan van, die allemaal zo massaal Balkenende toejuichen omdat het zo'n beschaafde man zou zijn? Als Balkenende de strategische stemmen bij deze kleine christelijke partijen niet wil, dan moet ie vooral zo doorgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')