Heb ik iets gemist??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:42 schreef ganzenherder het volgende:
Geweldig Ruudje die meewil met Jong Oranje naar Peking![]()
Ffkes een random voetbalnieuws site aanklikkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist??
De opstelling straks:
Gomes,
Kromkamp,Alex,Salcido,Reiziger,
Méndez,Simons,Cocu,
Culina,Koné,Farfán
Kone staat compleet geisoleerd en wordt constant bewaakt door 3 man ofzo, hem valt nog het minste te verwijten vind ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:30 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb het nu wel eens gehad met die Koné zeg. Wat een prutser![]()
Totaal PSV onwaardig.
En zonder Koné.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:33 schreef ganzenherder het volgende:
![]()
![]()
Geen commentaar, maar hopelijk een PSV met meer lef in de 2e helft...
gelukkig is hij niet de enigequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:30 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb het nu wel eens gehad met die Koné zeg. Wat een prutser![]()
Totaal PSV onwaardig.
dat meen je echtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kone staat compleet geisoleerd en wordt constant bewaakt door 3 man ofzo, hem valt nog het minste te verwijten vind ik.
nee dat niet, maar hij is er wel altijd bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig is hij niet de enige![]()
Als ze aanvallend nog maar wat proberen, als het dan 2-0 wordt helaas maar dat verandert de situatie niet zoveelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:41 schreef lookinforyou het volgende:
Nou ja, het zal niet makkelijk worden.
En als ze niet beter gaan spelen, krijgen ze er nog wel 1 of 2 tegen.
En daar kan ik slecht tegen.
we gaan het zien.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef pascalheister het volgende:
1tje erbij prikken is genoeg en kan ook makkelijk
Had Erik die niet al afgeschoren in zijn PSV-tijdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Gerets zonder baard :|
tegenstander op het verkeerde been zettenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef lookinforyou het volgende:
Nou, weer 3 punten![]()
Ik kijk in vervolg nog alleen de tweede helft van PSV.
Waarom nou in de eerste niet zo spelen. Was tegen Bordeaux ook al zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |