Mendez en Tardelli zijn inderdaad beiden gehuurd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:25 schreef ganzenherder het volgende:
Tardelli en Mendez zijn beiden gehuurd TLK als ik je goed begrijp wat je bedoelt....
Onze OP loopt erg achter trouwens toch maar een keertje updaten![]()
Hierom:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:13 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Mendez en Tardelli zijn inderdaad beiden gehuurd.
Waarom loopt de OP achter dan?
Verder klopt het volgens mij allemaal gewoon..quote:[afbeelding] Laatst gespeelde wedstrijd: Champions Leaugue: Girondins de Bordeaux- PSV
Datum: 27 September
Scoreverloop:
[afbeelding] Eerstvolgende wedstrijd: Heerenveen - PSV
Datum: Zondag 1 Oktober
Aanvang: 14:30 uur
Ow ja, was me niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hierom:
[..]
Verder klopt het volgens mij allemaal gewoon..
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg dat we 1-2 winnen daar!
Daar teken ik direkt voor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg dat we 1-2 winnen daar!
Geweldig. Eindelijk een legitieme reden om tegen Ajax te zijn zonder dat je meteen weer gezeik aan je kop krijgt als:"Ja maar het is toch een Nederlandse club, je moet altijd voor de Nederlandse clubs zijn".quote:
Dat neem je goed aan jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:40 schreef Messenga het volgende:
Hoe doet aankoop Pepe Plá het eigenlijk? ik neem aan dat hij in het 2e zit.
Hij speelde gisteren (maandagavond) wederom een onopvallend potje mee met jong PSV tegen jong Twente (2-0 winst voor PSV, 2x Carizzo).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:40 schreef Messenga het volgende:
Hoe doet aankoop Pepe Plá het eigenlijk? ik neem aan dat hij in het 2e zit.
Zou Pepe al geschikt zijn voor het eerste dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij speelde gisteren (maandagavond) wederom een onopvallend potje mee met jong PSV tegen jong Twente (2-0 winst voor PSV, 2x Carizzo).
Als je toch weet dat Koeman het niet echt ziet zitten in de 3 linksbacks van het eerste elftal (Michael, Michael en Michael) dan zou ik toch wel iets meer m'n best doen denk ik.
Nee, niet wat ik van hem gezien heb tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zou Pepe al geschikt zijn voor het eerste dan?
Las het ook ja, vraag me alleen af wat hij moet kosten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:32 schreef Bombardier het volgende:
Kroatisch international met Braziliaanse roots Da Silva, moet in de winterstop de gewenste aankoop van Koeman worden.
Wat had jij op op die foto samen met die neger uit je fotoboek?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:36 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Foquita de wedstrijd ouderwets gaat beslissen in Eindhovens voordeel.
Oh, dat was gewoon het laatste half uur van Mystery Land, dan zijn de meeste mensen redelijk naar de teringquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat had jij op op die foto samen met die neger uit je fotoboek?
Er loopt wel een Jonathan stage bij PSV maar weet niet of ie Reis van achteren heet en voor Ateltico Mineiro uitkomt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:57 schreef Radegast het volgende:
Loopt Jonathan Reis van Atletico Mineiro stage bij PSV op dit moment?
Paar weekjes geleden maar hoor. Hij mocht in november nog eens terugkomen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er loopt wel een Jonathan stage bij PSV maar weet niet of ie Reis van achteren heet en voor Ateltico Mineiro uitkomt.
Ja dat is hem dus.....heeft paar jaar terug ook bij jouw clubje stage gelopen....
Als er een ding zeker is voor morgen dan is het wel het feit dat Kluivert niet meedoet en niet bij de selectie zitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:30 schreef MrSASO het volgende:
Mijn voorspelling tegen Galatasaray, een 1-0 overwinning.
Als PSV achterin de deur goed dicht houd en met Kluivert, Kone, Farfan zal starten dat er dan best leuke dingen kunnen gebeuren.
Ik weet alleen niet of Kluivert fit genoeg is om te spelen, maar juist in CL duels zou ik hem zeker opstellen.
Blessure?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als er een ding zeker is voor morgen dan is het wel het feit dat Kluivert niet meedoet en niet bij de selectie zit![]()
Bedoel je dat positief of negatief?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hopelijk wordt het de avond van Kone
Dat lijkt me wel duidelijkquote:
Alex knalt een mislukt schot van Koné uit de rebound wel binnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bedoel je dat positief of negatief?
Ik zie het namelijk alleen in negatief opzicht Koné zijn avond worden, maar ik laat me graag verrassen...
Laten we hopen dat ze beide wat minuten gaan pakken, de Jong is denk ik wel leuk om erbij te hebben op het middenveld en Kluivert is gewoon een klasse spits.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk![]()
Er wordt nu extra voorzichtig met hem gedaan hopelijk dus het duurt normaal gesproken nog wel een tijd voordat hij minuten gaat pakken.
Ben wel benieuwd wie dit seizoen meer minuten gaat pakken, de Jong of Kluivert![]()
ik ga graag uit van het positieve... hij moet toch ooit eens een keer een bal in het doel kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bedoel je dat positief of negatief?
Ik zie het namelijk alleen in negatief opzicht Koné zijn avond worden, maar ik laat me graag verrassen...
ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
ik ga graag uit van het positieve... hij moet toch ooit eens een keer een bal in het doel kunnen krijgen?![]()
Hoeveel gaat je dat kosten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:56 schreef MrSASO het volgende:
Bovendien heb ik ook een weddenschap lopen dat Kluivert er 20 erin gaat schieten dit jaar.![]()
Dat gaat hem op de training wel lukken, denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Bovendien heb ik ook een weddenschap lopen dat Kluivert er 20 erin gaat schieten dit jaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |