Logischquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Zolang er gewoon gepraat wordt blijft ie open. Rare vergelijkingen met Stalin, met een knipoog of wat dan ook, moeten dan ook gewoon achterwege blijven.
lezen we over de op heen ofzo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:07 schreef Messenga het volgende:
Dankjewel, RayMania.
Whehe, merk ik nu pasquote:
Niet als het illegaal is, zoals je al aageeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus als ik goed begrijp mag erop fok geen verzoek worden geplaatst over een bepaalde aflevering of wedstrijd om het nog eens rustig terug te kijken?
Dat was een grapjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet als het illegaal is, zoals je al aageeft.
Enige manier om er legaal aan te komen is copyrighted werk, en dus voor Nederlandse beelden de NOS.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat was een grapjeVerzoek tot heropening van het topic zonder de lolligheden.
of eurosport, of welke buitenlandse site dan ook of zender. Of een uitgebrachte dvd waar ik nog nooit van heb gehoord. Of. of.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Enige manier om er legaal aan te komen is copyrighted werk, en dus voor Nederlandse beelden de NOS.
JE weet dus al hoe je er aan kan komenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
of eurosport, of welke buitenlandse site dan ook of zender. Of een uitgebrachte dvd waar ik nog nooit van heb gehoord. Of. of.
Nee want ik heb geen idee hoe ik eraan kan komen, daarom open ik dit topicquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
JE weet dus al hoe je er aan kan komen
Kijk mijn slotjeslijst eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen idee hoe ik eraan kan komen, daarom open ik dit topicof dacht je dat ik jouw eerste slotje wilde opeigenen?
kan ik idd proberenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kijk mijn slotjeslijst eens![]()
.
Enne, mail naar de desbetreffende zender?
Jij ook succes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kan ik idd proberenmaar ik zie dat je ijverig aan het werk bent gegaan ja
Succes iig!
quote:
doe een big bang; hebben wij vorige keer ook gedaanquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe een big bang; hebben wij vorige keer ook gedaan
Ik had er net gereageerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:30 schreef borisz het volgende:
Nec - Vitesse ( de derby van Gelderland )
kan het gewoon in het liveverslagen topic zondag? ipv iedere wedstrijd een eigen topic, op de klassieker na
Messenga en ik hadden net al even kort overleg gehad en waren van mening dat deze wedstrijd best wel een eigen topic waard is. Toch best wel wat rivaliteit tussen beide ploegen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:30 schreef borisz het volgende:
Nec - Vitesse ( de derby van Gelderland )
kan het gewoon in het liveverslagen topic zondag? ipv iedere wedstrijd een eigen topic, op de klassieker na
okquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Messenga en ik hadden net al even kort overleg gehad en waren van mening dat deze wedstrijd best wel een eigen topic waard is. Toch best wel wat rivaliteit tussen beide ploegen.
En als je er niet in wilt posten, negeer je het topic gewoon. Lijkt me niet echt in de weg te staan
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Messenga en ik hadden net al even kort overleg gehad en waren van mening dat deze wedstrijd best wel een eigen topic waard is. Toch best wel wat rivaliteit tussen beide ploegen.
En als je er niet in wilt posten, negeer je het topic gewoon. Lijkt me niet echt in de weg te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |