Als Liverpool wint is een gelijkspel over 2 weken genoegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef RayMania het volgende:
PSV is al eens niet door geweest met tien punten, niet te vroeg juichen dus.
Als PSV slim is gaat het voor de 1ste plaats in de poule. Dan heb je het in de volgende ronde makkelijker.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als Liverpool wint is een gelijkspel over 2 weken genoeg
Inderdaad, maar om een ronde verder te komen zou dat genoeg zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als PSV slim is gaat het voor de 1ste plaats in de poule. Dan heb je het in de volgende ronde makkelijker.
ja bijvoorbeeld Liverpoolquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als PSV slim is gaat het voor de 1ste plaats in de poule. Dan heb je het in de volgende ronde makkelijker.
Mwha maakt niet zo heel veel uit. Chelsea of Barca om maar een voorbeeld te noemen. Kan altijd een sterke tegenstander tegenover je krijgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zal vanavond eens gaan zoeken, ben wel benieuwd nu. Ik herkende hem in ieder geval eerst helemaal nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja volgens mij had ie hem op het eind bij PSV al niet meer
Dat schot van Reizigerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Reiziger en Vayrynen speelden goed.
Nou inderdaad, die van mij mistte een slag.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:27 schreef appelsientje het volgende:
Dat laatste schot van de Turken was ook niet echt goed voor mijn hart..
Klopt, ik vind het toch een gevalletje apart die Kone.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:26 schreef Erasmusch het volgende:
Scheelt ook dat de keeper bleef staan
Heerlijk dit!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg dat we 1-2 winnen daar!
Ik riep dat hij moest afspelen op Väyrinen die meeliepquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef MrSASO het volgende:
Toen ik Kone alleen op de keeper zag afgaan dacht ik echt dat hij niet zou scoren.
Deze speler doet het steeds beter.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:21 schreef endr0me het volgende:
Ik vond Vayrinnen gisteren het verschil maken.. deed vrijwel alles goed
Mee eens, aan de ene kant ook een vreemde wissel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:34 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat dat betreft is het best raar dat Mendes eigenlijk altijd in de basis start. Die doet het natuurlijk ook niet slecht, maar Vayrinen heeft nu al 2 CL wedstrijden (mede) beslist. Daar moet ie toch ook krediet voor krijgen.
4-4-2 spelen? Een hangende links- of rechtsvoor zie ik niet zitten. Start dan met Beerens op links en Farfan op rechts en dan Mika ipv Mendez.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
2e ronde kan eigenlijk al niet meer mis
Zondag tegen AZ in dezelfde opstelling starten met Mika ipv Jason op het middenveld.
Culina kwam gisteren totaal niet uit de verf aan de linkerkant.
U heeft een vooruitziende blik, nog even afwachten of dat stukje over Gerets ook uitkomt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:04 schreef Neoktheone het volgende:
Toch is Galatasaray niet in goede doen en missen ze Hasan Sas (dat is toch een goede speler?). Ik denk dat het nipt 1-2 wordt en Gerets morgen op straat staat...
Je vergeet het vorige seizoen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:58 schreef endr0me het volgende:
Culina valt zowieso tegen, heel het seizoen al..
Wel vreemd trouwens dat een ploeg als PSV geen 442 speelt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:59 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
4-4-2 spelen? Een hangende links- of rechtsvoor zie ik niet zitten. Start dan met Beerens op links en Farfan op rechts en dan Mika ipv Mendez.
Reiziger verdient na gisteren weer een kans boven Lamey.
Met Kluivert moet je echt 4-3-3 spelen, daar rendeert hij het beste in en daar hebben we ook de spelers voor met Farfan op rechts en Koné op links. De vraag is echter of Kluivert veel zal spelen komend seizoen. De tijd zal het uitwijzen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wel vreemd trouwens dat een ploeg als PSV geen 442 speelt.
Kromkamp----Alex-----Salcido-----Reiziger
Affelay-------Simons--------Cocu
----------------Vayrinen
---Farfan------------Kone/Kluivert
Lijkt mij toch een stuk effectiever vooral in de CL duels die er nog moeten komen.
Goede opstelling.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:40 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wel vreemd trouwens dat een ploeg als PSV geen 442 speelt.
Kromkamp----Alex-----Salcido-----Reiziger
Affelay-------Simons--------Cocu
----------------Vayrinen
---Farfan------------Kone/Kluivert
Lijkt mij toch een stuk effectiever vooral in de CL duels die er nog moeten komen.
Bij nader inzien zou ik dat ook doen ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goede opstelling.
Al zou ik Affelay vervangen voor Mendez
Maar om Lamey dan credits te geven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:19 schreef okee6 het volgende:
Iedereen geeft nu wel Väyrinen de credits, maar de sleutelrol was natuurlijk voor Lamey met zijn schorsing. Had een heel andere wedstrijd geweest!
Ok de doelpuntenmakers had ik niet, maar tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:26 schreef lookinforyou het volgende:
Ja, ik voel het, we gaan gewoon winnen morgenavond. Het wordt een 2-1 voor PSV.
Farfan gaat scoren en vooruit, mendez maakt er ook 1.
Dus... weer 3 punten binnen.
kat in't bakkie.
Als je had voorspeld dat Koné ging scoren was je volgens mij schatrijk gewordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ok de doelpuntenmakers had ik niet, maar toch
ja, als he.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je had voorspeld dat Koné ging scoren was je volgens mij schatrijk geworden
Ik heb em wel in m'n Uefagames team staan, telt dat ook?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je had voorspeld dat Koné ging scoren was je volgens mij schatrijk geworden
Farfan zou volgens mij ook nog aardig uit de voeten komen op tien, kun je meteen Kone en Beerens/Kluivert kwijt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:59 schreef PyTh het volgende:
Aissati op 10 vlak achter Jeff en Arouna
neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:48 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Ik heb em wel in m'n Uefagames team staan, telt dat ook?
Jeff komt imo het beste tot zijn recht aan de rechterkant in een 4-3-3 of als een van de 2 spitsen in een 4-4-2.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Farfan zou volgens mij ook nog aardig uit de voeten komen op tien, kun je meteen Kone en Beerens/Kluivert kwijt.
zo die krijgt veel zeg per maand als broekie van 18 ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:03 schreef cultheld het volgende:
Er schijnt een nieuw contract aan te komen voor Aissati: Die mag nu trouwens ook al niet klagen met 50.000 per maand. Hopelijk tekent ie bij tot 2011.
Nu moet ie nog ff z'n rijbewijs halen en dan heeft ie er ook nog een SLK'tje bij. Afellay heeft die ook, maar hij laat z'n moeder er mee rijdenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo die krijgt veel zeg per maand als broekie van 18 ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |