quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:59 schreef borisz het volgende:
we verplaatsen de ontgroening gewoon naar van het weekend![]()
en het duel van het noordenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:05 schreef Messenga het volgende:
Vergeet AZ-PSV niet.
Ben benieuwd naar het antwoordquote:
Ik kom niet in PUB, dus ik weet niet wat hij daar uitspookt. Hier kan ik 'm in elk geval niet betichten van rare posts of een mening die anderen tegen de borst stuit. Gezien de opties is het dus, volledig gebaseerd op wat ik van 'm lees op VBL, een prima aanstellingquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:33 schreef SCH het volgende:
Een PUB-mod op VBL - het kan altijd weer gekker.
Je bent niet echt welkom lijkt me.
Eensquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
Suijk en Vaduz had ik liever gehad. Volgens mij wil iedereen dat.
Als je dat moet vragen, zit het toch wel goed Loekie?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:26 schreef feyenoord-dude het volgende:
Voor welke club? Zolang ie niet voor ajax is, is ie welkom als mod hier
quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:33 schreef SCH het volgende:
Een PUB-mod op VBL - het kan altijd weer gekker.
Je bent niet echt welkom lijkt me.
Vertel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Sylvana grappen mogen nu zeker niet meer?
quote:
Uhuh. Wat een lief ventje he?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Je hebt toch niet stiekem op zijn fotoboek geklikt he golfer.
*kras**kras**kras*quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:38 schreef Messenga het volgende:
en omdat voetbal voor mij de belangrijkste bijzaak in het leven is.
Die ken ik, wat is daarmee?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is alleen grappig als je de user Sylvana (en haar geschiedenis) van dit forum kent.
Messenga neukt met Sylvana?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Messenga en Sylvana.....
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
Suijk en Vaduz had ik liever gehad. Volgens mij wil iedereen dat.
Inderdaad. Sommige mensen hebben echt geen leven hier lijkt het.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom zit iedereen zo te piepen? Geef die gozer een kans man!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom zit iedereen zo te piepen? Geef die gozer een kans man!
Succes Messenga!
Neukte 1 keertjequote:
Het was dan ok al een tijdje terug.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:10 schreef Erasmusch het volgende:
Sylvana staat anders nog niet in z'n lijstje
Heb er volgens mij wel iets over gelezen in het Deventer-topicquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het was dan ok al een tijdje terug.
Nee, natuurlijk niet. Maar waarom zou Messenga geen fatsoenlijke kans krijgen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:55 schreef SCH het volgende:
[..]Ben je Suijk en Vaduz alweer vergeten
Ze hebben een datet gehad nadat ze samen bij haar thuis voetbal zijn wezen kijken .quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:19 schreef Erasmusch het volgende:
Wat gebeurt hier
[..]
Heb er volgens mij wel iets over gelezen in het Deventer-topicmaar dan moet ie ff zn lijstje updaten
In zijn vrije tijd zit hij in PUB tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:43 schreef shmoopy het volgende:
Zullen we het verder lekker ontopic houden?
Wat Messenga wel of niet in z'n vrije tijd doet, doet in dit topic weinig terzake.
Hell no. Ik haaaaaaaaaaaat voetbal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
In zijn vrije tijd zit hij in PUB toch
Goeie keus shmoopy, wordt IJSmeis de volgende VBL-mod?![]()
Er wordt toch naar gevraagt ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:43 schreef shmoopy het volgende:
Zullen we het verder lekker ontopic houden?
Wat Messenga wel of niet in z'n vrije tijd doet, doet in dit topic weinig terzake.
Dan verandert het feit dat ik voetbal haat nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor een paar .zipjes zijn de meesten hier zo om hoor. Al zul je bij de fanatiek homo's met grover geschut aan moeten komen.
Omdat ik vind dat de oude mods terug moeten en het jammer vindt dat we ons er min of meer bij neergelegd hebben hoe die schandalige kwestie maar voort blijft duren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar waarom zou Messenga geen fatsoenlijke kans krijgen?
Je zou de politiek in moeten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de oude mods terug moeten en het jammer vindt dat we ons er min of meer bij neergelegd hebben hoe die schandalige kwestie maar voort blijft duren.
Hahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou Canisfire, je verblijf in VBL heeft nu weer lang genoeg geduurd.
Ik kom hier niet vaak, maar heb Messenga vaak zat in VBL gezienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
Ik schrijf niemand af, maar ik ken heel Messenga niet.
Is het dan zo vreemd dat ik mijn bedenkingen heb bij een nieuwe mod die voorheen nooit in VBL actief was?
Ik klik op een willekeurige pagina in zijn postgeschiedenis en zie veelal PUB en VBL:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
Is het dan zo vreemd dat ik mijn bedenkingen heb bij een nieuwe mod die voorheen nooit in VBL actief was?
Ik doelde meer op - bijvoorbeeld - SCH.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
Alleen in Ajax-topics. Daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik klik op een willekeurige pagina in zijn postgeschiedenis en zie veelal PUB en VBL:
Pagina 12
Dus hij was voorheen ook actief in VBL.
meis, waar blijft je MED?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik klik op een willekeurige pagina in zijn postgeschiedenis en zie veelal PUB en VBL:
Pagina 12
Nee, erinquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pagina 12
Toen nog wel inderdaad, wat is er toch van me terecht gekomenquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat was lachen he, de helft kende jou niet, de helft wilde je niet als mod, je zou met Bathmen 1 meedoen tegen Ajax 1, je heb liggen vozen met Sylva.
VROEGER![]()
Tuurlijk. Daarom lachte ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij wel weet wat een PI is. Toch?
Niet zoveel zuipen jij!!!quote:Op maandag 12 januari 2009 02:37 schreef rubbereend het volgende:
en de nieuwe mod is bekend, gefeliciteerd
quote:
Ja DK was daar een van, surequote:Op maandag 12 januari 2009 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er zijn er een paar dom genoeg om zoiets te geloven, DK was er een van.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja DK was daar een van, sure!
Ik denk dat ze ook wel snappen dat als ze zoiets dan het totaal uit de hand loopt.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |