vast wel; als hij zich zo ver laat zinken dan is de volgende horde snel genomen....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hij is binnenkort ook in te huren voor sterspotjes ?
En jij denkt dat Balkenende zelf de campagne bepaald?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij allerergste is dat Balkenende dit zelf niet doorheeft. Hij mist ook een dosis inlevingsvermogen. Wat kun je als premier wel doen en wat niet. Hij heeft zelf niet door dat ie een play pleefiguur slaat....
Ik las dat hij best wel een vinger in die pap heeft, ja. Het verkiezingsprogramma is ook grotendeels het werk van Balkenende, Verhagen en Ab Klink (beetje de Karl Rove van het CDA).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
En jij denkt dat Balkenende zelf de campagne bepaald?![]()
Zelfs een advies kan je naast je neerleggen. Hij heeft wel het laatste woord.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:45 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
En jij denkt dat Balkenende zelf de campagne bepaald?![]()
Wat verwacht je nou eigenlijk in een huilie-topic? :Squote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Leuk al die huilie:
[..]
reacties
Strak planquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Straks zit ie natuurlijk ook bij Jensen ....
In België zullen ze er echt van opkijken...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat moeten ze in het buitenland niet denken als ze zo onze premier aan treffen....
Heb je RTL Boulevard wel eens gezien? Wat denk je dat ze daar doen? Hij hoeft echt geen kunstjes te doen hoor. Ze zien hem gewoon zitten op een stoel en een voor hen onverstaanbare taal horen spreken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat moeten ze in het buitenland niet denken als ze zo onze premier aan treffen....
volgens mij zitten ze daar op een soort van barkruk. Dat wordt wel oefenen voor ´m, want met het skaten ging het ook al mis.........,want volgens mij heeft hij nog nooit aan een bar gezeten , tenminste ik kan me het niet indenken .......Dat wordt vast lachen..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:00 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Heb je RTL Boulevard wel eens gezien? Wat denk je dat ze daar doen? Hij hoeft echt geen kunstjes te doen hoor. Ze zien hem gewoon zitten op een stoel en een voor hen onverstaanbare taal horen spreken.![]()
Zit toch niet zo slap te zwammen. Elke politicus is camerageil in campagnetijd, ongeacht zender / program. Dat hypocriete gezanik van je door alleen Balkenende eruit te lichten is te sneu voor woorden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is inderdaad zwaar tekenend dat Balkenende zich inlaat met een rioolprogramma als RTL BLVD.
Wat kun je als politicus ver zakken..... Waarschijnlijk idd een zwaktebod. Hij kan het op inhoud niet winnen en gooit hij het op de toer......
Waar is de bron van dit stukje stierenstront?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:13 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Een roddelprogramma presenteren... waar zijn de normen en waarden als je ze nodig hebt?
Alles voor de zeteltjes zullen we maar zeggen.![]()
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article716595.ecequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is de bron van dit stukje stierenstront?
als er in Dit Was het Nieuws een grap wordt gemaakt over het feit dat Ayaan geen clitoris meer heeft en Wouter Bos zit besnuikt mee te lachen, dan vind ik dat idd nog erger dan in een inhoudloos programma een beetje de topics aankondigen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:46 schreef Genverbrander het volgende:
Schokkend om te zien dat veel mensen hier moeite hebben met het beoordelen van TV-programma's. Boulevard vergelijken met Dit was het Nieuws, dan heb je het echt niet begrepen. Boulevard is een inhoudsloos diarreeprogramma waar een serieus politicus zichzelf liever niet mee wil associëren. Roddel en achterklap. De nieuwe vriend van Gordon, de nieuwe hoed van de koningin, de seksuele escapades van Mariska Hulscher...![]()
Ik vind dit echt schrikbarend en ik hoop dat Wouter Bos wat kritischer is bij het selecteren van zijn campagneactiviteiten. Zo niet, dan zal ik hem net zo hard beoordelen.
De politiek glijdt steeds meer af tot oppervlakkig geleuter en 'titanenstrijden' tussen lijsttrekkers. Politici moeten in campagnetijden inhoudelijk debatteren over maatschappelijke onderwerpen. Balkenende kiest daar blijkbaar niet voor. Misschien is zijn inhoudelijke boodschap niet zo aantrekkelijk?![]()
Maar hij bedoelde het vast niet zo...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
als er in Dit Was het Nieuws een grap wordt gemaakt over het feit dat Ayaan geen clitoris meer heeft en Wouter Bos zit besnuikt mee te lachen, dan vind ik dat idd nog erger dan in een inhoudloos programma een beetje de topics aankondigen.
maar PMB rug, vindje je het een goed idee van Balkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
als er in Dit Was het Nieuws een grap wordt gemaakt over het feit dat Ayaan geen clitoris meer heeft en Wouter Bos zit besnuikt mee te lachen, dan vind ik dat idd nog erger dan in een inhoudloos programma een beetje de topics aankondigen.
Waar ben je toch zo bang voor? Dat Balkenende best een sympathieke kerel blijkt en mensen positiever over hem gaan denken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze daar op een soort van barkruk. Dat wordt wel oefenen voor ´m, want met het skaten ging het ook al mis.........,want volgens mij heeft hij nog nooit aan een bar gezeten , tenminste ik kan me het niet indenken .......Dat wordt vast lachen..
Ok, van mij mag hij het proberen. Volgens de stemwijzer moet ik op hem stemmen na de partij voor de dierenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:35 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Waar ben je toch zo bang voor? Dat Balkenende best een sympathieke kerel blijkt en mensen positiever over hem gaan denken?
nee, maar ik vind het al helemaal niet het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
maar PMB rug, vindje je het een goed idee van Balk![]()
duh, de manier hoe jij CDA probeert af te schilderen is ronduit leugenachtig en zeer ver van de werkelijkheid. laat het eens tot je doordringen!quote:ps, net de stemwijzer ingevuld en wat denk je.......veel overeenkomst met het CDA......
er is geen excuus. deze man is slap, een meeloper. te slap om zijn fatsoen te behouden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Maar hij bedoelde het vast niet zo...![]()
Einde van de wereld? Nee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:59 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
nee, maar ik vind het al helemaal niet het einde van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |