Zelfs dat wordt twijfelachtig. Dat er niet eens een datum wordt genoemd waarop hij terug wordt verwacht zegt toch wel iets dacht ik zo...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat gaat hem op de training wel lukken, denk ik.
Jezus, waarom heb jij altijd kritiek op PSV!?! Als je ver.... ohquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk wint psv morgen
Ik denk dat Koeman centraal in de verdediging gaat staan met Alex.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe gaan we morgen het verlies () van Lamey opvangen? Ik neem aan dat Reiziger wel weer linksback zal staan?
![]()
Of wordt Addo een kans gegund op de linksback/centrale positie?
Heb je wel een centrale verdediging met een verwoestend schotquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman centraal in de verdediging gaat staan met Alex.![]()
een kansquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe gaan we morgen het verlies () van Lamey opvangen? Ik neem aan dat Reiziger wel weer linksback zal staan?
![]()
Of wordt Addo een kans gegund op de linksback/centrale positie?
Halenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:32 schreef Bombardier het volgende:
Kroatisch international met Braziliaanse roots Da Silva, moet in de winterstop de gewenste aankoop van Koeman worden.
Nee... hij mag niet mee spelen in de CL en is duur....quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er al weer zin in, 3 punten meenemen vanuit die Turkse kermis moet mogelijk wezen. Zoveel stelt dat Galatasaray nu ook weer niet voor.
Maar als ik de Turken geloven moet, gaat Arda Cocu "sex" geven. Wat ik me daarbij voor moet stellen weet ik ook niet, of wil ik niet weten.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
zie dat het overdreven optimisme al weer terug is en er al gepraat wordt of de 3 punten al op Eindhoven Airport geland zijn. Hoog tijd dat ik me er weer eens mee ga bemoeien dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |