Zelfs dat wordt twijfelachtig. Dat er niet eens een datum wordt genoemd waarop hij terug wordt verwacht zegt toch wel iets dacht ik zo...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat gaat hem op de training wel lukken, denk ik.
Jezus, waarom heb jij altijd kritiek op PSV!?! Als je ver.... ohquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk wint psv morgen
Ik denk dat Koeman centraal in de verdediging gaat staan met Alex.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe gaan we morgen het verlies () van Lamey opvangen? Ik neem aan dat Reiziger wel weer linksback zal staan?
![]()
Of wordt Addo een kans gegund op de linksback/centrale positie?
Heb je wel een centrale verdediging met een verwoestend schotquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman centraal in de verdediging gaat staan met Alex.![]()
een kansquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe gaan we morgen het verlies () van Lamey opvangen? Ik neem aan dat Reiziger wel weer linksback zal staan?
![]()
Of wordt Addo een kans gegund op de linksback/centrale positie?
Halenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:32 schreef Bombardier het volgende:
Kroatisch international met Braziliaanse roots Da Silva, moet in de winterstop de gewenste aankoop van Koeman worden.
Nee... hij mag niet mee spelen in de CL en is duur....quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er al weer zin in, 3 punten meenemen vanuit die Turkse kermis moet mogelijk wezen. Zoveel stelt dat Galatasaray nu ook weer niet voor.
Maar als ik de Turken geloven moet, gaat Arda Cocu "sex" geven. Wat ik me daarbij voor moet stellen weet ik ook niet, of wil ik niet weten.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
zie dat het overdreven optimisme al weer terug is en er al gepraat wordt of de 3 punten al op Eindhoven Airport geland zijn. Hoog tijd dat ik me er weer eens mee ga bemoeien dus.
Gelijkspel is haalbaar, met wat mazzel net als in Frankrijk een overwinning maar ik kijk ook niet raar op als we vrij kansloos met 2-0 verliezen.quote:
ben het met je eens... maar als PSV stand houd de eerste (laten we zeggen) 30 min.. dan is de kans ook nog aanwezig dat we kunnen winnen... Maar we zullen zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelijkspel is haalbaar, met wat mazzel net als in Frankrijk een overwinning maar ik kijk ook niet raar op als we vrij kansloos met 2-0 verliezen.
Als we op achterstand komen is het gedaan denk ik. Ik gok op een gelijkspel.
Helemaal mee eens! Met een puntje uit Turkije liggen we dik op schema!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:44 schreef rubbereend het volgende:
met een gelijkspel ben ik dik tevreden!
Die is wel goed bezig als linksback !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:11 schreef Bombardier het volgende:
Ik denk dat we Marcel de Jong van Roda JC maar aan moeten trekken.
gala speelt niet thuisquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:04 schreef Neoktheone het volgende:
Het wordt een hele zware wedstrijd. Die Turkse clubs weten in eigen huis altijd ergens veel energie en strijdbaarheid vandaan te toveren.
Toch is Galatasaray niet in goede doen en missen ze Hasan Sas (dat is toch een goede speler?). Ik denk dat het nipt 1-2 wordt en Gerets morgen op straat staat...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:25 schreef BillyBeflap het volgende:
We zijn potverdomme niet meer de club die 7 jaar op rij eruitvloog in de 1e ronde CL.
We praten over de club die dit jaar voor de 3e keer op rij de 2e ronde gaat halen. PSV heeft gewoon echt een goed team en we gaan de klus klaren. ZO goed is Gala nou ook weer niet, het is immers geen Barcelona!
0-2 zeg ik![]()
Tijd voor het nieuwe realisme! Niet Ajax is elk seizoen kampioenskandidaat nummer 1, maar PSV.
Niet elk jaar 1e ronde eruit, maar standaard als doel kwartfinale CL!
Tijd om groter te denken jongens, VOC-mentaliteit![]()
![]()
Dat wordt onze nieuwe linksback.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die is wel goed bezig als linksback !
Heb ik iets gemist??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:42 schreef ganzenherder het volgende:
Geweldig Ruudje die meewil met Jong Oranje naar Peking![]()
Ffkes een random voetbalnieuws site aanklikkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist??
De opstelling straks:
Gomes,
Kromkamp,Alex,Salcido,Reiziger,
Méndez,Simons,Cocu,
Culina,Koné,Farfán
Kone staat compleet geisoleerd en wordt constant bewaakt door 3 man ofzo, hem valt nog het minste te verwijten vind ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:30 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb het nu wel eens gehad met die Koné zeg. Wat een prutser![]()
Totaal PSV onwaardig.
En zonder Koné.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef ganzenherder het volgende:
![]()
![]()
Geen commentaar, maar hopelijk een PSV met meer lef in de 2e helft...
gelukkig is hij niet de enigequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:30 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb het nu wel eens gehad met die Koné zeg. Wat een prutser![]()
Totaal PSV onwaardig.
dat meen je echtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kone staat compleet geisoleerd en wordt constant bewaakt door 3 man ofzo, hem valt nog het minste te verwijten vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |