quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
"dit moment" duurt al meer dan een maand. Maar hij gaat dus ontslag nemen?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Het gebeurt wel vaker dat een mod even wat gas terugneemt. Dat wil dus niet meteen zeggen dat hij meteen zijn mod-taken neerlegt.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag liegen toch?
quote:
Dat hoop ik ook!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
Kaap - wat een loser ben jij
Da_Sandman - ik hoop dat er geen opvolger voor je komt en dat Messenga ook snel vertrekt en dat Bossie de boel op de spits gaat drijven
De laatste keer (nog niet zo heel lang geledenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
En dan zijn er geen mods meer en dan moet VBL dicht, sjezus, SCH, wat een goed idee!
Ga je nu weer ff weg? Godsamme, nooit zie je hier een FA, en als ze er zijn komen ze alleen trollen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
En dan zijn er geen mods meer en dan moet VBL dicht, sjezus, SCH, wat een goed idee!
Ik stem voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
Ja, ik ga nu naar m'n werk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ga je nu weer ff weg? Godsamme, nooit zie je hier een FA, en als ze er zijn komen ze alleen trollen.
Ik heet geen Danny, last time I checked.quote:Het ging verdomme prima hier in voetbal, maar na Danny's egotrip is alles naar de kanker.
Zou mooi zijn, ja, gaat denk ik niet gebeuren.quote:SUIJK EN VADUZ TERUG GODVERDOMME!
Ach gut, hoe zou dat nou toch komen eh?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:54 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ik ga nu naar m'n werk.
Maar ik kom hier wel vaker, hoor, je voelt je hier altijd zo welkom.
Normaal meeposten in voetbaltopics zou al een stuk helpen. Maar nee, machtsspelletjes in FB-topics zijn veel leuker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:54 schreef shmoopy het volgende:
Maar ik kom hier wel vaker, hoor, je voelt je hier altijd zo welkom.
[..]
Waarom nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:54 schreef shmoopy het volgende:
Zou mooi zijn, ja, gaat denk ik niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigenlijk is het wel bijzonder triest dat die forum geregeert wordt door enkele werkloze vrouwen in de overgang.
Eigenlijk is het wel bijzonder triest dat die forum geregeert wordt door enkele werkloze vrouwen in de overgang.
Wat een kinderachtige reactie. Jammer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
Dat is wel waar het op deze manier op uitdraait, SCH, en dat vind ik persoonlijk helemaal niet kinderachtig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reactie. Jammer.
So truequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Normaal meeposten in voetbaltopics zou al een stuk helpen. Maar nee, machtsspelletjes in FB-topics zijn veel leuker.![]()
Naar de juiste FOK!traditie verklotenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn bedank topic, wat doen jullie.
Neequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal ik hier nog even gaan editten en verwijderen.
Er waren 3 goede mods - die hebben niks misdaan en zijn domweg weggestuurd, 2 althans, en de derde toonde zich solidair. Wij hebben geen ruk met de halsstarrigheid van Danny te maken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:27 schreef shmoopy het volgende:
Wat willen jullie nou precies, want dat wordt steeds vager met dat op de man spelen hier.
Een fatsoenlijke, normale discussie lijkt me toch niet teveel gevraagd.
Jullie willen een leuk goedlopend VBLforum met goeie mods?
Okee, daar doen we ons best voor, helaas zijn de users die dat als mod willen doen niet dikbezaaid, sterker nog, wie het besluit te doen wordt uitgekotst.
Jammer, want ook zij willen gewoon een leuk forum.
Ben je het niet eens met het bannen van Vaduz en Suijk?
Trek maar een nummertje, je bent de eerste niet, maar helaas zal dat niet gaan veranderen, daar is Danny erg stellig in en die staat er niet om bekend op zijn woord terug te komen.
Dan kun je 2 dingen doen, blijven mokken en kloten en op die manier het VBL-forum naar de klote helpen, want geen hond die in die sfeer wil modden, dus forum dicht.
Of ben je idd oprecht begaan met VBL en wil je er plezierig blijven posten?
In dat laatste geval zou ik zeggen: geef de zittende en aankomende mods een kans en hou het leuk.
Jullie keuze, hoor, maar reageer je onvrede niet af op de verkeerde mensen.
Hou jij je bek nou eens even zeg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Naar de juiste FOK!traditie verkloten
Zeg ga jij eens terug naar je uitzending.quote:
Kom op SCH, hou je even in...quote:
Nee, daar hoeft het niet op uit te draaien. Je kan toch ook naar jezelf kijken. Het is toch niet zo verstandig om hier zomaar wat mods neer te plempen. Er is notabene een mod zonder draagvlak zomaar weer opgestapt omdat hij ineens geen tijd had en nu moeten we het ineens normaal vinden dat een PUB-mod die nauwelijks in VBL komt hier de dienst uit gaat maken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat is wel waar het op deze manier op uitdraait, SCH, en dat vind ik persoonlijk helemaal niet kinderachtig.
Waarom? yvonne is degene die hier weer een ding van maakt, niks inhoudelijks toevoegt en gaat flamen en zieken. Zij haat VBL en ze zal niet nalaten dat te melden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom op SCH, hou je even in....
Nou, niet gaan overdrijven hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is geen manier van discussieren SCH .. kom op ... je hebt wel meer niveau dan dat....
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, niet gaan overdrijven hoor
Ok.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is geen manier van discussieren SCH .. kom op ... je hebt wel meer niveau dan dat....
Dat geeft dan wel aan hoe raar dit hele forum in elkaar zit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik schuil zeker niet achter de rug van Danny, die weet nl precies hoe ik erover denk, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
En dat er boosheid is over de bans van Vaduz en Suijk, ja, kan ik helemaal inkomen.
Probleem is alleen, wat wil je eraan doen?
Danny overal achtervolgen, in elke post zeggen hoe kut je het vindt?
Be my guest, alleen dat gaat geen hol helpen, zo goed kennen we Danny ook wel weer, toch?
Komop zegquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? yvonne is degene die hier weer een ding van maakt, niks inhoudelijks toevoegt en gaat flamen en zieken. Zij haat VBL en ze zal niet nalaten dat te melden.
Als er iemand misselijkmakend is geweest in die hele kwestie rond die gebande modjes ben jij het. Jij duikt er voor weg en durft je verantwoordelijkheid niet te nemen. Dus breek me de bek niet open.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop zeg
Je stalkt me wekenlang met het gezever over de mods, valt me her en der lastig, ik zeg precies hetzelfde als Danny net in het topic en je kruipt
Misselijkmakend.
Je komt hier met stupide uitspraken zegt dat messenga hier niet welkom is en ik ben wederom de boosdoener?
Het is heel simpel, voor jou en je VBL vriendjes, als hier zaken gebeuren die niet door de beugel kunnen zal ik toch zeer zeker hier posten.
Dat is dan ook weer een beetje een vervelende en denigrerende uitspraak zeg...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef yvonne het volgende:
voor jou en je VBL vriendjes
Vooralsnog ben je slechts aan het trollen met oneliners waaruit voornamelijk minachting voor VBL blijkt. Opzouteeehh!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:46 schreef yvonne het volgende:
Het is heel simpel, voor jou en je VBL vriendjes, als hier zaken gebeuren die niet door de beugel kunnen zal ik toch zeer zeker hier posten.
Dat geef ik meteen toe, maar de uitspraken die hier en in de vorige topics gedaan zijn zitten me dan ook tot hier *wijst*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer een beetje een vervelende en denigrerende uitspraak zeg...
Vanaf hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Als er iemand misselijkmakend is geweest in die hele kwestie rond die gebande modjes ben jij het. Jij duikt er voor weg en durft je verantwoordelijkheid niet te nemen. Dus breek me de bek niet open.
En waar kruip ik voor Danny?
Verder zitten ik en mijn VBL-vriendjes niet op je schijnheilige gehuil te wachten. Je hebt je krediet al lang geleden verspeeld, je wilt VBL kapot hebben en dat gaat je niet lukken. Simpel zat.
Tsja je komt idd behoorlijk gefrustreerd overquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat geef ik meteen toe, maar de uitspraken die hier en in de vorige topics gedaan zijn zitten me dan ook tot hier *wijst*
Ik pak er net de popcorn bij!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:53 schreef Eilanden het volgende:
Sandman, ik weet niet of je nog blauwe knopjes hebt, maar ik denk dat het beter is om dit topic op slot te gooien en dat SCH en yvonne hun theekransje buiten dit topic voortzetten. Ik denk wel dat het duidelijk is dat iedereen jou ontzettend bedankt voor je inzet voor VBL en dat ook iedereen jouw beslissing zeer respecteert.
OK, ik vind het best ... ik vond alleen dat jouw bedanktopic vernaggeld werdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:53 schreef Eilanden het volgende:
Sandman, ik weet niet of je nog blauwe knopjes hebt, maar ik denk dat het beter is om dit topic op slot te gooien en dat SCH en yvonne hun theekransje buiten dit topic voortzetten. Ik denk wel dat het duidelijk is dat iedereen jou ontzettend bedankt voor je inzet voor VBL en dat ook iedereen jouw beslissing zeer respecteert.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:55 schreef yvonne het volgende:
MaxPower kan zelf opzoutuuuuuuuuuuuuhh
Ik moet dadelijk werkenquote:
Ja en ?quote:
Goed plan, ik heb nog wel wat staanquote:
Dat laatste daar heb je gelijk in. Dat ga ik ook niet doen hoor. Heb ik bij Kaap ook niet gedaan, die heb ik nooit voor de voeten gelopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:53 schreef shmoopy het volgende:
Wat voor draagvlak, SCH?
De rest van de bekende users heeft al bij voorbaat, ten tijde van de after-rel, bedankt voor de eer, en Da_Sandman heeft z'n goede wil getoond door VBL uit de brand te helpen onder bepaalde voorwaarden die ik zeer respecteer.
Aan die voorwaarden is niet voldaan, dus stapt hij op.
Dan hebben we Messenga die hier ook regelmatig met plezier post en graag mee wilde helpen, ook fijn,
Bos doet het ook naar tevredenheid, kortom, we zoeken nog 1 mod omdat VBL nogal een druk forum is.
Wat voor draagvlak moet die hebben dan?
Het moet een vaste VBL-poster zijn die het gedoe rondom de rel naast zich neer kan leggen, modkwaliteiten heeft, boven de clubs kan staan en het beste met VBL voorheeft.
Het zou wel heel flauw zijn het mods al bij voorbaat onmogelijk te maken om zich in te zetten hier, als ze enkel een leuk forum willen, voor iedereen.
Dit meen je niet, omg!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is MP nou serieus om die ene opzout opmerking geband? Altijd gezelig als yvon langs komt
.
In het bantopic staat dat MP inderdaad gebanned is. Evenals TerroRobbie..maar ik weet niet of dat ook met deze VBL situatie te maken heeft.quote:
Da_Sandman bedankt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bans gaan we verder niet bespreken hier.
Ben je nou nog niet weg?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bans gaan we verder niet bespreken hier.
Dus je blijft gewoonquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot de nieuwe mod er is denk ik.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat vinden miett en pfep best leuk.
Mag het, na al die tijdquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:36 schreef RayMania het volgende:
Sandman, ga je nu weer voor FOK!sport posten?
Mooiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarschijnlijk wel Ray.
Thanx Sandman.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn bedank topic, wat doen jullie.
Bedankt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja zeg, bedank me liever!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |