quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
"dit moment" duurt al meer dan een maand. Maar hij gaat dus ontslag nemen?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Het gebeurt wel vaker dat een mod even wat gas terugneemt. Dat wil dus niet meteen zeggen dat hij meteen zijn mod-taken neerlegt.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag liegen toch?
quote:
Dat hoop ik ook!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
Kaap - wat een loser ben jij
Da_Sandman - ik hoop dat er geen opvolger voor je komt en dat Messenga ook snel vertrekt en dat Bossie de boel op de spits gaat drijven
De laatste keer (nog niet zo heel lang geledenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
En dan zijn er geen mods meer en dan moet VBL dicht, sjezus, SCH, wat een goed idee!
Ga je nu weer ff weg? Godsamme, nooit zie je hier een FA, en als ze er zijn komen ze alleen trollen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
En dan zijn er geen mods meer en dan moet VBL dicht, sjezus, SCH, wat een goed idee!
Ik stem voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
Ja, ik ga nu naar m'n werk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ga je nu weer ff weg? Godsamme, nooit zie je hier een FA, en als ze er zijn komen ze alleen trollen.
Ik heet geen Danny, last time I checked.quote:Het ging verdomme prima hier in voetbal, maar na Danny's egotrip is alles naar de kanker.
Zou mooi zijn, ja, gaat denk ik niet gebeuren.quote:SUIJK EN VADUZ TERUG GODVERDOMME!
Ach gut, hoe zou dat nou toch komen eh?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:54 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ik ga nu naar m'n werk.
Maar ik kom hier wel vaker, hoor, je voelt je hier altijd zo welkom.
Normaal meeposten in voetbaltopics zou al een stuk helpen. Maar nee, machtsspelletjes in FB-topics zijn veel leuker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:54 schreef shmoopy het volgende:
Maar ik kom hier wel vaker, hoor, je voelt je hier altijd zo welkom.
[..]
Waarom nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:54 schreef shmoopy het volgende:
Zou mooi zijn, ja, gaat denk ik niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigenlijk is het wel bijzonder triest dat die forum geregeert wordt door enkele werkloze vrouwen in de overgang.
Eigenlijk is het wel bijzonder triest dat die forum geregeert wordt door enkele werkloze vrouwen in de overgang.
Wat een kinderachtige reactie. Jammer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
Dat is wel waar het op deze manier op uitdraait, SCH, en dat vind ik persoonlijk helemaal niet kinderachtig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reactie. Jammer.
So truequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Normaal meeposten in voetbaltopics zou al een stuk helpen. Maar nee, machtsspelletjes in FB-topics zijn veel leuker.![]()
Naar de juiste FOK!traditie verklotenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn bedank topic, wat doen jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |