Dat laatste daar heb je gelijk in. Dat ga ik ook niet doen hoor. Heb ik bij Kaap ook niet gedaan, die heb ik nooit voor de voeten gelopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:53 schreef shmoopy het volgende:
Wat voor draagvlak, SCH?
De rest van de bekende users heeft al bij voorbaat, ten tijde van de after-rel, bedankt voor de eer, en Da_Sandman heeft z'n goede wil getoond door VBL uit de brand te helpen onder bepaalde voorwaarden die ik zeer respecteer.
Aan die voorwaarden is niet voldaan, dus stapt hij op.
Dan hebben we Messenga die hier ook regelmatig met plezier post en graag mee wilde helpen, ook fijn,
Bos doet het ook naar tevredenheid, kortom, we zoeken nog 1 mod omdat VBL nogal een druk forum is.
Wat voor draagvlak moet die hebben dan?
Het moet een vaste VBL-poster zijn die het gedoe rondom de rel naast zich neer kan leggen, modkwaliteiten heeft, boven de clubs kan staan en het beste met VBL voorheeft.
Het zou wel heel flauw zijn het mods al bij voorbaat onmogelijk te maken om zich in te zetten hier, als ze enkel een leuk forum willen, voor iedereen.

Dit meen je niet, omg!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is MP nou serieus om die ene opzout opmerking geband? Altijd gezelig als yvon langs komt
.

In het bantopic staat dat MP inderdaad gebanned is. Evenals TerroRobbie..maar ik weet niet of dat ook met deze VBL situatie te maken heeft.quote:

Da_Sandman bedankt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bans gaan we verder niet bespreken hier.

Ben je nou nog niet weg?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bans gaan we verder niet bespreken hier.

Dus je blijft gewoonquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot de nieuwe mod er is denk ik.

quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat vinden miett en pfep best leuk.

Mag het, na al die tijdquote:

quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:36 schreef RayMania het volgende:
Sandman, ga je nu weer voor FOK!sport posten?
Mooiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarschijnlijk wel Ray.

Thanx Sandman.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn bedank topic, wat doen jullie.

Bedankt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja zeg, bedank me liever!

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |