Als Liverpool wint is een gelijkspel over 2 weken genoegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef RayMania het volgende:
PSV is al eens niet door geweest met tien punten, niet te vroeg juichen dus.

Als PSV slim is gaat het voor de 1ste plaats in de poule. Dan heb je het in de volgende ronde makkelijker.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als Liverpool wint is een gelijkspel over 2 weken genoeg

Inderdaad, maar om een ronde verder te komen zou dat genoeg zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als PSV slim is gaat het voor de 1ste plaats in de poule. Dan heb je het in de volgende ronde makkelijker.

ja bijvoorbeeld Liverpoolquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als PSV slim is gaat het voor de 1ste plaats in de poule. Dan heb je het in de volgende ronde makkelijker.

Mwha maakt niet zo heel veel uit. Chelsea of Barca om maar een voorbeeld te noemen. Kan altijd een sterke tegenstander tegenover je krijgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]

Zal vanavond eens gaan zoeken, ben wel benieuwd nu. Ik herkende hem in ieder geval eerst helemaal nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja volgens mij had ie hem op het eind bij PSV al niet meer

Dat schot van Reizigerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Reiziger en Vayrynen speelden goed.

Nou inderdaad, die van mij mistte een slag.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:27 schreef appelsientje het volgende:
Dat laatste schot van de Turken was ook niet echt goed voor mijn hart..

Klopt, ik vind het toch een gevalletje apart die Kone.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:26 schreef Erasmusch het volgende:
Scheelt ook dat de keeper bleef staan

Heerlijk dit!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg dat we 1-2 winnen daar!

Ik riep dat hij moest afspelen op Väyrinen die meeliepquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef MrSASO het volgende:
Toen ik Kone alleen op de keeper zag afgaan dacht ik echt dat hij niet zou scoren.

Deze speler doet het steeds beter.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:21 schreef endr0me het volgende:
Ik vond Vayrinnen gisteren het verschil maken.. deed vrijwel alles goed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |